Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 12 martie 2014  de control intern al activităţii desfăşurate de structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 12 martie 2014 de control intern al activităţii desfăşurate de structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 216 din 26 martie 2014

    ART. 1
    Aparatul de control intern. Competenţa de exercitare a acţiunilor de control intern
    (1) Activitatea desfăşurată de structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu excepţia celor coordonate metodologic de structurile de specialitate din aparatul propriu al Ministerului Finanţelor Publice, va fi verificată de Direcţia generală de integritate din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi de către structurile cu atribuţii de control intern (servicii, birouri, compartimente de control) din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, în conformitate cu atribuţiile şi competenţele stabilite prin prezenta procedură şi prin regulamentul de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (2) Direcţia generală de integritate din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală are competenţă în efectuarea activităţii de control intern la structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (3) Structurile cu atribuţii de control intern din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice efectuează activităţi de control intern în aria de competenţă a direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice în care îşi desfăşoară activitatea, cu privire la activitatea structurilor organizatorice componente ale direcţiei generale regionale a finanţelor publice, exclusiv a directorului general şi a directorilor executivi ai acesteia.
    ART. 2
    Definirea acţiunii de control intern
    Acţiunea de control intern reprezintă ansamblul operaţiunilor prin care se verifică activitatea desfăşurată de structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau de către personalul din cadrul acestora în exercitarea funcţiilor publice şi/sau a sarcinilor de serviciu, sub aspectul legalităţii, regularităţii şi oportunităţii, în vederea identificării şi corectării deficienţelor şi abaterilor, stabilirii responsabilităţilor, precum şi a analizării cauzelor deficienţelor şi abaterilor constatate pentru prevenirea survenirii acestora.
    ART. 3
    Definirea structurilor centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală
    (1) În sensul prezentei proceduri, prin sintagma structuri centrale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se înţelege: direcţiile generale/direcţiile/serviciile/birourile din cadrul aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (2) În sensul prezentei proceduri, prin sintagma structuri teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se înţelege: direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, inclusiv unităţile teritoriale subordonate acestora, şi direcţiile regionale antifraudă fiscală.
    ART. 4
    Factori generatori ai activităţii de control intern
    Activitatea de control intern poate fi generată de următorii factori:
    a) planul de activitate al aparatului de control intern, aprobat de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
    b) solicitări ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
    c) dispoziţii ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în baza informaţiilor sau sesizărilor din mass-media;
    d) autosesizări ale Direcţiei generale de integritate cu privire la informaţii considerate relevante, care justifică efectuarea unei acţiuni de control intern, cu aprobarea preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
    e) solicitări formulate de autorităţi şi/sau instituţii publice, la nivelul conducerii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
    f) petiţii/sesizări care cuprind indicii şi documente justificative, cu privire la efectuarea de operaţiuni, desfăşurarea de activităţi sau realizarea de acţiuni cu abateri de la prevederile legale, săvârşite la nivelul structurilor centrale sau teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    ART. 5
    Atribuţiile aparatului de control intern
    Aparatul de control intern are următoarele atribuţii principale:
    a) efectuează acţiuni de control intern prin care verifică activitatea desfăşurată de structurile centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau de personalul din cadrul acestora, în exercitarea funcţiilor publice şi/sau a sarcinilor de serviciu, sub aspectul legalităţii, regularităţii şi oportunităţii, în vederea identificării şi corectării deficienţelor şi abaterilor, stabilirii responsabilităţilor, precum şi a analizării cauzelor deficienţelor şi abaterilor constatate pentru prevenirea survenirii acestora;
    b) propune măsuri operative pe durata acţiunilor de control intern şi/sau măsuri corective şi de prevenire la finalizarea acţiunilor de control intern, conform prevederilor legale;
    c) întocmeşte acte de control intern, ca urmare a finalizării acţiunilor de control;
    d) monitorizează modul de ducere la îndeplinire a măsurilor dispuse prin actele de control încheiate, în termenele prevăzute.
    ART. 6
    Drepturile organelor de control intern
    În îndeplinirea atribuţiilor ce le revin, organele de control din cadrul aparatului de control intern prevăzut la art. 1 au dreptul:
    a) să solicite de la reprezentanţii structurii controlate, verbal şi/sau în scris, transmiterea cu celeritate a datelor, informaţiilor, situaţiilor, documentelor şi copiilor certificate ale documentelor, referitoare la aspectele care fac obiectul activităţii de control intern;
    b) să solicite transmiterea cu celeritate a punctelor de vedere de la alte structuri din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în scopul lămuririi unor aspecte care fac obiectul acţiunilor de control intern şi care intră în atribuţiile acestora;
    c) să solicite informaţii, puncte de vedere şi documente, după caz, de la instituţii publice, autorităţi publice, operatori economici şi/sau de la persoane fizice care au legătură cu structura/persoana controlată, în măsura în care consideră că aspectele care fac obiectul acţiunii de control intern necesită informaţii suplimentare;
    d) să solicite note explicative, în orice etapă a acţiunii de control, în vederea clarificării şi definitivării constatărilor privind împrejurările şi cauzele care au condus la apariţia abaterilor şi deficienţelor;
    e) să sesizeze, cu aprobarea preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, structurile sau organele competente, abilitate de lege, atunci când, ca urmare a acţiunii de control intern, constată fapte prevăzute de lege ca abateri disciplinare sau au luat cunoştinţă de săvârşirea unei infracţiuni, în condiţiile prevăzute de legea penală;
    f) să utilizeze aplicaţii informatice specifice, conform competenţelor legale, în vederea obţinerii de informaţii relevante necesare, care au legătură cu obiectivele acţiunii de control intern;
    g) să colaboreze cu reprezentanţii altor instituţii ale statului în limitele competenţelor legale şi ale mandatului primit, în vederea desfăşurării operative a acţiunii de control intern.
    ART. 7
    Obligaţiile structurilor centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, care fac obiectul acţiunilor de control intern
    Personalul de conducere şi de execuţie din cadrul structurilor centrale şi teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală are următoarele obligaţii:
    a) să pună la dispoziţia organelor de control intern documentele şi informaţiile solicitate, în termenele stabilite;
    b) să dea note explicative, în condiţiile stabilite de organul de control, în situaţiile necesare clarificării şi definitivării constatărilor privind împrejurările şi cauzele unor posibile abateri şi deficienţe;
    c) să pună la dispoziţia organelor de control intern un birou dotat cu logistica necesară, separat de funcţionarii proprii, în care să îşi desfăşoare activitatea pe parcursul acţiunii de control intern;
    d) să ofere tot sprijinul necesar pentru desfăşurarea în bune condiţii a acţiunii de control intern;
    e) să ducă la îndeplinire şi să aplice măsurile dispuse în sarcina acestora, în termenele stabilite, şi să informeze structura de control intern asupra modului de implementare a acestora.
    ART. 8
    Desemnarea echipei de control intern
    (1) Desemnarea echipei de control intern se face de către directorul general al Direcţiei generale de integritate sau al direcţiei generale regionale a finanţelor publice, după caz, în funcţie de obiectul şi complexitatea acţiunii de control intern.
    (2) Desemnarea echipei de control intern şi îndeplinirea dispoziţiei de către persoanele desemnate în echipa de control intern se face cu respectarea regimului juridic al conflictului de interese, stabilit potrivit legii.
    (3) În cazul acţiunilor de control intern care au ca obiect verificarea activităţii unei structuri centrale, unei direcţii regionale antifraudă fiscală sau activitatea personalului acestora desfăşurată în exercitarea funcţiei publice şi/sau a sarcinilor de serviciu, precum şi a directorului general ori a directorilor executivi ai direcţiei generale regionale a finanţelor publice, echipa de control se desemnează din cadrul Direcţiei generale de integritate.
    (4) Atunci când se impune, în acţiunile de control intern care se efectuează de Direcţia generală de integritate se pot atrage alţi funcţionari, din cadrul altor structuri centrale sau teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, într-o echipă de control mixtă, cu aprobarea preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (5) Pentru acţiunile de control intern care se efectuează de către structurile cu atribuţii de control intern din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice se pot atrage într-o echipă de control mixtă alţi funcţionari din cadrul celorlalte structuri aflate în subordinea direcţiei regionale a finanţelor publice din care face parte structura cu atribuţii de control intern, cu aprobarea directorului general.
    ART. 9
    Pregătirea acţiunilor de control intern
    (1) Înaintea desfăşurării unei acţiuni de control intern se va efectua o documentare, care constă în analiza elementelor esenţiale şi specifice ale activităţii care urmează a se controla, pe baza cărora se identifică obiectivele acţiunii de control intern.
    (2) Obiectivele acţiunii de control se vor cuprinde într-o tematică de control, care va sta la baza acţiunii de control intern.
    (3) În vederea efectuării unei acţiuni de control intern se întocmeşte un ordin de serviciu, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta procedură.
    (4) Ordinul de serviciu cuprinde următoarele elemente:
    a) numărul şi data de înregistrare;
    b) denumirea structurii de control intern care efectuează acţiunea de control;
    c) cadrul legal în baza căruia se efectuează acţiunea de control intern;
    d) perioada de desfăşurare a acţiunii de control intern la sediul structurii verificate;
    e) scopul acţiunii de control intern;
    f) obiectivele acţiunii de control intern;
    g) numele, prenumele şi funcţiile membrilor echipei de control intern şi ale coordonatorului acesteia, după caz.
    (5) Pentru acţiunile de control intern care se efectuează de structura prevăzută la art. 1 alin. (2), ordinul de serviciu se aprobă de preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    (6) Pentru acţiunile de control intern care se efectuează de structurile prevăzute la art. 1 alin. (3), ordinul de serviciu se aprobă, prin delegare de competenţă, de directorul general al direcţiei generale regionale a finanţelor publice.
    (7) Prin excepţie de la prevederile alin. (3), în cazul în care o acţiune de control poate fi desfăşurată în totalitate de la sediul direcţiei, fără să fie necesară deplasarea echipei de control la structura verificată, nu este necesară întocmirea unui ordin de serviciu.
    ART. 10
    Desfăşurarea acţiunilor de control intern
    (1) La începerea unei acţiuni de control intern, care se desfăşoară la sediul structurii verificate, organele de control se vor prezenta la conducătorul acesteia, se vor legitima şi vor prezenta ordinul de serviciu.
    (2) Pe parcursul desfăşurării unei acţiuni de control intern se vor solicita structurii verificate date, informaţii, situaţii şi documente care au legătură cu obiectivele de control şi se va proceda la verificarea şi analizarea cu obiectivitate a acestora, în raport cu reglementările legale aplicabile.
    (3) Echipa de control intern poate solicita puncte de vedere de la alte structuri din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în cazul în care aspectele care fac obiectul acţiunii de control intern intră în atribuţiile acestor structuri.
    (4) În situaţia în care aspectele care fac obiectul acţiunii de control intern necesită informaţii suplimentare, se pot solicita informaţii, puncte de vedere şi documente, după caz, de la instituţii publice, autorităţi publice, operatori economici şi/sau de la persoane fizice care au legătură cu structura/persoana controlată.
    (5) Membrii echipei de control intern pot utiliza baze de date informatice specifice, la care au drepturi de acces, în vederea obţinerii de informaţii relevante, care sunt necesare pe parcursul derulării acţiunilor de control intern.
    (6) În cazurile în care se constată abateri sau deficienţe, se vor solicita de la persoanele responsabile explicaţii scrise, sub forma notelor explicative, conform modelului prezentat în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură.
    (7) În situaţiile care impun, se va proceda la colaborarea cu reprezentanţii altor instituţii ale statului, în limitele competenţelor legale şi ale mandatului primit.
    (8) Pentru deficienţele constatate pe durata acţiunilor de control intern, care necesită a fi remediate într-un termen scurt, se vor propune măsuri corespunzătoare cu operativitate. Măsurile propuse de Direcţia generală de integritate se vor transmite spre aprobare preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, iar cele propuse de structurile teritoriale de control intern, directorului general al direcţiei generale regionale a finanţelor publice.
    (9) Pe parcursul desfăşurării unei acţiuni de control, echipa de control intern poate opta pentru efectuarea controlului de la sediul direcţiei din care face parte sau la sediul structurii verificate, separat sau combinat, în funcţie de specificul, complexitatea şi durata acţiunii de control intern, precum şi de dificultăţile întâmpinate pe parcursul acesteia.
    ART. 11
    Forme, metode şi procedee de control intern
    Organele de control intern pot aplica pe parcursul desfăşurării unei acţiuni de control, în realizarea atribuţiilor, următoarele forme, metode şi procedee de control, separat sau combinat:
    1. Forme:
    a) control intern general, care constă în acţiunea de verificare a tuturor activităţilor şi operaţiunilor specifice desfăşurate de structura şi/sau personalul supus verificării, raportat la obiectivele stabilite, pentru perioada supusă controlului;
    b) controlul intern parţial, care constă în activitatea de verificare a uneia sau a mai multor activităţi şi/sau operaţiuni specifice desfăşurate de structura şi/ori personalul supus verificării, raportat la obiectivele stabilite, pentru perioada supusă controlului.
    2. Metode:
    a) control secvenţial, care constă în acţiunea de verificare a documentelor, cronologic şi/sau sistematic, rezultate în urma activităţilor şi operaţiunilor specifice desfăşurate de structura şi/ori personalul supus verificării;
    b) controlul prin sondaj, care constă în activitatea de verificare selectivă a unor activităţi efectuate, operaţiuni semnificative şi documente justificative, pe perioada supusă controlului;
    c) controlul electronic, care constă în activitatea de verificare a documentelor justificative ale structurii verificate, stocate în mediu electronic, precum şi de verificare a informaţiilor relevante necesare, care au legătură cu obiectivele acţiunii de control, stocate în programele informatice specifice la care are drepturi de acces, conform competenţelor legale.
    3. Procedee:
    a) controlul încrucişat, care constă în activitatea de verificare a documentelor justificative ale structurii verificate, în corelaţie cu cele deţinute de alte structuri şi/sau persoane;
    b) controlul faptic, care constă în activitatea de verificare a datelor scriptice, prezentate de structura verificată, în corelare cu situaţiile faptice. Controlul faptic se desfăşoară la faţa locului, pe terenuri, în încăperi, în depozite şi în orice alte incinte, doar în măsura în care acest lucru este necesar pentru a face constatări în legătură cu obiectivele de control intern.
    ART. 12
    Finalizarea acţiunilor de control intern
    (1) La finalizarea acţiunilor de control intern, care s-au desfăşurat la structura verificată, se vor restitui, după caz, toate documentele solicitate şi puse la dispoziţie de reprezentanţii acesteia şi se vor păstra, dacă este cazul, copiile documentelor certificate conform cu originalul, în vederea anexării la actele de control.
    (2) Reprezentantul structurii verificate va da o declaraţie scrisă, pe propria răspundere, din care să rezulte că au fost puse la dispoziţie toate documentele şi informaţiile solicitate de echipa de control intern, iar acestea au fost restituite la finalizarea acţiunii de control.
    (3) Organul de control intern întocmeşte, la finalizarea acţiunilor de control, acte în care consemnează aspectele constatate ca urmare a verificării obiectivelor de control stabilite şi care cuprind concluzii şi propuneri de măsuri, formulate cu obiectivitate.
    (4) Pentru abaterile şi deficienţele constatate, prin actele încheiate prevăzute la art. 14 alin. (1) lit. a) se vor stabili persoanele responsabile şi se vor propune măsuri corective în vederea remedierii acestora şi/sau de prevenire, conform prevederilor legale, în sarcina structurilor sau persoanelor verificate.
    (5) Pentru faptele constatate, prevăzute de lege ca abateri disciplinare, se va propune sesizarea comisiei de disciplină competente, în vederea analizării acestora sau în vederea sesizării organelor abilitate, în situaţiile în care sunt indicii că faptele săvârşite de funcţionarii publici pot angaja răspunderea civilă, contravenţională sau penală.
    (6) În cazul în care, ca urmare a acţiunii de control, organele de control intern au luat cunoştinţă de săvârşirea unei infracţiuni, în condiţiile prevăzute de legea penală, se va propune sesizarea organelor de urmărire penală, abilitate de lege.
    ART. 13
    Valorificarea acţiunilor de control intern
    (1) După aprobarea actelor de control intern prevăzute la art. 14 alin. (1) lit. a), măsurile dispuse prin acestea se vor comunica structurilor verificate, în vederea implementării acestora, în termenele prevăzute.
    (2) Direcţia generală de integritate va monitoriza modul de ducere la îndeplinire şi de aplicare a măsurilor dispuse prin actele de control intern, în termenele prevăzute. Structurile cu atribuţii de control intern din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice vor transmite, în acest sens, către Direcţia generală de integritate actele de control întocmite, în termen de 5 zile de la aprobare.
    (3) La sesizările formulate de autorităţi, instituţii publice sau direcţii de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în vederea informării, se pot transmite rezultatele acţiunii de control intern.
    ART. 14
    Acte de control intern
    (1) Organele de control intern întocmesc următoarele tipuri de acte de control intern:
    a) raport de control intern, în cazul în care din verificarea obiectivelor s-au constatat abateri şi deficienţe cu privire la activitatea structurii ori a persoanelor verificate sau în cazul în care cel puţin unul din aspectele sesizate printr-o petiţie se confirmă, fiind necesară stabilirea persoanelor responsabile şi formularea de propuneri de măsuri în vederea remedierii abaterilor şi deficienţelor;
    b) notă de control intern, în cazul în care din verificarea obiectivelor nu s-au constatat abateri şi/sau deficienţe ori acestea, prin volumul şi importanţa lor, nu justifică întocmirea unui raport de control intern;
    c) notă de clasare a petiţiei, în cazurile în care petiţia este anonimă, lipsită de datele de identificare a petentului sau când petiţia este repetată şi are acelaşi conţinut;
    d) notă de soluţionare a petiţiei, în cazurile în care petiţia este lipsită de documente justificative sau acestea sunt irelevante ori când niciunul din aspectele sesizate de petent nu se confirmă;
    e) alte acte de control intern, în funcţie de specificul şi necesităţile impuse de activitatea de control intern.
    (2) Raportul de control intern conţine, în principal, următoarele elemente:
    a) date privind acţiunea de control intern;
    b) aspecte semnalate;
    c) scopul şi obiectivele controlului intern;
    d) date privind structura/persoana verificată;
    e) constatări - acestea trebuie să fie precise, explicitate faptic, bazate pe date şi documente expuse clar, eliminându-se orice elemente şi descrieri inutile şi neconcludente, care încarcă nejustificat conţinutul raportului de control intern. Constatările se vor prezenta pentru fiecare obiectiv de control, cu analizarea abaterilor şi/sau deficienţelor, stabilirea persoanelor responsabile şi a reglementărilor incidente;
    f) concluziile pentru fiecare obiectiv de control al acţiunii de control intern - se va prezenta o sinteză a deficienţelor constatate;
    g) propunerile de măsuri - acestea pot fi corective, în vederea remedierii deficienţelor constatate, şi/sau de prevenire, după caz, şi se vor dispune, conform prevederilor legale, în sarcina structurilor şi persoanelor verificate;
    h) propunerile de sesizare a structurilor competente, în condiţiile art. 12 alin. (5) şi (6), dacă este cazul;
    i) propunerile de informare a unor autorităţi publice, instituţii publice sau direcţii de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, dacă este cazul.
    (3) La toate actele de control intern întocmite se vor anexa documente justificative, informaţii şi situaţii relevante, care au făcut obiectul analizei şi verificării.
    (4) Circuitul de avizare şi aprobare al actelor de control intern este următorul:
    a) rapoartele de control intern, întocmite la nivelul Direcţiei generale de integritate, se avizează de directorul general şi se înaintează spre aprobare preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;
    b) notele de control intern, notele de clasare şi notele de soluţionare a petiţiilor, precum şi alte acte de control intern, în funcţie de specificul şi necesităţile impuse de activitatea de control intern, întocmite la nivelul Direcţiei generale de integritate, se avizează de directorul general adjunct coordonator şi se aprobă de directorul general;
    c) rapoartele de control intern, notele de control intern, notele de clasare şi notele de soluţionare a petiţiilor, precum şi alte acte de control intern, în funcţie de specificul şi necesităţile impuse de activitatea de control intern, întocmite la nivelul structurilor cu atribuţii de control intern din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, se avizează de şeful de serviciu/birou/compartiment de control intern, după caz, şi se înaintează spre aprobare directorului general.
    ART. 15
    Abateri disciplinare
    Constituie abateri disciplinare, în condiţiile art. 45 alin. (1) şi art. 77 alin. (2) lit. j) prima teză din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, următoarele fapte:
    a) refuzul nejustificat al funcţionarilor publici de execuţie sau de conducere, implicaţi în activitatea verificată, de a transmite informaţiile şi documentele solicitate cu ocazia efectuării acţiunilor de control intern, cu referire la prevederile art. 7 lit. a);
    b) refuzul nejustificat al funcţionarilor publici de execuţie sau de conducere, implicaţi în activitatea verificată, de a da note explicative, în condiţiile stabilite de organul de control, în situaţiile necesare clarificării şi definitivării constatărilor privind împrejurările şi cauzele unor posibile abateri şi deficienţe, cu referire la prevederile art. 7 lit. b).


    ANEXA 1
    la procedură

                                   - Model -

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Direcţia generală de integritate/
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ............
    Data ...........................

                         ORDIN DE SERVICIU Nr. ........

    În conformitate cu prevederile ......., în perioada ........ se va efectua o acţiune de control intern la ............. .
    Scopul controlului este ............................................... .
    Obiectivele acţiunii de control:
    1. ....................................................................
    2. ....................................................................
    3. ....................................................................
    Echipa de control intern este formată din:
    1. numele şi prenumele - funcţia;
    2. numele şi prenumele - funcţia;
    3. numele şi prenumele - funcţia.
    Acţiunea de control va fi coordonată de ...numele şi prenumele - funcţia ... .

                 Preşedintele Agenţiei Naţionale
                    de Administrare Fiscală/
              Directorul general al Direcţiei Generale
               Regionale a Finanţelor Publice ..........


    ANEXA 2
    la procedură

                                   - Model -

                                NOTĂ EXPLICATIVĂ

    Subsemnatul/a, ......, având funcţia de ....... în cadrul ......, de la data de ..../..../...., telefon ...., la întrebările puse de ......., având funcţia/funcţiile de ......... în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - Direcţia generală de integritate/Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ......, dau următoarele explicaţii:
    1. Întrebare: ........................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    1. Răspuns: ..........................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    2. Întrebare: ........................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    2. Răspuns: ..........................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    ......................................................................
    3. Mai aveţi ceva de adăugat?
    ......................................................................
    ......................................................................
    ......................................................................

            Data şi semnătura
          ....................
                                          Dată în faţa noastră,
                                        echipa de control intern,
                                        ........................
                                        ........................
                                        ........................
                                    (nume, prenume, funcţie, semnătură)


                                  ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016