Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 14 aprilie 2009  a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 14 aprilie 2009 a Programului pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii - TIMM 2009

EMITENT: MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 253 din 16 aprilie 2009

1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2009, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltãrii afacerilor şi ocupãrii forţei de muncã în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM), facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzãtori/IMM-uri şi operatorii economici/instituţiile publice sau private care oferã servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes şi al îmbunãtãţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimularea şi susţinerea IMM-urilor inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti.
Programul urmãreşte:
- dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale între IMM-uri, bãnci, fonduri de garantare şi firme de consultanţã;
- dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial prin organizarea de ateliere de lucru în cadrul evenimentului cu experţi de la Comisia Europeanã;
- dezvoltarea abilitãţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;
- creşterea numãrului de noi locuri de muncã şi a beneficiilor aduse economiei naţionale.
Programul este parte integrantã a Sãptãmânii Europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc în perioada 6-14 mai 2009. Evenimentul este complemetar celor 22 de evenimente care se desfãşoarã în România în cadrul Sãptãmânii Europene a IMM-urilor 2009.
Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamã largã de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltãrii activitãţilor lor.
Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor 2009 încurajeazã şi ajutã IMM-urile sã-şi atingã potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzãtorii potenţiali sã ia iniţiativa şi sã facã ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.
Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor 2009 este coordonatã de Direcţia Generalã Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe dintre evenimentele din cadrul Sãptãmânii Europene a IMM-urilor 2009 sunt organizate de cãtre organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate sã acorde sprijin, autoritãţile locale şi regionale şi alte entitãţi din ţãrile participante. Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor 2009 este una dintre mãsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politicã-cadru exhaustivã pentru IMM-uri din Uniunea Europeanã (UE) şi statele sale membre.
Sãptãmâna IMM-urilor urmãreşte sã:
- informeze: sã difuzeze informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de UE şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
- ofere asistenţã: sã creeze un parteneriat EU-IMM-uri, subliniind pe de o parte faptul cã Europa este mai puternicã dacã existã IMM-uri competitive, iar pe de altã parte faptul cã UE este gata sã le susţinã şi sã le ofere consiliere;
- inspire: sã motiveze IMM-urile existente sã-şi lãrgeascã orizonturile şi sã-şi dezvolte şi sã-şi extindã activitatea;
- împãrtãşeascã: sã difuzeze idei şi sã împãrtãşeascã experienţa în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;
- încurajeze: sã încerce sã convingã tinerii cã antreprenoriatul este o opţiune profesionalã atractivã.
2. Descrierea Programului
2.1. Programul constã în:
- organizarea la Bucureşti a celei de-a VII-a ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2009, în perioada 6-10 mai;
- coordonarea organizãrii a 21 de evenimente în România complementare târgului, conform listei de evenimente a Sãptãmânii Europene a IMM-urilor 2009 în România, publicatã pe: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/entrepreneurship/sme-week/events/romania/index_ro.htm
2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfãşurarea Programului se realizeazã de cãtre Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, direct şi/sau pe bazã de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, agenţiile de dezvoltare regionalã, instituţiile administraţiei publice locale, precum şi cu camerele de comerţ şi industrie teritoriale.
2.3. Acţiunile desfãşurate în cadrul Programului sunt:
- organizarea unei expoziţii structurate în douã secţiuni concomitente: prima, dedicatã instituţiilor şi operatorilor economici care furnizeazã produse şi servicii de asistenţã pentru IMM-uri, iar cea de-a doua, dedicatã promovãrii produselor şi serviciilor realizate de cãtre întreprinderile mici şi mijlocii;
- organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentãri în scopul creşterii numãrului întreprinzãtorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale, îmbunãtãţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM-urilor, stimulãrii întreprinderilor inovative, precum şi promovãrii produselor şi serviciilor româneşti;
- diseminarea de materiale informative referitoare la iniţierea şi dezvoltarea afacerilor;
- elaborarea website-ului: www.timm.ro
2.4. În vederea desfãşurãrii evenimentului, Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii va coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale întreprinderilor mici şi mijlocii.
2.5. Din bugetul alocat desfãşurãrii activitãţilor specifice Programului se pot suporta urmãtoarele: editare de broşuri, editare de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale de curs, închiriere de spaţii, transmitere de invitaţii, onorarii traineri, cheltuieli de protocol, precum şi alte cheltuieli necesare organizãrii manifestãrilor.
3. Bugetul Programului
3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2009 este de 1.450 mii lei.
3.2. Structura bugetului aferent organizãrii şi desfãşurãrii evenimentului prevãzut la pct. 2.1 se aprobã prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.
3.3. Execuţia bugetului prevãzut la pct. 3.1 se aprobã prin decizie a preşedintelui Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.
3.4. În vederea desfãşurãrii în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizãri ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţarã şi din strãinãtate, în condiţiile legii.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016