Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PLANUL - CADRU din 28 septembrie 2007  de invatamant pentru Programul Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PLANUL - CADRU din 28 septembrie 2007 de invatamant pentru Programul "A doua sansa" pentru invatamantul secundar inferio

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 789 din 21 noiembrie 2007


Planul-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior reprezintã un document esenţial, un instrument de bazã în aplicarea programului.
Structura noului plan-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior este determinatã de nevoia de adaptare a curriculumului din cadrul Programului "A doua şansã" la schimbãrile intervenite în structura învãţãmântului preuniversitar: pe de o parte, prelungirea duratei învãţãmântului obligatoriu la 10 clase, iar pe de altã parte, apartenenţa claselor a IX-a şi a X-a la învãţãmântul profesional - şcoala de arte şi meserii.
Elaborarea planului-cadru pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior a avut în vedere facilitarea pregãtirii elevilor astfel încât sã fie posibilã dubla recunoaştere a rezultatelor învãţãrii, cea cu scop educaţional, realizatã prin dobândirea certificatului de absolvire a învãţãmântului obligatoriu (necesarã pentru continuarea studiilor), şi cea cu scop profesional, realizatã prin nominalizarea competenţelor dobândite în portofoliul pentru educaţie permanentã şi prin obţinerea certificatului de calificare profesionalã de nivel 1, în cazul dobândirii unei calificãri (necesare atât pentru continuarea formãrii profesionale, cât şi pentru practicarea unei ocupaţii).
Conform planului-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior, fiecare dintre cele 7 arii curriculare include una sau mai multe discipline. Pentru fiecare disciplinã au fost proiectate module repartizate pentru educaţia de bazã, pe cei 4 ani de studiu (anul I, II, III şi IV). Pentru pregãtirea profesionalã se aplicã curriculumul de specialitate elaborat în cadrul Programului PHARE TVET 0108.01. Modulele curriculumului de specialitate (cu excepţia "Tehnologiei informaţiei şi a comunicaţiilor" - TIC) sunt distribuite pe 3 ani în cadrul programului (anul II, III şi IV).
Unul dintre principiile Programului "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior constã în promovarea anilor de studiu în baza numãrului de credite acumulat. Întregul program este echivalat cu 60 de credite, dintre care 30 de credite pentru educaţia de bazã şi 30 de credite pentru pregãtirea profesionalã. Conform acestui principiu, fiecare modul înscris în planul-cadru de învãţãmânt, atât pentru educaţia de bazã, cât şi pentru pregãtirea profesionalã, are alocat un anumit numãr de credite (credite consemnate în planul-cadru, pentru fiecare modul, prin "c").
Planul-cadru pentru educaţia de bazã
Pregãtirea pentru educaţia de bazã se realizeazã prin discipline incluse în cadrul unor module, dupã cum urmeazã:
I. Aria curricularã "Limbã şi comunicare"
Discipline:
1. Limba şi literatura românã: modulele M1, M2 şi M3;
2. Limba modernã: modulele M1, M2 şi M3;
3. Limba maternã.
II. Aria curricularã "Matematicã şi ştiinţe ale naturii"
Discipline:
1. Matematicã: modulele M1, M2, M3 şi M4;
2. Ştiinţe: modulele M1, M2 şi M3.
III. Aria curricularã "Om şi societate"
Discipline:
1. Culturã civicã/Educaţie antreprenorialã: modulele M1 şi M2;
2. Istorie: modulele M1, M2 şi M3;
3. Geografie: modulele M1 şi M2;
4. Religie.
IV. Aria curricularã "Arte"
Discipline: Educaţie muzicalã/Educaţie plasticã: modulul M1.
V. Aria curricularã "Educaţie fizicã şi sport"
Discipline: Educaţie fizicã.
VI. Aria curricularã "Consiliere şi orientare"
Discipline: Orientare şi consiliere vocaţionalã: modulele M0 şi M1.
Pentru elevii care au 18 ani împliniţi la data începerii anului şcolar, la cererea scrisã a acestora, se poate admite neparticiparea la orele prevãzute în planul-cadru pentru disciplina "Educaţie fizicã". În acest caz, situaţia şcolarã se încheie fãrã aceastã disciplinã.
În cadrul disciplinei "Orientare şi consiliere vocaţionalã", în fiecare an de studiu se parcurge câte un modul de iniţiere şi orientare (M0), pentru a asigura sprijin în parcurgerea programului, a traseelor individualizate şi pentru a evalua pe tot parcursul programului stadiul de atingere a ţintelor propuse, şi câte un modul de consiliere (M1) în scopul acordãrii unei îndrumãri eficiente tinerilor înscrişi în program.
Toate modulele sunt evaluate, cu excepţia modulelor din cadrul ariei curriculare "Consiliere şi orientare", a cãror parcurgere, însã, asigurã participantului la program acumularea numãrului de credite alocat.
În situaţia în care programul se desfãşoarã în limba unei minoritãţi naţionale, se studiazã, în plus faţã de disciplinele, modulele şi numãrul de ore prevãzute în planul-cadru, şi disciplina "Limba şi literatura maternã", într-un numãr de ore egal cu cel prevãzut în planul-cadru pentru disciplina "Limba şi literatura românã". Modulele corespunzãtoare acestei discipline sunt evaluate, dar nu li se acordã credite. Promovarea acestor module este obligatorie pentru absolvirea programului.
Planul-cadru pentru pregãtirea profesionalã
Calificarea profesionalã în cadrul Programului "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior, realizatã prin pregãtirea profesionalã, este organizatã pe baza creditelor transferabile, utilizându-se, din structura planului-cadru de învãţãmânt aprobat pentru şcoala de arte şi meserii, numãrul total de ore alocat disciplinelor din aria curricularã "Tehnologii". Pentru nivelul 1 de calificare sunt alocate 30 de credite pentru toate unitãţile de competenţã din standardul de pregãtire profesionalã, dintre care unitãţilor de competenţã-cheie le sunt alocate 15 credite, iar unitãţilor de competenţã tehnicã şi specializatã le sunt alocate 15 credite.
În planul-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior modulelor corespunzãtoare culturii de specialitate şi instruirii practice sãptãmânale le sunt alocate blocuri de module (M1, M2 şi M3), care au alocat un anumit numãr de credite, corespunzãtor numãrului de ore. Aceste module pot include numai ore din cadrul trunchiului comun sau pot include şi ore din cadrul curriculumului în dezvoltare localã.
Aria curricularã "Tehnologii" include urmãtoarele discipline şi module aferente:
1. Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor cu douã module de "Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor" (M1 şi M2);
2. Cultura de specialitate şi instruirea practicã sãptãmânalã, care include un numãr variabil de module, conform fiecãrei calificãri, incluse în modulele M1, M2 şi M3;
3. Instruirea practicã comasatã - modulele M4 şi M5.
Fiecare unitate de învãţãmânt, în funcţie de calificarea profesionalã oferitã şi respectând recomandãrile Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, va programa derularea modulelor din cadrul ariei curriculare "Tehnologii" pe parcursul celor 3 ani de studiu (anul II, III şi IV), în cadrul blocurilor de module. Numãrul de credite alocat unui modul din cadrul blocului de module se estimeazã în funcţie de numãrul de ore al modulului raportat la numãrul total de ore şi de credite al blocului de module.
Planul-cadru pentru pregãtirea profesionalã, precum şi planul-cadru de învãţãmânt pentru şcoala de arte şi meserii asigurã:
- creşterea ponderii sãptãmânilor de studiu mixte (culturã generalã, culturã de specialitate, instruire practicã sãptãmânalã) în totalul sãptãmânilor de studiu, astfel încât sã asigure dobândirea certificatului de absolvire a învãţãmântului obligatoriu;
- îndeplinirea finalitãţilor cu scop educaţional şi profesionale precizate în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învãţãmânt pentru clasele a IX-a şi a X-a.
Toate modulele din cadrul ariei curriculare "Tehnologii" sunt evaluate.
Întregul plan-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior este structurat pe douã componente: trunchi comun (TC) şi curriculum la decizia şcolii (CDŞ).
Trunchiul comun
Trunchiul comun (TC) reprezintã oferta educaţionalã, constând din aceleaşi discipline, cu acelaşi numãr de ore pentru toate domeniile de pregãtire de bazã şi toate calificãrile profesionale, din cadrul Programului "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior. Vizând competenţele-cheie din domeniul educaţiei de bazã şi competenţele tehnice (generale şi specializate) din cadrul pregãtirii profesionale, trunchiul comun va fi parcurs în mod obligatoriu de cãtre toţi elevii, indiferent de calificarea profesionalã.
Prin gruparea disciplinelor din structura trunchiului comun în cele 7 arii curriculare, prevãzute în actualul curriculum naţional, se asigurã continuitatea dintre planurile-cadru pentru învãţãmântul obligatoriu şi cele din Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior.
Oferta de trunchi comun contribuie la:
- finalizarea educaţiei de bazã, prin continuarea dezvoltãrii competenţelor-cheie urmãrite în cadrul învãţãmântului obligatoriu - condiţie pentru asigurarea egalitãţii de şanse pentru toţi elevii, oricare ar fi specificul domeniului de pregãtire/calificãrii profesionale;
- asigurarea continuitãţii între învãţãmântul gimnazial şi ciclul secundar inferior - ruta şcoalã de arte şi meserii;
- formarea pentru învãţarea pe parcursul întregii vieţi.
Curriculumul la decizia şcolii
Curriculumul la decizia şcolii (CDŞ) reprezintã ansamblul experienţelor de învãţare pe care fiecare şcoalã le propune în mod direct elevilor sãi, în cadrul ofertei curriculare proprii. La nivelul planului-cadru de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior, CDŞ reprezintã numãrul de ore alocate şcolii pentru construirea propriului proiect curricular, printr-o programã care, la educaţia de bazã, va urmãri formatul existent pentru CDŞ, iar pentru pregãtirea profesionalã va avea acelaşi format cu cel al modulelor din trunchiul comun.
A. Curriculumul la decizia şcolii pentru educaţia de bazã
Prin orele alocate în CDŞ se asigurã, în domeniul educaţiei de bazã, cadrul pentru susţinerea unor performanţe diferenţiate şi a unor nevoi şi interese specifice de învãţare ale elevilor.
Pentru educaţia de bazã existã urmãtoarele situaţii posibile, referitoare la aplicarea CDŞ-ului:
a) unde existã o plajã orarã de la un numãr minim de ore la un numãr maxim posibil, alocate pentru o disciplinã ("Limba maternã", "Religie", "Educaţie fizicã"), unitatea de învãţãmânt va decide, în funcţie de solicitãrile existente, realizarea CDŞ-ului respectiv. Aceste oferte curriculare vor fi avizate de consiliul de administraţie al unitãţii de învãţãmânt şi de cãtre inspectorul de specialitate;
b) modulelor de la disciplinele educaţiei de bazã li se alocã, complementar, câte un modul de CDŞ pentru realizarea unei oferte educaţionale flexibile şi diferenţiate, în funcţie de aspiraţiile şi potenţialul de învãţare ale fiecãrui elev din cadrul Programului "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior. Pentru aceste module de CDŞ nu se elaboreazã programe specifice.
B. Curriculumul la decizia şcolii pentru pregãtirea profesionalã
Curriculumul la decizia şcolii este, pentru aria curricularã "Tehnologii", un curriculum în dezvoltare localã (CDL) care îşi propune sã rãspundã nevoilor locale de formare. Acesta va fi proiectat, în comun, de cãtre profesorul de specialitate, maistrul instructor şi reprezentantul operatorului economic, în corelare cu programele şcolare pentru cultura de specialitate şi cu standardele de pregãtire profesionalã.
Curriculumul în dezvoltare localã este elaborat într-un cadru de parteneriat între şcoalã şi comunitate şi are în vedere:
- resursele locale pentru instruire (baza materialã a şcolii/grupurilor şcolare partenere, cadrul de colaborare cu operatorii economici);
- cerinţele locale pentru pregãtirea în diverse calificãri, care sã serveascã activitãţilor economice desfãşurate în zonã.
Activitãţile de învãţare propuse pentru instruirea practicã comasatã vor urmãri formarea/consolidarea competenţelor descrise în standardul de pregãtire profesionalã.

ANEXA 4 a)
---------
la planul-cadru
---------------

PLANUL - CADRU
de învãţãmânt pentru Programul "A doua şansã" pentru învãţãmântul secundar inferior





┌────┬───────────┬──────┬──────────────┬──────┬──────────────┬──────┬───────────────┬────────┬──────────────┬───────┐
│Nr. │Aria │Modu- │ Anul I │Modu- │ Anul II │Modu- │ Anul III │Modulul/│ Anul IV │Total │
│crt.│curricularã│lul/ ├──────────────┤lul/ ├──────────────┤lul/ ├───────────────┤Numãr ├──────────────┤ore │
│ │/Disciplina│Numãr │ Nr. total │Numãr │Nr. total │Numãr │Nr. total │credite │ Nr. total │module/│
│ │ │cre- │ ore/an │cre- │ore/an │cre- │ ore/an │alocate │ ore/an │numãr │
│ │ │dite ├───┬────┬─────┤dite ├───┬────┬─────┤dite ├────┬────┬─────┤ ├───┬────┬─────┤credite│
│ │ │alo- │TC │CDŞ │Total│alo- │TC │CDŞ │Total│alo- │TC │CDŞ │Total│ │TC │CDŞ │Total│ │
│ │ │cate │ │ │ │cate │ │ │ │cate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│1. │Limbã şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │comunicare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Limba şi │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ M3 │ │ │ │ │ │ │ │ 240 │
│ │literatura │2.0 c │70 │20 │90 │2.0 c │ 70│ 20 │ 90 │ 1.5 c│ 45 │15 │60 │ │- │- │- │5.5 c │
│ │românã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Limba │ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│ 0-20│ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│0-20 │0-80 │
│ │maternã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Limba │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ M3 │ │ │ │ │ │ │ │ 120 │
│ │modernã │1.0 c │30 │10 │40 │1.0 c │ 30│ 10 │ 40 │ 0.5 c│ 30 │10 │40 │ │- │- │- │2.5 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│2. │Matematicã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi ştiinţe │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │naturii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Matematicã │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ M3 │ │ │ │ M4 │ │ │ │ 230 │
│ │ │1.5 c │50 │15 │65 │1.5 c │ 45│ 15 │ 60 │ 1.5 c│ 45 │15 │60 │1.0 c │35 │10 │45 │5.5 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Ştiinţe │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ │ │ │ │ M3 │ │ │ │ 230 │
│ │ │1.5 c │62 │18 │80 │1.5 c │ 60│ 15 │ 75 │ │ - │ - │ - │ 1.5 c │ 60│ 15 │ 75 │ 4.5 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│3. │Om şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │societate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Culturã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │civicã/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │antrepre- │M1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │M2 │ │ │ │90 │
│ │norialã │1.0 c │35 │10 │45 │ │ - │ - │ - │ │ - │ - │ - │ 1.0 c │ 35│ 10 │ 45 │ 2.0 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Istorie │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ M3 │ │ │ │ │ │ │ │120 │
│ │ │1.0 c │30 │10 │40 │1.0 c │30 │10 │ 40 │ 1.0 c│ 30 │10 │40 │ │- │- │- │3.0 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Geografie │M1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │1.0 c │25 │10 │35 │ │- │- │ - │ │ - │- │- │ │- │- │- │35 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │1.0 c │
│ │ ├──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │ │M2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │50 │
│ │ │1.0 c │40 │10 │50 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │1.0 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Religie │ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│ 0-20│ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│0-20 │0-80 │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│4. │Arte │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │muzicalã/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Educaţie │M1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │30 │
│ │plasticã │0.5 c │30 │- │30 │ │- │- │ - │ │ - │- │- │ │- │- │- │0.5 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│5. │Educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fizicã şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sport │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Educaţie │ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│ 0-20│ │ │0-20│0-20 │ │ │0-20│0-20 │0 -80 │
│ │fizicã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│6. │Tehnologii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │informa- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ţiei şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │comunica- │M1 │ │ │ │M2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │124 │
│ │ţiilor │1.5 c │64 │- │64 │1.5 c │60 │- │ 60 │ │ │ │ │ │ │ │ │3.0 c │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Culturã de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │speciali- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tate şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Instruire │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │practicã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sãptãmâ- │ │ │ │ │M1 │ │ │ │ M2 │ │ │ │M3 │ │ │ │1054 │
│ │nalã │ │- │ │- │5.0 c │243│- │ 243 │ 8.0 c│ 405│- │405 │8.0 c │406│- │406 │21.0 c │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Instruire │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │practicã │ │ │ │ │ │ │ │ │ M4 │ │ │ │M5 │ │ │ │300 │
│ │comasatã │ │- │ │- │ │- │- │ - │ 2.0 c│ - │120 │120 │4.0 c │- │180 │180 │6.0 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│7. │Consiliere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │orientare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │Orientare │M0 │ │ │ │M0 │ │ │ │ M0 │ │ │ │M0 │ │ │ │ 80 │
│ │şi │0.5 c │15 │5 │20 │0.5 c │15 │5 │ 20 │ 0.5 c│ 15 │5 │20 │0.5 c │ 15│ 5 │ 20 │ 2.0 c │
│ │consiliere ├──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │vocaţio- │M1 │ │ │ │M1 │ │ │ │ M1 │ │ │ │M1 │ │ │ │ 150 │
│ │nalã │1.0 c │30 │10 │40 │0.5 c │30 │10 │ 40 │ 0.5 c│ 25 │10 │35 │0.5 c │ 25│ 10 │ 35 │ 2.5 c │
├────┼───────────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼───┼────┼─────┼──────┼────┼────┼─────┼────────┼───┼────┼─────┼───────┤
│ │TOTAL │ │481│118-│599- │ │583│85- │ 668-│ │ 595│185-│780- │ │576│230-│806- │2853- │
│ │ore/an şi │ │ │178 │659 │ │ │145 │ 728 │ │ │245 │840 │ │ │290 │866 │3093 │
│ │credite │13.5 c│ │ │ │14.5 c│ │ │ │15.5 c│ │ │ │16.5 c │ │ │ │ 60.0 c│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴──────┴───┴────┴─────┴──────┴───┴────┴─────┴──────┴────┴────┴─────┴────────┴───┴────┴─────┴───────┘



---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016