┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Tipuri de acţiuni │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. Seminare │
│ │
│2. Conferinţe │
│ │
│3. Grupuri de lucru - incluzând pe cele itinerante - în special în zonele │
│ rurale │
│ │
│4. Campanii radiofonice şi de televiziune - documentare, emisiuni-dezbatere şi│
│ altele asemenea │
│ │
│5. Acţiuni destinate şcolilor şi universitãţilor │
│ │
│6. Organizarea de standuri de informare în târgurile/expoziţiile agricole │
│ interne şi internaţionale │
│ │
│7. Realizarea de producţii vizuale şi audiovizuale şi distribuirea lor │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Tipuri de cheltuieli │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. Cheltuieli privind creaţii grafice publicitare - materiale publicitare: │
│ pliante, broşuri, cataloage, afişe, fluturaşi, reclame tipãrite, mape de │
│ prezentare, postere, schiţare calendare, graficã bannere, etichete -, │
│ obiecte promoţionale - pixuri, brichete şi altele asemenea -, inclusiv │
│ logoul evenimentului │
│ │
│2. Cheltuieli privind închirierea pavilionului şi alte taxe │
│ │
│3. Cheltuieli privind planificarea, amenajarea, construcţia şi întreţinerea │
│ standului │
│ │
│4. Cheltuieli privind transportul - materiale şi obiecte promoţionale, mostre │
│ │
│5. Cheltuieli de protocol - obiecte de artizanat, decoraţiuni şi altele │
│ asemenea │
│ │
│6. Cheltuieli prilejuite de participarea meşterilor populari şi ansamblurilor │
│ artistice - cheltuieli de deplasare - transport, cazare, diurnã, prestãri │
│ de servicii artistice, asigurãri de sãnãtate │
│ │
│7. Cheltuieli privind serviciile de marketing şi promovare │
│ │
│8. Cheltuieli prilejuite de participarea la seminare, conferinţe, grupuri de │
│ lucru - incluzând pe cele itinerante - în special în zonele rurale, │
│ campanii radiofonice şi de televiziune - documentare, emisiuni-dezbatere │
│ şi altele asemenea, acţiuni destinate şcolilor şi universitãţilor, │
│ organizarea de standuri de informare în târgurile/expoziţiile agricole │
│ interne şi internaţionale, realizarea de producţii vizuale şi audiovizuale │
│ şi distribuirea lor │
│ │
│9. Cheltuieli neprevãzute - majorarea cheltuielilor legate de închirierea, │
│ planificarea, amenajarea şi întreţinerea pavilionului, transport, │
│ evenimente/mijloace publicitare, participarea meşterilor populari, protocol│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘