Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 23 februarie 2018  privind restituirea tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 23 februarie 2018 privind restituirea tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar

EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 184 din 28 februarie 2018
──────────
    Aprobată prin Ordinul nr. 83 din 23 februarie 2018, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 184 din 28 februarie 2018.
──────────
    ART. 1
    Prezenta procedură reglementează modul de întocmire şi aprobare a documentaţiei necesare restituirii tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar.

    ART. 2
    Prezenta procedură se aplică în cazul restituirii tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar, fără dobândă, în următoarele cazuri:
    a) autorităţile competente nu au emis decizia pentru scoaterea definitivă sau temporară din circuitul agricol;
    b) autorităţile competente nu au emis avizul prealabil privind clasa de calitate;
    c) autorităţile competente nu au adoptat hotărârea de aprobare a introducerii terenului în intravilan sau nu au emis autorizaţia de construire, cu obligaţia redării terenului în circuitul agricol;
    d) Guvernul nu a adoptat hotărârea privind scoaterea din circuitul agricol.


    ART. 3
    (1) Documentaţia pentru restituirea tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar cuprinde următoarele:
    a) cerere de restituire a tarifului din partea beneficiarului, însoţită de actul de identitate sau certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, după caz, în care se vor specifica numărul contului şi banca la care se face restituirea;
    b) documentul din care rezultă că autorităţile competente nu au emis actele de aprobare a scoaterii definitive sau temporare din circuitul agricol; sau
    c) documentul din care rezultă că autorităţile competente nu au emis avizul prealabil privind clasa de calitate pentru introducerea în intravilan, nu a fost adoptată hotărârea de aprobare a introducerii terenului în intravilan sau nu a fost emisă autorizaţia de construire pe terenurile introduse în intravilan;
    d) documentul de plată a tarifului către Fondul de ameliorare a fondului funciar;
    e) nota de aprobare a restituirii emisă de direcţia pentru agricultura judeţeană;
    f) procesul-verbal de constatare a situaţiei din teren cu privire la faptul că nu au fost executate lucrări pentru amplasarea obiectivelor de investiţie, semnat de către directorul direcţiei pentru agricultură judeţene, beneficiar/proprietar, reprezentantul primăriei în raza căreia se află situat terenul. Procesul-verbal de constatare a situaţiei din teren se înregistrează la direcţia pentru agricultură judeţeană, precum şi la primărie;
    g) alte documente necesare restituirii tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar, după caz.

    (2) Documentele prevăzute la alin. (1) se prezintă în original, însoţite de copiile acestora care se certifică pentru conformitate de către reprezentanţii direcţiei pentru agricultură judeţene.

    ART. 4
    (1) Documentaţia necesară restituirii tarifului achitat la Fondul de ameliorare a fondului funciar se depune şi se înregistrează de către beneficiar la direcţia pentru agricultură judeţeană. În termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrare, direcţia pentru agricultură judeţeană transmite o copie certificată pentru conformitate a dosarului la structura de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), care, după verificarea îndeplinirii condiţiilor necesare restituirii tarifului, înaintează structurii de specialitate din cadrul ministerului cu atribuţii în desfăşurarea activităţilor de natură financiar-contabilă o notă cu propunerea de aprobare a operaţiunilor de restituire a acestui tarif, în termen de 15 zile lucrătoare de la data primirii documentaţiei.
    (2) Structura de specialitate cu atribuţii în desfăşurarea activităţilor de natură financiar-contabilă din cadrul MADR procedează la restituirea tarifului în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea notei de aprobare a operaţiunilor de restituire a tarifului.
    (3) În cazul solicitării unor completări la documentaţie, termenul de restituire a tarifului curge de la depunerea documentaţiei complete. În cazul nedepunerii documentelor solicitate de către beneficiar, în termen de 30 de zile de la solicitarea completării, documentaţia se respinge.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016