Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 8 iulie 2016  de distribuire sau restituire în conturile, respectiv din conturile de venituri bugetare corespunzătoare a sumelor încasate în contul 50.86.09 Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 8 iulie 2016 de distribuire sau restituire în conturile, respectiv din conturile de venituri bugetare corespunzătoare a sumelor încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005" *)

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 542 din 19 iulie 2016 ──────────     *) Aprobată de Ordinul nr. 2047/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 542 din 19 iulie 2016. ──────────

    I. Dispoziţii generale
    1.1. Prezenta procedură se aplică în situaţia în care contribuabilii care au calitatea de suspect sau inculpat în cauze având ca obiect săvârşirea unor infracţiuni prevăzute de Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare, acoperă integral prejudiciul, în cursul urmăririi penale sau al judecăţii, până la primul termen de judecată, precum şi în situaţia în care se dispune de către instanţa judecătorească restituirea sumelor sau diferenţelor de sume achitate cu titlu de prejudiciu.
    1.2. În vederea estimării prejudiciilor prevăzute la pct. 1.1, organele competente în prevenirea şi combaterea infracţiunilor de evaziune fiscală efectuează constatări cu privire la faptele care constituie încălcări ale dispoziţiilor legale în această materie, întocmind în acest sens procese-verbale de constatare, prin care evaluează prejudiciul aferent operaţiunilor verificate. Estimarea prejudiciilor prevăzute la pct. 1.1 poate fi realizată şi pe baza expertizelor judiciare sau a rapoartelor tehnico-ştiinţifice întocmite în cazul sesizărilor din oficiu, statul român constituindu-se parte civilă în această situaţie.
    1.3. Documentele prevăzute la pct. 1.2 nu constituie titluri de creanţă fiscală, ci reprezintă acte procedurale care pot constitui mijloace de probă, potrivit legii, prin acestea evaluându-se prejudiciul fiscal, pe baza stabilirii implicaţiilor fiscale determinate de sustragerea de la plata impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume de natură fiscală datorate bugetului general consolidat.
    1.4. În situaţia în care statul român se constituie parte civilă în procesul penal, în vederea recuperării sumelor reprezentând prejudiciul cauzat bugetului general consolidat, sumele înscrise în documentele prevăzute la pct. 1.2 şi transmise în copie de către compartimentul juridic vor fi evidenţiate de compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori, într-o evidenţă distinctă, urmând ca distribuirea pe tipuri de obligaţii fiscale şi stingerea acestora să se efectueze de către compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori după rămânerea definitivă a hotărârii instanţei judecătoreşti competente.

    II. Procedura de distribuire în conturile de venituri bugetare corespunzătoare a sumelor încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"
    2.1. După constituirea ca parte civilă a statului român în procesul penal, în vederea recuperării sumelor reprezentând prejudiciul cauzat bugetului general consolidat, pe baza documentelor prevăzute la pct. 1.2, transmise de compartimentul juridic, compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori înregistrează sumele cu titlu de prejudiciu pe tipuri de impozite, taxe, contribuţii şi alte sume datorate bugetului general consolidat, într-o evidenţă distinctă, în afara sistemului de administrare a creanţelor fiscale, organizată pe codul de înregistrare fiscală a debitorului persoană juridică, titular al obligaţiei de plată.
    2.2. Sumele reprezentând prejudiciu cauzat bugetului general consolidat se încasează în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005".
    2.3. Suspectul/Inculpatul efectuează plata, pe codul numeric personal, în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", la unitatea Trezoreriei Statului în raza căreia suspectul/inculpatul are domiciliul fiscal. Deschiderea contului se face la solicitarea organului fiscal în raza căruia suspectul/inculpatul are domiciliul fiscal, pe baza informaţiilor transmise în acest sens de către organul fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică, după caz.
    2.4. Unitatea Trezoreriei Statului în raza căreia suspectul/ inculpatul are domiciliul fiscal transmite zilnic, în sistem informatic, sumele încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005" compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului.
    2.5. În urma pronunţării unei hotărâri judecătoreşti definitive în acest sens, compartimentul juridic din cadrul organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică înaintează compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori o copie a acesteia, în vederea punerii în aplicare.
    2.6. Compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică înregistrează sumele în evidenţa fiscală a contribuabilului în sarcina căruia s-au stabilit prin hotărârea instanţei penale rămasă definitivă sumele reprezentând prejudiciu pe tipuri de impozite, taxe, contribuţii şi alte sume datorate bugetului general consolidat, pe scadenţe, dacă acestea rezultă din dispozitivul hotărârii judecătoreşti. În caz contrar se solicită instanţei precizări referitoare la tipurile de impozite, taxe, contribuţii şi alte sume datorate bugetului general consolidat, pe scadenţe, sume care fac obiectul prejudiciului. În cazul în care instanţa nu transmite aceste precizări, în evidenţa fiscală se înregistrează suma totală reprezentând prejudiciu.
    2.7. Compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică transmite o copie a hotărârii judecătoreşti definitive compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului.
    2.8. Compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului solicită compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică un referat cu propunerea privind distribuirea sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005".
    2.9. Compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică întocmeşte un referat, aprobat de conducerea organului fiscal, cu propunerea privind distribuirea sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1, şi îl transmite compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului.
    2.10. Organul fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului întocmeşte procesul-verbal privind distribuirea sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2, şi distribuie în sistem informatic sumele datorate în conturile corespunzătoare de venituri bugetare deschise pe codul de identificare fiscală al debitorului persoană juridică, transmiţând fişierul de distribuire la unitatea Trezoreriei Statului.
    2.11. În cazul în care obligaţiile fiscale ale suspectului/ inculpatului şi obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică sunt administrate de organe fiscale diferite, precum şi în cazul în care obligaţiile fiscale ale suspectului/inculpatului şi obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică, deşi sunt administrate de acelaşi organ fiscal, acesta nu poate efectua operaţiunea de distribuire în sistem informatic potrivit pct. 2.10, sumele vor fi transferate din contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", în conturile corespunzătoare de venituri bugetare deschise pe codul de identificare fiscală al debitorului persoană juridică, pe bază de ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) întocmite de organul fiscal al suspectului/ inculpatului.
    2.12. Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale debitorului persoană juridică transmite fişierul cu încasările în conturile de venituri bugetare compartimentului cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică.
    2.13. Compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori al organului fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale debitorului persoană juridică verifică informaţiile din fişierul transmis de către unitatea Trezoreriei Statului şi procedează la stingerea sumelor reprezentând prejudiciul evaluat pe tipuri de impozite, taxe, contribuţii sau alte sume identificate ca sustrase bugetului general consolidat.
    2.14. În situaţia în care se constată încasarea unor sume în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", fără existenţa documentelor prevăzute la pct. 1.2, aceste sume vor rămâne evidenţiate în acest cont, până la comunicarea acestor acte procedurale, urmând ca procedura descrisă la pct. 2.3-2.13 să fie aplicată în mod corespunzător, până la împlinirea termenului de prescripţie. Sumele încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005" pentru care, pe perioada de prescripţie, nu se comunică un titlu de creanţă, la sfârşitul acestei perioade, se transferă de organul fiscal într-un cont de venit la bugetul de stat, respectiv în contul bugetar 20A360100 "Venituri din aplicarea prescripţiei extinctive".
    2.15. În situaţia în care prin hotărârea judecătorească se dispune adăugarea în sarcina contribuabilului şi a obligaţiilor fiscale accesorii aferente prejudiciului, acestea vor fi instituite în evidenţa fiscală prin decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii, care se comunică contribuabilului, potrivit legii.
    2.16. Dacă contribuabilul nu achită în termenul prevăzut de lege suma individualizată prin decizia prevăzută la pct. 2.15, pentru recuperarea acesteia se aplică măsurile de executare silită prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    2.17. În cazul persoanelor fizice care au calitatea de suspect sau inculpat în cauze având ca obiect săvârşirea unor infracţiuni prevăzute de Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare, sumele stabilite cu titlu de prejudiciu reprezentând impozit pe venit, TVA, accize sau alte sume datorate bugetului general consolidat se vor înregistra într-o evidenţă distinctă, în afara sistemului de administrare a creanţelor fiscale, organizată pe codul de identificare fiscală a debitorului persoană fizică, urmând ca distribuirea pe tipuri de obligaţii fiscale şi stingerea acestora să se efectueze de către compartimentul cu atribuţii de evidenţă pe plătitori după rămânerea definitivă a hotărârii instanţei judecătoreşti competente.

    III. Procedura de restituire a sumelor din contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"
    3.1. Sumele care se restituie din contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005" sunt cele stabilite prin hotărâri ale organelor judiciare sau ale altor organe competente potrivit legii, cu respectarea prevederilor art. 168 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare şi a prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.899/2004 pentru aprobarea Procedurii de restituire şi de rambursare a sumelor de la buget, precum şi de acordare a dobânzilor cuvenite contribuabililor pentru sumele restituite sau rambursate cu depăşirea termenului legal.

    IV. Dispoziţii finale
    4.1. În situaţia eliberării unui certificat de atestare fiscală potrivit prevederilor art. 158 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru un contribuabil în sarcina căruia au fost stabilite sume reprezentând prejudicii estimate de către organele competente în combaterea infracţiunilor de evaziune fiscală, acestea nu vor fi preluate la secţiunea A "Obligaţii fiscale şi alte obligaţii bugetare".
    4.2. În cazul în care, în urma stabilirii prejudiciului şi a pronunţării hotărârii judecătoreşti definitive, se constată că există mai mulţi inculpaţi administraţi de organe fiscale diferite, iar instanţa hotărăşte că aceştia sunt responsabili în solidar pentru prejudiciul cauzat, se desemnează ca organ fiscal coordonator acel organ fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale contribuabilului persoană juridică, aplicându-se în mod corespunzător procedura prevăzută la pct. 2.3-2.16.
    4.3. În cazul în care, în urma stabilirii prejudiciului şi a pronunţării hotărârii judecătoreşti definitive, se constată că există solidaritate între inculpaţi persoane juridice, se desemnează ca organ fiscal coordonator acel organ fiscal care administrează obligaţiile fiscale ale contribuabilului persoană juridică în evidenţa căruia trebuie înregistrat prejudiciul în cuantumul cel mai mare, aplicându-se în mod corespunzător procedura prevăzută la pct. 2.3-2.16.
    4.4. În cazul în care suma reprezentând prejudiciul cauzat bugetului general consolidat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare, se regăseşte într-o decizie de impunere emisă ca urmare a unei inspecţii fiscale, urmează ca procedura descrisă la pct. 2.3-2.13 să fie aplicată în mod corespunzător.

    V. Anexe
    5.1. Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1
    la procedură

    ANTET*1) Aprobat
                           Conducătorul unităţii fiscale,
                                 Numele şi prenumele
                            ............................
                            Semnătura ............ (L.S.)

──────────
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act administrativ.
──────────

                                    REFERAT
                       Nr. .................. din data de
              .............................. privind propunerea de
                     distribuire a sumei încasate în contul
        50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul
       cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"

    În temeiul prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.047/2016 pentru aprobarea Procedurii de distribuire sau restituire în conturile, respectiv din conturile de venituri bugetare corespunzătoare a sumelor încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", în vederea stingerii obligaţiilor înregistrate de debitorul*2) ....................................... din localitatea .........................................., str. .............................. nr. ........, cod de identificare fiscală*3) ................, în sumă de ................ lei, reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat de la suspectul/inculpatul*2) ................................, cod de identificare fiscală*3) ................, specificată în Hotărârea judecătorească definitivă nr. ............. din data de ............., emisă de ..................................................., propunem distribuirea sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", astfel:
──────────
    *2) Numele, prenumele/denumirea suspectului/inculpatului sau a debitorului, după caz.
    *3) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.
──────────

┌────┬───────────────────┬────────────────────┬─────────┬─────────┬───────────┐
│Nr. │Cod de identificare│Denumirea obligaţiei│Contul de│Cuantumul│ Suma │
│crt.│ fiscală al │fiscale pentru care │venituri │creanţei │distribuită│
│ │ debitorului │ se distribuie suma │ │ - lei - │ - lei - │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ TOTAL │ X │ X │ │ │
└────┴───────────────────┴────────────────────┴─────────┴─────────┴───────────┘

    Şef compartiment,
Numele şi prenumele ...............
   Semnătura ..................

                                                       Întocmit
                                           Numele şi prenumele ...............
                                             Semnătura .....................


    1. Denumire: Referat privind propunerea de distribuire a sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"
    2. Format: A4/t1
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează în baza prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.047/2016.
    5. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal cu atribuţii de evidenţă pe plătitori, competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale debitorului persoană juridică/persoană fizică.
    6. Circulă: un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de evidenţă pe plătitori competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale debitorului persoană juridică/persoană fizică.
    7. Se arhivează: un exemplar la dosarul fiscal al suspectului/inculpatului.

     ANEXA 2
     la procedură

    ANTET*1) Aprobat
                           Conducătorul unităţii fiscale,
                                 Numele şi prenumele
                            ............................
                            Semnătura ............ (L.S.)

──────────
    *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act administrativ.
──────────

                                 PROCES-VERBAL
              nr. ......... din data de .................. privind
                     distribuirea sumei încasate în contul
        50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul
       cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"

    În temeiul prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.047/2016 pentru aprobarea Procedurii de distribuire sau restituire în conturile, respectiv din conturile de venituri bugetare corespunzătoare a sumelor încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", în vederea stingerii obligaţiilor înregistrate de debitorul*2) .................................................. din localitatea .........................................., str. .............................. nr. ........, cod de identificare fiscală*3) .................................., în sumă de ................ lei, reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat de la suspectul/inculpatul*2)................................................, cod de identificare fiscală*3) ................, specificată în Hotărârea judecătorească definitivă nr. ............. din data de ............., emisă de ..................................................., s-a procedat la distribuirea sumei de ..................... lei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005", astfel:
──────────
    *2) Numele, prenumele/denumirea suspectului/inculpatului sau a debitorului, după caz.
    *3) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.
──────────

┌────┬───────────────────┬────────────────────┬─────────┬─────────┬───────────┐
│Nr. │Cod de identificare│Denumirea obligaţiei│Contul de│Cuantumul│ Suma │
│crt.│ fiscală al │fiscale pentru care │venituri │creanţei │distribuită│
│ │ debitorului │ se distribuie suma │ │ - lei - │ - lei - │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────────────┼─────────┼─────────┼───────────┤
│ │ TOTAL │ X │ X │ │ │
└────┴───────────────────┴────────────────────┴─────────┴─────────┴───────────┘

    Şef compartiment,
Numele şi prenumele ...............
   Semnătura ..................

                                                       Întocmit
                                           Numele şi prenumele ...............
                                             Semnătura .....................


    1. Denumire: Proces-verbal privind distribuirea sumei încasate în contul 50.86.09 "Disponibil din sume încasate reprezentând prejudiciul cauzat şi recuperat în condiţiile art. 10 din Legea nr. 241/2005"
    2. Format: A4/t1
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează în baza prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.047/2016.
    5. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal cu atribuţii de evidenţă pe plătitori, competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale suspectului/inculpatului.
    6. Circulă:
    - un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de evidenţă pe plătitori competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale suspectului/inculpatului;
    - un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de evidenţă pe plătitori competent în administrarea obligaţiilor fiscale ale debitorului persoană juridică/persoană fizică.
    7. Se arhivează: un exemplar la dosarul fiscal al suspectului/inculpatului.

                                    --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016