Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 3 iulie 2023  de avizare a cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 3 iulie 2023 de avizare a cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie

EMITENT: Colegiul Fizioterapeuţilor din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 653 din 17 iulie 2023
──────────
    Aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 63 din 3 iulie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 653 din 17 iulie 2023.
──────────
    ART. 1
    (1) Avizul pentru înfiinţarea de către fizioterapeuţi a unui cabinet de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie sau a unui punct de lucru secundar, precum şi pentru modificarea activităţii cabinetului de liberă practică, prevăzut în anexele nr. 1a-1c, este emis, la cerere, de către colegiile teritoriale ale Colegiului Fizioterapeuţilor din România, denumit în continuare CFZRO.
    (2) Cererea se depune la colegiul teritorial al CFRZO pe raza căruia urmează a se înfiinţa cabinetul de liberă practică/punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică/funcţionează cabinetul de liberă practică deja autorizat, dar a cărui activitate se modifică.
    (3) Cererea de la alin. (2) poate fi depusă personal de către solicitant, prin împuternicit (cu procură notarială specială) sau prin curier rapid, achitat de către solicitant, la sediul colegiului teritorial.

    ART. 2
    (1) Pentru înfiinţarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie fără personalitate juridică sau a unui punct de lucru secundar, avizul prevăzut la art. 1 alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) cerere prin care titularul solicită avizul specificând activităţile de fizioterapie care vor fi furnizate, după caz, de către cabinetul de liberă practică, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2;
    b) actul de identitate al titularului;
    c) dovada deţinerii legale a spaţiului în care urmează să funcţioneze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/de comodat/de donaţie, act de proprietate/concesiune etc.), însoţită de schiţa spaţiului;
    d) regulamentul de organizare şi funcţionare a cabinetului de liberă practică;
    e) raportul favorabil întocmit de către reprezentanţii colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), cu privire la criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menţionate în cererea de avizare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3;
    f) programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;
    g) documente care atestă experienţa profesională dobândită de cel puţin 3 ani în exercitarea profesiei a titularului cabinetului de liberă practică (adeverinţe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverinţă eliberată de Casa Naţională de Pensii, adeverinţă de venit eliberată de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, contract de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, şi certificatul de voluntariat emis de către organizaţiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcţie de timpul efectiv de lucru prestat etc.);
    h) dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului naţional al CFZRO;
    i) convenţia de constituire a cabinetelor de practică grupate sau asociate sau contractul de societate civilă prin care se constituite societatea civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical, după caz.

    (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b), c), g) şi i) se depun în copii certificate pentru conformitate.

    ART. 3
    (1) Pentru înfiinţarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie cu personalitate juridică sau a unui punct de lucru secundar, avizul prevăzut la art. 1 alin. (1) se eliberează în baza următoarelor documente:
    a) cerere prin care reprezentantul legal solicită avizul specificând activităţile de fizioterapie care vor fi furnizate, după caz, de către cabinetul de practică independentă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2;
    b) actul de identitate al reprezentantului legal;
    c) dovada deţinerii legale a spaţiului în care urmează să funcţioneze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/ de comodat/de donaţie, act de proprietate/concesiune etc.), însoţită de schiţa spaţiului;
    d) regulamentul de organizare şi funcţionare a cabinetului de liberă practică;
    e) raportul favorabil întocmit de către reprezentanţii colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), cu privire la criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menţionate în cererea de avizare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3;
    f) programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;
    g) documente care atestă experienţa profesională dobândită de cel puţin 3 ani în exercitarea profesiei a administratorului, a reprezentantului legal ori a cel puţin unei treimi din numărul membrilor consiliului de administraţie/membrilor fondatori ai persoanei juridice înfiinţate potrivit Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau a profesionistului/profesioniştilor din cadrul organizaţiei neguvernamentale înfiinţate potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare (adeverinţe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverinţă eliberată de Casa Naţională de Pensii, adeverinţă de venit eliberată de ANAF, contract de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, şi certificatul de voluntariat emis de către organizaţiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcţie de timpul efectiv de lucru prestat etc.);
    h) dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului naţional al CFZRO;
    i) certificatul de înregistrare la registrul comerţului, respectiv certificatul de înregistrare în registrul persoanelor juridice ori hotărârea judecătorească de înfiinţare sau actul de acordare a personalităţii juridice;
    j) pentru cabinetele de liberă practică cu personalitate juridică înfiinţate potrivit prevederilor Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, actul constitutiv din care să reiasă că persoana juridică are drept obiect de activitate furnizarea de servicii publice conexe actului medical de fizioterapie, dacă este cazul;
    k) pentru asociaţiile şi fundaţiile înfiinţate potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, statutul persoanei juridice din care să reiasă că persoana juridică are drept scop şi obiectiv furnizarea de servicii conexe actului medical de fizioterapie.

    (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. b), c), g), i), j) şi k) se depun în copii certificate pentru conformitate.

    ART. 4
    (1) Titularul/Titularii cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie, respectiv administratorul sau reprezentantul legal sau cel puţin o treime din numărul membrilor consiliului de administraţie/ membrilor fondatori ai persoanei juridice înfiinţate potrivit Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ori profesionistul/profesioniştii din cadrul organizaţiei neguvernamentale înfiinţate potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, trebuie să fie prestatori ai activităţii conexe actului medical de fizioterapie şi să deţină autorizaţie de liberă practică eliberată de CFZRO, însoţită de avizul anual valabil.
    (2) Prevederile alin. (1) se aplică în mod corespunzător şi angajaţilor/colaboratorilor cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie.

    ART. 5
    În cazul unor modificări privind activitatea cabinetului de liberă practică se va emite un nou aviz, în baza următoarelor documente:
    a) cererea titularului legal al cabinetului de liberă practică, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2;
    b) documentele prevăzute la art. 2 sau 3, după caz;
    c) dovada achitării taxei de avizare, stabilită prin hotărâre a Consiliului naţional al CFZRO.


    ART. 6
    (1) Raportul prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. e), respectiv la art. 3 alin. (1) lit. e) se întocmeşte de către reprezentantul colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2), în urma unei inspecţii care are drept scop verificarea conformităţii documentelor depuse cu criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menţionate în cererea de avizare.
    (2) Reprezentantul colegiului teritorial care va efectua inspecţia va fi desemnat de către preşedintele colegiului teritorial la care a fost depusă cererea, împreună cu documentaţia, dintre membrii respectivului colegiu teritorial care au o bună reputaţie şi o experienţa profesională dobândită de cel puţin 3 ani în exercitarea profesiei.
    (3) Data inspecţiei se stabileşte de către reprezentantul colegiului teritorial din cadrul CFZRO desemnat conform alin. (2), în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la depunerea documentaţiei de la art. 2, respectiv art. 3, cu excepţia raportului prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. e), respectiv art. 3 alin. (1) lit. e), după caz, şi a constatării conformităţii acesteia cu normele legale în vigoare şi cu prezenta procedură.
    (4) În cazul în care solicitantul nu poate asigura condiţiile efectuării inspecţiei la data stabilită conform prezentului articol, atunci se va comunica, din oficiu, prin intermediul poştei electronice şi/sau prin intermediul poştei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, decizia de respingere a cererii de emitere a avizului, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4a, în baza raportului care va cuprinde menţiunea că inspecţia nu a putut fi realizată din culpa solicitantului. În cazuri întemeiate, termenul de la alin. (3) poate fi prelungit.

    ART. 7
    (1) Termenul de emitere a avizului este de 30 de zile lucrătoare, termen care curge de la data depunerii documentaţiei complete. Documentaţia completă include şi raportul prevăzut la art. 6.
    (2) Avizul este emis de către preşedintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, împreună cu documentaţia.
    (3) În cazul în care documentaţia este incompletă sau un document nu este conform cu cerinţele legale în vigoare sau cu cerinţele prezentei proceduri, se comunică solicitantului cu adresă scrisă, semnată de preşedintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, purtând ştampila colegiului teritorial, prin intermediul poştei electronice şi/sau prin intermediul poştei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, în cel mult 7 zile lucrătoare de la data înregistrării, solicitându-se completarea dosarului. În sensul prezentului alineat, documentaţia completă nu include şi raportul prevăzut la art. 6.
    (4) Dacă în termen de 15 zile lucrătoare nu este completată documentaţia conform alin. (3), atunci dosarul se respinge şi procedura de obţinere a avizului trebuie reluată.
    (5) Atunci când preşedintele colegiului teritorial al CFZRO la care a fost depusă cererea, împreună cu documentaţia, decide respingerea emiterii avizului, decizia de respingere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4b, se va comunica solicitantului, prin intermediul poştei electronice şi/sau prin intermediul poştei/serviciului de curierat, în ambele cazuri cu confirmare de primire, împreună cu motivele respingerii, în termen de maximum 15 zile de la data depunerii documentaţiei complete.

    ART. 8
    Avizul este valabil de la data emiterii. Orice modificare a elementelor prevăzute în aviz trebuie comunicată în scris colegiului teritorial al CFZRO care a eliberat avizul, în maximum 10 zile lucrătoare de la data la care a intervenit modificarea.

    ART. 9
    Cererile de eliberare a avizului, însoţite de documentaţiile specifice, rapoartele şi avizele se înregistrează în registre separate ale colegiilor teritoriale ale CFZRO, în ordinea primirii/emiterii/eliberării, asigurându-se confidenţialitatea conţinutului acestora.

    ART. 10
    Anexele nr. 1a-1c, 2, 3, 4a şi 4b fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1a

    la procedură




    AVIZ
    pentru înfiinţarea cabinetului de liberă practică
    pentru servicii publice conexe de fizioterapie
    Nr. ............../ ............................
    Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor ............................ cu nr. ........./..........., precum şi Raportul favorabil privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. ......../..............,
    în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical,
    Colegiul Fizioterapeuţilor ......................................
    AVIZEAZĂ
    Înfiinţarea cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie „................................“, cu desfăşurarea activităţii la sediul situat în oraşul ............................., judeţul/sectorul ......................................, str. ......................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. .... .
    S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ............./Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti.
    Colegiul Fizioterapeuţilor .........................................
    Preşedinte

    ANEXA 1b

    la procedură




    AVIZ
    pentru înfiinţarea unui punct de lucru secundar al
    cabinetului de liberă practică pentru servicii
    publice conexe actului medical de fizioterapie
    Nr. ............../ ............................
    Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor.................................. cu nr. ............/........................., precum şi Raportul favorabil privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. ............/.................................,
    în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical,
    Colegiul Fizioterapeuţilor ..........................................
    AVIZEAZĂ
    Înfiinţarea unui punct de lucru secundar al cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie „................................“, cu desfăşurarea activităţii la sediul situat în oraşul ..............., judeţul/sectorul ........................., str. .................. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. .... .
    S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ............./Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti.
    Colegiul Fizioterapeuţilor .........................................
    Preşedinte

    ANEXA 1c

    la procedură




    AVIZ
    pentru modificarea activităţii cabinetului de liberă practică
    pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie
    Nr. ............../ ............................
    Având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor .................................. cu nr. ............/........................., precum şi Raportul favorabil privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. ............/.................................,
    în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical,
    Colegiul Fizioterapeuţilor ......................................
    AVIZEAZĂ
    Modificarea activităţii cabinetului de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie „..............................“, având Certificatul de înregistrare nr. .................., eliberat de Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ............./Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti la data de ........................., cu desfăşurarea activităţii la sediul situat în oraşul ............................., judeţul/sectorul ............, str. ......................... nr. ...., bl. ...., sc. ........................., et. ....., ap. ....... .
    S-a eliberat prezentul aviz pentru a servi la Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ............./Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti.
    Colegiul Fizioterapeuţilor .........................................
    Preşedinte

    ANEXA 2

    la procedură




    CERERE
    pentru avizarea înfiinţării cabinetului de liberă
    practică pentru servicii publice conexe actului medical
    de fizioterapie sau a unui punct de lucru secundar sau
    pentru modificarea activităţii cabinetului de liberă practică
    Doamnă/Domnule preşedinte,
    Subsemnatul(a) ..............., identificat(ă) cu ..........................., CNP ........................., cu domiciliul în ................................., strada .............................. nr. ................., bloc ......., scara ...., etaj ..........., ap. ..........,
    în calitate de
    [ ] persoană autorizată să exercite profesia de fizioterapeut, membru al Colegiului Fizioterapeuţilor ......................., având NRU ......................., deţinând Autorizaţia de liberă practică nr. ......................, emisă de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................, şi Avizul anual nr. ......................, emis de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................,
    [ ] reprezentant legal al ....................................., cu sediul social în .............................................,

    vă rog a elibera avizul conform Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical, pentru:
    [ ] înfiinţarea cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie;
    [ ] înfiinţarea unui punct de lucru secundar al cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie;
    [ ] modificarea activităţii cabinetului de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie, având Certificatul de înregistrare nr. ..............., eliberat de Direcţia de Sănătate Publică .............................. la data de .........................,

    cu forma de exercitare:
    [ ] cabinet fără personalitate juridică:
    [ ] cabinet de practică individual;
    [ ] cabinete de practică grupate;
    [ ] cabinete de practică asociate;
    [ ] societate civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical;

    [ ] cabinet cu personalitate juridică:
    [ ] cabinete de practică cu personalitate juridică înfiinţate potrivit Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] asociaţie sau fundaţie înfiinţată potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare.


    Anexez prezentei cereri următoarele documente:
    [ ] dovada deţinerii legale a spaţiului în care urmează să funcţioneze cabinetul de liberă practică (contract de închiriere/de comodat/de donaţie, act de proprietate/concesiune etc.), însoţită de schiţa spaţiului;
    [ ] regulamentul de organizare şi funcţionare a cabinetului de liberă practică;
    [ ] raportul favorabil, întocmit de către reprezentanţii colegiului teritorial din cadrul Colegiului Fizioterapeuţilor din România pe teritoriul căruia se solicită înfiinţarea, cu privire la criteriile şi standardele de dotare corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menţionate în cererea de avizare;
    [ ] programul de lucru al cabinetului de liberă practică asumat prin semnătura reprezentantului legal;
    [ ] documente care atestă experienţa profesională dobândită de cel puţin 3 ani în exercitarea profesiei a titularului cabinetului de liberă practică/a administratorului societăţii comerciale sau a reprezentantului legal al persoanei juridice ori a cel puţin unei treimi din numărul membrilor fondatori (adeverinţe eliberate de angajator, extras din REVISAL, adeverinţă eliberată de Casa Naţională de Pensii, adeverinţă de venit eliberată de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală etc.);
    [ ] dovada achitării taxei de avizare;
    [ ] convenţia de constituire a cabinetelor de practică grupate sau asociate sau contractul de societate civilă prin care se constituite societatea civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical, după caz;
    [ ] certificatul de înregistrare la registrul comerţului, respectiv certificatul de înregistrare în registrul persoanelor juridice ori hotărârea judecătorească de înfiinţare sau actul de acordare a personalităţii juridice;
    [ ] actul constitutiv sau statutul persoanei juridice.

    NOTA 1:
    Documentele vor fi completate cu raportul întocmit de către reprezentanţii colegiului teritorial din cadrul CFZRO competent conform art. 1 alin. (2) din Procedura de avizare a cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de fizioterapie, aprobată prin Hotărârea Consiliului naţional al Colegiului Fizioterapeuţilor din România nr. 63/2023, cu privire la criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie menţionate în cererea de avizare, după obţinerea acestuia.

    NOTA 2:
    Documentele depuse în copie vor purta menţiunea „conform cu originalul“, numele în clar şi semnătura solicitantului.

    În cadrul cabinetului de liberă practică îşi vor desfăşura activitatea următorii fizioterapeuţi salariaţi şi/sau colaboratori:
    1. ................................................., având NRU ......................., deţinând Autorizaţia de liberă practică nr. ......................, emisă de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ....................., şi Avizul anual nr. ......................, emis de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................;
    2. ................................................., având NRU ......................., deţinând Autorizaţia de liberă practică nr. ......................, emisă de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................, şi Avizul anual nr. ......................, emis de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................;
    3. ................................................., având NRU ......................., deţinând Autorizaţia de liberă practică nr. ......................, emisă de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................, şi Avizul anual nr. ......................, emis de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................;
    4. ................................................., având NRU ......................., deţinând Autorizaţia de liberă practică nr. ......................, emisă de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ......................, şi Avizul anual nr. ......................, emis de Colegiul Fizioterapeuţilor ...................... la data de ...................... .

    Declar pe propria răspundere că următoarele condiţii de dotare minimă obligatorie sunt îndeplinite de cabinetul de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie (sau de punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică, după caz):
    [ ] 1 spalier;
    [ ] 2 saltele;
    [ ] oglindă de perete;
    [ ] 1 masă de examinare/de terapie simplă;
    [ ] 1 bancă;
    [ ] 2 instalaţii-montaje scripeţi cu contragreutăţi;
    [ ] greutăţi de diverse mărimi, bastoane, arcuri, cordoane elastice;
    [ ] minimum 3-4 dispozitive pentru recuperare funcţională din grupa dispozitive ajutătoare (de exemplu: pedalier, planşetă basculantă, giroplan, levier pentru cvadriceps, roată şi scăriţă pentru umăr, placă canadiană, placă pentru abilităţile mâinii etc.):
    ........................................................
    .......................................................;

    [ ] cântar pentru persoane.

    În cadrul cabinetului de liberă practică (sau la punctul de lucru secundar al cabinetului de liberă practică, după caz) vor fi furnizate următoarele activităţi specifice de fizioterapie:
    [ ] examinarea somatofuncţională a pacientului/beneficiarului de servicii de fizioterapie, prin utilizarea, fără a se limita la acestea, a observaţiei şi a instrumentelor/tehnicilor/scalelor specifice de evaluare somatofuncţională;
    [ ] stabilirea nevoii de intervenţie specifică şi elaborarea planului fizioterapeutic;
    [ ] acordarea asistenţei terapeutice şi profilactice pentru prevenirea alterării funcţiei, a limitărilor de activitate şi a restricţiilor de participare;
    [ ] acordarea asistenţei fizioterapeutice şi de recuperare în patologii ale sistemelor neuromusculoscheletic, cardiovascular, respirator, digestiv, neuroendocrin, metabolic şi urogenital, în domeniul traumatologiei sportive, pediatriei, geriatriei, reumatologiei, ORL şi în alte condiţii medicale şi chirurgicale frecvent întâlnite în practica fizioterapeutului;
    [ ] aplicarea activităţilor specifice de fizioterapie, fără a se limita la acestea, precum:
    [ ] exerciţiu fizic cu scop terapeutic;
    [ ] terapie manuală;
    [ ] hidrokinetoterapie;
    [ ] tehnici efectuate cu ajutorul instrumentelor/aparatelor/instalaţiilor corespunzătoare, prin aplicare de contenţii elastice/adezive/orteze sau prin mecanoterapie;
    [ ] scripetoterapie;
    [ ] electroterapie;
    [ ] termoterapie;
    [ ] imobilizări/posturări;
    [ ] ultrasunete;
    [ ] laser;
    [ ] alte tehnici similare: .................................... .


    Doresc ca avizul să îmi fie transmis astfel:
    [ ] ridicare personală/de către împuternicit;
    [ ] prin servicii de curierat cu plata la destinatar, la următoarea adresă: oraşul .............., str. .............. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul (judeţul) ............, cod poştal ......., tel. ............................ .

    Informaţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
    Subsemnatul(a) declar că am luat cunoştinţă de conţinutul notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Colegiul Fizioterapeuţilor din România şi cunosc condiţiile privind exercitarea drepturilor mele.
    Nota de informare se regăseşte pe site-ul oficial al Colegiului Fizioterapeuţilor din România (https://colegiulfizioterapeutilor.ro) şi la punctele de lucru ale colegiilor teritoriale.
    Declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, că informaţiile prezentate în această cerere şi documentele anexate corespund realităţii.

┌─────────────┬────────────────────────┐
│Data: │Semnătura │
└─────────────┴────────────────────────┘


    ANEXA 3

    la procedură




    RAPORT
    privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie
    corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie
    Subsemnatul, .............................., reprezentant al Colegiului Fizioterapeuţilor .........................., desemnat prin Decizia preşedintelui Colegiului Fizioterapeuţilor ......................... nr. ................, în urma cererii depuse de ...................., cu sediul social în oraşul ............................., judeţul/sectorul ......................................, str. ........................ nr. ...., bl. ......, sc. ....., et. ......, ap. ....., CUI/CIF............................, reprezentat de ................................, în calitate de ......................................, pentru forma de exercitare:
    [ ] cabinet fără personalitate juridică:
    [ ] cabinet de practică individual;
    [ ] cabinete de practică grupate;
    [ ] cabinete de practică asociate;
    [ ] societate civilă de practică pentru servicii publice conexe actului medical;

    [ ] cabinet cu personalitate juridică:
    [ ] cabinete de practică cu personalitate juridică înfiinţate potrivit Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] asociaţii şi fundaţii înfiinţate potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare,


    am efectuat inspecţia cu privire la condiţiile de dotare minimă obligatorie, în conformitate cu prevederile art. 3 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care de desfăşoară servicii publice conexe actului medical, a cabinetului de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical de fizioterapie situat în oraşul ................................., judeţul/sectorul .........................................., str. ......................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ..., ap. .... şi am constatat că sunt îndeplinite următoarele:
    1. condiţii de dotare minimă obligatorie:
    [ ] 1 spalier;
    [ ] 2 saltele;
    [ ] oglindă de perete;
    [ ] 1 masă de examinare/de terapie simplă;
    [ ] 1 bancă;
    [ ] 2 instalaţii-montaje scripeţi cu contragreutăţi;
    [ ] greutăţi de diverse mărimi, bastoane, arcuri, cordoane elastice;
    [ ] minimum 3-4 dispozitive pentru recuperare funcţională din grupa dispozitive ajutătoare (de exemplu: pedalier, planşetă basculantă, giroplan, levier pentru cvadriceps, roată şi scăriţă pentru umăr, placă canadiană, placă pentru abilităţile mâinii etc.);
    ........................................................
    ........................................................
    ........................................................
    ........................................................
    ........................................................

    [ ] cântar pentru persoane;
    [ ] alte dotări, trusa de urgenţă.

    2. condiţii privind alte dotări:
    (Se vor verifica dotările prin raportare la activităţile specifice de fizioterapie menţionate în cererea de avizare.)
    2.1. ..................................................
    2.2. ..................................................
    2.3. ..................................................
    Alte menţiuni:
    ........................................................
    ........................................................
    ........................................................




    Ca urmare a constatării îndeplinirii condiţiilor de dotare minimă obligatorie, se emite raportul privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie:
    [ ] favorabil;
    [ ] nefavorabil.

    Colegiul Fizioterapeuţilor .......................................
    Reprezentant
    .................................................
    (reprezentant cabinet de liberă practică)

    ANEXA 4a

    la procedură




    DECIZIA
    preşedintelui Colegiului Fizioterapeuţilor ..........................
    Nr. ............../............................
    Subsemnata/Subsemnatul, .........................., în calitate de preşedinte al Colegiului Fizioterapeuţilor ........................, având sediul în ....................................., tel. ..................., e-mail ....................................., CIF 38710536, cont bancar ..................................., structură teritorială a Colegiului Fizioterapeuţilor din România - CFZRO, organizaţie profesională, cu personalitate juridică, constituit în baza Legii nr. 229/2016 privind organizarea şi exercitarea profesiei de fizioterapeut, precum şi pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Colegiului Fizioterapeuţilor din România, cu modificările ulterioare, şi a Statutului Colegiului Fizioterapeuţilor din România, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 679/2017,
    având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor .................................. cu nr. ............/........................., precum şi Raportul privind criteriile şi standardele de dotare minimă obligatorie corespunzătoare furnizării serviciilor de fizioterapie nr. ............/.................................,
    în temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical,
    emit următoarea
    DECIZIE:
    ART. 1
    Se respinge Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor ........................ cu nr. ............/............................ .

    ART. 2
    Prezenta decizie se comunică ...................., cu sediul social în oraşul ....................., judeţul/sectorul ................., str. ............. nr. ...., bl. ...., sc. ....., et. ...., ap. ...., CUI/CIF................, reprezentat de ..........................., în calitate de .................... .

    Colegiul Fizioterapeuţilor .........................................
    Preşedinte

    ANEXA 4b

    la procedură




    DECIZIA
    preşedintelui Colegiului Fizioterapeuţilor .....................
    Nr. ............../.......................
    Subsemnata/Subsemnatul, .........................., în calitate de preşedinte al Colegiului Fizioterapeuţilor ..........................., având sediul în ....................., tel. ......................., e-mail ....................................., CIF 38710536, cont bancar ........................., structură teritorială a Colegiului Fizioterapeuţilor din România - CFZRO, organizaţie profesională, cu personalitate juridică, constituit în baza Legii nr. 229/2016 privind organizarea şi exercitarea profesiei de fizioterapeut, precum şi pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Colegiului Fizioterapeuţilor din România, cu modificările ulterioare, şi a Statutului Colegiului Fizioterapeuţilor din România, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 679/2017,
    având în vedere Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor ................................. cu nr. ............/........................., constat a fi neconformă, după cum urmează:
    ........................................................
    ........................................................

    În temeiul prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical,
    emit următoarea
    DECIZIE:
    ART. 1
    Se respinge Cererea înregistrată la Colegiul Fizioterapeuţilor ............................. cu nr. ............/........................ .

    ART. 2
    Prezenta decizie se comunică ....................., cu sediul social în oraşul ...................., judeţul/sectorul ................., str. ..................... nr. ....., bl. ...., sc. ....., et. ....., ap. ....., CUI/CIF............................, reprezentat de ...................................................., în calitate de ...................................... .

    Colegiul Fizioterapeuţilor .........................................
    Preşedinte

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016