Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 58 din 24 mai 2000  privind unele masuri pentru intarirea disciplinei salariale si financiare in regiile autonome, societatile si companiile nationale si in unele societati comerciale cu capital majoritar de stat, in anul 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 58 din 24 mai 2000 privind unele masuri pentru intarirea disciplinei salariale si financiare in regiile autonome, societatile si companiile nationale si in unele societati comerciale cu capital majoritar de stat, in anul 2000

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 229 din 24 mai 2000
În temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constituţia României,

Guvernul României emite urmãtoarea ordonanta de urgenta:

ART. 1
Prezenta ordonanta de urgenta se aplica cu caracter temporar, pana la data de 31 decembrie 2000, unui numãr limitat de agenţi economici, în scopul reducerii de creanţe şi arierate în economie, acest criteriu financiar devenind o condiţie importanta de performanta.
ART. 2
În anul 2000 regiile autonome, societãţile şi companiile naţionale, prevãzute în anexa nr. 1, vor efectua cheltuieli cu salariile brute în limita sumelor cu aceasta destinaţie din bugetele de venituri şi cheltuieli aprobate de Guvern, în condiţiile stabilite la <>art. 28 din Legea bugetului de stat pe anul 2000 nr. 76/2000 .
ART. 3
(1) Societãţile comerciale cu capital majoritar de stat, prevãzute în anexa nr. 2, vor dimensiona fondul de salarii prin bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2000, fãrã a putea depãşi o suma egala cu cel mult de patru ori fondul de salarii consumat în trimestrul IV 1999.
(2) Agenţii economici prevãzuţi la alin. (1), care în cursul anului 2000 sunt supuşi reorganizãrii conform dispoziţiilor art. 4, cu consecinta unor modificãri ale numãrului de personal fata de cel din trimestrul IV 1999, vor determina fondul de salarii pe anul 2000 pe baza fondului de salarii consumat în trimestrul IV 1999, recalculat în funcţie de numãrul mediu de personal, rezultat în urma aplicãrii mãsurilor de reorganizare, aprobate potrivit legii, corectat cu creşterea productivitatii muncii în preţuri comparabile.
ART. 4
Agenţii economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 se vor reorganiza pe baza criteriilor de eficienta economicã, pana la data aprobãrii bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2000, în scopul reducerii creanţelor proprii şi a debitelor fata de terţi, precum şi pentru rentabilizarea resurselor de care dispun şi pentru rationalizarea costurilor.
ART. 5
(1) În bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2000 ale agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 ponderea sumei reprezentând salariile de baza în fondul total de salarii va fi cel mult egala cu cea înregistratã, în medie, în trimestrul IV 1999.
(2) În bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2000 ale agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3, în anul 2000 vor fi evidentiate distinct sumele ce pot fi acordate pentru plata salariilor de baza, pentru plata sporurilor şi pentru plata adaosurilor, premiilor şi a altor drepturi de natura salariala.
ART. 6
(1) Agenţii economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 vor include în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2000 un program de reducere a arieratelor cãtre bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele locale, bugetele fondurilor speciale, alţi creditori, un program de reducere a creanţelor, precum şi obiective anuale pentru reducerea costurilor corespunzãtoare veniturilor din activitatea de baza şi pentru creşterea productivitatii muncii.
(2) Programele de reducere a arieratelor şi a creanţelor vor cuprinde obiective pentru intreaga perioada de aplicare a prevederilor prezentei ordonanţe de urgenta, indicatorii respectivi fiind exprimati pentru comparabilitate prin echivalent în valuta (dolari S.U.A. sau euro).
(3) Programele prevãzute la alin. (2) vor fi defalcate trimestrial şi vor fi monitorizate la nivel trimestrial şi cumulat.
(4) Bugetele de venituri şi cheltuieli, întocmite în conformitate cu prevederile prezentei ordonanţe de urgenta şi cu respectarea <>Legii nr. 76/2000 , vor fi aprobate pana la data de 31 mai 2000, potrivit legii.
ART. 7
(1) Corespunzãtor specificului activitãţii desfãşurate, agenţii economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 vor repartiza pe fiecare luna fondul de salarii aprobat prin bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2000 şi vor asigura ca, pe perioada cumulatã, drepturile salariale acordate sa nu depãşeascã sumele repartizate.
(2) Din fondul de salarii repartizat lunar poate fi consumatã suma aferentã salariilor de baza stabilite prin contractele individuale de munca, iar o suma egala cu cel mult 50% din suma aferentã salariilor de baza poate fi utilizata sub forma de sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi de natura salariala, prevãzute de contractele colective de munca.
ART. 8
(1) Sumele reprezentând diferenţa de fond de salarii, rezultatã din aplicarea prevederilor art. 7 alin. (2), se vor constitui în funcţie de evolutiile lunare menţionate la art. 6 alin. (3).
(2) Sumele reprezentând diferenţa de fond de salarii vor fi înregistrate sub forma de provizioane pentru fond de premiere pentru performanta, care se utilizeazã numai dupã aprobarea bilanţului contabil anual, condiţionat de realizarea integrala a programelor şi a obiectivelor prevãzute în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat.
(3) Agenţii economici din mediul concurential vor putea utiliza fondul de premiere pentru performanta constituit, condiţionat şi de realizarea integrala a profitului brut pe total activitate, prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat.
ART. 9
(1) În bugetele de venituri şi cheltuieli aprobate pentru anul 2000 pentru agenţii economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 vor fi evidentiate distinct drepturile bãneşti ale managerului, administratorului/administratorilor, directorului general sau directorului/directorilor, dupã caz.
(2) În limita sumei prevãzute la alin. (1) conducãtorii agenţilor economici mentionati vor fi remuneraţi, ţinându-se seama şi de volumul şi importanta activitãţii, cu un salariu de baza brut, care nu poate depãşi indemnizaţia lunarã pentru funcţia de subsecretar de stat, prevãzutã la pct. 6 din anexa nr. II/2 la <>Legea nr. 154/1998 , cu modificãrile ulterioare. Lunar conducãtorilor agenţilor economici li se poate acorda, pe lângã salariul de baza, şi o suma egala cu cel mult 50% din suma aferentã salariului de baza, sub forma de sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi de natura salariala.
(3) Dupã aprobarea bilanţului contabil anual, condiţionat de realizarea programului de reducere a arieratelor, programului de reducere a creanţelor şi a obiectivelor, stabilite potrivit art. 6 alin. (1), precum şi de realizarea criteriilor de performanta stabilite, conducãtorilor agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 li se poate acorda o prima de performanta de pana la 100% din remuneraţia lunarã - salariu de baza şi sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi de natura salariala, în condiţiile alin. (2) -, calculatã pe totalul perioadei contractate. În cazul conducãtorilor agenţilor economici prevãzuţi la art. 3 premiile pentru performanta nu sunt plafonate, acestea fiind acordate în limita fondului de salarii aprobat.
(4) Organele împuternicite sa numeascã, potrivit legii, conducãtorii agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 au urmãtoarele obligaţii:
a) sa stabileascã drepturile bãneşti şi nivelul acestora pentru conducãtorii agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3, conform alin. (2);
b) sa stabileascã criteriile de performanta pentru acordarea sumelor prevãzute la alin. (3);
c) sa aprobe acordarea premiilor pentru performanta prevãzute la alin. (3);
d) sa fie responsabili pentru încadrarea în fondul de salarii repartizat lunar în unitãţile din subordine prevãzute în anexele la prezenta ordonanta de urgenta.
ART. 10
(1) Pentru persoanele care ocupa funcţii de conducere în unitãţile care fac obiectul prevederilor prezentei ordonanţe de urgenta salariile de baza şi celelalte drepturi de natura salariala se acorda integral, în fiecare luna a unui trimestru, numai dacã nivelul arieratelor şi creanţelor, cumulat pe trimestrele anterioare, este egal sau mai mic decât cel prevãzut la art. 6 alin. (3).
(2) În cazul în care nivelul arieratelor şi creanţelor, cumulat pe trimestrele anterioare, este mai mare decât cel prevãzut la art. 6 alin. (3), suma drepturilor salariale lunare, stabilite în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenta pentru personalul care ocupa funcţii de conducere, se va diminua proporţional cu procentul de creştere a arieratelor şi creanţelor, fãrã a putea depãşi un procent de 30%.
(3) În aplicarea prevederilor alin. (1) şi (2), prin funcţii de conducere se înţelege conducãtorii compartimentelor organizate la nivel de atelier, secţie, birou, serviciu, departament sau altele asimilate acestora potrivit contractului colectiv de munca încheiat la nivelul unitãţii, precum şi directorii, directorii executivi şi conducãtorul agentului economic.
ART. 11
(1) Monitorizarea modului de acordare a drepturilor salariale lunare cuvenite conducãtorilor agenţilor economici, în condiţiile stabilite la art. 10, se asigura de cãtre ministru sau, dupã caz, de conducãtorul altui organ central sub autoritatea cãruia funcţioneazã unitatea respectiva.
(2) Pentru celelalte funcţii de conducere din cadrul unitãţii monitorizarea prevãzutã la alin. (1) se asigura de conducãtorul acesteia.
(3) Persoanele împuternicite sa monitorizeze acordarea drepturilor salariale lunare rãspund pentru respectarea prevederilor prezentei ordonanţe de urgenta, potrivit legii.
ART. 12
Conducãtorii agenţilor economici vor fi responsabili pentru acordarea premiilor pentru performanta prevãzute la art. 8 pentru directorii subordonaţi şi pentru ceilalţi angajaţi din cadrul unitãţii. Prin contractul colectiv de munca încheiat potrivit legii va fi stabilit modul concret de acordare a premiilor pentru performanta în unitatea respectiva.
ART. 13
Premiile pentru performanta acordate în baza art. 8 şi 9 reprezintã diferenţe de salariu care privesc anul anterior celui în care se plãtesc şi le sunt aplicabile prevederile <>art. 24 alin. (7) din Ordonanta Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit.
ART. 14
În cazul agenţilor economici prevãzuţi în anexele nr. 1 şi 2 executarea contractelor de management sau, dupã caz, de administrare, în vigoare, se suspenda pe perioada 1 iunie-31 decembrie 2000.
ART. 15
Organele împuternicite sa numeascã, potrivit legii, conducãtorii agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3 vor încheia cu aceştia contract individual de munca pe perioada prevãzutã la art. 14, în care vor fi precizate şi drepturile bãneşti corespunzãtoare activitãţii desfãşurate.
ART. 16
(1) Cheltuielile cu salariile în anul 2000, ale agenţilor economici prevãzuţi la art. 2 şi 3, vor fi monitorizate de:
a) ministere şi alte organe centrale, împreunã cu Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, pentru agenţii economici prevãzuţi în anexa nr. 1;
b) Fondul Proprietãţii de Stat, împreunã cu Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, pentru agenţii economici prevãzuţi în anexa nr. 2.
(2) Ministerele, celelalte organe centrale şi, dupã caz, Fondul Proprietãţii de Stat vor transmite lunar Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi Ministerului Finanţelor, pana la data de 25 a fiecãrei luni, situaţia cheltuielilor cu salariile realizate în luna anterioarã şi structura fondului de salarii, defalcate pe categorii de personal, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenta, precum şi situaţia indicatorilor privind evoluţia arieratelor şi creanţelor.
ART. 17
(1) Încãlcarea prevederilor art. 5-11 constituie contravenţie, dacã fapta nu a fost sãvârşitã în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, sa constituie infracţiune, şi se sancţioneazã cu amenda de la 50.000.000 lei la 100.000.000 lei.
(2) Constatarea contravenţiei şi aplicarea sancţiunii prevãzute la alin. (1) se fac de personalul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale şi al Ministerului Finanţelor, împuternicit prin ordin al conducatorului instituţiei.
(3) Prevederile prezentului articol se completeazã cu dispoziţiile <>Legii nr. 32/1968 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 18
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta ordonanta de urgenta.
ART. 19
Prevederile prezentei ordonanţe de urgenta se aplica în mod corespunzãtor şi institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care figureazã în anexa nr. 1.
ART. 20
Prevederile prezentei ordonanţe de urgenta intra în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, cu excepţia prevederilor art. 9 alin. (2), care intra în vigoare la data de 1 iunie 2000.
ART. 21
Pe durata aplicãrii reglementãrilor temporare se suspenda executarea dispoziţiilor contrare din contractele colective de munca de la agenţii economici prevãzuţi în anexele nr. 1 şi 2, precum şi orice alte dispoziţii contrare prevederilor prezentei ordonanţe de urgenta.

p. PRIM-MINISTRU
VALERIU STOICA

Contrasemneazã:
---------------
Ministerul muncii şi protecţiei
sociale,
Smaranda Dobrescu

p. Ministrul finanţelor,
Iosefina Morosan,
secretar de stat

p. Ministrul industriei şi
comerţului,
Constantin Isbasoiu,
secretar de stat

Preşedintele Consiliului de
administraţie al Fondului
Proprietãţii de Stat,
Radu Sarbu

p. Ministrul transporturilor,
Aleodor Francu,
secretar de stat

p. Ministrul agriculturii şi
alimentaţiei,
Ştefan Pete,
secretar de stat

p. Ministrul apelor, pãdurilor
şi protecţiei mediului,
Anton Vlad,
secretar de stat

Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Comunicaţii şi Informatica,
Sergiu Stelian Iliescu

ANEXA 1

REGIILE AUTONOME, SOCIETĂŢILE ŞI COMPANIILE NAŢIONALE, PRECUM ŞI INSTITUTELE NAŢIONALE DE CERCETARE-DEZVOLTARE, LA CARE BUGETELE DE VENITURI ŞI CHELTUIELI SE APROBA DE GUVERN

MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
1. Regia Autonomã "ARSENALUL ARMATEI"
2. Regia Autonomã "ROMTEHNICA"
3. Regia Autonomã "ROMAVIA"

MINISTERUL JUSTIŢIEI
4. Regia Autonomã "MULTIPRODUCT"

CAMERA DEPUTAŢILOR
5. Regia Autonomã "MONITORUL OFICIAL"

SERVICIUL ROMAN DE INFORMAŢII
6. Regia Autonomã "RASIROM"

MINISTERUL DE INTERNE
7. Regia Autonomã "RAMI-DACIA"

MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
8. Regia Autonomã "LOCATO"

AGENŢIA NATIONALA PENTRU COMUNICAŢII ŞI INFORMATICA
9. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatica - ICI Bucureşti
10. Compania Nationala "POSTA ROMANA" - S.A.
11. Regia Autonomã "INSPECTORATUL GENERAL AL COMUNICAŢIILOR"
12. Societatea Nationala "RADIOCOMUNICATII" - S.A.
13. Institutul Naţional de Studii şi Cercetare pentru Comunicaţii - I.N.S.C.C. Bucureşti

MINISTERUL INDUSTRIEI ŞI COMERŢULUI
14. Societatea Nationala a Sarii - S.A.
15. Societatea Nationala a Apelor Minerale - S.A.
16. Societatea Nationala "PLAFAR" - S.A.
17. Societatea Nationala a Carbunelui Ploiesti - S.A.
18. Compania Nationala a Huilei Petrosani - S.A.
19. Compania Nationala a Uraniului - S.A.
20. Compania Nationala de Electricitate - S.A.
21. Societatea Nationala a Petrolului "PETROM" - S.A.
22. Societatea Nationala de Gaze Naturale "ROMGAZ" - S.A.
23. Regia Autonomã "ZIROM" - Giurgiu
24. Societatea Nationala "ROMARM" - S.A.
25. Compania Nationala a Lignitului Oltenia - S.A.
26. Compania Nationala a Cuprului, Aurului şi Fierului "MINVEST" - S.A.
27. Compania Nationala a Metalelor Preţioase şi Neferoase "REMIN" - S.A.
28. Societatea Nationala "NUCLEARELECTRICA" - S.A.
29. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Încercãri pentru Electrotehnica ICMET Craiova
30. Regia Autonomã pentru Activitãţi Nucleare
31. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanicã Fina CEFIN Bucureşti

MINISTERUL TRANSPORTURILOR
32. Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane "TAROM" - S.A.
33. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R. Marfa" - S.A.
34. Societatea de Servicii de Management Feroviar - "S.M.F." - S.A.
35. Societatea de Administrare Active Feroviare - "S.A.A.F." - S.A.
36. Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi
37. Compania Nationala "Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A. Constanta
38. Regia Autonomã "Autoritatea Aeronautica Civilã Romana"
39. Societatea Nationala "Aeroportul Internaţional Timişoara" - S.A.
40. Compania Nationala "Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni" - S.A.
41. Societatea Nationala "Aeroportul Internaţional Constanta" - S.A.
42. Societatea Nationala "Aeroportul Internaţional Bucureşti-Baneasa" - S.A.
43. Societatea Comercialã de Transport cu Metroul Bucureşti "METROREX" - S.A.
44. Compania Nationala "Administraţia Porturilor Maritime Constanta" - S.A.
45. Regia Autonomã "Registrul Naval Roman"
46. Regia Autonomã "Administraţia Nationala a Drumurilor din România"
47. Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu
48. Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi
49. Compania Nationala de Radiocomunicatii Navale "RADIONAV" - S.A. Constanta
50. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Curtici - Arad"
51. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Constanta-Sud şi a Zonei Libere Basarabi"
52. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Brãila"
53. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Galaţi"
54. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Sulina"
55. Regia Autonomã "Administraţia Zonei Libere Giurgiu"
56. Regia Autonomã "Registrul Auto Roman"
57. Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.
58. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A.
59. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Bucureşti - S.A.
60. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Cluj - S.A.
61. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Constanta - S.A.
62. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Craiova - S.A.
63. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Iaşi - S.A.
64. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Galaţi - S.A.
65. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Braşov - S.A.
66. Societatea Comercialã "Regionala de Transport Feroviar Public de Cãlãtori" Timişoara - S.A.

MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI AMENAJĂRII TERITORIULUI
67. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor "INCERC" Bucureşti
68. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism şi Amenajarea Teritoriului "URBANPROIECT" Bucureşti

BANCA NATIONALA A ROMÂNIEI
69. Regia Autonomã "Imprimeria Bãncii Naţionale a României"
70. Regia Autonomã "Monetaria Statului"

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI ALIMENTAŢIEI
71. Societatea Nationala "Cai de Rasa" - S.A.
72. Societatea Nationala "Îmbunãtãţiri Funciare" - S.A.
73. Societatea Comercialã de Cercetare-Dezvoltare Ruralã "CEDER" - S.A.
74. Societatea Nationala "Institutul Pasteur" - S.A.
75. Societatea Nationala a Produselor Agricole - S.A.
76. Societatea Nationala "Tutunul Romanesc" - S.A.

AGENŢIA NATIONALA PENTRU ŞTIINŢA, TEHNOLOGIE ŞI INOVARE
77. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Optoelectronica - INOE 2000 Bucureşti
78. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare - COMOTI Bucureşti
79. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Domeniul Geologiei, Geofizicii, Geochimiei şi Teledetectiei - I.G.R. Bucureşti
80. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile şi Pielarie - I.N.C.D.T.P. Bucureşti
81. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologie
82. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Maşini şi Instalaţii destinate Agriculturii şi Industriei Alimentare - INMA
83. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor, Plasmei şi Radiatiilor - INFLPR Bucureşti
84. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica şi Inginerie Nucleara "Horia Hulubei" - IFIN-HH Bucureşti
85. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Tehnica - IFT Iaşi
86. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Materialelor - I.N.C.D.F.M. Bucureşti
87. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pãmântului - I.N.C.D.F.P. Bucureşti
88. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Chimico-Farmaceutica - ICCF Bucureşti
89. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie şi Materie Condensata - INCEMC Timişoara
90. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie şi Geoecologie Marina - GEOECOMAR Bucureşti
91. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ştiinţe Biologice Bucureşti
92. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microtehnologie - IMT Bucureşti
93. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Criogenice şi Izotopice - ICSI Ramnicu Valcea

MINISTERUL CULTURII
94. Compania Nationala a Imprimeriilor "Coresi" - S.A.

MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
95. Regia Nationala a Pãdurilor
96. Compania Nationala "Apele Romane" - S.A.
97. Compania Nationala "Institutul Naţional de Meteorologie, Hidrologie şi Gospodãrire a Apelor" - S.A.

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
98. Compania Nationala "Unifarm" - S.A.

MINISTERUL FINANŢELOR
99. Compania Nationala "Loteria Romana" - S.A.
100. Regia Autonomã "Imprimeria Nationala"

SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
101. Regia Autonomã "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat"

AUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISM
102. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Turism - I.N.C.D.T.

MINISTERUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
103. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. Bucureşti
104. Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţificã în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.D.M.P.S. Bucureşti

CENTRUL NAŢIONAL AL CINEMATOGRAFIEI
105. Regia Autonomã a Distribuţiei şi Exploatãrii Filmelor "România - Film"

MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
106. Regia Autonomã "Editura Didactica şi Pedagogica"

ANEXA 2

SOCIETĂŢILE COMERCIALE
cu capital majoritar de stat care au înregistrat un volum însemnat de pierderi şi/sau arierate în anul 1999



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Denumirea Localitatea Judeţul
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Societatea Comercialã Sidex - S.A. Galaţi Galaţi
2. Societatea Comercialã Şantierul Naval - S.A. Constanta Constanta
3. Societatea Comercialã Siderurgica - S.A. Hunedoara Hunedoara
4. Societatea Comercialã Tractorul - S.A. Braşov Braşov
5. Societatea Comercialã Maşini Unelte şi
Mecanizari - S.A. Braşov Braşov
6. Societatea Comercialã Motor - S.A. Braşov Braşov
7. Societatea Comercialã Turfor - S.A. Braşov Braşov
8. Societatea Comercialã Reutcom - S.A. Braşov Braşov
9. Societatea Comercialã Prorem - S.A. Braşov Braşov
10. Societatea Comercialã Frimut - S.A. Braşov Braşov
11. Societatea Comercialã Scudiver - S.A. Braşov Braşov
12. Societatea Comercialã AWL-HD - S.A. Braşov Braşov
13. Societatea Comercialã Ferma Stupini - S.A. Braşov Braşov
14. Societatea Comercialã Carom - S.A. Onesti Bacau
15. Societatea Comercialã Industria Sarmei - S.A. Campia Turzii Cluj
16. Societatea Comercialã Sidermet - S.A. Calan Hunedoara
17. Societatea Comercialã Uzinele Sodice
Govora - S.A. Ramnicu Valcea Valcea
18. Societatea Comercialã Republica - S.A. Bucureşti Bucureşti
19. Societatea Comercialã TPSUT-R - S.A. Rovinari Gorj
20. Societatea Comercialã Comtom Tomesti - S.A. Tomesti Iaşi
21. Societatea Comercialã CET-Govora - S.A. Govora Valcea
22. Societatea Comercialã Cost - S.A. Targoviste Dambovita
23. Societatea Comercialã Turnatoria Centrala
- S.A. Campina Prahova
24. Societatea Comercialã Sere - S.A. Braşov Braşov
25. Societatea Comercialã Hidrosib - S.A. Sibiu Sibiu
26. Societatea Comercialã Real Pleasa - S.A. Bucov Prahova
27. Societatea Comercialã Faur - S.A. Bucureşti Bucureşti
28. Societatea Comercialã Aris - S.A. Arad Arad
29. Societatea Comercialã Rulmenti - S.A. Slatina Olt
30. Societatea Comercialã Viromet - S.A. Victoria Braşov
31. Societatea Comercialã Ampelum - S.A. Zlatna Alba
32. Societatea Comercialã Unirom - S.A. Petrosani Hunedoara
33. Societatea Comercialã Verachim - S.A. Giurgiu Giurgiu
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016