Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 4 ianuarie 2018  de profilare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă înregistrate la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 4 ianuarie 2018 de profilare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă înregistrate la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă

EMITENT: Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 216 din 9 martie 2018
──────────
    Aprobată prin Ordinul nr. 11 din 4 ianuarie 2018, publicat în Monitorul oficial, Partea I, nr. 216 din 9 martie 2018.
──────────
    ART. 1
    (1) Procedura de profilare a persoanelor în căutarea unui loc de muncă înregistrate la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă a fost elaborată în vederea asigurării ducerii la îndeplinire a prevederilor art. 58 alin. (4) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare lege, şi ale art. 8^1 din Procedurile privind accesul la măsurile pentru stimularea ocupării forţei de muncă, modalităţile de finanţare şi instrucţiunile de implementare a acestora, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 377/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Procedura prevăzută la alin. (1), denumită în continuare procedura, reglementează realizarea de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti a serviciilor de profilare şi încadrare în nivelurile de ocupabilitate prevăzute la art. 58 alin. (1) lit. b) din lege, a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, înregistrate în evidenţa acestor agenţii.

    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 2
    (1) Profilarea este activitatea prin care agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti realizează identificarea profilului persoanelor în căutarea unui loc de muncă înregistrate în evidenţa agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti şi încadrarea în nivelurile de ocupabilitate: uşor ocupabil, mediu ocupabil, greu ocupabil şi foarte greu ocupabil, prevăzute la art. 58 alin. (1) lit. b) din lege, precum şi pentru identificarea măsurilor de activare, respectiv a măsurilor pentru stimularea ocupării forţei de muncă care se pot acorda, în condiţiile legii, în principal pentru ca aceste persoane să devină persoane ocupate pe piaţa muncii.
    (2) Prin profilarea persoanelor în căutarea unui loc de muncă se evidenţiază punctele slabe care există în ceea ce priveşte riscul persoanelor de a deveni şomeri de lungă durată, iar rezultatul profilării se foloseşte ca suport în luarea deciziilor de a adapta şi, după caz, de a actualiza setul de măsuri de activare, respectiv măsuri pentru stimularea ocupării forţei de muncă care se pot acorda, în principal, în funcţie de nevoile persoanelor.

    ART. 3
    În vederea realizării profilării şi încadrării în nivelurile de ocupabilitate prevăzute de lege, precum şi pentru identificarea măsurilor de activare, respectiv a măsurilor pentru stimularea ocupării forţei de muncă care se pot acorda, în condiţiile legii, în principal pentru ca persoanele să devină persoane ocupate pe piaţa muncii, prin prezenta procedură se stabilesc:
    a) criteriile pentru încadrarea persoanelor în căutarea unui loc de muncă în nivelurile de ocupabilitate;
    b) metoda de profilare, inclusiv modelul matematic de stabilire a profilului fiecărei persoane în căutarea unui loc de muncă şi includerea acesteia într-unul dintre nivelurile de ocupabilitate;
    c) măsurile pentru stimularea ocupării forţei de muncă care se pot acorda, în principal, pentru persoanele din fiecare nivel de ocupabilitate.


    ART. 4
    Nivelurile de ocupabilitate ale persoanelor în căutarea unui loc de muncă utilizate în vederea realizării profilării sunt cele prevăzute la art. 58 alin. (1) lit. b) din lege, respectiv:
    a) „uşor ocupabil“;
    b) „mediu ocupabil“;
    c) „greu ocupabil“;
    d) „foarte greu ocupabil“.


    ART. 5
    Criteriile pentru încadrarea persoanelor în căutarea unui loc de muncă în nivelurile de ocupabilitate prevăzute la art. 3 lit. a) sunt:
    a) geografice: localitatea. Prin localitate se înţelege: municipiu, oraş, sat reşedinţă de comună, sat component în cadrul comunei şi sat aparţinând municipiului sau oraşului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - secţiunea a IV-a - Reţeaua de localităţi, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) nivelul studiilor;
    c) vârsta, respectiv următoarele grupe de vârstă: 16 ani - 24 de ani, respectiv până la împlinirea vârstei de 25 de ani; 25 de ani-44 de ani, respectiv până la împlinirea vârstei de 45 de ani şi cel puţin 45 de ani;
    d) apartenenţa la un grup vulnerabil sau grup cu nevoi speciale. Pentru aplicarea acestui criteriu se va avea în vedere dacă persoana se încadrează în cel puţin una dintre următoarele categorii: şomer de lungă durată, persoană cu dizabilităţi, persoană de etnie rromă, persoană liberată din detenţie, persoană supusă riscului de a fi traficată, tânăr cu risc de marginalizare socială sau refugiat sau persoana aflată sub o altă formă de protecţie internaţională;
    e) ocupaţionale: natura sezonieră a activităţii prestate, experienţă profesională, calificarea/ocupaţia, calificarea/ ocupaţia relevantă.


    ART. 6
    Metoda de profilare, inclusiv modelul matematic de stabilire a profilului fiecărei persoane în căutarea unui loc de muncă şi includerea acesteia în unul dintre nivelurile de ocupabilitate, prevăzută la art. 3 lit. b) se realizează astfel cum este reglementat la cap. II „Metoda de profilare“, precum şi în anexa „Profilarea administrativă“, care face parte integrantă din prezenta procedură.

    ART. 7
    (1) În funcţie de nivelul de ocupabilitate, măsurile pentru stimularea ocupării forţei de muncă care se acordă, cu respectarea dispoziţiilor legale, în principal persoanelor aparţinând nivelului de ocupabilitate sunt:
    A. A. pentru nivelul de ocupabilitate „uşor ocupabil“:
    a) informare şi consiliere profesională;
    b) mediere;
    c) consultanţă şi asistenţă pentru începerea unei activităţi independente sau pentru iniţierea unei afaceri;
    d) drepturi băneşti sub formă de prime sau alte sume de bani care se acordă persoanelor fizice. Cu titlu de exemplu, fără a fi limitative: prime de mobilitate şi/sau completarea veniturilor salariale ale angajaţilor, inclusiv ale absolvenţilor instituţiilor de învăţământ şi/sau prima de relocare şi/sau prima de activare;
    e) subvenţionarea locului de muncă;

    B. pentru nivelul de ocupabilitate „mediu ocupabil“:
    a) informare şi consiliere profesională;
    b) mediere;
    c) formare profesională;
    d) evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale dobândite pe alte căi decât cele formale;
    e) drepturi băneşti sub formă de prime sau alte sume de bani care se acordă persoanelor fizice. Cu titlu de exemplu, fără a fi limitative: prime de mobilitate şi/sau completarea veniturilor salariale ale angajaţilor, inclusiv ale absolvenţilor instituţiilor de învăţământ şi/sau prima de relocare şi/sau prima de activare;
    f) subvenţionarea locului de muncă;

    C. pentru nivelul de ocupabilitate „greu ocupabil“:
    a) informare şi consiliere profesională;
    b) formare profesională;
    c) evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale dobândite pe alte căi decât cele formale;
    d) mediere;
    e) drepturi băneşti sub formă de prime sau alte sume de bani care se acordă persoanelor fizice. Cu titlu de exemplu, fără a fi limitative: prime de mobilitate şi/sau completarea veniturilor salariale ale angajaţilor, inclusiv ale absolvenţilor instituţiilor de învăţământ şi/sau prima de relocare şi/sau prima de activare;
    f) subvenţionarea locului de muncă, inclusiv în cadrul unor programe care au ca scop ocuparea temporară a forţei de muncă din rândul şomerilor;

    D. pentru nivelul de ocupabilitate „foarte greu ocupabil“:
    a) informare şi consiliere profesională;
    b) mediere;
    c) îndrumare în vederea includerii în programul „A 2-a şansă“ al Ministerului Educaţiei Naţionale;
    d) formare profesională;
    e) evaluarea şi certificarea competenţelor profesionale dobândite pe alte căi decât cele formale;
    f) drepturi băneşti sub formă de prime sau alte sume de bani care se acordă persoanelor fizice. Cu titlu de exemplu, fără a fi limitative: prime de mobilitate şi/sau completarea veniturilor salariale ale angajaţilor, inclusiv ale absolvenţilor instituţiilor de învăţământ şi/sau prima de relocare şi/sau prima de activare;
    g) subvenţionarea locului de muncă, inclusiv în cadrul unor programe care au ca scop ocuparea temporară a forţei de muncă din rândul şomerilor.


    (2) Persoanele încadrate în unul dintre nivelurile de ocupabilitate prevăzute de lege pot beneficia, în condiţiile legii, de una sau mai multe măsuri pentru stimularea ocupării forţei de muncă dintre cele prevăzute la alin. (1), pentru nivelul de ocupabilitate respectiv, precum şi, după caz, în condiţiile legii, de alte servicii sau măsuri pentru stimularea ocupării forţei de muncă prevăzute de lege.

    CAP. II
    Metoda de profilare
    ART. 8
    (1) Profilarea şi încadrarea în nivelurile de ocupabilitate a persoanelor în căutarea unui loc de muncă, înregistrate în evidenţa agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, se realizează de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti, utilizând date administrative existente în baza de date care conţine informaţii cu privire la persoanele în căutarea unui loc de muncă înregistrate în evidenţa acestor agenţii, precum şi alte informaţii suplimentare, şi se pot revizui sau actualiza conform prezentei proceduri.
    (2) Fiecare persoană în căutarea unui loc de muncă înregistrată în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti se încadrează electronic, prin intermediul tehnicii de calcul şi al aplicaţiilor informatice ale Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, într-un nivelurile de ocupabilitate din nivelurile de ocupabilitate prevăzute la art. 4, în funcţie de criteriile prevăzute la art. 5 lit. a)-d).

    ART. 9
    Apartenenţa la un nivel de ocupabilitate a fiecărei persoane înregistrate se înscrie în baza de date prevăzută la art. 8 alin. (1) şi se poate revizui/actualiza prin modificarea nivelului de ocupabilitate conform prezentei proceduri.

    ART. 10
    Aplicaţia informatică prevăzută la art. 8 se elaborează cu respectarea prezentei proceduri, inclusiv a modelului matematic de definire a profilului fiecărei persoane în căutarea unui loc de muncă şi includerea acesteia în unul dintre nivelurile de ocupabilitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în prezentul capitol, precum şi în anexa „Profilarea administrativă“ la prezenta procedură.

    ART. 11
    (1) Profilarea şi încadrarea în nivelurile de ocupabilitate a persoanelor în căutarea unui loc de muncă se realizează la înregistrarea persoanelor în căutarea unui loc de muncă în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, conform art. 8.
    (2) Apartenenţa la nivelul de ocupabilitate în care este încadrată persoana se poate revizui prin modificarea nivelului de ocupabilitate într-un alt nivel de ocupabilitate, de regulă, cel mult în cel imediat superior sau în cel imediat inferior, în cadrul activităţii de consiliere profesională, prin decizia consilierului sau a persoanei care are atribuţii de informare şi consiliere profesională.

    ART. 12
    Profilarea şi încadrarea în nivelurile de ocupabilitate a persoanelor în căutarea unui loc de muncă se actualizează pentru fiecare persoană în căutarea unui loc de muncă înregistrată în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, anual, în cursul lunii ianuarie, sau ori de câte ori este necesar, la solicitarea consilierului sau a persoanei care are atribuţii de informare şi consiliere ori a persoanei în căutarea unui loc de muncă.

    ANEXA 1

    la procedură
    Profilarea administrativă
    Profilarea administrativă reprezintă profilarea şi încadrarea în nivelurile de ocupabilitate prevăzute de lege, prin intermediul tehnicii de calcul şi a aplicaţiei informatice. Această profilare administrativă se realizează utilizând:
    a) date administrative reprezentând informaţii colectate iniţial la înregistrarea persoanei în căutarea unui loc de muncă în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, în conformitate cu Procedura de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de muncă sau indemnizaţie de şomaj, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 85/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi actualizate, după caz, pe perioada în care persoana este înregistrată în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti;
    b) informaţii suplimentare care se stabilesc, conform prezentei anexe.
    1. Datele administrative care se utilizează în vederea realizării profilării sunt următoarele:
    a) vârsta;
    b) nivelul de studii;
    c) existenţa unei calificări/ocupaţii;
    d) experienţa profesională;
    e) apartenenţa la grupuri vulnerabile sau grupuri cu nevoi speciale;
    f) localitatea de domiciliu sau reşedinţă avută în vedere la înregistrarea persoanei în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti.

    2. O persoană se consideră că aparţine unui grup vulnerabil sau grup cu nevoi speciale, în vederea realizării profilării acesteia, dacă este:
    a) şomer de lungă durată;
    b) persoană cu dizabilităţi;
    c) persoană de etnie rromă;
    d) persoană liberată din detenţie;
    e) persoană supusă riscului de a fi traficate;
    f) tânăr cu risc de marginalizare socială;
    g) refugiat sau persoana aflată sub o altă formă de protecţie internaţională;
    h) străin sau apatrid.

    3. Informaţiile suplimentare care se utilizează în vederea realizării profilării sunt următoarele:
    a) accesul la pol de dezvoltare economică;
    b) calitatea de şomer sezonier;
    c) relevanţa calificării/ocupaţiei deţinute.

    4. Accesul la pol de dezvoltare economică se stabileşte astfel:
    Pentru fiecare localitate din raza teritorială a agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă accesul se stabileşte dacă persoanele în căutarea unui loc de muncă din această localitate au sau nu au acces facil la o localitate mai dezvoltată economic unde se înregistrează oferte semnificative de locuri de muncă vacante comunicate agenţiei, denumită în continuare pol de dezvoltare economică.
    Accesul la un pol de dezvoltare economică se analizează şi se stabileşte de către agenţiile judeţene pentru ocuparea forţei de muncă şi Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti, din punctul de vedere al transportului în comun, al căilor de comunicaţie terestre sau fluviale, anual, în cursul lunii ianuarie pentru anul în curs.
    Localităţile din raza teritorială a agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă sunt clasificate pe două niveluri astfel:
    - „DA“ - există acces facil la un pol de dezvoltare economică;
    – „NU“ - nu există acces facil la un pol de dezvoltare economică.

    Prin localitate se înţelege: municipiu, oraş, sat reşedinţă de comună, sat component în cadrul comunei şi sat aparţinând municipiului sau oraşului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 351/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - secţiunea a IV-a - Reţeaua de localităţi, cu modificările şi completările ulterioare.

    5. Calitatea de şomer sezonier se stabileşte prin identificarea în situaţia fiecărei persoane dacă aceasta în mod ciclic se înregistrează în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă ca urmare a disponibilizării de pe locuri de muncă sezoniere.
    6. Relevanţa calificării/ocupaţiei deţinute se stabileşte pentru fiecare persoană astfel:
    a) din informaţiile deţinute de agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă, conform prevederilor legale, şi informaţiile care se preiau, conform prevederilor legale, de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă de la Inspecţia Muncii din Registrul general de evidenţă a salariaţilor se extrag date statistice care prezintă:

┌┬────┬────────────────────────────────┐
││ │situaţia statistică anuală pe │
││(i) │ocupaţii a şomerilor care sau │
││ │aflat în evidenţă cel puţin o │
││ │zi; │
├┼────┼────────────────────────────────┤
││ │situaţia statistică anuală pe │
││ │ocupaţii a contractelor │
││(ii)│individuale de muncă │
││ │nou-înregistrate în Registrul │
││ │general de evidenţă a │
││ │salariaţilor. │
└┴────┴────────────────────────────────┘


    Situaţiile statistice se realizează la nivel de judeţ şi cuprind numărul de şomeri înregistraţi la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă cel puţin o zi din anul pentru care se realizează situaţia statistică, care deţin aceeaşi calificare sau care au lucrat în aceeaşi ocupaţie, respectiv numărul de angajări cu contract individual de muncă pentru aceeaşi ocupaţie înregistrate în REVISAL în anul pentru care se realizează situaţia statistică.
    Situaţiile statistice se întocmesc anual, în cursul lunii ianuarie, iar perioada de referinţă este anul calendaristic precedent.

    b) Datele din cuprinsul situaţiilor statistice se modelează pentru împărţirea calificărilor/ocupaţiilor pe nivelurile de oportunităţi de angajare conform următoarelor criterii:

┌──────┬──────────┬──────────┬────────────┐
│Nr. │Raport lmv│ │Nivel de │
│şomeri│/som │Nr. lmv │oportunitate│
│ │ │ │de angajare │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│< 10 │Indiferent│< 10 │Slab │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│< 10 │lmv/som < │Indiferent│Slab │
│ │1 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│< 10 │1 ≤ lmv/ │≥ 10 │Mediu │
│ │som < 3 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│< 10 │3 ≤ lmv/ │≥ 10 │Bun │
│ │som < 5 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│< 10 │lmv/som ≥ │≥ 10 │Foarte bun │
│ │5 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│10 ≤ │lmv/som < │ │ │
│som < │0,7 │Indiferent│Slab │
│30 │ │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│10 ≤ │0,7 ≤ lmv/│ │ │
│som < │som < 3 │Indiferent│Mediu │
│30 │ │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│10 ≤ │lmv/som ≥ │ │ │
│som < │3 │Indiferent│Foarte bun │
│30 │ │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│≥ 30 │lmv/som < │Indiferent│Slab │
│ │0,7 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│≥ 30 │0,7 ≤ lmv/│Indiferent│Mediu │
│ │som < 1,5 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│≥ 30 │1,5 ≤ lmv/│Indiferent│Bun │
│ │som > 3 │ │ │
├──────┼──────────┼──────────┼────────────┤
│≥ 30 │lmv/som ≥ │Indiferent│Foarte bun │
│ │3 │ │ │
└──────┴──────────┴──────────┴────────────┘


    Legenda:
    som = număr de şomeri înregistraţi la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă cel puţin o zi şi care au aceeaşi calificare/ocupaţie;
    lmv = număr de angajări cu contract individual de muncă pentru aceeaşi ocupaţie.


    c) În funcţie de nivelul de oportunitate de angajare, calificările/ocupaţiile deţinute de o persoană se clasifică în două categorii:
    - „relevantă“, în situaţia nivelurilor de oportunitate de angajare: „foarte bun“, „bun“ şi „mediu“;
    – „nerelevantă“, în situaţia nivelurilor de oportunitate de angajare: „slab“.


    7. În vederea aplicării modelului matematic de definire a profilului fiecărei persoane şi includerii acesteia în unul dintre nivelurile de ocupabilitate prevăzute de lege, se acordă pentru fiecare din criteriile care se au în vedere pentru realizarea profilării un punctaj, astfel:

┌──────────────────────────────┬───────┐
│ │Punctaj│
│Criteriu │(nr. │
│ │puncte)│
├──────────────────────────────┼───────┤
│Calificare relevantă │+ 10000│
├──────────────────────────────┼───────┤
│Calificare nerelevantă │0 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Studii: │ │
│cel puţin şcoală generală │+ 1000 │
│completă │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Studii: │0 │
│şcoală generală incompletă │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Existenţa unei calificări/ │+ 100 │
│ocupaţii │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Lipsa unei calificări/ocupaţii│0 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Grup nevulnerabil │ │
│(persoana nu aparţine niciunui│+ 50 │
│grup vulnerabil sau cu nevoi │ │
│speciale) │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Apartenenţă la un grup │0 │
│vulnerabil │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Apartenenţă la cel puţin două │– 30 │
│grupuri vulnerabile │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Acces facil la pol de │+ 10 │
│dezvoltare │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Lipsă acces facil la pol de │0 │
│dezvoltare │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Experienţă profesională: │ │
│cel puţin 1 an în ultimii 5 │+ 10 │
│ani │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Experienţă profesională: │ │
│mai mică de 1 an în ultimii 5 │0 │
│ani │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Vârstă: mai mică de 45 de ani │+10 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Vârstă: cel puţin 45 de ani │0 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Şomer sezonier │+ 10000│
├──────────────────────────────┼───────┤
│Şomer nesezonier │0 │
└──────────────────────────────┴───────┘



    8. În funcţie de punctajul total obţinut ca urmare a adunării sau scăderii, după caz, a punctelor din cuprinsul tabelului de mai jos, corespunzătoare fiecărui criteriu din cele prevăzute în acelaşi tabel, persoanele în căutarea unui loc de muncă înregistrate în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti se încadrează în profilul şi nivelul de ocupabilitate corespunzător potrivit următorului tabel:

┌────────────────────┬────────┬────────┐
│Profil şi nivel de │Punctaj │Punctaj │
│ocupabilitate │minim │maxim │
├────────────────────┼────────┼────────┤
│„Uşor ocupabil“ │11170 │21180 │
├────────────────────┼────────┼────────┤
│„Mediu ocupabil“ │10160 │11160 │
├────────────────────┼────────┼────────┤
│„Greu ocupabil“ │1010 │10150 │
├────────────────────┼────────┼────────┤
│„Foarte greu │0 │1000 │
│ocupabil“ │ │ │
└────────────────────┴────────┴────────┘




    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016