Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 11 martie 2021  privind organizarea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România prin vot la distanţă în data de 17 aprilie 2021    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 11 martie 2021 privind organizarea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România prin vot la distanţă în data de 17 aprilie 2021

EMITENT: Camera Auditorilor Financiari din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 257 din 15 martie 2021
──────────
    Aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 31 din 11 martie 2021, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 257 din 15 martie 2021.
──────────
    ART. 1
    (1) Conferinţa Camerei Auditorilor Financiari din România (Conferinţa Camerei) este formată din auditorii financiari care au calitatea de membri ai Camerei Auditorilor Financiari din România (Camera) şi au îndeplinite obligaţiile către Cameră în anul anterior desfăşurării Conferinţei, la termenele stabilite prin reglementările Camerei.
    (2) Prin obligaţii către Cameră îndeplinite în anul anterior desfăşurării Conferinţei, la termenele stabilite prin reglementările Camerei, se înţeleg:
    a) cotizaţia fixă pentru anul 2020, achitată integral la data de 31 martie 2020 şi la data de 30 septembrie 2020, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020;
    b) cotizaţia variabilă pentru anul 2019, achitată integral conform raportului de activitate, la termenele stabilite de Cameră, respectiv până la data de 31 martie 2020, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020;
    c) raportul anual de activitate pentru anul 2019/declaraţia privind lipsa activităţii pentru anul 2019, depus/depusă la termenele stabilite prin reglementările Camerei, respectiv până la data de 15 februarie 2020, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020;
    d) pregătirea profesională structurată (obligatorie) aferentă anului 2020, efectuată la termenele stabilite prin reglementările Camerei, dar nu mai târziu de 31 ianuarie 2021.


    ART. 2
    (1) Conferinţa Camerei Auditorilor Financiari din România va fi organizată prin vot la distanţă la data de 17 aprilie 2021.
    (2) La Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, organizată prin vot la distanţă, norma de reprezentare este de 1 (un) reprezentant la 1 (un) auditor financiar.
    (3) Votul la distanţă se va realiza prin accesarea platformei de vot, pusă la dispoziţia membrilor prin grija Camerei.
    (4) Platforma pentru exercitarea dreptului de vot este platforma e-learning utilizată de Cameră pentru organizarea cursurilor, „elearning.cafr.ro“.
    (5) Platforma menţionată la alin. (4) în cadrul căreia se va desfăşura Conferinţa Camerei în data de 17 aprilie 2021 va suporta logarea unui număr nelimitat de persoane în acelaşi timp şi va asigura următoarele cerinţe:
    a) va putea stabili statutaritatea Conferinţei Camerei, organizată prin vot la distanţă, în vederea preluării de către aceasta a cerinţelor impuse de art. 6 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018;
    b) va putea asigura dezbateri între preşedintele Camerei Auditorilor Financiari din România, care va conduce Conferinţa, şi participanţii la Conferinţă asupra documentelor supuse dezbaterii şi aprobării, după caz;
    c) va înregistra dezbaterile şi luările de cuvânt ale participanţilor, în vederea întocmirii procesului-verbal al Conferinţei;
    d) va permite preşedintelui Camerei Auditorilor Financiari din România, care va conduce Conferinţa, să prezinte pe scurt documentele cuprinse în ordinea de zi;
    e) va permite participanţilor să vizualizeze prezentarea materialelor;
    f) va permite participanţilor votul pentru materialele prezentate şi supuse dezbaterilor;
    g) va centraliza votul materialelor.


    ART. 3
    (1) Conferinţa Camerei organizată în data de 17 aprilie 2021 are următoarea ordine de zi:
    1. prezentarea şi dezbaterea următoarelor materiale:
    a) raportul anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2020;
    b) situaţiile financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2020;
    c) raportul Comisiei de auditori statutari ai Camerei asupra situaţiilor financiare ale Camerei încheiate la 31 decembrie 2020;
    d) execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2020;
    e) bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021;
    f) programul de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2021;
    g) strategia Consiliului Camerei aferentă perioadei 2021-2023;

    2. aprobarea raportului anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2020;
    3. aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2020;
    4. aprobarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2020;
    5. aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021;
    6. aprobarea programului de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2021;
    7. aprobarea strategiei Consiliului Camerei aferente perioadei 2021-2023;
    8. diverse.

    (2) Documentele prevăzute la alin. (1) vor fi aduse la cunoştinţa membrilor Camerei cu drept de vot prin postare de site-ul Camerei Auditorilor Financiari din România, la data de 1 aprilie 2021.
    (3) Documentele prevăzute la alin. (1) sunt postate pentru dezbatere publică, membrii Camerei putând face propuneri asupra documentelor, în termen de 15 zile de la postare, respectiv în intervalul 1 aprilie-15 aprilie 2021.
    (4) Toate propunerile primite asupra documentelor prevăzute la alin. (1) în intervalul menţionat la alin. (3) se vor centraliza prin grija executivului Camerei şi se vor prezenta în Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021.

    ART. 4
    (1) Membrii Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, organizată prin vot la distanţă, sunt membrii Camerei cuprinşi în lista membrilor Camerei cu drept de vot, rămasă definitivă după soluţionarea contestaţiilor, care se va aproba de Consiliul Camerei în condiţiile art. 1 şi care se va publica pe site-ul Camerei.
    (2) Membrii Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, organizată prin vot la distanţă, sunt convocaţi electronic, prin e-mail, cel târziu la data de 15 martie 2021 şi în cel puţin două cotidiene de circulaţie naţională.
    (3) Fiecare persoană care se află în lista finală a membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei, organizată prin vot la distanţă în data de 17 aprilie 2021, va primi un e-mail care va conţine datele de autentificare pe platforma de e-learning a Camerei.
    (4) Nu se admite participarea la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, organizată prin vot la distanţă, prin reprezentare sau împuternicire.
    (5) Toate instrucţiunile pentru participarea la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, organizată prin vot la distanţă, vor fi făcute cunoscute membrilor prin publicarea pe site-ul Camerei a unor demo-uri, instrucţiuni de logare, instrucţiuni de vot.

    ART. 5
    (1) Conferinţa Camerei, organizată prin vot la distanţă în data de 17 aprilie 2021, va avea loc în intervalul orar 10,00-12,30.
    (2) Membrii cu drept de vot la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021, care au confirmat participarea şi au primit datele de autentificare, se vor loga pe platforma de e-learning în intervalul orar 9,30-10,00.
    (3) La ora 10,00, platforma de e-learning va arăta numărul efectiv de participanţi. În măsura în care numărul de participanţi nu reprezintă majoritatea simplă a membrilor cu drept de vot la Conferinţa Camerei, cuprinşi în lista prevăzută la art. 4 alin. (1), Conferinţa Camerei se va întruni la a doua convocare, în aceeaşi zi, cu aceeaşi ordine de zi, în intervalul orar 11,00-13,30.
    (4) Conferinţa Camerei întrunită la a doua convocare poate hotărî asupra subiectelor de pe ordinea de zi, prin votul majorităţii simple a membrilor prezenţi, logaţi începând cu ora 11,00.
    (5) În intervalul 10,00-12,00 se vor prezenta, pe scurt, documentele cuprinse în ordinea de zi a Conferinţei Camerei şi vor fi invitaţi participanţii la dezbateri pe platforma de e-learning.

    ART. 6
    (1) Votul se va exprima în intervalul orar 12,00-12,30 prin accesarea zonei de vot din cadrul platformei e-learning.
    (2) Pe platformă vor apărea punctele supuse votului, cuprinse în ordinea de zi, respectiv:
    a) aprobarea raportului anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2020 (click VOTEZ);
    b) aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2020 (click VOTEZ);
    c) aprobarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2020 (click VOTEZ);
    d) aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021 (click VOTEZ);
    e) aprobarea programului de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2021 (click VOTEZ);
    f) aprobarea strategiei Consiliului Camerei aferente perioadei 2021-2023 (click VOTEZ).

    (3) La accesarea butonului „click VOTEZ“ din dreptul fiecărui punct de pe ordinea de zi se vor deschide cele trei opţiuni de vot: „Pentru“, „Împotrivă“, „Abţinere“, putând fi utilizată o singură opţiune de vot.
    (4) Votul la Conferinţa Camerei din data de 17 aprilie 2021 este vot deschis.
    (5) Este obligatorie votarea fiecărui punct de pe ordinea de zi.
    (6) După deschiderea votului în intervalul 12,00-12,30, fiecare membru are la dispoziţie 30 de minute pentru a vota.

    ART. 7
    La sfârşitul perioadei de vot, platforma e-learning va centraliza votul. În baza votului livrat de platformă, se va elabora hotărârea Conferinţei Camerei, întrunită la data de 17 aprilie 2021, prin vot la distanţă, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. 8
    Prezenta procedură se aplică exclusiv în anul 2021, având în vedere situaţia generată de pandemie.

    ART. 9
    Prezenta procedură se completează cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018, cu privire la desfăşurarea lucrărilor Conferinţei Camerei.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016