Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 63 din 28 iunie 2003  privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 63 din 28 iunie 2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 462 din 28 iunie 2003
În temeiul art. 114 alin. (4) din Constituţie,

Guvernul României adopta prezenta ordonanta de urgenta.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor este organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã şi sediul în municipiul Bucureşti.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor exercita, conform Constituţiei şi legilor tarii, atribuţiile ce îi revin cu privire la: apãrarea drepturilor şi libertãţilor fundamentale ale omului, a proprietãţii publice şi private; realizarea Programului de guvernare şi a strategiilor în domeniul administraţiei şi ordinii publice şi monitorizarea, în numele Guvernului, a elaborãrii şi aplicãrii programelor de reforma institutionala de cãtre ministere şi celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale; funcţia şi functionarii publici; activitatea de cadastru, geodezie şi cartografie; activitatea privind zonele defavorizate şi parcurile industriale; asigurarea ordinii publice; paza persoanelor, obiectivelor, bunurilor şi valorilor; prevenirea şi combaterea faptelor antisociale; respectarea regimului juridic al frontierei de stat; evidenta informatizata a persoanei; regimul juridic al strãinilor; solicitantii statutului de refugiat şi persoanele care au dobândit o forma de protecţie în România; apãrarea impotriva incendiilor şi protecţia civilã a populaţiei şi bunurilor, precum şi administrarea şi protecţia Fondului Arhivistic Naţional.
ART. 2
(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, Ministerul Administraţiei şi Internelor coopereazã cu celelalte ministere şi cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi colaboreazã cu autoritãţile administraţiei publice locale, structurile asociative ale acestora, patronatele şi sindicatele, asociaţiile şi organizaţiile neguvernamentale, cu alte persoane juridice, precum şi cu persoanele fizice, în limitele legii.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor organizeazã, asigura şi desfãşoarã relaţii de cooperare cu autoritãţile specializate din alte state în domeniile sale de competenta, iar prin atasati de afaceri interne sau ofiţeri de legatura asigura reprezentarea instituţiei în raporturile cu autoritãţile similare ale statelor cu care România întreţine relaţii diplomatice sau cu organisme şi organizaţii internaţionale de specialitate.
ART. 3
La solicitarea Preşedintelui României şi cu aprobarea Parlamentului, Ministerul Administraţiei şi Internelor participa cu efective şi tehnica din dotare la misiuni internaţionale sau multinationale umanitare şi de menţinere a pãcii, în afarã teritoriului naţional.
ART. 4
Ministerul Administraţiei şi Internelor rãspunde în fata Parlamentului, a Consiliului Suprem de Apãrare a Tarii şi a Guvernului de modul în care aplica prevederile Constituţiei, celelalte acte normative, inclusiv de modul în care utilizeazã resursele alocate.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor

ART. 5
(1) Conducerea Ministerului Administraţiei şi Internelor se exercita de cãtre ministru.
(2) Ministrul delegat pentru administraţia publica coordoneazã activitãţile din domeniul pentru care a fost investit.
(3) Ministrul administraţiei şi internelor are calitatea de ordonator principal de credite.
ART. 6
(1) În exercitarea atribuţiilor ministrul administraţiei şi internelor este ajutat de ministrul delegat pentru administraţia publica.
(2) În absenta ministrului administraţiei şi internelor conducerea Ministerului Administraţiei şi Internelor se exercita de cãtre persoana desemnatã prin ordin al acestuia.
ART. 7
(1) Ministrul delegat pentru administraţia publica, secretarii de stat şi secretarul general rãspund de organizarea şi conducerea activitãţii structurilor coordonate, potrivit atribuţiilor şi competentelor stabilite prin lege sau prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
(2) Secretarii de stat se numesc şi se elibereazã din funcţii de cãtre primul-ministru, la propunerea ministrului administraţiei şi internelor.
(3) Secretarul general şi secretarii generali adjuncţi se numesc şi se elibereazã din funcţie în condiţiile legii.
ART. 8
(1) Pe lângã ministrul administraţiei şi internelor funcţioneazã Colegiul ministerului, ca organ consultativ.
(2) Componenta şi Regulamentul de funcţionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
ART. 9
(1) Ministrul administraţiei şi internelor reprezintã şi angajeazã Ministerul Administraţiei şi Internelor în raporturile cu celelalte autoritãţi publice, precum şi cu alte persoane fizice şi juridice din ţara sau din strãinãtate. În acest scop poate da împuternicire de reprezentare ministrului delegat pentru administraţia publica, precum şi altor persoane din subordine.
(2) În fata autoritãţilor jurisdicţionale Ministerul Administraţiei şi Internelor este reprezentat prin personalul de specialitate pe baza împuternicirilor acordate pentru fiecare cauza în parte, conform competentei stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
(3) Prefectul, ca reprezentant al Guvernului pe plan local, coordoneazã activitãţile din teritoriu ale Ministerului Administraţiei şi Internelor, conform legii.
(4) În aplicarea prevederilor legale ministrul administraţiei şi internelor emite ordine şi instrucţiuni, iar pentru domeniul administraţiei publice acestea vor fi contrasemnate de cãtre ministrul delegat pentru administraţia publica.
ART. 10
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor are în structura, în subordine sau, dupã caz, în coordonare aparatul central, unitãţi subordonate acestuia, organe şi unitãţi centrale de specialitate, unitãţi teritoriale, servicii publice descentralizate, precum şi alte componente constituite în condiţiile legii ca instituţii civile sau militare.
(2) Structura organizatoricã şi efectivele Ministerului Administraţiei şi Internelor se aproba prin hotãrâre a Guvernului.
(3) Încadrarea unitãţilor pe categorii, organizarea, funcţionarea şi dotarea acestora se aproba prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
(4) Ministrul administraţiei şi internelor, pe baza consultãrii Colegiului ministerului, poate infiinta, desfiinta, disloca şi redisloca unitãţi, servicii, secţii, birouri, compartimente şi subunitati, în limita posturilor aprobate şi a fondurilor bãneşti alocate.
(5) Ministrul administraţiei şi internelor stabileşte, prin ordin, dacã legea nu prevede altfel, conducãtorii unitãţilor şi subunitatilor din subordine, care au calitatea de ordonatori de credite.
(6) Unitãţile din aparatul central al Ministerului Administraţiei şi Internelor coordoneazã, controleazã şi monitorizeazã, potrivit competentelor în domeniul de activitate, modul de aplicare a prevederilor legale de cãtre structurile prevãzute la alin. (1).
(7) În cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor funcţioneazã Corpul Naţional al Politistilor, persoana juridicã de drept public, ale cãrui atribuţii sunt stabilite prin lege.
ART. 11
(1) În domeniul administraţiei publice, instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale din subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor sunt: Institutul Naţional de Administraţie, Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, Agenţia Nationala a Funcţionarilor Publici, Autoritatea pentru urmãrirea aplicãrii unitare a <>Legii nr. 10/2001 , Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenta Civilã, Inspectoratul Naţional pentru Evidenta Persoanelor, Direcţia Generalã de Paşapoarte şi Autoritatea Guvernamentalã pentru Valea Jiului.
(2) Structurile de ordine şi siguranta publica din subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor sunt: Poliţia Romana, Jandarmeria Romana, Poliţia de Frontiera Romana, Autoritatea pentru strãini, Oficiul Naţional pentru Refugiati, Direcţia Generalã de Informaţii şi Protecţie Interna, Grupul Special de Protecţie şi Intervenţie "Acvila" şi Unitatea Specialã de Aviatie. Acestea au în compunere unitãţi centrale de specialitate, care pot avea în subordine, la nivel teritorial, inspectorate, comandamente, direcţii generale, direcţii, servicii, mari unitãţi, unitãţi şi/sau subunitati operative, de instrucţie, medicale şi de învãţãmânt, precum şi de asigurare a acţiunilor. Direcţia Generalã de Informaţii şi Protecţie Interna este structura specializatã a Ministerului Administraţiei şi Internelor în obţinerea, verificarea, prelucrarea, stocarea, protecţia informaţiilor clasificate, precum şi valorificarea informaţiilor şi datelor necesare realizãrii atribuţiilor ce revin ministerului.
ART. 12
Ministerul Administraţiei şi Internelor poate constitui ori prelua în administrare sau, dupã caz, în coordonare instituţii publice, regii autonome, companii, societãţi comerciale, unitãţi sanitare, amenajãri recreativ-sportive, asociaţii, fundaţii, locuinţe de serviciu şi de intervenţie, în condiţiile legii.
ART. 13
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor are în proprietate sau în administrare, dupã caz, clãdiri, terenuri şi dotãri specifice, parc comun de transport, mijloace de transmisiuni, comunicaţii şi informatica, mijloace tehnice specifice, precum şi alte bunuri, care se stabilesc prin normele de dotare şi tabelele de inzestrare.
(2) Normativele de cheltuieli privind întreţinerea şi funcţionarea spaţiilor şi mijloacelor din dotare se stabilesc prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, în condiţiile legii.

CAP. III
Atribuţiile Ministerului Administraţiei şi Internelor

ART. 14
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) În domeniul administraţiei publice:
1. monitorizeazã aplicarea prevederilor cuprinse în strategiile şi programele de reforma şi restructurare a administraţiei publice centrale şi locale, elaborate pe baza Programului de guvernare, în conformitate cu standardele Uniunii Europene şi legislaţia interna, şi asigura realizarea strategiilor şi programelor în domeniul sau de activitate;
2. indruma şi controleazã activitatea prefectului pentru îndeplinirea Programului de guvernare;
3. iniţiazã proiecte de acte normative în domeniul serviciilor publice descentralizate;
4. indruma şi sprijinã autoritãţile publice locale şi aparatul propriu al acestora în aplicarea corecta şi unitarã a prevederilor legale şi în îndeplinirea atribuţiilor ce le sunt conferite prin lege;
5. asigura consultarea organizaţiilor neguvernamentale şi ale autoritãţilor administraţiei publice locale, în condiţiile legii;
6. avizeazã proiectele de acte normative elaborate de ministere şi alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, care conţin prevederi referitoare la administraţia publica localã;
7. monitorizeazã acordurile şi convenţiile de cooperare pe care autoritãţile administraţiei publice locale le încheie cu autoritãţi ale administraţiei publice locale din alte tari;
8. în colaborare cu autoritãţile administraţiei publice locale, elaboreazã şi monitorizeazã strategii şi programe de dezvoltare a infrastructurii urbane şi a serviciilor de gospodãrie comunalã şi acorda sprijin pentru realizarea unor proiecte de parteneriat public-privat;
9. asigura înfiinţarea şi funcţionarea unitãţilor de management pentru proiectele cu finanţare externa rambursabila sau nerambursabila, provenite de la instituţii financiare externe;
10. elaboreazã şi supune spre aprobare strategia de dezvoltare a parcurilor industriale;
11. realizeazã, în domeniul sau de activitate, dialogul şi parteneriatul social cu confederatiile sindicale şi patronale reprezentative la nivel naţional;
12. asigura, prin structurile de specialitate din subordine, aplicarea strategiei şi a Programului de guvernare în domeniul managementului funcţiei publice şi al funcţionarilor publici, formarea şi perfecţionarea pregãtirii profesionale specializate în administraţie, activitatea de geodezie, topografie, fotogrammetrie, teledetectie, cadastru şi cartografie, urmãrirea procesului de aplicare unitarã a <>Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, activitatea de evidenta a persoanelor, precum şi activitatea de prevenire şi gestionare a situaţiilor de urgenta civilã;
13. constituie şi utilizeazã Sistemul Naţional Informatic de Evidenta a Persoanelor.
b) În domeniul ordinii şi siguranţei publice:
1. stabileşte, potrivit legii, mãsuri pentru apãrarea drepturilor şi libertãţilor fundamentale ale omului, precum şi a proprietãţii publice şi private;
2. organizeazã şi desfãşoarã, prin structuri specializate, potrivit competentei, activitãţi pentru prevenirea şi combaterea terorismului, a criminalitatii organizate, a traficului şi consumului ilicit de droguri, a traficului de persoane, a migratiei ilegale, a criminalitatii informatice, precum şi a altor fenomene infractionale şi fapte antisociale;
3. organizeazã, indruma şi coordoneazã activitatea de protecţie a persoanelor, bunurilor, obiectivelor şi valorilor şi organizeazã paza obiectivelor de importanta deosebita date în competenta potrivit legii;
4. asigura, potrivit competentelor, desfãşurarea activitãţii pentru efectuarea cercetãrilor în legatura cu sãvârşirea unor fapte prevãzute de legea penalã;
5. organizeazã activitatea de protecţie a martorilor;
6. solicita de la autoritãţi publice, de la persoane fizice sau juridice informaţii, date şi documente necesare în vederea îndeplinirii atribuţiilor stabilite prin lege şi în limitele acesteia; poate recompensa persoanele fizice care acorda sprijin ministerului, pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice, din fondul repartizat cu aceasta destinaţie, în condiţiile stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor;
7. asigura respectarea regimului frontierei de stat a României;
8. constituie şi utilizeazã Registrul Naţional al Armelor şi Cazierul judiciar;
9. constituie şi utilizeazã Sistemul Naţional de Evidenta a Strãinilor; asigura respectarea regimului juridic al strãinilor pe teritoriul României;
10. asigura constituirea, evidenta, selecţionarea, pãstrarea, conservarea şi folosirea documentelor din Fondul Arhivistic Naţional;
11. organizeazã şi executa asigurarea medicalã şi psihologicã a misiunilor specifice.
c) Alte atribuţii:
1. elaboreazã, avizeazã şi tine evidenta proiectelor de acte normative care privesc activitatea ministerului şi a unitãţilor din structura sa şi le susţine în fata Guvernului şi a Parlamentului;
2. elaboreazã obiectivele şi orientãrile activitãţii internaţionale în domeniul administraţiei publice şi afacerilor interne, potrivit Programului de guvernare şi obligaţiilor ce îi revin din documentele internaţionale la care România este parte şi din strategia de integrare europeanã şi euroatlantica; organizeazã, coordoneazã, asigura şi executa, în ţara şi în strãinãtate, activitãţi de cooperare şi relaţii internaţionale, în domeniul sau de competenta;
3. coordoneazã şi controleazã respectarea de cãtre structurile din subordine a reglementãrilor cuprinse în actele normative proprii de organizare şi funcţionare;
4. realizeazã managementul resurselor umane;
5. elaboreazã proiectul de buget al ministerului, organizeazã şi controleazã intreaga activitate economico-financiarã a ordonatorilor de credite;
6. iniţiazã proiectele de acte normative privind salarizarea funcţionarilor publici şi a funcţionarilor publici cu statut special;
7. realizeazã managementul logistic;
8. exercita atribuţiile ce-i revin, potrivit legii, cu privire la activitatea desfasurata de regia autonomã, precum şi de alte unitãţi sau formaţiuni din subordine;
9. organizeazã, coordoneazã şi controleazã activitatea proprie de comunicaţii, informatica, posta militarã, precum şi cea în legatura cu cifrul de stat, secretizarea şi protecţia comunicaţiilor; administreazã spectrul radioelectric guvernamental şi neguvernamental atribuit pentru îndeplinirea misiunilor specifice;
10. exercita, în conformitate cu legea, atribuţiile privind apãrarea impotriva incendiilor, protecţia civilã şi protecţia mediului;
11. organizeazã şi asigura, prin unitãţile de specialitate proprii, asistenta psihologicã şi medicalã profilactica, curativã şi de recuperare pentru personalul în activitate, cel pensionat, membrii de familie ai acestora şi alte categorii de asistaţi;
12. implementeaza politicile României în domeniul refugiatilor;
13. organizeazã şi coordoneazã activitatea de emitere şi evidenta generalã a documentelor de identitate şi de cãlãtorie;
14. organizeazã şi coordoneazã activitatea de emitere şi evidenta a permiselor de conducere şi a certificatelor de înmatriculare a autovehiculelor rutiere;
15. asigura protecţia juridicã a patrimoniului propriu şi a intereselor sale legitime în fata instanţelor de judecata;
16. organizeazã, conduce şi controleazã activitatea de transparenta decizionala, informare publica şi de relaţii cu presa, de realizare a publicaţiilor, filmelor, emisiunilor şi materialelor audiovizuale cu privire la activitatea specifica;
17. negociaza şi încheie contracte de asistenta de specialitate pentru realizarea programelor de reforma în domeniul sau de activitate.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege.
ART. 15
Pentru îndeplinirea atribuţiilor functionale Ministerul Administraţiei şi Internelor poate utiliza, în condiţiile legii, serviciile unor consilieri sau consultanţi strãini, raporturile cu aceştia stabilindu-se prin contract individual, pentru fiecare caz în parte.

CAP. IV
Personalul Ministerului Administraţiei şi Internelor

ART. 16
(1) Personalul Ministerului Administraţiei şi Internelor se compune din: funcţionari publici, funcţionari publici cu statut special - politisti, cadre militare în activitate, personal contractual, precum şi militari, jandarmi şi politisti de frontiera angajaţi pe baza de contract.
(2) Din efectivele Ministerului Administraţiei şi Internelor fac parte şi elevi şi studenţi înmatriculaţi în instituţiile de învãţãmânt proprii, precum şi militari în termen încorporaţi, în condiţiile legii.
(3) Personalul Ministerului Administraţiei şi Internelor se supune prevederilor legale care îi reglementeazã activitatea.
(4) Personalul din Ministerul Administraţiei şi Internelor poate beneficia, ca mãsura de protecţie socialã, de înlesniri în folosirea amenajãrilor recreative şi sportive din dotarea ministerului, similare celor acordate cadrelor militare în activitate, stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
(5) Personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor trimis la misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale României şi la organismele internaţionale specializate din strãinãtate, precum şi ofiţerilor de legatura le sunt aplicabile dispoziţiile legale privind personalul trimis în misiune permanenta în strãinãtate.
(6) Pe timpul participãrii la misiunile forţelor prevãzute la art. 3, efectivelor Ministerului Administraţiei şi Internelor le sunt aplicabile dispoziţiile legale privind personalul trimis în misiune temporarã în strãinãtate.
(7) Atasatii de afaceri interne şi ofiţerii de legatura desemnaţi de cãtre ministrul administraţiei şi internelor sunt trimişi la post în condiţiile prevãzute în ordinul de numire, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe.

CAP. V
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 17
(1) Posturile Ministerului Administraţiei şi Internelor se compun din cele ale fostului Minister al Administraţiei Publice, ale fostului Minister de Interne, precum şi din cele aferente activitãţii privind zonele defavorizate şi parcurile industriale de la fostul Minister al Dezvoltãrii şi Prognozei.
(2) Personalul ministerelor prevãzute la alin. (1) se transfera în interesul serviciului şi se numeşte pe funcţii la Ministerul Administraţiei şi Internelor, în condiţiile legii.
(3) Personalul Ministerului Administraţiei şi Internelor beneficiazã de drepturile dobândite anterior, conform legislaţiei, precum şi, în limita bugetului aprobat, de indemnizaţii şi sporuri specifice instituţiilor din sistemul de apãrare, ordine publica şi siguranta nationala.
ART. 18
(1) Patrimoniul Ministerului Administraţiei şi Internelor se compune din cel al Ministerului Administraţiei Publice şi din cel al Ministerului de Interne.
(2) În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta, patrimoniul Ministerului Administraţiei şi Internelor va fi inventariat, iar evidentele contabile vor fi actualizate în mod corespunzãtor.
ART. 19
Ministerul Administraţiei şi Internelor preia drepturile şi obligaţiile patrimoniale ale ministerelor care au fost comasate şi ale structurilor preluate şi continua litigiile în curs ale acestora.
ART. 20
Ministerul Administraţiei şi Internelor poate angaja şi efectua prestãri de servicii pentru persoanele juridice sau fizice, în condiţiile legii.
ART. 21
Ministerul Administraţiei şi Internelor asigura personalul propriu şi tehnica din dotare impotriva riscurilor specifice, precum şi pentru cazuri de rãspundere civilã stabilite prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, în condiţiile legi.
ART. 22
(1) Fondurile necesare desfãşurãrii activitãţilor în Ministerul Administraţiei şi Internelor se asigura de la bugetul de stat, precum şi din alte surse legal constituite.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor şi unitãţile din structura acestuia pot beneficia de donaţii, sponsorizãri sau bunuri oferite prin contract de comodat, în condiţiile legii.
ART. 23
Ministerul Administraţiei şi Internelor elaboreazã şi supune spre aprobare Guvernului proiectul de hotãrâre privind organizarea şi funcţionarea prefecturilor, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta.
ART. 24
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta se abroga <>Legea nr. 40/1990 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului de Interne, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 146 din 18 decembrie 1990, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu excepţia lit. b^1) a pct. I al art. 17 şi a <>art. 21^1, precum şi Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 291/2000 privind organizarea şi funcţionarea unor ministere, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 706 din 29 decembrie 2000, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 308/2001, cu excepţia art. 4 şi a anexei.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministru delegat pentru
administraţia publica,
Gabriel Oprea

p. Ministrul integrãrii europene,
Vasile Puscas,
ministru delegat - negociator-şef
la Uniunea Europeanã

Ministrul muncii, solidaritãţii
sociale şi familiei,
Elena Dumitru

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 28 iunie 2003.
Nr. 63.
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016