Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
PROCEDURĂ din 7 ianuarie 2020 îndreptării erorilor materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere
────────── Aprobată prin ORDINUL nr. 29/C din 7 ianuarie 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 31 din 16 ianuarie 2020. ────────── ART. 1 Procedura îndreptării erorilor materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere este întemeiată pe principiul dreptului la îndreptarea gratuită a erorilor cauzate neintenţionat în furnizarea serviciului de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară (RNPM), cu respectarea drepturilor înscrise de terţii de bună-credinţă.
ART. 2 Îndată ce constată existenţa unei erori materiale în cuprinsul formularului înregistrat în RNPM sau la sesizarea solicitantului înscrierii, operatorul/agentul completează şi înscrie un formular de aviz de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere.
ART. 3 Imediat după efectuarea înregistrării în RNPM a avizului de îndreptare a erorii materiale, operatorul/agentul are obligaţia de a transmite solicitantului avizului ce conţinea eroarea materială, o înştiinţare referitoare la eroarea materială constatată, precum şi o copie a avizului de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului, care a fost înregistrat în RNPM.
ART. 4 Operatorul are obligaţia să transmită Autorităţii de supraveghere, lunar, un raport cuprinzând avizele de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului, efectuate de el sau de agenţii împuterniciţi, detaliind motivele care au stat la baza înscrierii avizului de îndreptare a erorii materiale.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email