Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PRECIZĂRI din 9 aprilie 1993  privind competentele de soluţionare a cererilor de acordare, potrivit legii, a unor înlesniri la plata impozitelor, taxelor şi altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale şi bugetelor fondurilor speciale, precum şi a primelor de asigurare prin efectul legii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PRECIZĂRI din 9 aprilie 1993 privind competentele de soluţionare a cererilor de acordare, potrivit legii, a unor înlesniri la plata impozitelor, taxelor şi altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale şi bugetelor fondurilor speciale, precum şi a primelor de asigurare prin efectul legii

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
PUBLICAT: BROSURA din 9 aprilie 1993

    CAP. 1
    Dispoziţii generale

    1. Organele competente în soluţionarea cererilor de acordare, de la caz la caz, a unor înlesniri la plata sumelor datorate bugetului de stat, bugetelor locale şi bugetelor fondurilor speciale solicitate de către persoanele fizice şi juridice, motivate de situaţii deosebite şi de lipsa posibilităţilor de plată, se realizează în trei grade de jurisdicţie:
    - gradul întâi - organul fiscal în evidenţele căruia se află persoana fizică sau juridică plătitoare care solicită înlesnirea. Înlesnirea se aprobă de conducerea administraţiilor financiare şi circumscripţiilor fiscale orăşeneşti. Pentru contribuabilii aflaţi în evidenţele percepţiilor rurale aprobarea se va da de conducerea Direcţiei de impozite şi taxe din cadrul DGFPCFS judeţene;
    - gradul al doilea - Direcţia generală a finanţelor publice şi a controlului financiar de stat judeţeană sau a municipiului Bucureşti.
    Înlesnirea se aprobă de conducerea direcţiei generale, la propunerea fundamentată a Direcţiei de impozite şi taxe;
    - gradul al treilea - Ministerul Finanţelor, prin Departamentul veniturilor statului.
    2. Rezolvarea şi aprobarea cererilor de înlesnire se face în cadrul plafoanelor maxime stabilite prin prezentele instrucţiuni în termen de 30 de zile de la înregistrare.
    În situaţiile în care soluţionarea unor cereri necesită o cercetare mai îndelungată, termenul de soluţionare poate fi prelungit cu până la 10 zile pentru organele din gradul I şi II de jurisdicţie.
    Aprobarea de prelungire se dă de către conducerea organului competent a soluţiona cererea, pe baza unui referat întocmit în cadrul compartimentului căruia i-a fost repartizată.
    Pentru soluţionarea fiecărei cereri de înlesnire la plată vor fi avute în vedere următoarele: actele şi evidenţele existente în cadrul unităţilor fiscale, verificările şi notele de constatare întocmite cu ocazia analizării pe teren a cererilor respective, referatul cu concluziile verificării şi propuneri de rezolvare întocmit de organul de verificare şi orice alte documente care pot fundamenta aprobarea sau respingerea cererilor de înlesnire, precum şi documentele prezentate de petiţionari.
    În cazul cererilor cu privire la acordarea unor înlesniri la plata impozitelor, taxelor şi altor venituri ce constituie surse ale bugetelor locale se va solicita şi punctul de vedere al administraţiei locale, titulară a bugetului în contul căreia se încasează sumele respective. Se exceptează de la aceste prevederi, impozitele şi taxele ce fac obiectul Legii nr. 25/1981 şi Decretului nr. 425/1981 privind impozitele şi taxele locale.
    3. Cererile privind acordarea de înlesniri la plata sumelor datorate bugetului, a căror soluţionare este de competenţa organelor din gradul II şi III de jurisdicţie, se rezolvă de către acestea pe baza documentaţiilor prevăzute la punctul 2, întocmite de organele de grad inferior, care vor fi însoţite şi de punctul lor de vedere. Analiza va fi efectuată în cadrul termenelor ce vor fi solicitate de organul competent de soluţionare.
    4. În situaţiile în care cererile de înlesniri se soluţionează de organele din gradul II şi III de jurisdicţie, soluţia se comunică şi organului în evidenţa căruia se află debitorul.
    În vederea luării măsurilor corespunzătoare în toate cazurile în care s-au aprobat înlesniri, comunicările respective vor fi aduse la cunoştinţă şi compartimentelor care ţin evidenţa pe plătitori, în vederea efectuării operaţiunilor în aceste evidenţe. În cazurile în care s-au aprobat eşalonări şi amânări la plată, sumele respective urmează regimul debitelor primite spre executare, fiind obligatorie confirmarea preluării lor spre executare.
    5. Pentru acordarea de înlesniri la plata impozitelor şi taxelor locale la care, conform art. 48 din Decretul 425/1981, aprobările se dau de organele administraţiei publice locale, cererile se depun la organele fiscale în evidenţa cărora se află plătitorii. Cererile vor fi analizate, verificate pe teren, iar referatul cu concluziile verificării şi propunerile de rezolvare vor fi înaintate organului administraţiei publice locale în bugetul căruia se încasează venitul, în vederea aprobării.
    6. Organele care soluţionează cererile de înlesniri, astfel cum sunt prevăzute la pct. 1, sunt obligate să ţină evidenţa separată a cererilor respective, conform modelului din anexă.

    CAP. 2
    Dispoziţii privind competenţele de acordare a unor înlesniri la plată impozitelor, taxelor şi altor sume datorate bugetului de stat, bugetelor locale şi bugetelor fondurilor speciale, precum şi primelor de asigurare prin efectul legii

    A. Amânarea şi eşalonarea plăţii
    1. Plata sumelor cuvenite bugetului şi altor beneficiari, ce se urmăresc prin organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor, poate fi amânată sau eşalonată, în situaţii bine motivate, de la caz la caz, pe bază de cerere şi documente justificative, de către organele prevăzute la pct. 1 de la cap. I, astfel:
    a) pentru sumele datorate de persoanele fizice:
    - organele din gradul I de jurisdicţie: până la 50 mii lei inclusiv;
    - organele din gradul II de jurisdicţie: până la 500 mii lei inclusiv, pentru sumele ce depăşesc competenţa administraţiilor financiare (circumscripţiilor fiscale);
    - organele din gradul III de jurisdicţie: pentru orice sumă.
    b) pentru sumele datorate de persoanele juridice:
    - organele din gradul I de jurisdicţie: până la 1000 mii lei inclusiv;
    - organele din gradul II de jurisdicţie: până la 15 mil. lei inclusiv, pentru sumele ce depăşesc competenţa în gradul întâi de jurisdicţie;
    - organele din gradul III de jurisdicţie: pentru orice sumă.
    Plafoanele se referă la nivelul fiecărui impozit, taxă sau alte venituri din evidenţele fiscale şi pentru care se solicită înlesnirea.
    În plafoanele de mai sus nu sunt cuprinse eventualele majorări de întârziere calculate pentru neplata în termen.
    2. Pentru cererile soluţionate de organele din gradul I şi II de jurisdicţie, amânarea se poate acorda pentru o perioadă care să nu depăşească sfârşitul anului financiar, iar eşalonarea se poate aproba pe un termen de până la 12 luni inclusiv, putându-se depăşi anul financiar.
    3. Pe timpul amânării sau eşalonării nu se datorează şi nu se calculează majorări de întârziere.
    În caz de aprobare a unei amânări sau eşalonări se suspendă de drept măsurile de executare silită, cu excepţia măsurilor asiguratorii, în privinţa cărora organul care a acordat înlesnirea va aprecia, de la caz la caz, dacă le menţine sau nu.
    4. Nerespectarea amânării sau eşalonării, astfel cum au fost aprobate conduce la pierderea valabilităţii acesteia şi la calcularea majorărilor de întârziere pentru întreaga perioadă, iar organul care a acordat-o nu mai poate aproba aceluiaşi debitor în cursul aceluiaşi an financiar o altă eşalonare sau amânare.
    În cazul eşalonării, neplata unei rate atrage şi urmărirea silită pentru întreaga suma neplătită.
    Aceste condiţii vor fi menţionate obligatoriu pe comunicările către petiţionarii cărora le-au fost aprobate astfel de înlesniri.
    5. Aprobarea amânării la plata a impozitelor, taxelor şi altor venituri a căror scadenţă a expirat se face începând cu data depunerii (înregistrării) cererilor respective.
    6. Acordarea înlesnirilor la plata taxelor de timbru se face conform prevederilor legale care reglementează aceste taxe şi a metodologiei stabilite la capitolul III din prezentele Precizări.
    B. Reduceri şi scutiri de majorări de întârziere
    1. Reducerea sau scutirea, de la caz la caz, a majorărilor de întârziere pentru neplata în termen a impozitelor, taxelor şi altor venituri, precum şi primelor de asigurare prin efectul legii, se soluţionează pe baza cererilor agenţilor economici sau persoanelor fizice, astfel:
    a) pentru majorări de întârziere datorate de persoanele fizice:
    - organele din gradul I de jurisdicţie: până la 15 mii lei, inclusiv;
    - organele din gradul II de jurisdicţie: până la 50 mii lei, inclusiv;
    - organele din gradul III de jurisdicţie: pentru orice sumă.
    b) pentru majorări de întârziere datorate de persoanele juridice:
    - organele din gradul I de jurisdicţie: până la 100 mii lei, inclusiv;
    - organele din gradul II de jurisdicţie: până la 1000 mii lei, inclusiv;
    - organele din gradul III de jurisdicţie: pentru orice sumă.
    Plafoanele menţionate se referă la majorările de întârziere datorate şi stabilite de organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor.
    2. Nu se calculează şi nu se încasează majorări de întârziere la sumele pentru care s-au aprobat în condiţiile legii, amânări şi eşalonări la plată, pe perioada pentru care s-au acordat şi respectat asemenea înlesniri; la debitele reprezentând amenzi contravenţionale; la sumele încasate efectiv prin poprire şi la sumele care reprezintă majorări de întârziere. Când urmărirea se face în baza unei hotărâri judecătoreşti sau a unui contract în care se prevăd dobânzi, se vor încasa numai dobânzile, fără a se mai calcula şi majorări de întârziere.
    3. Organele fiscale scad sau anulează din oficiu majorările de întârziere calculate în sarcina plătitorilor în următoarele cazuri:
    - când majorările stabilite de către organul fiscal sunt urmarea unor erori de calcul sau dintr-o greşită interpretare a legii;
    - majorări aferente unor impozite, taxe şi alte venituri care ulterior se restituie ca necuvenite bugetului.
    Fac excepţie de la aceste prevederi majorările calculate pentru sume datorate, în cazul impunerilor provizorii dar neachitate şi care ulterior se restituie ca urmare a regularizărilor efectuate pe baza situaţiei financiare definitive.
    4. Nu se vor aproba reduceri sau scutiri de majorări de întârziere în situaţiile în care nu s-au respectat dispoziţiile legale cu privire la ordinea de decontare a documentelor de plată.
    5. De asemenea, nu se vor aproba reduceri sau scutiri de majorări de întârziere în situaţiile în care sumele respective au fost în prealabil încasate la buget.
    C. Reduceri sau scutiri de impozite sau taxe pentru care actul normativ prevede acordarea unor asemenea înlesniri.
    1. Competenţele de aprobare a unor reduceri sau scutiri de impozite sau taxe pentru care actul normativ prevede acordarea unor asemenea înlesniri, se soluţionează pe baza cererilor petiţionarilor (persoane fizice) astfel:
    - organele din gradul I de jurisdicţie: -
    - organele din gradul II de jurisdicţie: până la 150 mii lei, inclusiv;
    - organele din gradul III de jurisdicţie: pentru orice sumă.
    D. Compensarea sau restituirea sumelor încasate în plus
    1. Compensarea sau restituirea sumelor încasate în plus se face în cadrul compartimentelor de trezorerie sau, după caz, în cadrul compartimentelor unde este ţinută evidenţa analitică.
    2. Potrivit prevederilor legale referitoare la executarea silită, sumele încasate fără bază legală se compensează în contul altor sume datorate sau se restituie.
    În cazul persoanelor juridice plusurile se pot compensa din oficiu cu sumele datorate pentru perioadele următoare la acelaşi fel de venit bugetar. De asemenea, pe bază de cerere, plusurile se pot restitui sau compensa cu sume datorate la alte categorii de venituri.
    Pentru contribuabilii, persoane fizice, sau membri familiei sale cu care gospodăreşte împreună, înscrişi în evidenţele fiscului, plusurile se compensează din oficiu, cu sumele datorate la veniturile bugetare neachitate la termen pe anul în curs sau din restanţe pe anii precedenţi.
    În cazul plusurilor apărute în cursul anului, acestea vor fi compensate în contul debitelor de plată la aceeaşi sursă, dar cu termene ulterioare de plată datei când a apărut plusul.
    Dacă după compensarea plusului mai rămân sume în credit, iar plătitorul nu mai are debite de plată nici pe trecut nici pe curent, acestea se restituie debitorilor, dacă sunt cerute în termenele legale de prescripţie care dau dreptul la a solicita restituirea.
    3. Prevederile de la pct. 2 nu se aplică în cazul veniturilor la care prin legile speciale sunt stipulate dispoziţii exprese referitoare la efectuarea compensărilor şi restituirilor, situaţie în care se vor aplica prevederile respective.
    4. Restituirea plusului se face numai pe baza cererilor scrise ale plătitorului în cauză, avându-se în vedere următoarele:
    - cererea să fie prezentată în cadrul termenului legal de prescripţie şi să conţină expres suma solicitată a fi restituită;
    - existenţa elementelor din care să rezulte că suma ce se solicită a fi restituită nu se cuvine, potrivit legii, bugetului;
    - documentele din care rezultă că suma a fost încasată în contul veniturilor bugetare.
    Cererile vor fi examinate şi soluţionate în termen de 10 zile de la data înregistrării.
    5. În vederea restituirii, organele prevăzute la pct. 1, întocmesc un dosar care va cuprinde în mod obligatoriu cererea plătitorului semnată personal sau prin procura legalizată, copie după rolul pe anul în curs şi după rolul pe anul în care a apărut plusul pentru veniturile cu debit sau documentul din care să rezulte operaţia de virare a sumei în cazul celor fără debit, precum şi nota de constatare a organelor de control cu rezultatul verificării, după caz.
    6. Restituirea se aprobă, pentru orice sumă, după caz, de conducerea trezoreriilor sau organelor fiscale teritoriale în contul cărora s-a încasat suma solicitată. Pentru percepţiile rurale, aprobarea o dă conducerea Direcţiei de trezorerie din cadrul D.G.F.P.C.F.S. sau înlocuitorii acesteia delegaţi în acest sens.
    7. Dacă restituirea nu s-a făcut în condiţiile şi în cadrul termenelor legale de prescripţie plusurile de la partida contribuabililor, persoane fizice sau juridice, se virează în contul bugetului ca sume prescrise, cu excepţia cazurilor în care prin lege nu se stabileşte altfel.
    E. Considerarea în termen a cererilor depuse tardiv privind stabilirea, reducerea, scăderea sau restituirea impozitelor, taxelor şi altor venituri încasate prin organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor
    Directorii direcţiilor de impozite şi taxe din cadrul Direcţiilor generale ale finanţelor publice şi a controlului financiar de stat, conducerile administraţiilor financiare municipale sau ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi a circumscripţiilor fiscale orăşeneşti, după caz, pot considera în termen, de la caz la caz, şi pe motive bine întemeiate, cererile prin care se solicită stabilirea, reducerea, scăderea sau restituirea impozitelor, taxelor şi altor venituri executate prin organele fiscale, când aceste cereri s-au făcut în afara termenelor prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, dar nu mai târziu de termenele legale prevăzute pentru prescripţia dreptului la acţiunea de constatare sau urmărire, după caz.

    CAP. 3
    Dispoziţii privind rezolvarea cererilor de acordare a înlesnirilor la plată taxelor de timbru

    1. Competenţele privind acordarea înlesnirilor la plata taxelor de timbru datorate sunt următoarele:
    a) Pentru sumele datorate de persoanele fizice:

                                      Scutiri Amânări
                                      Reduceri Eşalonări

    - organele gradul I de
      jurisdicţie: - 50 mii lei
    - organele gradul II de
      jurisdicţie: 150 mii lei 500 mii lei
    - organele gradul III de
      jurisdicţie: orice sumă.


    b) Pentru sumele datorate de persoanele juridice:

                                      Scutiri Amânări
                                                          Eşalonări

    - organele gradul I de
      jurisdicţie: - 500 mii lei
    - organele gradul II de
      jurisdicţie: 1.000 mii lei 5.000 mii lei
    - organele gradul III de
      jurisdicţie: orice sumă.


    2. Organele din gradul de jurisdicţie I şi II pot acorda amânări până la finele anului calendaristic, iar eşalonări pe o perioadă de cel mult 12 luni, putându-se depăşi şi anul financiar.
    3. Propunerile de soluţionare a cererilor prin care se solicită înlesniri la plata taxelor de timbru vor fi bine fundamentate, bazate pe analiza documentelor prezentate de petiţionari şi verificarea pe teren a posibilităţilor de plată ale acestora. În toate cazurile se va solicita petiţionarilor să prezinte confirmarea organului care prestează serviciul asupra cuantumului taxei datorate, pentru care se solicită înlesnirea.
    4. Efectuarea operaţiunilor de compensare, restituire sau virare în contul datoriilor din alte taxe şi impozite a taxelor de timbru se face în conformitate cu prevederile art. 9 din Decretul nr. 199/1955 şi prg. 21-25, 58, 59, 106 şi 140 din Instrucţiunile Ministerului Finanţelor nr. 1711/1960, republicate în anul 1968.
    5. Aprobarea înlesnirilor se face de conducerea organului competent a soluţiona cererea pe bază documentelor justificative prezentate de petiţionari, a verificărilor şi propunerilor specialiştilor concretizate într-un referat.

    CAP. 4
    Dispoziţii privind modul de rezolvare a cererilor de acordare a unor înlesniri la plata impozitelor, taxelor şi altor venituri la Ministerul Finanţelor

    Organele competente de soluţionare şi de aprobare, de la caz la caz, la nivelul Ministerului Finanţelor, a cererilor de înlesniri la plata sumelor către buget şi alţi beneficiari, sunt:
    A. Direcţia de evaluare şi urmărire a veniturilor bugetare în competenţa căreia intră aprobarea de înlesniri, după cum urmează:
    1. Considerarea ca fiind prezentate în termen a cererilor depuse în maximum 3 luni de la data expirării termenului de prescripţie privind stabilirea, reducerea, scăderea sau restituirea impozitelor, taxelor şi a primelor de asigurare prin efectul legii de la populaţie.
    2. Amânarea până la sfârşitul anului a plăţii sumelor care se urmăresc prin organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor şi depăşesc plafoanele stabilite prin prezentele instrucţiuni pentru organele de jurisdicţie de gradul II.
    3. Eşalonarea pe cel mult 24 de luni a sumelor urmărite la plată de organele fiscale şi care depăşesc plafoanele stabilite prin prezentele instrucţiuni pentru organele de jurisdicţie de gradul II.
    4. Reducerea sau scutirea de majorări de întârziere care depăşesc plafoanele stabilite pentru organele de gradul II, dar nu mai mult de 500 mii lei în cazul persoanelor fizice şi 25 mil. lei în cazul persoanelor juridice.
    5. Aprobarea înlesnirilor se face de conducerea direcţiei pe baza cererilor şi documentelor justificative prezentate de persoanele fizice şi persoanele juridice, verificărilor şi propunerilor organelor fiscale teritoriale şi a analizei acestora de către specialiştii direcţiei, concretizate într-o notă scrisă.
    B. Direcţia generală a impozitelor indirecte are următoarele competenţe:
    1. Amânarea până la sfârşitul anului a plăţii taxelor de timbru care depăşesc plafoanele stabilite prin prezentele instrucţiuni pentru organele de jurisdicţie de gradul II.
    2. Eşalonarea pe cel mult 24 luni a taxelor de timbru care depăşesc plafoanele stabilite prin prezentele instrucţiuni pentru organele de jurisdicţie de gradul II.
    3. Reducerea sau scutirea de taxe de timbru la care actul normativ prevede acordarea, de la caz la caz, a unor asemenea înlesniri, pentru sume de până la 300 mii lei, în cazul persoanelor fizice şi de până la 3 mil. lei, pentru persoanele juridice.
    4. Aprobarea înlesnirilor se face de conducerea direcţiei pe baza cererilor şi documentelor justificative prezentate de persoanele fizice şi persoanele juridice, verificărilor şi propunerilor organelor fiscale teritoriale şi a analizei acestora de către specialiştii direcţiei, concretizate într-o notă scrisă.
    C. Direcţia generală a impozitelor directe, are următoarele competenţe:
    1. Reducerea sau scutirea de impozite directe pentru care actul normativ prevede acordarea unor asemenea înlesniri pentru sume de până la 300 mii lei inclusiv în cazul persoanelor fizice.
    2. Aprobarea înlesnirilor se face de conducerea direcţiei pe baza cererilor şi documentelor justificative prezentate de persoanele fizice, verificărilor şi propunerilor organelor fiscale teritoriale şi analizei acestora de către specialiştii direcţiei, concretizate într-o notă scrisă.
    D. Conducerea Departamentului veniturilor statului în competenţa căruia intră aprobarea de înlesniri după cum urmează:
    1. Considerarea ca fiind prezentate în termen a cererilor depuse după împlinirea termenelor de prescripţie privind stabilirea, reducerea, scăderea sau restituirea impozitelor, taxelor şi a primelor de asigurare prin efectul legii.
    2. Amânarea pe timp de cel mult 12 luni a plăţii sumelor cuvenite bugetului şi altor beneficiari care se urmăresc prin organele fiscale.
    3. Eşalonarea la plata, de la caz la caz, pe timp de cel mult 5 ani, a sumelor urmărite de organele teritoriale ale Ministerului Finanţelor şi care depăşesc plafoanele din competenţa direcţiilor din cadrul departamentului, pentru orice sumă.
    4. Reducerea sau scutirea de majorări de întârziere, de la caz la caz, pentru veniturile bugetului care depăşesc plafoanele din competenţa Direcţiilor din cadrul departamentului.
    5. Reducerea sau scutirea de impozite şi taxe, la care actul normativ prevede acordarea, de la caz la caz, a unor asemenea înlesniri, pentru orice suma care depăşeşte competenţa direcţiilor de specialitate.
    6. Aprobarea prelungirii termenelor de soluţionare a cererilor de înlesnire.
    Aprobarea înlesnirilor se face pe baza cererilor şi documentelor justificative prezentate de persoanele fizice şi persoanele juridice, verificărilor şi propunerilor organelor fiscale teritoriale şi a referatului cu propuneri de soluţionare prezentate de direcţiile de specialitate din cadrul departamentului.
    Aprobarea prelungirii termenelor de rezolvare a scrisorilor de la pct. 6 se face pe baza materialului întocmit şi motivelor invocate de către direcţia în competenţa căreia intră sau s-a repartizat soluţionarea scrisorilor respective.

    CAP. 5
    Dispoziţii comune privind rezolvarea cererilor de acordare a înlesnirilor la plata impozitelor, taxelor şi altor venituri datorate bugetului

    1. Organele fiscale, indiferent de gradul de jurisdicţie sunt obligate să primească şi să rezolve, în limita competenţelor stabilite, cererile prin care se solicită înlesniri la plată.
    Dacă cererile adresate nu intră în atribuţiile şi competenţele de soluţionare a organelor respective, acestea sunt obligate să le trimită în termen de 3 zile organului competent, concomitent cu înştiinţarea solicitanţilor despre măsura luată.
    2. Propunerile de soluţionare vor fi bine fundamentate, bazate pe verificarea pe teren a cererilor şi analiza tuturor evidenţelor fiscale şi a altor documente solicitate petiţionarilor.
    3. Conducerile organelor fiscale vor urmări permanent ţinerea evidenţei acestor lucrări, stadiul soluţionării, respectarea termenelor şi vor răspunde de rezolvarea acestora în cadrul reglementărilor legale.
    4. Scutirea sau reducerea de plată impozitelor şi taxelor atrage reducerea sau scutirea în aceiaşi proporţie a majorărilor de întârziere, datorate la sumele respective.
    5. Scutirile sau reducerile la taxe de timbru se acordă numai pentru taxele datorate în acţiunile în justiţie sau actele notariale.

    ANEXĂ

        EVIDENŢA CERERILOR DE ÎNLESNIRI LA PLATA IMPOZITELOR,
                TAXELOR ŞI ALTOR VENITURI BUGETARE


 ┌────────┬─────────┬──────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────┐
 │ÎNREGIS-│ PRIMIT │OBIEC-│ TRIMIS PENTRU SOLUŢIONARE SAU │ TRIMIS PENTRU SOLUŢIONARE │ COMUNICAT SOLUŢIA │
 │TRAT │ │TUL │ CERCETARE LA UNITĂŢILE ÎN │ LA FORUL SUPERIOR │ │
 │ │ │ │ SUBORDINE │ │ │
 ├───┬────┼───┬─────┤ ├──────┬────────┬──────────────────┼──────┬────────┬──────────────────┼────┬─────────────────┤
 │NR.│DATA│DE │CU │ │DATA │UNITATEA│ REVENIT │DATA │UNITATEA│ REVENIT │DATA│CUI S-A COMUNICAT│
 │ │ │LA │ADRE-│ │TRIMI-│ ├──────┬────┬──────┤TRIMI-│ ├──────┬────┬──────┤ │ │
 │ │ │ │SA │ │TERII │ │ADRESA│DATA│ÎNREG.│TERII │ │ADRESA│DATA│ÎNREG.│ │ │
 │ │ │ │NR. │ │ │ │NR. │ │SUB │ │ │NR. │ │SUB │ │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │NR. │ │ │ │ │NR. │ │ │
 └───┴────┴───┴─────┴──────┴──────┴────────┴──────┴────┴──────┴──────┴────────┴──────┴────┴──────┴────┴─────────────────┘


                             -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016