Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 12 octombrie 2023  de eliberare a avizului anual pentru exercitarea profesiilor de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical, în regim salarial, independent sau în regim de voluntariat pe teritoriul României    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 12 octombrie 2023 de eliberare a avizului anual pentru exercitarea profesiilor de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical, în regim salarial, independent sau în regim de voluntariat pe teritoriul României

EMITENT: Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 957 din 23 octombrie 2023
──────────
    Aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 25 din 12 octombrie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 957 din 23 octombrie 2023.
──────────

    Preambul
    Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (denumit în continuare OAMGMAMR) are ca obiect de activitate controlul şi supravegherea exercitării profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi, respectiv, a profesiei de asistent medical, ca profesii liberale de practică publică autorizate.
    Certificatul de membru al OAMGMAMR este însoţit de avizul anual numai pentru persoanele care exercită legal profesia de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical, pe teritoriul României, în una dintre cele trei forme legale:
    a) în regim salarial, în baza unui contract individual de muncă;
    b) în regim independent, în calitate de persoană fizică independentă sau de titular al cabinetului de practică independentă;
    c) în regim de voluntariat, în baza unui contract de voluntariat încheiat cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    Avizul anual pentru exercitarea profesiei se eliberează în fiecare an, la cerere, de către filialele judeţene/Filiala Municipiului Bucureşti numai membrilor OAMGMAMR care fac dovada exercitării legale a profesiei, în domeniul titlului de calificare şi al studiilor absolvite, într-o unitate sanitară de profil autorizată, din sistemul sanitar public sau privat, în instituţii sau la alţi furnizori autorizaţi în vederea furnizării de servicii de îngrijiri medicale de sănătate, conform prevederilor legale.
    CAP. I
    Obiectul procedurii
    ART. 1
    Procedura cuprinde descrierea operaţiunilor care trebuie efectuate de către filialele OAMGMAMR judeţene/Filiala Municipiului Bucureşti, în vederea eliberării avizului anual pentru exercitarea profesiei asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali care profesează legal în domeniul studiilor absolvite.

    ART. 2
    În procedură sunt precizate condiţiile legale care trebuie cunoscute, îndeplinite şi respectate atât de către solicitantul avizului anual pentru exercitarea profesiei, cât şi de către emitentul acestuia.

    CAP. II
    Definiţie
    ART. 3
    Avizul anual pentru exercitarea profesiei, denumit în continuare „avizul anual“, este documentul eliberat anual, la cererea membrului OAMGMAMR, de către conducerea filialei judeţene a OAMGMAMR pe teritoriul căreia acesta profesează legal şi care, în baza documentelor ataşate cererii şi a datelor înregistrate în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România, atestă faptul că, la momentul solicitării, asistentul medical generalist, moaşa sau asistentul medical îndeplineşte toate condiţiile legale pentru exercitarea profesiei conform titlului de calificare şi specializării dobândite.

    CAP. III
    Domeniul de aplicare
    ART. 4
    Prezenta procedură se aplică în vederea autorizării/avizării exercitării profesiilor de asistent medical generalist, de moaşă şi de asistent medical în regim salarial, independent sau în regim de voluntariat, cu respectarea reglementărilor legale în vigoare.

    CAP. IV
    Obligaţii şi responsabilităţi privind avizul anual pentru exercitarea profesiei
    ART. 5
    Obligaţia şi responsabilitatea verificării îndeplinirii condiţiilor legale de exercitare a profesiei, precum şi a eliberării avizului anual, la cererea membrilor filialei, revin persoanelor cu atribuţii în activitatea de eliberare a avizelor anuale, care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Departamentului/Compartimentului înregistrare/avizare, de la nivelul filialei judeţene/Filialei Municipiului Bucureşti, sub directa coordonare a preşedintelui filialei.

    ART. 6
    Obligaţia şi responsabilitatea solicitării şi a îndeplinirii cerinţelor legale necesare eliberării avizului anual aparţin membrilor filialei OAMGMAMR, care exercită într-o formă legală profesia de asistent medical generalist, de moaşă sau de asistent medical, după caz.

    CAP. V
    Reguli generale pentru eliberarea avizului anual pentru exercitarea profesiei
    ART. 7
    (1) Pentru fiecare formă de exercitare a profesiei (în regim salarial, independent sau de voluntariat) se va emite un aviz anual specific.
    (2) Modelul cererii de eliberare a avizului anual pentru exercitarea profesiei este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta procedură.

    ART. 8
    Avizul anual se eliberează la cerere, cu valabilitate de la data începerii activităţii profesionale, a reluării activităţii profesionale după o perioadă de suspendare sau în ultimul trimestru al anului în curs, pentru anul următor, dacă solicitantul face dovada îndeplinirii cumulative a condiţiilor de exercitare legală a profesiei, şi anume:
    a) este posesor al certificatului de membru al OAMGMAMR;
    b) face dovada exercitării legale a profesiei în specialitatea pentru care deţine un titlu oficial de calificare, prin următoarele documente, după caz: contract individual de muncă, contract de prestări servicii, contract de voluntariat sau adeverinţă pentru cei care, conform legii, profesează în baza unui act administrativ;
    c) a încheiat poliţă individuală de asigurare de răspundere civilă profesională la valoarea riscului asigurat, în conformitate cu valoarea stabilită de autorităţile competente (Casa Naţională de Asigurări de Sănătate şi OAMGMAMR), valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    d) a achitat la zi cotizaţia de membru. Dovada achitării la zi a cotizaţiei de membru poate fi realizată prin:
    (i) lista nominală lunară cu persoanele cărora li s-a reţinut şi virat cotizaţia către OAMGMAMR, transmisă de angajatorii ce reţin cotizaţia pe statul de plată;
    (ii) documentul bancar prin care se face dovada plăţii cotizaţiei, conform documentului de plată primit de la filiala OAMGMAMR ,prin care s-a stabilit cuantumul cotizaţiei de membru, calculat în baza unuia dintre următoarele documente, după caz:
    - raportul REVISAL/salariat sau adeverinţa de salariat, eliberat(ă) de către angajator;
    – contractul de prestări servicii valabil pe parcursul anului pentru care se solicită avizarea, însoţit de declaraţia unică de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru regularizarea cotizaţiei din anul precedent; sau
    – contractul de voluntariat încheiat cu o unitate sanitară care organizează şi administrează activităţi de voluntariat;


    e) a cumulat numărul minim de credite stabilit de OAMGMAMR, dacă are cel puţin 6 luni de exercitare a profesiei în anul anterior celui pentru care se solicită avizul, cu excepţia asistenţilor medicali nevăzători, care sunt exceptaţi de la această obligativitate;
    f) nu se află în situaţiile de nedemnitate sau incompatibilitate prevăzute de lege, care să îi interzică sau să îi restricţioneze dreptul de exercitare a profesiei;
    g) nu se află în situaţia de suspendare sau de retragere a calităţii de membru al OAMGMAMR;
    h) nu se află în situaţia în care este necesară reatestarea competenţei profesionale pentru redobândirea dreptului de exercitare a profesiei;
    i) nu se află în situaţia de suspendare a contractului individual de muncă (concediu medical, concediu de creştere a copilului sau alte motive de suspendare a contractului);
    j) face dovada existenţei certificatului de sănătate fizică şi psihică pentru asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.


    ART. 9
    În cazul membrilor OAMGMAMR care la data solicitării nu îndeplinesc condiţiile pentru eliberarea avizului anual şi al celor care solicită avizul după data de 31 decembrie, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate începând doar de la data îndeplinirii tuturor cerinţelor legale.

    ART. 10
    Avizul anual este valabil până la data de 31 decembrie a anului pentru care a fost emis, cu condiţia menţinerii valabilităţii documentelor care au fost anexate cererii şi dacă nu intervin situaţii care să impună modificarea, completarea sau predarea avizului la filiala emitentă.

    ART. 11
    În caz de modificări ale datelor profesionale care au stat la baza emiterii avizului, la cerere, se eliberează un nou aviz anual, dacă este necesar, conform procedurii, cu valabilitate de la data solicitării şi până la data de 31 decembrie a anului respectiv.

    ART. 12
    În cazul în care, pe parcursul anului pentru care s-a eliberat avizul, intervine schimbarea numelui titularului, avizul rămâne valabil, iar certificatul de membru va fi schimbat, la cerere. Certificatul de membru eliberat anterior va fi predat în original la filiala OAMGMAMR de care aparţine solicitantul şi va fi depus la dosarul personal al titularului.

    ART. 13
    Avizul anual se eliberează, la cerere, de către filiala OAMGMAMR al cărei membru este solicitantul şi pe teritoriul căreia acesta exercită profesia legal, în regim salarial, independent sau de voluntariat.

    ART. 14
    În cazul transferului unui membru, avizul emis de filiala OAMGMAMR de la care se transferă va fi prezentat în original la filiala la care s-a transferat, urmând ca în funcţie de datele profesionale actualizate să se decidă reţinerea avizului la dosarul personal, menţinerea valabilităţii avizului emis anterior sau eliberarea unui nou aviz, după caz, în funcţie de modificările apărute prin transfer în statusul profesional.

    CAP. VI
    Reguli pentru situaţii speciale
    ART. 15
    În cazul în care se exercită profesia în specialităţi diferite vor fi emise avize diferite, care vor fi însoţite de poliţe de asigurare diferite, încheiate pentru fiecare specialitate.

    ART. 16
    Pentru membrii OAMGMAMR care exercită profesia după vârsta de 65 de ani, pentru eliberarea avizului anual solicitantul va anexa cererii şi certificat de sănătate fizică şi psihică în termen de valabilitate.

    CAP. VII
    Documentele care se anexează cererii pentru eliberarea avizului anual
    ART. 17
    Documentele necesare pentru eliberarea avizului anual în regim salarial sunt următoarele:
    a) cererea-tip care se depune la filiala OAMGMAMR de care aparţine solicitantul şi pe teritoriul căreia exercită legal profesia;
    b) copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională, valabilă/valabile pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    c) unul dintre următoarele documente care atestă exercitarea legală a profesiei în regim salarial:
    (i) contractul individual de muncă (doar la angajare) sau actele adiţionale la contractul individual de muncă (dacă s-au produs modificări în derularea contractului individual de muncă);
    (ii) raport per salariat din REVISAL, semnat, ştampilat şi datat de către angajator, cu termen de valabilitate de 30 de zile de la data emiterii pentru solicitanţii cărora nu li se reţine cotizaţia de membru pe statul de plată;
    (iii) adeverinţă de la angajator în care să se precizeze funcţia şi locul de muncă, eventualele mutaţii intervenite şi data de la care au apărut modificări ale condiţiilor contractuale (modificări de normă, salariale etc.), precum şi salariul de bază la data emiterii adeverinţei;

    d) verificarea cumulării numărului minim de credite în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România. Se vor solicita diplomele doar pentru cursurile sau manifestările ştiinţifice creditate care nu au fost înregistrate în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România până la data solicitării avizului sau în caz de neconcordanţe în înregistrări;
    e) dovada achitării la zi a cotizaţiei de membru, cu excepţia cazului în care cotizaţia este reţinută lunar de către angajator pe statul de plată;
    f) certificatul de sănătate fizică şi psihică pentru asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.


    ART. 18
    Documentele necesare pentru eliberarea avizului anual în cazul exercitării în regim independent a profesiei, în calitate de persoană fizică independentă sau de titular al cabinetului de practică independentă, sunt următoarele:
    a) cererea-tip care se depune la filiala de care aparţine solicitantul şi pe teritoriul căreia exercită legal profesia independent;
    b) copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională, valabilă/valabile pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    c) contractul sau contractele de prestări servicii încheiate cu unităţi sanitare/instituţii/furnizori din sistemul public sau privat de sănătate, autorizaţi conform legii, în vederea furnizării de servicii de îngrijiri medicale, potrivit calificării profesionale dobândite şi fişei de atribuţii a asistentului medical generalist, moaşei, asistentului medical care exercită profesia în calitate de persoană fizică independentă;
    d) certificatul de înregistrare a cabinetului de practică independentă eliberat de către direcţia de sănătate publică judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti - doar la solicitarea primului aviz pentru exercitarea profesiei în calitate de titular al cabinetului de practică independentă;
    e) certificatul cu codul de înregistrare fiscală (CIF) de la ANAF pentru exercitarea profesiei în calitate de persoană fizică independentă - doar la solicitarea primului aviz pentru exercitarea profesiei în calitate de persoană fizică independentă;
    f) dovada cumulării numărului minim de credite (Se verifică în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România şi se vor depune doar diplomele pentru cursurile şi manifestările ştiinţifice creditate care nu au fost încă înregistrate în acesta.);
    g) dovada achitării la zi a cotizaţiei de membru - cu regularizare în baza declaraţiei anuale de venit depuse la administraţia finanţelor publice - (documentul de plată şi verificarea în înregistrările filialei).


    ART. 19
    Documentele necesare pentru eliberarea avizului anual în cazul exercitării profesiei în regim de voluntariat sunt următoarele:
    a) cererea-tip care se depune la filiala OAMGMAMR de care aparţine solicitantul şi pe teritoriul căreia exercită legal profesia în calitate de voluntar;
    b) copia asigurării/asigurărilor individuale de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională, valabilă/valabile pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    c) copia contractului de voluntariat încheiat cu unitatea care organizează şi administrează activităţi de voluntariat şi fişa de atribuţii a voluntarului;
    d) dovada achitării la zi a cotizaţiei (documentul de plată şi verificarea în înregistrările filialei).


    CAP. VIII
    Înregistrarea, prelucrarea documentelor şi eliberarea avizului anual
    ART. 20
    Depunerea documentelor în vederea obţinerii avizului anual se realizează cu respectarea următoarelor prevederi:
    a) cererea de eliberare a avizului anual, însoţită de documentele necesare, se poate depune la filiala OAMGMAMR personal sau prin împuternicit sau se poate transmite online la adresele de e-mail stabilite de fiecare filială a OAMGMAMR;
    b) cererea şi documentele aferente, indiferent de calea prin care au fost transmise, se verifică şi, dacă sunt îndeplinite condiţiile pentru eliberarea avizului, se înregistrează în Registrul de evidenţă a avizelor anuale pentru autorizarea exercitării profesiei;
    c) în situaţia în care nu sunt îndeplinite cerinţele pentru eliberarea avizului anual, cererea se consideră respinsă şi se va comunica solicitantului motivului respingerii. Modalitatea de comunicare se stabileşte de filiala OAMGMAMR la care a fost înregistrată cererea.


    ART. 21
    Verificarea îndeplinirii condiţiilor legale pentru eliberarea avizului anual se realizează cu respectarea următoarelor prevederi:
    a) persoanele responsabile, operatori în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România, menţionate la art. 5, introduc toate informaţiile/datele necesare aşa cum rezultă din documentele depuse, verifică îndeplinirea condiţiilor legale de eliberare a avizelor, solicită preşedintelui filialei OAMGMAMR sau persoanei desemnate de acesta clarificarea oricăror aspecte privind eliberarea avizului;
    b) operatorii poartă responsabilitatea pentru exactitatea şi corectitudinea datelor introduse în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România şi cuprinse în aviz.


    ART. 22
    Eliberarea avizului anual se realizează cu respectarea următoarelor prevederi:
    a) avizul anual se emite în termen de cel mult 30 de zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, în urma verificării îndeplinirii condiţiilor prevăzute de prezenta procedură;
    b) în situaţia în care solicitantul nu îndeplineşte condiţiile de avizare, aceasta se comunică solicitantului, prin orice mijloc de comunicare, în termen de cel mult 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea cererii, cu precizarea motivelor respingerii cererii;
    c) avizele se semnează olograf sau electronic de către preşedintele filialei OAMGMAMR, iar, în lipsa acestuia, de un vicepreşedinte desemnat;
    d) avizele sunt înregistrate în Registrul de evidenţă a avizelor anuale pentru autorizarea exercitării profesiei;
    e) avizele, în original, se eliberează personal solicitantului sau, după caz: persoanei împuternicite de către acesta, reprezentantului desemnat de către unitatea angajatoare sau reprezentantului desemnat de către conducerea filialei OAMGMAMR, pe bază de semnătură în Registrul de evidenţă a avizelor anuale pentru autorizarea exercitării profesiei;
    f) o copie scanată a avizului anual se poate transmite, la cerere, şi la adresa de e-mail indicată de solicitant.


    ART. 23
    Dispoziţiile prezentei proceduri se aplică şi membrilor asociaţi ai OAMGMAMR.

    ANEXA 1

    la procedură
    Nr. de înregistrare: ......../...........
    Către
    Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, Filiala ................
    CERERE
    de eliberare a avizului anual pentru autorizarea
    exercitării profesiei pentru anul ......
    Subsemnatul, (numele) ................... (iniţiala tatălui) .......... (prenumele) ............, C.N.P. .............., telefon ..................., e-mail ............, membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR), Filiala ............, declar că îmi exercit profesia de: asistent medical generalist/moaşă/asistent medical (specialitatea): ................
    [ ] în regim salarial cu contract individual de muncă (CIM) la unitatea: ............, secţia: ...........;
    [ ] în regim independent:
    [ ] în calitate de persoană fizică independentă (P.F.I.) cu contract prestări servicii la: ............
    [ ] în calitate de titular al cabinetului de practică independentă (C.P.I.);

    [ ] în calitate de voluntar cu contract de voluntariat la: ................; şi
    vă rog să îmi aprobaţi eliberarea avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei în regim:
    [ ] salarial, [ ] P.F.I., [ ] C.P.I., [ ] voluntar.

    Anexez prezentei cereri următoarele documente:
    [ ] copia poliţei individuale de asigurare civilă pentru greşeli în activitatea profesională, valabilă pentru anul calendaristic pentru care se solicită avizul;
    [ ] extras REVISAL (raport per salariat) semnat, ştampilat şi datat de către angajator, cu termen de valabilitate de 30 de zile de la data emiterii, pentru calculul cotizaţiei (cu excepţia salariaţilor cărora li se opreşte cotizaţia pe statul de plată şi este virată de angajator);
    [ ] documente privind locul desfăşurării activităţii (CIM/contract de voluntariat/prestări servicii, adeverinţă de la angajator pentru cei care profesează în baza unui act administrativ, decizie de încetare a CIM/act adiţional de prelungire a CIM) - în cazul în care au intervenit modificări;
    [ ] copia certificatului de înregistrare fiscală (CIF);
    [ ] copia certificatului de înregistrare a cabinetului de practică independentă;
    [ ] alte documente privind modificări apărute şi nedeclarate în statutul profesional sau personal (copie C.I., documente de schimbare a numelui, absolvirea unei noi specializări etc., pentru actualizarea datelor în Registrul naţional unic al asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România);
    [ ] certificat de sănătate fizică şi psihică - numai pentru asistenţii medicali care exercită profesia după vârsta de 65 de ani.

    Cunoscând prevederile legale privind falsul în declaraţii, uzul de fals, precum şi faptul că eventualele declaraţii inexacte sau false pot determina sancţiuni civile şi/sau penale, declar că toate informaţiile, datele şi documentele furnizate sunt corecte şi complete şi că nu mă aflu în stare de nedemnitate, incompatibilitate sau în altă situaţie care împiedică exercitarea profesiei la data depunerii cererii.
    Data: ........................
    Semnătura: .................
    [ ] Mă angajez că voi informa, în maximum 30 de zile, OAMGMAMR, Filiala .........., de orice schimbare privind statutul profesional şi/sau orice modificare a altor date personale apărute ulterior înregistrării mele în organizaţia profesională (concediu medical, concediu de creştere a copilului, suspendarea CIM din alte motive etc.).
    [ ] Declar că am luat cunoştinţă de conţinutul informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, Filiala .........., cunosc condiţiile privind exercitarea drepturilor mele şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale de către OAMGMAMR, Filiala .........., în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în scopul îndeplinirii atribuţiilor legale ale OAMGMAMR.
    Declar că sunt/nu sunt de acord să primesc notificări şi/sau informări din partea OAMGMAMR, Filiala ........, pe adresa personală de e-mail: ........@..........., unde îmi pot fi trimise şi documente ce conţin datele mele cu caracter personal.
    Documentele pot fi depuse sau ridicate de către solicitant sau de către împuternicit conform prevederilor legii.
    Data: ................................
    Numele şi prenumele: ..................
    Semnătura: ..........................
    NOTĂ:
    Cererea se completează cu majuscule şi se semnează personal de către solicitant.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016