Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 19 noiembrie 2020  de colaborare între agenţiile pentru plăţi şi inspecţie socială şi inspectoratele teritoriale de muncă în vederea verificării zilierilor pentru care se acordă măsura de sprijin prevăzută la art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 19 noiembrie 2020 de colaborare între agenţiile pentru plăţi şi inspecţie socială şi inspectoratele teritoriale de muncă în vederea verificării zilierilor pentru care se acordă măsura de sprijin prevăzută la art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă

EMITENT: Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1133 din 25 noiembrie 2020
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 1.673 din 19 noiembrie 2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1133 din 25 noiembrie 2020.
──────────
    ART. 1
    Prezenta procedură are ca scop furnizarea, în mod gratuit şi reciproc, în condiţiile legii, a datelor şi informaţiilor solicitate de agenţiile pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială, sau inspectoratele teritoriale de muncă, necesare, potrivit legii, pentru asigurarea îndeplinirii atribuţiilor prevăzute la art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare şi de plată a sumelor acordate în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă.

    ART. 2
    În vederea realizării scopului prevăzut la art. 1, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială are următoarele obligaţii:
    a) desemnează un responsabil pentru coordonarea implementării prezentei proceduri şi pentru menţinerea legăturii cu Inspecţia Muncii;
    b) transmite, prin agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială, listele cu zilierii pentru care s-a solicitat decontarea sumelor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, cu completările ulterioare;
    c) informează Inspecţia Muncii cu privire la orice nereguli care ar putea interveni cu privire la aplicarea prevederilor prezentei proceduri;
    d) se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor şi informaţiilor obţinute în baza prezentei proceduri şi să le utilizeze în condiţiile legii şi numai în scopul desfăşurării activităţii proprii, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
    e) furnizează gratuit, în condiţiile legii, datele şi informaţiile necesare pentru asigurarea îndeplinirii atribuţiilor legale.


    ART. 3
    În vederea realizării scopului prevăzut la art. 1, Inspecţia Muncii are următoarele obligaţii:
    a) desemnează un responsabil pentru coordonarea implementării prezentelor proceduri şi pentru menţinerea legăturii cu Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială;
    b) în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea listei prevăzute la art. 2 lit. b) din prezenta anexă, inspectoratele teritoriale de muncă transmit agenţiilor teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială situaţia nominală cu persoanele care sunt înregistrate în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, pentru care s-a solicitat decontarea sumelor prevăzute la art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaţilor şi angajatorilor în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru stimularea creşterii ocupării forţei de muncă, cu completările ulterioare;
    c) informează Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială cu privire la orice nereguli care ar putea interveni cu privire la aplicarea prevederilor prezentei proceduri;
    d) se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor şi informaţiilor obţinute în baza prezentei proceduri şi să le utilizeze în condiţiile legii şi numai în scopul desfăşurării activităţii proprii, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
    e) furnizează gratuit, în condiţiile legii, datele şi informaţiile necesare pentru asigurarea îndeplinirii atribuţiilor legale.


    ART. 4
    (1) Prelucrarea datelor cu caracter personal ce constituie obiectul prezentei proceduri se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    (2) Datele cu caracter personal prelucrate se referă la nume, prenume, cod numeric personal.
    (3) Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi Inspecţia Muncii pun în aplicare măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru a garanta şi a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea se efectuează în conformitate cu normele de drept ale Uniunii Europene sau de drept intern referitoare la protecţia datelor cu caracter personal.

    ART. 5
    În vederea stabilirii detaliilor tehnice pentru implementarea prezentei proceduri, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi Inspecţia Muncii încheie un protocol de colaborare în termen de 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei proceduri.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016