Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 21 ianuarie 2014  privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 21 ianuarie 2014 privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor

EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 89 din 5 februarie 2014

    A. În sensul prezentei proceduri, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
    1.1. - acţiunea sanitar-veterinară - activitatea/campania/ serviciul de vaccinare, tuberculinare, prelevare probe, inspecţie în exploataţii care se desfăşoară într-o perioadă determinată de timp, în conformitate cu prevederile programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;
    1.2. - acţiunea sanitar-veterinară lunară - activitatea/ serviciul de vaccinare, tuberculinare, prelevare probe, inspecţie în exploataţii care se desfăşoară lunar şi include completările şi retestările animalelor, în conformitate cu prevederile programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;
    1.3. - activitatea lunară de identificare şi înregistrare - acţiunea/serviciul de identificare şi înregistrare lunară a bovinelor, bubalinelor, ovinelor, caprinelor şi suinelor şi înregistrarea acestora în baza naţională de date.

    B. Responsabilităţile medicului veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatului legal al societăţii comerciale
    1.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, formularele, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv orice echipament sau componentă a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie/bon de transfer (cantitativ şi valoric) emis de către serviciul/biroul contabilitate în funcţie de repartizarea efectuată de serviciul/biroul evidenţă informatică şi control administrativ sau serviciul/biroul de control oficial sănătate animală, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    1.2. Păstrează în gestiunea proprie echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, formulare, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare.
    1.3. Scade din gestiunea proprie formularele, produsele medicinale veterinare imunologice şi reagenţii, produsele parafarmaceutice, precum şi alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de bon de consum lunar.
    1.4. Predă la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la încetarea contractului, suportând cheltuielile de deplasare, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formulare, produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale.
    1.5. Întocmeşte deconturile la sfârşitul fiecărei acţiuni sanitar-veterinare efectuate sau lunar, pentru luna anterioară în care au fost efectuate acţiuni sanitar-veterinare, în vederea încasării contravalorii manoperei acţiunii respective, realizată în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.156/2013 şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie, control şi eradicare a bolilor la animale.
    1.6. Deconturile prevăzute la pct. 1.5 includ următoarele documente:
    a) decont justificativ pentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1;
    b) decont justificativ cumulativ pentru consumul de produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice pentru efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare, în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobat prin hotărâre a Guvernului, şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie control şi eradicare a bolilor la animale, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2;
    c) tabel privind efectuarea acţiunilor de vaccinare, conform modelului prevăzut în anexele nr. 3a) şi 3b);
    d) tabel privind prelevarea de probe, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4;
    e) tabel privind efectuarea tuberculinării, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5;
    f) sinteza privind vaccinările, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6;
    g) proces-verbal de efectuare a acţiunilor de tuberculinare în exploataţiile comerciale autorizate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
    h) cerere de analiză a probelor prelevate, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8;
    i) alte documente stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.
    1.7. Prezintă deconturile întocmite la sfârşitul lunii şi/sau acţiunii sanitar-veterinare, prevăzute la pct. 1.5, în primele 7 zile ale lunii, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară încheiată, la serviciul/biroul de evidenţă informatică şi control administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru verificare administrativă.
    1.8. După avizarea deconturilor justificative prevăzute la pct. 1.7, întocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară efectuată.
    1.9. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei activităţilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 9.
    1.10. Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.9, precum şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) serviciului/biroului de evidenţă informatică şi control administrativ, în vederea verificării administrative, în primele 7 zile ale lunii, pentru luna anterioară.
    1.11. După avizarea decontului justificativ lunar prevăzut la pct. 1.9, întocmeşte factura fiscală aferentă activităţilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară.
    1.12. Semnează următoarele documente:
    a) deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9;
    b) avizul de expediţie/bonul de transfer al produselor medicinale veterinare imunologice, al reagenţilor şi produselor parafarmaceutice, al formularelor, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, emis de serviciul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;
    c) bonul de consum;
    d) factura fiscală.
    1.13. Alături de decontul justificativ lunar prevăzut la pct. 1.9 poate fi obligat să depună şi alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.

    C. Responsabilităţile serviciului/biroului de evidenţă informatică şi control administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti
    2.1. Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9 şi avizează deconturile privind respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor.
    2.2. La avizarea decontului prevăzut la pct. 1.5 iau în considerare şi probele conforme prelevate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, în baza cererilor de analiză emise de medicul veterinar de liberă practică şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel: "Se certifică conformitatea unui număr de ........ probe din totalul de ............. probe aduse". (Se vor urmări specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului.)
    2.3. La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.9 serviciul/biroul de evidenţă informatică şi control administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia să verifice numărul de animale prezentate prin decontul justificativ de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, ca fiind identificate şi înregistrate în luna precedentă. Aceasta va consta în verificarea corespondenţei dintre numărul de animale înaintat de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale prin decontul justificativ, numărul de animale care este înscris în formularele de identificare (F1) albastre prezentate de acesta în luna respectivă şi numărul de animale înregistrat în baza naţională de date; în plus, serviciul/biroul de evidenţă informatică şi control administrativ are obligaţia să verifice în baza naţională de date veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul lunar.
    2.4. Înaintează serviciului/biroului de control oficial sănătate animală, deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9, în care s-au constatat probleme, dar şi cele care urmează a fi verificate aleatoriu, în teren, în luna respectivă, în proporţie de minimum 10%, a circumscripţiilor sanitar-veterinare de asistenţă, conform planului de control aprobat de conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    2.5. Predă deconturile prevăzute la pct. 1.5 şi 1.9 până la data de 30 a lunii serviciului economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară efectuată.
    2.6. În situaţia constatării existenţei unor erori de întocmire a decontului, notifică în scris medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale în scopul corectării acestora direct pe decont, prin trasarea unei linii orizontale pe mijlocul frazei greşite şi urmată de înscrierea datelor rectificate. Decontul nu trebuie să conţină ştersături, iar modificarea trebuie însoţită de semnătură şi stampilă.

    D. Responsabilităţile serviciului/biroului de control oficial sănătate animală din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti
    3.1. Verifică aleatoriu, în teren, în proporţie de minimum 10%, lunar, circumscripţiile sanitar-veterinare de asistenţă, conform planului de control aprobat de conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi cele în care s-au constatat probleme şi avizează decontul prevăzut la pct. 1.5 şi 1.9 pentru realitatea, regularitatea, conformitatea şi pentru respectarea prevederilor tehnice din programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, bubalinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor cuprinse în decont.
    3.2. Întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 10.
    3.3. În urma întocmirii notei de constatare, şeful de serviciu/birou de control oficial sănătate animală aplică pe decontul justificativ ştampila dreptunghiulară care conţine următorul text: "Certificăm realitatea şi conformitatea datelor din înscrisuri. Serviciul/Biroul de control oficial sănătate animală. Data. Semnătura".
    3.4. Predă deconturile prevăzute la pct. 3.1 serviciului/biroului de evidenţă informatică şi control administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    3.5. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme între realitatea verificărilor efectuate în teren şi documentele care constituie decontul şi care ridică suspiciunea unor fraude, anulează numărul de acţiuni neconforme din decont, notifică conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în scopul sesizării organelor abilitate să cerceteze faptele constatate, şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.

    E. Responsabilităţile serviciului/biroului economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti
    4.1. Emite avizul de expediţie/bonul de transfer (cantitativ şi valoric) al formularelor, al cărţilor de exploataţie, al echipamentelor de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv al oricărui echipament sau oricărei componente a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, al produselor medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuată de serviciul/biroul de evidenţă informatică şi control administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    4.2. Verifică îndeplinirea condiţiilor de formă şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi/reprezentatul legal al societăţii comerciale, având în vedere următoarele aspecte:
    a) factura fiscală este înregistrată şi datată în evidenţele medicului veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, precum şi la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;
    b) factura fiscală are înscrisă denumirea corectă a formei de organizare a medicului veterinar de liberă practică;
    c) pe factura fiscală este menţionat clar obiectul contractului/serviciului prestat;
    d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ştersături, fiind identică cu cea din deconturile transmise de serviciul/biroul de evidenţă informatică şi control administrativ;
    e) pe factura fiscală este calculată şi înscrisă corect valoarea taxei pe valoarea adăugată (TVA), dacă este cazul;
    f) factura fiscală este semnată şi ştampilată de medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale;
    g) factura fiscală emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale este vizată pentru "Bun de plată" de ordonatorul terţiar de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii.
    4.3. Verifică corectitudinea tarifelor înscrise în decont, în raport cu prevederile legale în vigoare, pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară efectuată, calculele efectuate pentru stabilirea valorii din decont şi din factura fiscală, precum şi consumul de materiale specifice în concordanţă cu acţiunile sanitar-veterinare efectuate.
    4.4. Întocmeşte centralizatoarele finale prevăzute la anexele nr. 11 şi 12, cu valorile pe fiecare acţiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalităţile, conform prevederilor contractuale şi determinând valoarea totală pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară. Centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare cabinet medical veterinar: TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare.
    4.5. Verifică exactitatea valorilor din facturile fiscale în raport cu cele din centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4.
    4.6. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor determinate de acţiunile sanitar-veterinare.
    4.7. Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt semnate de şeful serviciului/biroului de evidenţă informatică şi control administrativ, de şeful serviciului/biroului economic şi administrativ, de directorul executiv adjunct, precum şi de directorul executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.", conform înscrisurilor din documentele justificative ce alcătuiesc deconturile.
    4.8. Conduce evidenţa contabilă analitică, potrivit prevederilor legale în vigoare.
    4.9. Documentele ce conţin acţiunile sanitar-veterinare care stau la baza întocmirii deconturilor depuse de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi/reprezentatul legal al societăţii comerciale se vor emite şi valida prin proceduri Sistemul naţional de identificare şi înregistrare a animalelor şi Sistemul de identificare şi înregistrare a ecvideelor.

    F. Responsabilităţile direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti
    5.1. Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt transmise în original Direcţiei economice din cadrul Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie şi al Direcţiei generale control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor până la data de 30 a lunii curente, pentru luna anterioară.

    G. Responsabilităţile Direcţiei generale control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor
    6.1. Centralizează datele cuprinse în centralizatoarele prevăzute la pct. 4.4.
    6.2. Centralizarea prevăzută la pct. 6.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, bubalinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor, este avizată de directorul Direcţiei de evidenţă informatizată, identificare şi înregistrare animale, din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.
    6.3. Centralizarea prevăzută la pct. 6.2 este transmisă Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 10 a lunii următoare, pentru deconturile avizate până la data 30 a lunii anterioare.
    6.4. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea, prevăzute în documentele care constituie decontul şi care ridică suspiciunea unor fraude, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.

    H. Responsabilităţile Direcţiei economice din cadrul Direcţiei generale afaceri interne şi administraţie a Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor
    7.1. În baza centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4 şi a centralizărilor prevăzute la pct. 6.2, Direcţia economică alocă sume direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de solicitările acestora şi de prevederile bugetare cu aceste destinaţii, conform legislaţiei în vigoare.
    7.2. În situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea care ridică suspiciunea unor fraude, în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit/reprezentatul legal al societăţii comerciale, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate şi acceptă la plată doar acţiunile conforme.

    I. Documentele al căror model este prevăzut în anexele nr. 1-12 sunt avizate, respectiv aprobate, după caz, de persoanele menţionate în cuprinsul acestora.

    J. Anexele nr. 1-12 fac parte integrantă din prezenta procedură.


    ANEXA 1
    la procedură


    Cabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară
    Societatea Comercială ........... şi pentru Siguranţa Alimentelor .........
    Judeţul ....................
    Nr. ......./................ Aprobat
                                              Director executiv adjunct,
                                             ...........................

                                                       Avizat
                                           Serviciul/Biroul contabilitate
                                           ..............................

                                                   Verifică/Avizează
                                         Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                             şi control administrativ
                                          ....................................

                             DECONT JUSTIFICATIV
       pentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinare
      prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi
        control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la
         animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului,
           de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor,
                     ovinelor, caprinelor şi ecvideelor

                      Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                       (perioada efectuării acesteia)

    Cabinetul medical veterinar/Societatea Comercială ..................., concesionar al acţiunilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, din comuna ......................, judeţul ................, în temeiul Contractului de concesiune/ Contractului de servicii nr. ......./............., am efectuat/prestat următoarele acţiuni sanitar-veterinare:

┌─────┬────────────────────────┬────────┬────────┬───────┬─────────┬──────────┐
│ Cod │ Denumirea acţiunii/ │ UM/cap │ Specia │ Nr. │Tarif/UM │ Valoarea │
│ jud.│ sanitar-veterinare │ │ │capete │ (lei) │decontului│
│ │ │ │ │ │ │ (lei) │
├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴────────────────────────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴──────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ................
    Semnătura reprezentantului legal .....................
    Ştampila ................................
    Parafa ..................................


    ANEXA 2
    la procedură


    Cabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară
    Societatea Comercială ........... şi pentru Siguranţa Alimentelor .........
    Judeţul ....................
    Nr. ......./................ Aprobat
                                              Director executiv adjunct,
                                             ...........................

                                                       Avizat
                                           Serviciul/Biroul contabilitate
                                           ..............................

                                                   Verifică/Avizează
                                         Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                             şi control administrativ
                                          ....................................


                              DECONT JUSTIFICATIV
          cumulativ pentru consumul de produse medicinale veterinare
               imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice
                pentru efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare

                        Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                         (perioada efectuării acesteia)

    Cabinetul medical veterinar/Societatea Comercială ......................, concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, din localitatea .................., judeţul ................... în temeiul Contractului de concesiune/ Contractului de servicii nr........../..................., am consumat următoarele produse medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice primite de la direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ...................., pentru efectuarea/ prestarea următoarele activităţi sanitar-veterinare:


┌────┬────────────────────────────┬─────┬─────┬──────────────┬──────┬──────┬──────────┐
│Nr. │Denumire produse medicinale │ UM │Stoc │ Cantitatea │ │ Preţ │ Valoarea │
│crt.│ veterinare imunologice, │ │ ├───────┬──────┤ Stoc │mediu │ medie/ │
│ │ reagenţi, produse │ │ │ │Utili-│ │(lei) │cantitatea│
│ │ parafarmaceutice │ │ │Primită│ zată │ │ │utilizată │
├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────┼─────┼─────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────┴─────┴─────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ................
    Semnătura reprezentantului legal .....................
    Ştampila ................................
    Parafa ..................................


    ANEXA 3a
    la procedură


    Cabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară
    Societatea Comercială ........... şi pentru Siguranţa Alimentelor .........
    Judeţul ....................
    Nr. ......./................
                                                 Verifică/Avizează
                                         Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                             şi control administrativ
                                          ....................................

                                     TABEL
        privind efectuarea vaccinării profilactice/necesitate ...........,
        cu vaccin .......... seria ......., în localitatea ...............

                        Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                         (perioada efectuării acesteia)


┌────┬─────────┬────────────┬─────┬─────────┬───────────┬────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │ Specia │ Cod │ Sex │ Vârsta │ Cod │ Adresa │Proprietar/│Semnătura│
│crt.│ │identificare│ │(în luni)│exploataţie│ │ Deţinător │ │
│ │ │ │ │ │ │ │de animale │ │
├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼─────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────┴─────┴─────────┴───────────┴────────┴───────────┴─────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ................
    Semnătura reprezentantului legal .....................
    Ştampila ................................
    Parafa ..................................


    ANEXA 3b
    la procedură

    Cabinetul medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară
    Societatea Comercială ........... şi pentru Siguranţa Alimentelor .........
    Judeţul ....................
    Nr. ......./................
                                                  Verifică/Avizează
                                         Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                             şi control administrativ
                                          ..................................

                                     TABEL
            privind efectuarea vaccinării antirabice profilactice/
           necesitate ..........., cu vaccin ......... seria .....,
         valabilitatea .............. în localitatea ...............

                        Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                         (perioada efectuării acesteia)


┌────┬─────────┬────────────┬──────┬─────────┬───────────┬────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │ Specia │ Cod │ Sex │ Vârsta │ Cod │ Adresa │Proprietar │Semnătura│
│crt.│ │identificare│ │(în luni)│exploataţie│ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────┼──────┼─────────┼───────────┼────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────┴──────┴─────────┴───────────┴────────┴───────────┴─────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ................
    Semnătura reprezentantului legal .....................
    Ştampila ................................
    Parafa ..................................


    ANEXA 4
    la procedură


    Cerere de analiză nr. ..../data ...........


                            TABEL PRELEVARE PROBE


                                        Specia Tip probă
                                        Data început acţiune ......../...../........
                                        Data sfârşit de acţiune ....../..../.........

┌──────────────────────────────────────────┐
│ Investigaţii solicitate: │
├────┬────────────────────────┬────────────┤
│Nr. │ Investigaţii de │ Cod │
│crt.│ laborator │investigaţie│
├────┼────────────────────────┼────────────┤
│ 1 │ │ I1 │
├────┼────────────────────────┼────────────┤
│ 2 │ │ I2 │
├────┼────────────────────────┼────────────┤
│ 3 │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┤
│ 4 │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┤
│ 5 │ │ │
└────┴────────────────────────┴────────────┘

    Tabel Animale
┌──────┬────┬────────┬────┬───────┬───────────┬───────┬───────┬───────┬─────┬─────┬───────┬─────────┐
│ Nr. │Nr. │ Cod │Sex │Vârsta │ Cod │Adresa │Locali-│Propri-│ I.1.│ I.2.│Detalii│Semnătura│
│prele-│crt.│crotalie│ │ (în │exploataţie│ │ tatea │ etar │ │ │ probă │ propri- │
│ vare │ │ │ │ luni) │ │ │ │ │ │ │ │etarului │
├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼────┼────────┼────┼───────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼─────┼─────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┴────┴────────┴────┴───────┴───────────┴───────┴───────┴───────┴─────┴─────┴───────┴─────────┘



    ANEXA 5
    la procedură


    Cabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru
    Societatea Comercială .......... Siguranţa Alimentelor ..............
    Judeţul ....................
    Nr. ......./................ Verifică/Avizează
                                                 -----------------
                                        Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                              şi control administrativ
                                              ........................

                             Tabel tuberculinare

                      Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                       (perioada efectuării acesteia)

    Localitatea ................, cod SIRUTA ........... tuberculină bovină seria ............., valabilitatea ............, tuberculină aviară seria .............., valabilitatea .............


┌────┬──────┬───────┬───┬──────┬───────┬──────┬────┬──────┬────┬────┬─────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────┬─────────┐
│Nr. │ │ Cod │Sex│Vârsta│ Cod │Adresa│Pro-│ Tip │Pliu│Pliu│Dife-│Caracterul│Diferenţa│Rezultatul│Alte │Semnătura│
│crt.│Specia│identi-│ │ (în │exploa-│ │pri-│tuber-│ini-│ la │renţă│ reacţiei │ (B - A) │ reacţiei │men- │ │
│ │ │ficare │ │ luni)│ taţie │ │etar│culină│ţial│72 h│pliu │ locale *)│ │TU/TCS**) │ţiuni│ │
├────┼──────┼───────┼───┼──────┼───────┼──────┼────┼──────┼────┼────┼─────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ A │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼────┼────┼─────┼──────────┤ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ B │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────┴───────┴───┴──────┴───────┴──────┴────┴──────┴────┴────┴─────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────┴─────────┘

┌───────────────────────────┬─────────────────────┐
│Caracterul reacţiei locale*│Rezultatul reacţiei**│
├──────┬────────────────────┼────┬────────────────┤
│ Em │edem moale │ P │pozitiv │
├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤
│ Ep │edem păstos │ Nc │neconcludent │
├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤
│ Ed │edem dur │ N │negativ │
├──────┼────────────────────┼────┼────────────────┤
│ Nod │nodul │ │ │
└──────┴────────────────────┴────┴────────────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ............
    Semnătura reprezentantului legal ..............
    Parafa ...................
    Ştampila ...................


    ANEXA 6
    la procedură


    Cabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru
    Societatea Comercială ......... Siguranţa Alimentelor .............
    Judeţul .................... Nr. ......./............
    Nr. ......./................
                                                Verifică/Avizează
                                                 -----------------
                                        Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                              şi control administrativ
                                              ........................

                                    SINTEZĂ
                         privind efectuarea vaccinării
              profilactice/necesitate ........ la specia .........

                        Luna/Acţiunea sanitar-veterinară
                         (perioada efectuării acesteia)

┌────┬───────┬───────────┬──────────────────────────────────────────┬───────┐
│Nr. │Locali-│Exploataţii│ Numărul de animale │ Obser-│
│crt.│tatea │ existente ├─────────┬─────────┬──────────────────────┤ vaţii │
│ │ │ │ │ │ Nevaccinate │ │
│ │ │ │ │ ├─────────┬──────┬─────┤ │
│ │ │ │Existente│Vaccinate│ Sub │Cauze │Refuz│ │
│ │ │ │ │ │ vârsta │obiec-│ │ │
│ │ │ │ │ │de vacci-│tive │ │ │
│ │ │ │ │ │ nare │ │ │ │
├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────────┼─────────┼─────────┼─────────┼──────┼─────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴───────────┴─────────┴─────────┴─────────┴──────┴─────┴───────┘



    ANEXA 7
    la procedură


    Cabinetul medical veterinar/ DSVSA
    Societatea Comercială .......... CSVZ
    Judeţul .................... Nr. ....../........
    Nr. ............../...........


                                 PROCES-VERBAL
                   de efectuare a acţiunilor de tuberculinare
                     în exploataţiile comerciale autorizate

    Subsemnaţii, în urma citirii şi interpretării reacţiilor la tuberculinare efectuate în perioada ...................., la bovinele din exploataţia ..........., consemnăm următoarele:
    1. Efectiv la data controlului ..........., din care: vaci ..........., juninci ..............., tineret peste 6 săptămâni ..............., tineret 0-6 săptămâni ..............., alte categorii de bovine .................................
    2. Au fost tuberculinate în total ..................., din care: prin test unic ..............., iar prin test comparativ simultan ............, folosindu-se tuberculină bovină ................., ccm seria ................, valabilitatea ..............., şi tuberculină aviară ............., ccm seria ..................., valabilitatea ................... .
    3. Operaţiunile de tuberculinare au fost efectuate de:
    Dr. ...................... de la ................................;
    Dr. ...................... de la ................................;
    Dr. ...................... de la ................................;
    Dr. ...................... de la ............................... .
    4. Rezultatele obţinute la testul unic:
    Pozitive total .........................., din care matcă .............
    Neconcludente total ....................., din care matcă .............
    Negative total .........................., din care matcă .............
    5. Rezultate obţinute la test comparativ simultan:

┌────────────────────────┬─────┬────────┬─────────────┬────────┐
│Specificare │Total│Pozitive│Neconcludente│Negative│
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Juninci │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Vaci │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Tineret peste 6 luni │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Alte categorii de bovine│ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Caprine │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────────┼─────────────┼────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└────────────────────────┴─────┴────────┴─────────────┴────────┘


    Se anexează tabelul cu bovinele reacţionate pozitiv, declarate bolnave TBC.
    6. Animalele productive cu cod de identificare ........................ se vor livra la abator ............, în ziua de ............... 20 ......, însoţite de certificatul sanitar-veterinar şi de fişele de tăiere, în 3 exemplare, de tabelul cu codurile de identificare, de formularele de mişcare şi de paşapoarte.
    Animalele pentru retestare, cu codul de identificare .............................., se vor înscrie în registrul de bovine tuberculino-reagente în observaţie, sub răspunderea medicului veterinar ...............................
    Se vor izola în ................., răspunzând de acestea dl. ................, în calitate de ................. în perioada .......... 20 ........, se va executa dezinfecţia generală a unităţii în prezenţa dr. ..........., cu substanţele dezinfectante recomandate de către autoritatea sanitar-veterinară competentă teritorial.
    De executarea corespunzătoare a curăţeniei mecanice răspund dl ................., conducător de unitate, şi dl ..........., şeful fermei ..................... .
    7. Următorul control alergic (retestare, general) va fi executat la data de ................ de către comisia formată din: dr. .............., dr. ........................., dr. .......................... .
    8. Cazurile confirmate de tuberculoză la bovine se comunică în mod obligatoriu şi direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    9. Orice mişcare de animale, produse de origine animală şi furaje se va face cu avizul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor .................. .

    Comisia de tuberculinare Conducătorul unităţii,
    Medic veterinar şef (parafa) .......................

    Dr. ............................
    Dr. ............................
    Dr. ............................
    Dr. ............................


       Observaţii DSVSA la data ........... Verificat
                                                      ---------
                                               Delegat DSVSA ...........
                                               .........................


    ANEXA 8
    la procedură

┌────────────────────────────┐ ┌───────────────────────────┐
│ │ │ Vizat: │
│Nr CA.................... │ CERERE DE │DSVSA ................. │
│Data/ora recepţiei....../...│ ANALIZĂ A │Compartiment ............ │
│Responsabil recepţie .......│ PROBELOR │Nume şi prenume ...........│
│Semnătura .............. │ PRELEVATE │Semnătura .............. │
│(se va completa de │ Nr..../data.... │(se va completa de │
│personalul din laborator │ (se va completa │personalul din DSVSA) │
│ │ de emitent) │ │
└────────────────────────────┘ └───────────────────────────┘

  []Animale []Tabel Animale []Produse/Obiective []Tabel Produse/Obiective
  ┌───────┐
┌─┤Emitent├───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ └───────┘ │
│┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││([]PJ/[]PF)*)┌───────────────────────────┐ judeţ*)┌─────────────────────┐ ││
││ └───────────────────────────┘ └─────────────────────┘ ││
││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││
││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││
││cod poştal┌──────────┐ tel./fax.┌────────────┐ E-mail┌──────────────────┐││
││ └──────────┘ └────────────┘ └──────────────────┘││
││CUI/CNP┌─────────────────┐ banca┌────────────┐ cont┌─────────────────────┐││
││ └─────────────────┘ └────────────┘ └─────────────────────┘││
│└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
│┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││Subsemnatul(a)*┌──────────────────┐ în calitate de*)┌───────────────────┐ ││
││ └──────────────────┘ └───────────────────┘ ││
││în cadrul unităţii*┌─────────────┐ cu sediul în judeţul*)┌──────────────┐ ││
││ └─────────────┘ └──────────────┘ ││
││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││
││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││
││am prelevat probe în data de*)┌────────┐ în vederea efectuării analizelor ││
││ └────────┘ de laborator conform legislaţiei ││
││ în vigoare de la: ││
│└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    ┌─────────────────┐
┌───┤Provenienţă probe├───────────────────────────────────────────────────────┐
│ └─────────────────┘ │
│┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││[]aceleaşi date cu ale emitentului**)┌────────────────────────────────────┐││
││ └────────────────────────────────────┘││
││([]PJ/[]PF)*)┌─────────┐ cu sediul social/domiciliul în judeţul*)┌────────┐││
││ └─────────┘ └────────┘││
││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││
││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││
││ telefon ┌──────────┐ E-mail┌────────────────┐ CUI/CNP┌─────────────────┐││
││ └──────────┘ └────────────────┘ └─────────────────┘││
│└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
│┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│
││din unitatea(denumirea┌──────────┐ cu sediul în judeţul*)┌───────────────┐ ││
││ punctului de lucru)*)└──────────┘ └───────────────┘ ││
││ ││
││localitatea*)┌────────────────────┐ adresa*)┌───────────────────────────┐││
││ └────────────────────┘ └───────────────────────────┘││
││[]înregistrată/[]autorizată ┌─────────┐ din┌─────────┐ tipul de*)┌────────┐││
││ sanitar veterinar cu nr. └─────────┘ └─────────┘ unitate └────────┘││
││ ││
││codul de unitate*)┌─────┐ reprezentat de ┌──────┐, în calitate de┌──────┐ ││
││ └─────┘ dl./dna. └──────┘ └──────┘ ││
││ ││
││legitimat(ă) cu actul┌──┐ nr.┌────┐ eliberat de┌─────┐ la data de┌───────┐ ││
││de identitate seria └──┘ └────┘ └─────┘ └───────┘ ││
│└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘│
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Contextul prelevării*):[]Supraveghere, []Monitorizare, []Confirmare, []La Cerere
Program prelevare probe:*)
[] Oficial Naţional (Supraveghere), [] Oficial EU, [] Oficial Naţional şi EU,
[] Industrie/Privat, []Studiu, []Subvenţie
[] Altele:.............................

Strategie de prelevare:*)
[]Obiectivă, []Suspiciune, [] Selectivă, [] Altele .........................

Adresez prezenta cerere de analize către laboratorul*) .....................
Curier probe: ....................... Tel. ................

                                                            Semnătura
                                                           ...........

    *) câmpuri care vor fi completate în mod obligatoriu
    **) se bifează când emitentul este şi proprietarul probelor



    Cerere analiză sănătate animală

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Date cu privire la acţiunea de prelevare a probelor: │
├─────────────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────┤
│Număr probe: │Tip probă(e)/cantitate: │Circuit │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────────┤ │
│Specia: │ Rasa: │ │
├─────────────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────────┤
│Locul prelevării: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Metoda de prelevare: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Temperatura apei la prelevare (pentru animale acvatice): │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Sigilare probe: [] nesigilat [] sigilat cod sigiliu ┌──────────────────┐ │
│ └──────────────────┘ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Date cu privire la provenienţa probelor: │
├────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┤
│Cod identificare animal │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Cod exploataţie │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Categoria de producţie │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Vârstă (z/l/a) │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Sex │[] M / [] F │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Cauza tăierii/morţii │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│Stare animale de la care│[] Clinic sănătos; [] Cu semne clinice de boală; │
│provine proba/probele: │[] Tăiere normală; [] Tăiere de necesitate; │
│ │[] Tăiere de urgenţă; [] Mort; [] Avortat; [] Ucis;│
│ │[] Vânat; [] Capturat; [] Eutanasiat; [] Intoxicat;│
│ │[] Împuşcat │
├────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┤
│Date anamnetice: │
├─────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤
│Date clinice │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Date anatomopatologice │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Date epidemiologice efectiv de animale │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Date cu privire la animalele afectate │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Sistem de creştere efectiv de animale │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Condiţii de creştere efectiv de animale │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Tratamente efectuate animalului/ │ │
│efectivului de animale şi data efectuării│ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Imunizări/Serumizări efectuate animalului│ │
│/efectivului de animale │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Diagnostic prezumtiv: │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Investigaţii solicitate: │ │
└─────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘


    Prezenta cerere de analiză s-a încheiat în 3 exemplare, semnate şi ştampilate, dintre care originalul însoţeşte probele ce se trimit la laborator, unul rămâne la persoana care a efectuat prelevarea, iar un exemplar, la unitate (proprietar).


      Responsabil prelevare Reprezentant PJ [] / PF [] Martor

          Nume/Prenume Nume/Prenume Nume/Prenume
      (Semnătura/Ştampila (Semnătura/Ştampila) (Semnătura)
          autorităţii)



    ANEXA 9
    la procedură


    Cabinet medical veterinar/ Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru
    Societatea Comercială .......... Siguranţa Alimentelor ..............
    Judeţul .................... Nr. ......../.............
    Nr. ......./................
                                                      Aprobat
                                                      -------
                                             Director executiv adjunct,
                                            .............................

                                                      Avizat
                                                      -------
                                           Serviciul/Biroul contabilitate
                                           ...............................

                                                Verifică/Avizează
                                                 -----------------
                                        Serviciul/Biroul evidenţă informatică
                                              şi control administrativ
                                              ........................

                              DECONT JUSTIFICATIV
                    pentru încasarea contravalorii manoperei
                   activităţilor/serviciilor de înregistrare
                          şi identificare a animalelor

                         în luna ......../anul ........

    Cabinet medical veterinar/Societatea Comercială ...................., prestator al activităţii de identificare şi înregistrare a animalelor din localitatea .............................., judeţul .............., în temeiul Contractului de servicii nr. ............./.............., am prestat următoarele servicii:

┌──────┬─────────────────────┬─────────┬─────────┬──────────┐
│Nr. │ Identificarea şi │ Număr │Tarif/cap│ Valoarea │
│crt. │ înregistrarea │de capete│ (lei) │decontului│
│ │animalelor din specia│ │ │ (lei) │
├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│TOTAL:│ │ │ │ │
└──────┴─────────────────────┴─────────┴─────────┴──────────┘


    Medic veterinar concesionar/prestator ............
    Semnătura reprezentantului legal ..............
    Parafa ..................
    Ştampila ...................


    ANEXA 10
    la procedură


    Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor ........
    Nr. ......../..............


                               NOTĂ DE CONSTATARE

    Subsemnatul, ....................., medic veterinar oficial în cadrul Serviciului/Biroului Control Oficial Sănătate Animală ..................., posesor al legitimaţiei de serviciu nr. ......../.........., în baza art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi, ......................, verificarea faptică în teren a realităţii datelor prezentate în decontul acţiunilor sanitar-veterinare obligatorii din Programul cifric pentru luna/perioada efectuării acţiunii sanitar-veterinare .............., anul ............, de către Cabinetul medical veterinar/ Societatea Comercială ...................., după cum urmează:


┌────┬──────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────────┬─────────┬───────────┐
│Nr. │ Numele şi │ Cod │Nr. animale│Localitatea│Tip document│Nr./data │Nr. animale│
│crt.│ prenumele │exploataţie│verificate │ │ verificat │ fişă │conform cu │
│ │proprietarului│ │ │ │ │inspecţie│realitatea │
│ │ │ │ │ │ │ │ din teren │
├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────────┴─────────┴───────────┘


    Pentru un număr de ........... (animale) verificate, următoarele acţiuni .................... nu sunt conforme cu realitatea din teren, drept pentru care vor fi scoase de la plată şi vor fi calculate penalităţi (dacă este cazul).
    La prezenta notă se ataşează un număr de ........... anexe (dacă este cazul).
    * În cazul în care în fişele de inspecţie se verifică atât animale identificate (decontate) în anul curent, cât şi acţiuni sanitar-veterinare se vor ataşa la deconturile respective copii după prezenta notă de constatare.


    Medic veterinar oficial ....................
    LS


    ANEXA 11
    la procedură

    DIRECŢIA SANITAR-VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR .........
    Nr. ...../........


                                CENTRALIZATORUL
                      acţiunilor sanitar-veterinare şi de
                 inspecţie efectuate în luna ........../......

┌─────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│Tipul acţiunilor sanitar- │Circumscripţia sanitar-veterinară de asistenţă│
│veterinare/specii/cap/valoare│ (în ordine alfabetică) │
│ ├────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┘


    Subsemnaţii, certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.


              Director executiv, Director executiv adjunct,
              .................. ..........................

       Şef Serviciu/Birou evidenţă Şef Serviciu/Birou economic
         informatică şi control şi administrativ,
             administrativ, ..........................
        .......................


    ANEXA 12
    la procedură


    DIRECŢIA SANITAR-VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR .......
    Nr. ...../..............


                                CENTRALIZATORUL
                   acţiunilor de identificare şi înregistrare
                  animale efectuate în luna ........./.......


┌────┬──────────────┬──────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────┬───────┬───────┐
│Nr. │Circumscripţia│ Cabinet │ Bovine │ Ovine │ Caprine │ Suine │Valoare│Valoare│ Total │
│crt.│ sanitar- │ medical │ │ │ │ │ decont│ TVA │factura│
│ │veterinară de │veterinar/│ │ │ │ │ │ │cu TVA │
│ │ asistenţă │Societatea│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │comercială│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼───┬────────┼───┬────────┼───┬────────┼───┬────────┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │ │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │Nr.│Valoare │ │ │ │
│ │ │ │cap│fără TVA│cap│fără TVA│cap│fără TVA│cap│fără TVA│ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │
├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────────┼──────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───┼────────┼───────┼───────┼───────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴──────────┴───┴────────┴───┴────────┴───┴────────┴───┴────────┴───────┴───────┴───────┘


    Subsemnaţii, certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus.


              Director executiv, Director executiv adjunct,
              .................. ..........................

       Şef Serviciu/Birou evidenţă Şef Serviciu/Birou economic
         informatică şi control şi administrativ,
            administrativ, ..........................
        .......................


                               -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016