Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PLAN-CADRU din 20 iunie 2025  pentru învăţământul liceal cu frecvenţă zi, filiera teoretică, profilul umanist, specializarea ştiinţe sociale, clasele a IX-a - a XII-a    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PLAN-CADRU din 20 iunie 2025 pentru învăţământul liceal cu frecvenţă zi, filiera teoretică, profilul umanist, specializarea ştiinţe sociale, clasele a IX-a - a XII-a

EMITENT: Ministerul Educaţiei şi Cercetării
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 594 bis din 26 iunie 2025
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 4.350 din 20 iunie 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 594 din 26 iunie 2025.
──────────

┌──────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
│ARIA │Clasa a │Clasa a X-a│Clasa a │Clasa a │
│CURRICULARĂ/ │IX-a │ │XI-a │XII-a │
│Disciplina ├──┬──┬─────┼──┬──┬─────┼──┬──┬─────┼──┬──┬─────┤
│ │TC│CS│CDEOŞ│TC│CS│CDEOŞ│TC│CS│CDEOŞ│TC│CS│CDEOŞ│
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│LIMBĂ ŞI │6 │4 │ │6 │4 │ │5 │4 │ │5 │4 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │ │3 │1 │ │2 │2 │ │2 │2 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Limba modernă │2 │1 │ │2 │1 │ │2 │1 │ │2 │1 │ │
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Limba modernă │1 │1 │ │1 │1 │ │1 │1 │ │1 │1 │ │
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Limba latină │- │1 │ │- │1 │ │- │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│MATEMATICĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │5 │- │ │5 │- │ │- │2 │ │- │2 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Matematică │2 │- │ │2 │- │ │- │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Fizică │1 │- │ │1 │ │ │- │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Chimie │1 │- │ │1 │- │ │- │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Biologie │1 │- │ │1 │- │ │- │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Matematică │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│aplicată în │ │ │ │ │ │ │ │1 │ │ │1 │ │
│ştiinţele │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│sociale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│ŞTIAM │- │- │ │- │- │ │- │1 │ │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│OM ŞI │4 │3 │ │5 │4 │ │5 │7 │ │5 │4 │ │
│SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Istorie │1 │1 │ │1 │2 │ │1 │2 │ │1 │2 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunismului │- │- │ │- │- │ │- │- │ │1 │- │ │
│din România │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│evreilor. │- │- │ │- │- │ │1 │- │ │- │- │ │
│Holocaustul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Geografie │1 │1 │ │1 │1 │ │1 │1 │ │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Disciplină │1 │1 │ │2 │1 │ │1 │4 │ │1 │1 │ │
│socio-umană │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Religie │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│ARTE │1 │- │- │1 │- │- │1 │- │ │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Discipline din│1 │- │- │1 │- │- │1 │- │ │- │- │ │
│domeniul arte │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│FIZICĂ, SPORT │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │
│ŞI SĂNĂTATE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│fizică şi │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │
│sport │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│TEHNOLOGII │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi│1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │1 │- │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│CONSILIERE ŞI │1 │- │- │1 │- │- │1 │- │- │1 │- │- │
│ORIENTARE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Dezvoltare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│personală şi │1 │- │- │1 │- │- │1 │- │- │1 │- │- │
│consiliere în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│carieră │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│CS flexibil* │- │1 │- │- │- │- │- │- │- │- │3 │- │
├──────────────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┼──┼──┼─────┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │19│8 │1-3 │20│8 │1-3 │14│13│3-6 │13│13│3-6 │
│CS/CDEOŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┴──┴─────┼──┴──┴─────┼──┴──┴─────┼──┴──┴─────┤
│Total │28-30 │29-31 │30-33 │29-32 │
└──────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴───────────┘

                                     NOTE SPECIFICE
    1) Precizări privind curriculumul de specialitate (CS)

┌────────────┬─────┬─────┬──────┬──────┐
│Discipline │Clasa│Clasa│Clasa │Clasa │
│de │a │a X-a│a XI- │a XII-│
│specialitate│IX-a │ │a │a │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Limba şi │ │ │ │ │
│literatura │1 │1 │2 │2 │
│română │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Limba │1 │1 │1 │1 │
│modernă 1 │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Limba │1 │1 │1 │1 │
│modernă 2 │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Limba latină│1 │1 │- │- │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Istorie │1 │2 │2 │2 │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Geografie │1 │1 │1 │1 │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Disciplină │1 │1 │4 │1 │
│socio-umană │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│ŞTIAM* │- │- │1 │1 │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│Matematică │ │ │ │ │
│aplicată în │- │- │1 │1 │
│ştiinţele │ │ │ │ │
│sociale │ │ │ │ │
├────────────┼─────┼─────┼──────┼──────┤
│ │1 │- │- │3 │
│ ├─────┴─────┴──────┴──────┤
│ │Ore alocate către │
│ │discipline din ariile │
│ │curriculare Om şi │
│CS flexibil │societate, respectiv │
│ │Limbă şi comunicare, prin│
│ │decizia unităţii de │
│ │învăţământ, cu prioritate│
│ │pentru discipline socio- │
│ │umane. │
├────────────┼─────┬─────┬──────┬──────┤
│Total │8 │8 │13 │13 │
└────────────┴─────┴─────┴──────┴──────┘

        *cu programă şcolară în acord cu specializarea ştiinţe sociale, profilul umanist, filiera teoretică, cu accent pe abordări integrate care valorifică matematica şi fizica

    2) Precizări privind disciplina socio-umană (TC+CS fix)

┌───────────┬──────┬─────────────────────┬────────────────────────────┬───────────────┐
│Disciplină │Clasa │Clasa a X-a │Clasa a XI-a │Clasa a XII-a │
│socio-umană│a IX-a│ │ │ │
├───────────┼──────┼──────────┬──────────┼─────────┬───────┬──────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │Economie şi │
│TC │Logică│Psihologie│Sociologie│Filosofie│- │- │educaţie │
│ │ │ │ │ │ │ │antreprenorială│
├───────────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼───────┼──────────┼───────────────┤
│Nr. ore/ │1 │1 │1 │1 │- │- │1 │
│săpt │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼───────┼──────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │Studii │ │Economie şi │
│CS │Logică│Psihologie│Sociologie│Filosofie│sociale│Sociologie│educaţie │
│ │ │ │ │ │ │ │antreprenorială│
├───────────┼──────┼──────────┼──────────┼─────────┼───────┼──────────┼───────────────┤
│Nr. ore/ │1 │1 │- │2 │1 │1 │1 │
│săpt │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼──────┼──────────┴──────────┼─────────┴───────┴──────────┼───────────────┤
│Total │2 │3 │5 │2 │
│(TC+CS fix)│ │ │ │ │
└───────────┴──────┴─────────────────────┴────────────────────────────┴───────────────┘


    3) Precizări privind curriculumul la decizia elevului din oferta şcolii (CDEOŞ)

┌─────────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────────────┐
│ │Clasa│Clasa│Clasa│Clasa│ │
│Discipline │a │a X-a│a │a │Observaţii │
│ │IX-a │ │XI-a │XII-a│ │
├─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │- opţionale │
│ │ │ │ │ │în ofertă │
│ │ │ │ │ │naţională sau│
│ │ │ │ │ │elaborate la │
│ │ │ │ │ │nivelul │
│ │ │ │ │ │unităţii de │
│ │ │ │ │ │învăţământ, │
│ │ │ │ │ │accentuând │
│ │ │ │ │ │abordările │
│ │ │ │ │ │diferenţiate │
│ │ │ │ │ │ale │
│ │ │ │ │ │procesului de│
│ │ │ │ │ │învăţare, în │
│ │ │ │ │ │relaţie cu │
│ │ │ │ │ │disciplinele │
│ │ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │ │specialitate │
│ │ │ │ │ │menţionate │
│ │ │ │ │ │(aprofundare/│
│ │ │ │ │ │disciplină │
│ │ │ │ │ │nouă/opţional│
│ │ │ │ │ │integrat) │
│ │ │ │ │ │- elevii pot │
│ │ │ │ │ │opta ca orele│
│Opţionale │ │ │ │ │prevăzute la │
│care sprijină│ │ │ │ │clasa a XII-a│
│specializarea│ │ │ │ │să fie │
│/profilul (în│ │ │ │ │alocate │
│ariile │- │- │0-3 │0-3 │pentru │
│curriculare │ │ │ │ │pregătirea │
│Limbă şi │ │ │ │ │probelor A1 │
│comunicare şi│ │ │ │ │şi E ale │
│/sau Om şi │ │ │ │ │examenului │
│societate) │ │ │ │ │naţional de │
│ │ │ │ │ │bacalaureat, │
│ │ │ │ │ │respectiv │
│ │ │ │ │ │pentru │
│ │ │ │ │ │admiterea la │
│ │ │ │ │ │studii │
│ │ │ │ │ │universitare,│
│ │ │ │ │ │în funcţie de│
│ │ │ │ │ │nevoile şi │
│ │ │ │ │ │interesele │
│ │ │ │ │ │lor de │
│ │ │ │ │ │învăţare │
│ │ │ │ │ │(aprofundare)│
│ │ │ │ │ │- minimum 50%│
│ │ │ │ │ │din │
│ │ │ │ │ │propunerile │
│ │ │ │ │ │de opţionale │
│ │ │ │ │ │din oferta │
│ │ │ │ │ │şcolii vor │
│ │ │ │ │ │viza ariile │
│ │ │ │ │ │curriculare │
│ │ │ │ │ │Limbă şi │
│ │ │ │ │ │comunicare şi│
│ │ │ │ │ │/sau Om şi │
│ │ │ │ │ │societate │
├─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │- opţionale │
│ │ │ │ │ │în ofertă │
│ │ │ │ │ │naţională sau│
│ │ │ │ │ │elaborate la │
│ │ │ │ │ │nivelul │
│ │ │ │ │ │unităţii de │
│ │ │ │ │ │învăţământ, │
│ │ │ │ │ │inclusiv prin│
│ │ │ │ │ │care să se │
│ │ │ │ │ │asigure │
│Opţionale │ │ │ │ │pregătirea │
│care sprijină│ │ │ │ │elevilor │
│filiera, │- │- │0-1 │0-1 │pentru │
│complementare│ │ │ │ │susţinerea │
│profilului │ │ │ │ │probei F din │
│ │ │ │ │ │cadrul │
│ │ │ │ │ │examenului │
│ │ │ │ │ │naţional de │
│ │ │ │ │ │bacalaureat │
│ │ │ │ │ │(aprofundare,│
│ │ │ │ │ │disciplină │
│ │ │ │ │ │nouă) sau │
│ │ │ │ │ │sprijin în │
│ │ │ │ │ │continuarea │
│ │ │ │ │ │unui traseu │
│ │ │ │ │ │academic │
├─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │- discipline │
│ │ │ │ │ │în ofertă │
│ │ │ │ │ │naţională │
│ │ │ │ │ │recomandate │
│ │ │ │ │ │în Anexa 1 la│
│ │ │ │ │ │prezentul │
│ │ │ │ │ │ordin, în │
│ │ │ │ │ │secţiunea │
│ │ │ │ │ │dedicată │
│ │ │ │ │ │CDEOŞ │
│ │ │ │ │ │- discipline │
│ │ │ │ │ │care întăresc│
│ │ │ │ │ │caracterul │
│ │ │ │ │ │funcţional al│
│ │ │ │ │ │limbii în │
│ │ │ │ │ │contextul │
│ │ │ │ │ │specializării│
│ │ │ │ │ │(de exemplu: │
│ │ │ │ │ │producere şi │
│ │ │ │ │ │receptare de │
│Alte │ │ │ │ │texte │
│discipline │ │ │ │ │ştiinţifice) │
│stabilite │ │ │ │ │- discipline │
│prin oferta │1-3 │1-3 │1-2 │1-2 │care │
│anuală a │ │ │ │ │promovează │
│unităţii de │ │ │ │ │activităţile │
│învăţământ │ │ │ │ │în echipă │
│ │ │ │ │ │(joc sportiv,│
│ │ │ │ │ │ansamblu │
│ │ │ │ │ │artistic, │
│ │ │ │ │ │învăţare │
│ │ │ │ │ │bazată pe │
│ │ │ │ │ │proiecte, │
│ │ │ │ │ │dezbatere │
│ │ │ │ │ │etc.) │
│ │ │ │ │ │- tipul de │
│ │ │ │ │ │opţionale şi │
│ │ │ │ │ │alocarea │
│ │ │ │ │ │orelor este │
│ │ │ │ │ │la decizia │
│ │ │ │ │ │unităţii de │
│ │ │ │ │ │învăţământ, │
│ │ │ │ │ │în acord cu │
│ │ │ │ │ │nevoile şi │
│ │ │ │ │ │interesele de│
│ │ │ │ │ │învăţare ale │
│ │ │ │ │ │elevilor │
├─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────────────┤
│Total ore │ │ │ │ │ │
│CDEOŞ/ │1 │1 │3 │3 │ │
│săptămână │ │ │ │ │ │
│(minim) │ │ │ │ │ │
├─────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤ │
│Total ore │ │ │ │ │ │
│CDEOŞ/ │3 │3 │6 │6 │ │
│săptămână │ │ │ │ │ │
│(maxim) │ │ │ │ │ │
└─────────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────────────┘

        Exemple* de alte discipline/module de tip opţional care pot fi incluse în ofertă naţională pentru învăţământul liceal, filiera teoretică, profilul umanist, specializarea ştiinţe sociale:

┌──────────────────┬───────────────────┐
│Denumirea │Tipul opţionalului │
│disciplinei │(disciplină nouă/ │
│(exemple de │integrat) │
│titluri) │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Neuroştiinţe │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Politologie │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Gândire critică │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Etică aplicată │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Comunicare │Disciplină nouă │
│mediatică │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Dezbatere, │ │
│oratorie şi │Disciplină nouă │
│retorică │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Multiculturalism │Disciplină nouă │
│şi minorităţi │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Istoria filosofiei│Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Filosofi români │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Drepturi de autor │ │
│şi proprietate │Disciplină nouă │
│intelectuală │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Strategii de │Opţional integrat │
│comunicare │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Sănătate mentală │Disciplină nouă │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Marketing şi │Disciplină nouă │
│social media │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Antropologie │Disciplină nouă │
│culturală │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Hazarde naturale │Disciplină nouă │
│şi antropogene │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Sisteme │ │
│informatice │Opţional integrat │
│geografice (GIS) │ │
└──────────────────┴───────────────────┘

        *Lista cu exemple nu este limitativă, putând fi completată cu alte titluri, şi are caracter orientativ. Pe pagina web a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare va fi disponibilă lista completă şi actualizată periodic, după caz, a disciplinelor opţionale cu programe şcolare aprobate prin ordin de ministru, care constituie oferta naţională pentru CDEOŞ.

    4) Alte precizări
     Aplicarea prezentului plan-cadru se va realiza prin coroborarea acestuia cu notele specifice şi cu prevederile Notei de fundamentare a planurilor-cadru pentru învăţământul liceal, forma cu frecvenţă zi, cuprinsă în Anexa nr. 1.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016