Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 1 martie 2024  de distribuţie aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor în formaţiunile de studiu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 1 martie 2024 de distribuţie aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor în formaţiunile de studiu

EMITENT: Ministerul Educaţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 204 din 12 martie 2024
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 3.945 din 1 martie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 204 din 12 martie 2024.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezenta procedură reglementează modalitatea de constituire a formaţiunilor de studiu în învăţământul preuniversitar, prin distribuirea aleatorie a antepreşcolarilor/ preşcolarilor/elevilor, cu respectarea principiului nediscriminării, al asigurării echităţii şi egalităţii de şanse, al transparenţei, al incluziunii, al centrării educaţiei pe beneficiarii primari ai acesteia, al accesibilităţii şi disponibilităţii, al interesului superior al copilului/elevului.
    (2) Unităţile de învăţământ preuniversitar au obligaţia să distribuie în mod echitabil, în formaţiuni de studiu, şi următoarele categorii de antepreşcolari/preşcolari/elevi: copiii cu cerinţe educaţionale speciale, cei care repetă anul şcolar, cei care nu au parcurs ciclul preşcolar sau l-au parcurs incomplet, cei a căror limbă maternă diferă de limba de predare, cei transferaţi dintr-o altă ţară/unitate de învăţământ/clasă, precum şi pe cei admişi pe locurile distinct alocate candidaţilor cu cerinţe educaţionale speciale sau pe locurile speciale pentru romi.

    ART. 2
    Dispoziţiile prezentei proceduri se aplică în unităţile de învăţământ cu grupe de nivel antepreşcolar şi/sau preşcolar, precum şi în cele cu clase de învăţământ primar, gimnazial şi liceal în care se constituie cel puţin două formaţiuni de studiu la grupele/clasele de început de nivel: grupa mică, clasa pregătitoare, clasa a V-a, clasa a IX-a din acelaşi domeniu/cu aceeaşi specializare.

    ART. 3
    Unitatea de învăţământ elaborează propria procedură privind repartizarea antepreşcolarilor/preşcolarilor/ elevilor înscrişi în grupele/clasele de început de nivel: grupa mică, clasa pregătitoare, clasa a V-a, clasa a IX-a, cu respectarea prevederilor prezentei proceduri, şi o afişează pe pagina de internet proprie sau la avizierul unităţii de învăţământ.

    ART. 4
    Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ aprobă o procedură internă pentru repartizarea aleatorie a cadrelor didactice care preiau antepreşcolarii din grupa mică în educaţia timpurie, elevii din clasa pregătitoare în învăţământul primar, elevii din clasa a V-a în învăţământul gimnazial, elevii din clasa a IX-a în învăţământul liceal în anul şcolar respectiv, cu respectarea prevederilor legale şi cu asigurarea principiilor transparenţei, nondiscriminării şi desegregării şcolare.

    ART. 5
    La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ se constituie comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/ preşcolarilor/elevilor, a cărei componenţă este următoarea:
    a) preşedinte - directorul/directorul adjunct al unităţii de învăţământ;
    b) secretar - secretarul-şef/secretarul unităţii de învăţământ sau un cadru didactic/informatician, în situaţia în care şcoala nu are un secretar;
    c) membri - cadrele didactice care preiau grupele/clasele de început de ciclu de învăţământ, informaticieni, secretari.


    ART. 6
    Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor propune componenţa formaţiunilor de studiu până la termenul precizat în procedura prevăzută la art. 3 şi consiliul de administraţie aprobă formaţiunile de studiu, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de începerea cursurilor noului an şcolar.

    ART. 7
    Data la care are loc şedinţa de distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor/elevilor în formaţiunile de studiu se afişează la avizierul/pe site-ul unităţii de învăţământ, astfel încât părinţii sau reprezentanţii legali ai copiilor/elevilor să fie informaţi şi să poată participa, în calitate de observatori, la repartizarea pe grupe/clase a acestora.

    CAP. II
    Descrierea procedurii de distribuţie aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor în formaţiunile de studiu în cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar cu nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar (educaţie timpurie)
    ART. 8
    Constituirea formaţiunilor de copii în educaţia timpurie, respectiv în grupele mici din creşe şi din grădiniţe se realizează după finalizarea procesului de înscriere în educaţia timpurie.

    ART. 9
    (1) Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ optează pentru una dintre variantele de distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor în formaţiunile de studiu în educaţia timpurie - creşe şi grădiniţe, după cum urmează:
    a) în ordine alfabetică;
    b) prin tragere la sorţi.

    (2) Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor din unitatea de învăţământ, pe baza listei finale a copiilor înscrişi în creşă/grădiniţă, generată din Sistemul informatic integrat al învăţământului din România (SIIIR), grupează copiii după cum urmează:

┌──────────────┬───────────┬───────────┐
│ │Lista 1 │Lista 2 │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│ │vârsta de 3│vârsta de 3│
│ │luni │luni │
│ │(pentru │(pentru │
│ │creşă)/3 │creşă)/3 │
│ │ani (pentru│ani (pentru│
│ │grădiniţă) │grădiniţă) │
│a) Fete │împliniţi │împliniţi │
│ │până la │până la │
│ │data de 31 │data de 31 │
│ │august a │decembrie a│
│ │anului │anului în │
│ │şcolar în │curs │
│ │curs │inclusiv │
│ │inclusiv │ │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│ │vârsta de 3│vârsta de 3│
│ │luni │luni │
│ │(pentru │(pentru │
│ │creşă)/3 │creşă)/3 │
│ │ani (pentru│ani (pentru│
│ │grădiniţă) │grădiniţă) │
│b) Băieţi │împliniţi │împliniţi │
│ │până la │până la │
│ │data de 31 │data de 31 │
│ │august a │decembrie a│
│ │anului │anului în │
│ │şcolar în │curs │
│ │curs │inclusiv │
│ │inclusiv │ │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│ │vârsta de 3│vârsta de 3│
│ │luni │luni │
│ │(pentru │(pentru │
│c) │creşă)/3 │creşă)/3 │
│Antepreşcolari│ani (pentru│ani (pentru│
│/Preşcolari a │grădiniţă) │grădiniţă) │
│căror limbă │împliniţi │împliniţi │
│maternă diferă│până la │până la │
│de limba de │data de 31 │data de 31 │
│predare │august a │decembrie a│
│ │anului │anului în │
│ │şcolar în │curs │
│ │curs │inclusiv │
│ │inclusiv │ │
└──────────────┴───────────┴───────────┘



    (3) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu în ordine alfabetică, comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor din unitatea de învăţământ ordonează alfabetic lista finală a copiilor înscrişi în creşă/grădiniţă, grupaţi pe categorii, conform prevederilor alin. (2), şi îi distribuie alternativ, astfel: primul copil din lista 1, respectiv din lista 2 la grupa mică A, al doilea copil din lista 1, respectiv din lista 2 la grupa mică B şi aşa mai departe, utilizându-se, pe rând, fiecare listă cu copiii dispuşi alfabetic.
    (4) În situaţia în care constituirea formaţiunilor de studiu se face în ordine alfabetică, antepreşcolarii/preşcolarii a căror limbă maternă diferă de limba de predare se distribuie alternativ conform prevederilor alin. (3).
    (5) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu prin tragere la sorţi, comisia de înscriere şi distribuire a antepreşcolarilor/preşcolarilor din unitatea de învăţământ extrage, pe rând, copiii din lista finală a copiilor înscrişi în creşă/grădiniţă, grupaţi pe categorii, conform prevederilor alin. (2), şi se distribuie alternativ, astfel: numele primului copil se extrage din lista 1 pentru grupa mică A, numele celui de-al doilea copil din lista 1 pentru grupa mică B, până la repartizarea pe grupe a copiilor de pe lista 1. În aceeaşi manieră se repartizează copiii de pe lista 2. Extragerea se face alternativ, fete, băieţi, şi antepreşcolari/preşcolari a căror limbă maternă diferă de limba de predare până la finalizarea constituirii formaţiunilor de studiu.
    (6) În cazul gemenilor/tripleţilor, părintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaraţie la unitatea de învăţământ prin care precizează dacă doreşte repartizarea fraţilor în aceeaşi grupă sau în grupe diferite. În situaţia în care părintele sau reprezentantul legal doreşte înscrierea fraţilor în aceeaşi grupă, aceştia sunt repartizaţi în grupa în care a fost distribuit primul dintre fraţi.

    ART. 10
    Preşcolarii cu cerinţe educaţionale speciale sunt repartizaţi, echitabil, la nivelul tuturor claselor, în funcţie de tipul de tulburare/afecţiune/dizabilitate/dificultate de învăţare, fără să se aplice procedurile menţionate la art. 9.

    ART. 11
    Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a antepreşcolarilor/preşcolarilor din unitatea de învăţământ înaintează consiliului de administraţie, spre aprobare, componenţa fiecărei formaţiuni de studiu rezultate.

    CAP. III
    Descrierea procedurii de distribuţie aleatorie a elevilor în formaţiunile de studiu în cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar cu nivel primar
    ART. 12
    (1) Constituirea formaţiunilor de elevi în clasa pregătitoare se realizează după finalizarea procesului de înscriere.
    (2) Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ optează pentru una dintre variantele de distribuire aleatorie a formaţiunilor de studiu în clasa pregătitoare, după cum urmează:
    a) în ordine alfabetică;
    b) prin tragere la sorţi.

    (3) Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ, pe baza listei finale a elevilor înscrişi în clasa pregătitoare, generată din Sistemul informatic integrat al învăţământului din România (SIIIR), grupează elevii după cum urmează:

┌───────────────┬──────────┬───────────┐
│ │Lista 1 │Lista 2 │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │vârsta de │vârsta de 6│
│ │6 ani │ani │
│ │împliniţi │împliniţi │
│ │până la │până la │
│a) Fete │data de 31│data de 31 │
│ │august a │decembrie a│
│ │anului │anului │
│ │şcolar în │şcolar în │
│ │curs │curs │
│ │inclusiv │inclusiv │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │vârsta de │vârsta de 6│
│ │6 ani │ani │
│ │împliniţi │împliniţi │
│ │până la │până la │
│b) Băieţi │data de 31│data de 31 │
│ │august a │decembrie a│
│ │anului │anului │
│ │şcolar în │şcolar în │
│ │curs │curs │
│ │inclusiv │inclusiv │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │vârsta de │vârsta de 6│
│ │6 ani │ani │
│c) Elevii a │împliniţi │împliniţi │
│căror limbă │până la │până la │
│maternă diferă │data de 31│data de 31 │
│de limba de │august a │decembrie a│
│predare │anului │anului │
│ │şcolar în │şcolar în │
│ │curs │curs │
│ │inclusiv │inclusiv │
├───────────────┼──────────┼───────────┤
│d) Elevii care │vârsta de │vârsta de 6│
│nu au parcurs │6 ani │ani │
│ciclul │împliniţi │împliniţi │
│preşcolar sau │până la │până la │
│l-au parcurs │data de 31│data de 31 │
│incomplet, │august a │decembrie a│
│elevii care │anului │anului │
│repetă anul │şcolar în │şcolar în │
│şcolar sau s-au│curs │curs │
│retras din │inclusiv │inclusiv │
│motive medicale│ │ │
└───────────────┴──────────┴───────────┘



    (4) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu în ordine alfabetică se ordonează alfabetic elevii din lista finală, grupaţi pe categorii, conform prevederilor alin. (3), şi se distribuie alternativ, astfel: primul elev din lista 1, respectiv primul elev din lista 2, fete, respectiv băieţi, la clasa pregătitoare A, al doilea elev din lista 1, respectiv din lista 2, fete, respectiv băieţi, la clasa pregătitoare B, şi aşa mai departe, utilizându-se, pe rând, fiecare listă cu elevii dispuşi alfabetic.
    (5) În situaţia în care constituirea formaţiunilor de studiu se face în ordine alfabetică, elevii a căror limbă maternă diferă de limba de predare şi elevii care nu au parcurs ciclul preşcolar sau l-au parcurs incomplet, precum şi elevii care repetă anul şcolar sau cei care s-au retras din motive medicale se distribuie alternativ, conform prevederilor alin. (4).
    (6) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu prin tragere la sorţi se extrag, pe rând, elevii din lista finală, grupaţi pe categorii, conform prevederilor alin. (3), şi se distribuie alternativ, astfel: numele primului elev se extrage din lista 1 pentru clasa pregătitoare A, numele celui de-al doilea elev din lista 1 pentru clasa pregătitoare B, până la repartizarea pe clase a elevilor de pe lista 1. În aceeaşi manieră se repartizează elevii de pe lista 2. Extragerea se va face alternativ, fete, băieţi, elevi a căror limbă maternă diferă de limba de predare, elevi care nu au parcurs ciclul preşcolar sau l-au parcurs incomplet, elevi care repetă anul şcolar sau cei care s-au retras din motive medicale până la finalizarea constituirii formaţiunilor de studiu.

    ART. 13
    Copiii cu cerinţe educaţionale speciale sunt repartizaţi echitabil, la nivelul tuturor claselor, în funcţie de tipul de tulburare/afecţiune/dizabilitate/dificultate de învăţare, fără să se aplice procedurile menţionate la art. 12.

    ART. 14
    În cazul gemenilor/tripleţilor, părintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaraţie la unitatea de învăţământ prin care precizează dacă doreşte repartizarea fraţilor în aceeaşi clasă sau în clase diferite. În situaţia în care părintele sau reprezentantul legal doreşte înscrierea fraţilor în aceeaşi clasă, aceştia sunt repartizaţi în clasa în care a fost distribuit primul dintre fraţi.

    ART. 15
    Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ înaintează consiliului de administraţie, spre aprobare, componenţa fiecărei formaţiuni de studiu rezultate.

    CAP. IV
    Descrierea procedurii de distribuţie aleatorie a elevilor în formaţiunile de studiu în cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar cu nivel gimnazial
    ART. 16
    (1) Formaţiunile de elevi care trec din clasa a IV-a în clasa a V-a îşi păstrează, de regulă, aceeaşi componenţă pe care au avut-o la ciclul primar.
    (2) În cazul unităţilor de învăţământ cu structuri, în care se organizează clasa a V-a doar la nivelul unităţii cu personalitate juridică, consiliul de administraţie decide dacă păstrează componenţa formaţiunilor din ciclul primar sau dacă se constituie alte formaţiuni de studiu, caz în care se aplică prevederile prezentei proceduri, astfel încât să se prevină segregarea de orice tip.
    (3) Pentru formaţiunile de elevi nou-constituite în clasa a V-a (nivel gimnazial), acolo unde sunt două sau mai multe clase a V-a, consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ optează pentru una dintre variantele de distribuire aleatorie a elevilor în formaţiuni de studiu, după cum urmează:
    a) în ordine alfabetică;
    b) prin tragere la sorţi.

    (4) Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ, pe baza listei finale a elevilor înscrişi în clasa a V-a, grupează elevii după cum urmează:

┌──────────────────────────────────────┐
│ │
├──────────────────────────────────────┤
│a) Fete │
├──────────────────────────────────────┤
│b) Băieţi │
├──────────────────────────────────────┤
│c) Elevii a căror limbă maternă diferă│
│de limba de predare │
├──────────────────────────────────────┤
│d) Elevii care repetă anul şcolar │
├──────────────────────────────────────┤
│e) Elevii transferaţi dintr-o altă │
│ţară/unitate de învăţământ/clasă │
└──────────────────────────────────────┘



    (5) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu în ordine alfabetică, elevii, ordonaţi alfabetic pe criteriul de gen fete-băieţi, sunt distribuiţi alternativ, astfel: primul elev - fată,
    respectiv băiat, la clasa a V-a A, al doilea elev din lista 1 - fete, respectiv din lista 2 - băieţi, la clasa a V-a B, şi aşa mai departe, utilizându-se, pe rând, fiecare listă cu elevii dispuşi alfabetic.

    (6) În situaţia în care constituirea formaţiunilor de studiu se face în ordine alfabetică, elevii a căror limbă maternă diferă de limba de predare, elevii care repetă anul şcolar şi elevii transferaţi dintr-o altă ţară/unitate de învăţământ/clasă se distribuie alternativ conform prevederilor alin. (5).
    (7) Pentru constituirea formaţiunilor de studiu prin tragere la sorţi se extrag, pe rând, elevii din cele două liste finale unde sunt grupaţi pe criteriul de gen fete-băieţi şi se distribuie alternativ, astfel: numele primului elev se extrage din lista 1 pentru clasa a V-a A, numele celui de-al doilea elev din lista 1 pentru clasa a V-a B, numele celui de-al treilea elev din lista 1 pentru clasa a V-a C şi tot aşa, până la repartizarea pe clase a tuturor elevilor din lista 1. În aceeaşi manieră se repartizează elevii de pe lista 2. Extragerea se va face alternativ: fete, băieţi, elevi a căror limbă maternă diferă de limba de predare, elevi care repetă anul şcolar şi elevii transferaţi dintr-o altă ţară/unitate de învăţământ/clasă până la finalizarea constituirii formaţiunilor de studiu. Ulterior, lista fiecărei formaţiuni de studiu constituite va fi ordonată alfabetic.
    (8) În procesul de constituire a formaţiunilor de studiu se va respecta şi principiul continuităţii studiului limbii moderne L1 din ciclul primar.

    ART. 17
    (1) În cazul constituirii unor noi formaţiuni de studiu în clasa a V-a, elevii cu cerinţe educaţionale speciale sunt repartizaţi echitabil, la nivelul tuturor claselor, în funcţie de tipul de tulburare/afecţiune/dizabilitate/dificultate de învăţare, fără să se aplice procedurile menţionate la art. 16 alin. (5).
    (2) În cazul gemenilor/tripleţilor, părintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaraţie la unitatea de învăţământ prin care precizează dacă doreşte repartizarea fraţilor în aceeaşi clasă sau în clase diferite. În situaţia în care părintele sau reprezentantul legal doreşte înscrierea fraţilor în aceeaşi clasă, aceştia vor fi repartizaţi în clasa în care a fost distribuit primul dintre fraţi.

    ART. 18
    Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ înaintează consiliului de administraţie, spre aprobare, componenţa fiecărei formaţiuni de studiu rezultate.

    CAP. V
    Descrierea procedurii de distribuţie aleatorie a elevilor în formaţiunile de studiu în cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar cu nivel liceal
    ART. 19
    Constituirea formaţiunilor de elevi în clasa a IX-a se realizează după finalizarea procesului de înscriere, înaintea începerii cursurilor noului an şcolar.

    ART. 20
    (1) Pe baza listelor finale ale elevilor înscrişi în clasa a IX-a, comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ grupează elevii de la fiecare filieră, profil şi specializare/calificare profesională în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere şi îi distribuie în clase astfel:
    a) elevii înscrişi la fiecare specializare/calificare profesională sunt ordonaţi în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere şi se realizează câte 2 liste pe criteriul de gen fete-băieţi;
    b) distribuirea acestora pe clase se face în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, câte un elev la fiecare clasă: primul elev va fi distribuit în clasa a IX-a A, al doilea elev în clasa a IX-a B, până la ultima clasă de la specializarea/calificarea profesională respectivă, după care se reia distribuţia, următorul elev va fi repartizat în clasa a IX-a A şi aşa mai departe;
    c) algoritmul de mai sus se aplică atât elevilor din listele organizate pe criteriul de gen fete-băieţi, cât şi elevilor care au fost admişi pe locurile distinct alocate candidaţilor cu cerinţe educaţionale speciale, elevilor admişi pe locurile speciale pentru romi, elevilor care repetă anul şcolar, precum şi elevilor transferaţi dintr-o altă ţară/unitate de învăţământ/clasă;
    d) elevii cu cerinţe educaţionale speciale sunt repartizaţi echitabil, la nivelul tuturor claselor, în funcţie de tipul de tulburare/afecţiune/dizabilitate/dificultate de învăţare;
    e) în cazul gemenilor/tripleţilor, părintele sau reprezentantul legal depune/transmite o declaraţie la unitatea de învăţământ prin care precizează dacă doreşte repartizarea fraţilor în aceeaşi clasă sau în clase diferite. În situaţia în care părintele sau reprezentantul legal doreşte înscrierea fraţilor în aceeaşi clasă, aceştia vor fi repartizaţi în clasa în care a fost distribuit primul dintre fraţi.

    (2) În procesul de constituire a formaţiunilor de studiu se va respecta şi principiul continuităţii studiului limbilor moderne L1 şi L2 din ciclul gimnazial.

    ART. 21
    Comisia de înscriere şi distribuire aleatorie a elevilor din unitatea de învăţământ înaintează consiliului de administraţie, spre aprobare, componenţa fiecărei formaţiuni de studiu rezultate.

    CAP. VI
    Dispoziţii finale
    ART. 22
    Datele personale sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pentru o perioadă care nu depăşeşte perioada necesară îndeplinirii scopului în care sunt prelucrate acestea, în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. e) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ART. 23
    (1) Listele finale cu componenţa formaţiunilor de studiu în grupele mici - educaţie timpurie, la clasa pregătitoare - nivel primar, la clasa a V-a - nivel gimnazial şi la clasa a IX-a - nivel liceal, semnate de directorul unităţii de învăţământ, sunt publice şi se afişează la avizierul unităţii de învăţământ şi/sau se postează pe pagina de internet a unităţii de învăţământ cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de începerea cursurilor noului an şcolar.
    (2) Listele, în format letric, rămân afişate la avizierul unităţilor de învăţământ până cel târziu la data începerii cursurilor noului an şcolar pentru care se organizează procesul de înscriere.

    ART. 24
    (1) Inspectoratele şcolare vor lua toate măsurile necesare pentru îndepărtarea acestora de pe site-ul unităţilor de învăţământ în termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea constituirii formaţiunilor de studiu.
    (2) Începând cu data reorganizării instituţiilor subordonate Ministerului Educaţiei, direcţia judeţeană de învăţământ preuniversitar/Direcţia Municipiului Bucureşti de Învăţământ Preuniversitar preia responsabilităţile inspectoratului şcolar prevăzute de prezenta procedură.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016