Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 1 februarie 2017  de constituire a Comisiei cu atribuţii în domeniul incubatoarelor de afaceri    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 1 februarie 2017 de constituire a Comisiei cu atribuţii în domeniul incubatoarelor de afaceri

EMITENT: Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 113 din 10 februarie 2017
──────────
    Aprobată prin Ordinul nr. 17 din 1 februarie 2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 10 februarie 2017.
──────────
    CAP. I
    Constituire şi funcţionare

    ART. 1
     Comisia cu atribuţii în domeniul incubatoarelor de afaceri, denumită în continuare Comisie, este constituită dintr-un preşedinte şi 4 membri, numiţi prin ordin al conducătorului autorităţii administraţiei publice centrale cu atribuţii în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii şi mediului de afaceri.

    ART. 2
     Atât preşedintele, cât şi ceilalţi 4 membri ai Comisiei sunt numiţi doar din rândul salariaţilor care îşi desfăşoară activitatea în structurile de specialitate ale autorităţii administraţiei publice centrale cu atribuţii în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii şi mediului de afaceri, care au înscrisă în fişa postului ocupat această atribuţie.

    ART. 3
     Preşedintele Comisiei cu atribuţii în domeniul incubatoarelor de afaceri asigură convocarea Comisiei şi prezidează lucrările acesteia.

    ART. 4
     Şedinţele Comisiei se desfăşoară numai în prezenţa a minimum 3 membri şi nu se pot desfăşura în absenţa preşedintelui acesteia.

    ART. 5
     În cadrul Comisiei, deciziile se iau cu votul majorităţii membrilor prezenţi.

    ART. 6
     Şedinţele Comisiei se consemnează în procese- verbale şi sunt semnate de către membrii prezenţi.

    ART. 7
     În activitatea pe care o desfăşoară în cadrul Comisiei, membrii acesteia se supun numai legii.


    CAP. II
    Atribuţiile şi competenţele Comisiei cu atribuţii în domeniul incubatoarelor de afaceri

    ART. 8
     Comisia analizează cererea solicitantului de primire a titlului de incubator de afaceri, conform prevederilor art. 7 din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 9
     Comisia analizează toate documentele care însoţesc cererea solicitantului de primire a titlului de incubator de afaceri, conform prevederilor art. 6 alin. (1) din anexa nr. 1 la ordin. În cadrul analizei se vor avea în vedere toate prevederile Legii nr. 102/2016, precum şi prevederile prezentului ordin.

    ART. 10
     Comisia informează solicitantul în cazul unei documentaţii incomplete, conform prevederilor art. 7 alin. (2) din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 11
     Comisia întocmeşte nota de eligibilitate în ceea ce priveşte documentaţia solicitantului de acordare a titlului de incubator de afaceri, conform prevederilor art. 7 alin. (4) din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 12
     Cel puţin 2 reprezentanţi ai Comisiei, desemnaţi de către preşedintele Comisiei:
    1. verifică structura supusă procedurii de acordare a titlului de incubator, prin vizită de monitorizare la faţa locului, conform prevederilor art. 7 alin. (5) din anexa nr. 1 la ordin;
    2. întocmesc raportul de monitorizare în vederea obţinerii titlului de incubator de afaceri, conform prevederilor art. 7 alin. (6) din anexa nr. 1 la ordin;
    3. stabilesc împreună cu solicitantul titlului de incubator de afaceri termenul de remediere în situaţia identificării deficienţelor minore, conform prevederilor art. 7 alin. (6) din anexa nr. 1 la ordin;
    4. efectuează vizite de monitorizare, ulterior obţinerii de către solicitant a titlului de incubator de afaceri, şi întocmesc rapoarte de monitorizare, cel puţin o dată pe an;
    5. stabilesc împreună cu deţinătorul titlului de incubator de afaceri termenul de remediere a problemelor identificate, înainte de propunerea de anulare a titlului conform prevederilor art. 12 din anexa nr. 1 la ordin.


    ART. 13
     Comisia întocmeşte proiectul de ordin în vederea acordării titlului de incubator de afaceri şi îl propune spre semnare conducătorului autorităţii publice centrale cu atribuţii în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii şi mediului de afaceri, conform prevederilor art. 7 alin. (8) şi (9) din anexa nr. 1 la ordin, şi completează titlul de incubator de afaceri prevăzut în anexa nr. 1a la ordin.

    ART. 14
     Comisia transmite solicitantului titlul de incubator de afaceri, conform prevederilor art. 7 alin. (9) din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 15
     Comisia constată încetarea valabilităţii titlului de incubator de afaceri, conform situaţiilor prevăzute la art. 11 din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 16
     Comisia întocmeşte proiectul de ordin de încetare a valabilităţii titlului de incubator de afaceri şi îl propune spre semnare conducătorului autorităţii administraţiei publice centrale cu atribuţii în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii şi mediului de afaceri, conform prevederilor art. 11 din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 17
     Comisia constată necesitatea anulării titlului de incubator de afaceri, ca urmare a vizitei de monitorizare, conform prevederilor art. 12 din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 18
     Comisia întocmeşte proiectul de ordin de anulare a titlului de incubator de afaceri şi îl propune spre semnare conducătorului autorităţii administraţiei publice centrale cu atribuţii în domeniul întreprinderilor mici şi mijlocii şi mediului de afaceri, conform prevederilor art. 12 din anexa nr. 1 la ordin.

    ART. 19
     Comisia informează beneficiarii titlului de incubator de afaceri, în cazul anulării titlului de incubator de afaceri, în termen de 5 zile de la data emiterii ordinului în cauză.

    ART. 20
     După constituirea Comisiei, aceasta îşi va crea procedura operaţională de funcţionare, în care vor fi incluse alte detalii interne, cu respectarea tuturor prevederilor din Legea nr. 102/2016 privind incubatoarele de afaceri şi a celor din prezentul ordin.



     -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016