Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 56 din 25 iunie 2004  privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 56 din 25 iunie 2004 privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 590 din 1 iulie 2004

În vederea atragerii tinerilor profesionişti bine pregãtiţi în administraţia publicã din România se urmãreşte crearea unei noi funcţii publice specifice cu statut special, denumitã manager public, care sã beneficieze de un sistem de promovare specialã şi un nivel de salarizare motivant,
în cadrul procesului de reformã a administraţiei publice a cãrui componentã esenţialã o reprezintã înfiinţarea şi dezvoltarea unui corp profesionist de funcţionari publici, neutru şi comparabil cu cel existent în ţãrile Uniunii Europene,
în vederea creãrii unui corp de funcţionari publici profesionist, România a primit fonduri în valoare de 4 milioane euro din partea Uniunii Europene pentru derularea Proiectului PHARE RO 0106.03, denumit "Crearea unui corp profesionist de manageri publici în administraţia publicã - Proiectul tinerilor profesionişti", proiect cu o importantã componentã de instruire a tinerilor funcţionari publici în ţarã şi în strãinãtate, a cãrui primã promoţie va absolvi în luna august 2004,
în vederea evitãrii riscului de a nu finaliza proiectul, de a pierde fondurile U.E. alocate, în valoare de 4 milioane euro, şi de a pierde finanţarea unui al doilea ciclu al proiectului, în valoare de 3,5 milioane euro, ca urmare a absenţei unui cadru normativ special,
în vederea redactãrii în timp util a Termenilor de referinţã şi având în vedere condiţia cerutã de Comisia Europeanã de a se crea baza legalã necesarã Proiectului tinerilor profesionişti pânã la data de 30 iunie 2004,
având în vedere necesitatea reglementãrii statutului juridic pentru absolvenţii Proiectului PHARE RO 0106.03 în termenul prevãzut în Planul de mãsuri urgente pentru integrare europeanã al Guvernului României (To Do List),
având în vedere respectarea calendarului prevãzut de Foaia de parcurs pentru România a Comisiei Europene privind încheierea capitolelor de negociere cu Uniunea Europeanã, elemente care vizeazã interesul public şi constituie situaţii de urgenţã şi extraordinare,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţie, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezenta ordonanţã de urgenţã reglementeazã statutul special al funcţionarilor publici numiţi într-o funcţie publicã specificã de manager public.
(2) În exercitarea funcţiei publice specifice, managerul public are rolul de a contribui la asigurarea eficienţei şi continuitãţii reformei în administraţia publicã şi la implementarea acquisului comunitar.
ART. 2
Prin derogare de la dispoziţiile <>Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, prezenta ordonanţã de urgenţã stabileşte reguli specifice privind recrutarea, formarea, numirea, evaluarea, remunerarea şi promovarea rapidã în categoria funcţionarilor publici de conducere, precum şi modalitatea de acces în categoria înalţilor funcţionari publici a managerilor publici.

CAP. II
Cadrul instituţional

ART. 3
(1) Comisia pentru managerii publici, denumitã în continuare Comisia, ca organism independent, urmãreşte şi asigurã aplicarea prevederilor referitoare la modalitãţile de acces la funcţia de manager public şi la mecanismele de promovare rapidã, reglementate prin prezenta ordonanţã de urgenţã şi prin normele de aplicare a acesteia.
(2) Denumirea Comisiei pentru bursa specialã "Guvernul României", înfiinţatã prin <>Legea nr. 157/2004 privind instituirea bursei speciale "Guvernul României" pentru formarea managerilor din sectorul public, se modificã şi se înlocuieşte, în cuprinsul tuturor actelor normative în vigoare, cu denumirea Comisia pentru managerii publici.
(3) În cadrul prezentei ordonanţe de urgenţã, Comisia îndeplineşte atribuţii în domeniul evaluãrii, încadrãrii în trepte, repartizãrii, promovãrii, soluţionãrii contestaţiilor şi al excluderii din categoria managerilor publici, asigurând transparenţa, imparţialitatea, reprezentativitatea şi obiectivitatea. Comisia îndeplineşte atribuţiile conferite prin dispoziţiile <>Legii nr. 157/2004 , referitoare la participanţii la programul de burse speciale "Guvernul României", şi pe cele conferite prin prezenta ordonanţã de urgenţã.
ART. 4
(1) Institutul Naţional de Administraţie asigurã organizarea urmãtoarelor forme de pregãtire destinate instruirii persoanelor care doresc sã acceadã într-o funcţie publicã de manager public:
a) programe de formare specializatã cu durata de 2 ani;
b) programe de formare specializatã specifice pentru tineri funcţionari publici, cu durata de un an.
(2) Pentru realizarea atribuţiei prevãzute la alin. (1) Institutul Naţional de Administraţie poate beneficia de programe cu asistenţã externã.
ART. 5
Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici are urmãtoarele atribuţii principale:
a) colaboreazã cu Comisia şi cu Institutul Naţional de Administraţie în vederea stabilirii numãrului maxim de funcţii publice care pot fi ocupate de managerii publici;
b) stabileşte anual, în condiţiile legii, funcţiile publice rezervate managerilor publici, conform planului de ocupare a funcţiilor publice;
c) propune conducãtorului autoritãţii sau al instituţiei publice în al cãrei stat de funcţii este prevãzutã funcţia publicã, în urma rezultatelor evaluãrii finale realizate de Comisie, numirea managerilor publici;
d) asigurã transferul managerilor publici, în colaborare cu autoritãţile şi instituţiile publice;
e) alte atribuţii stabilite prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
ART. 6
(1) Autoritãţile şi instituţiile publice din administraţia publicã centralã înfiinţeazã, cu avizul sau la solicitarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, posturile corespunzãtoare funcţiilor publice specifice de manager public.
(2) Posturile corespunzãtoare funcţiilor publice specifice de manager public pot fi înfiinţate şi de cãtre autoritãţi şi instituţii ale administraţiei publice locale, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
(3) Posturile prevãzute la alin. (1) şi (2) se înfiinţeazã prin transformarea funcţiilor publice de execuţie vacante în funcţii publice specifice de manager public, ale cãror grade sunt echivalate funcţiilor publice de conducere, sau prin crearea de noi posturi, în condiţiile legii.
(4) Autoritãţile şi instituţiile publice sunt obligate sã colaboreze cu Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici în vederea asigurãrii transferului managerilor publici.

CAP. III
Cariera în funcţia publicã de manager public

ART. 7
(1) Selecţia pentru programele de formare specializatã se realizeazã de cãtre Institutul Naţional de Administraţie în colaborare cu Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici şi este monitorizatã de cãtre Comisie.
(2) Participanţii declaraţi admişi la unul dintre programele prevãzute la art. 4 alin. (1) semneazã un angajament cu Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin care se obligã sã lucreze în administraţia publicã timp de 5 ani dupã încheierea programelor de formare, sub sancţiunea rambursãrii cheltuielilor efectuate cu formarea lor în condiţiile prevãzute prin angajament.
ART. 8
(1) Participanţii la programul de formare specializatã cu durata de un an, organizat de Institutul Naţional de Administraţie, destinat tinerilor funcţionari publici, se numesc stagiari, iar participanţii la programul de formare specializatã cu durata de 2 ani, organizat de Institutul Naţional de Administraţie, destinat absolvenţilor învãţãmântului superior, se numesc cursanţi. Pe perioada formãrii stagiarii şi cursanţii sunt obligaţi sã respecte Regulamentul de ordine interioarã şi regulamentele de studii ale Institutului Naţional de Administraţie.
(2) Participanţii la programele de formare specializatã prevãzute la art. 4 alin. (1), care anterior selecţiei aveau statutul de funcţionar public, îşi pãstreazã acest statut, fiind suspendaţi din funcţia publicã pe durata desfãşurãrii programului de formare.
(3) Participanţii la programele de formare specializatã prevãzute la art. 4 alin. (1), care anterior selecţiei nu aveau statutul de funcţionar public, dobândesc, pe perioada formãrii, calitatea de cursant la Institutul Naţional de Administraţie.
(4) Posturile din cadrul autoritãţilor şi instituţiilor publice în care şi-au desfãşurat activitatea stagiarii şi cursanţii selectaţi, devenite vacante sau, dupã caz, temporar vacante, pot fi ocupate în condiţiile legii.
(5) Pe perioada stagiilor în administraţia publicã din România cursanţii şi stagiarii nu beneficiazã de drepturi bãneşti din partea autoritãţilor şi instituţiilor publice la care acestea se desfãşoarã.
ART. 9
(1) Participanţii la programele de formare specializatã prevãzute la art. 4 alin. (1) sunt excluşi de la acestea în urmãtoarele situaţii:
a) absenţã nemotivatã de la programele sau de la activitãţile de formare;
b) cererea cursantului sau a stagiarului de a renunţa la programele de formare;
c) abateri disciplinare, stabilite prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã;
d) obţinerea unor rezultate nesatisfãcãtoare în cadrul studiilor şi stagiilor în strãinãtate sau în cazul nerevenirii în România la încheierea perioadei de studii şi de stagii în strãinãtate.
(2) În situaţiile prevãzute la alin. (1) stagiarii şi cursanţii sunt obligaţi sã ramburseze cheltuielile de formare efectuate cu instruirea lor. Modalitãţile de calcul se stabilesc prin angajamentul prevãzut la art. 7 alin. (2).
ART. 10
(1) Pot ocupa funcţia publicã de manager public, în urma unei evaluãri finale realizate de Comisie, urmãtoarele categorii de persoane, dupã cum urmeazã:
a) absolvenţii programului de formare specializatã cu durata de 2 ani, organizat de Institutul Naţional de Administraţie;
b) absolvenţii programului de formare specializatã specific pentru tineri funcţionari publici, cu durata de un an, organizat de Institutul Naţional de Administraţie;
c) absolvenţii programului de burse speciale "Guvernul României", cu condiţia sã urmeze un program intensiv de formare specializatã în administraţia publicã, în România, organizat de Institutul Naţional de Administraţie sau de alte instituţii de formare continuã.
(2) Pentru a ocupa o funcţie publicã specificã de manager public, absolvenţii prevãzuţi la alin. (1) trebuie sã îndeplineascã condiţiile prevãzute la <>art. 50 din Legea nr. 188/1999 , republicatã.
ART. 11
(1) Funcţia publicã specificã de manager public se împarte în 3 trepte profesionale de încadrare, definite astfel:
a) manager public treapta 1, corespunzãtor sistemului de promovare foarte rapidã;
b) manager public treapta 2, corespunzãtor sistemului de promovare rapidã;
c) manager public treapta 3, corespunzãtor sistemului de promovare acceleratã.
(2) Funcţia publicã specificã de manager public este structuratã pe grade profesionale, dupã cum urmeazã:
a) asistent, echivalent cel puţin funcţiei publice de şef birou;
b) special, echivalent cel puţin funcţiei publice de şef serviciu;
c) principal, echivalent cel puţin funcţiei publice de director adjunct;
d) superior, echivalent cel puţin funcţiei publice de director;
e) general, echivalent funcţiei publice de director general adjunct.
(3) Promovarea managerilor publici treapta 1 începe cu gradul de manager public special, iar pentru celelalte trepte începe cu gradul de manager public asistent.
ART. 12
(1) Persoanele prevãzute la art. 10 alin. (1) sunt evaluate la finalizarea programelor de formare specializatã de cãtre Comisie, care decide treapta profesionalã de încadrare ca manager public. În aceastã evaluare se vor lua în considerare rezultatele evaluãrii de la absolvirea programelor de formare, în proporţie de 70%, şi propria evaluare finalã a Comisiei, în proporţie de 30%.
(2) În funcţie de clasamentul final realizat de Comisie şi de opţiunile absolvenţilor programelor prevãzute la art. 10 alin. (1), Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici întocmeşte, cu contrasemnãtura Comisiei, în termenul prevãzut prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã, schema de repartizare a absolvenţilor pe funcţiile publice de manager public prevãzute în Planul anual de ocupare a funcţiilor publice.
(3) Numirea în funcţia de manager public se face prin act administrativ al conducãtorului autoritãţii sau al instituţiei publice în cadrul cãreia urmeazã sã-şi desfãşoare activitatea, la propunerea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
ART. 13
(1) Managerul public îşi desfãşoarã activitatea, de regulã, sub directa coordonare a unui înalt funcţionar public din cadrul autoritãţii sau al instituţiei publice în care îşi va desfãşura activitatea.
(2) În autoritãţile sau instituţiile publice în care nu existã înalţi funcţionari publici, managerul public îşi desfãşoarã activitatea sub directa coordonare a funcţionarului public de conducere situat pe cel mai înalt nivel din cadrul acestora.
(3) Pentru posturile de manageri publici, superiorul ierarhic al acestora stabileşte, pe baza atribuţiilor şi responsabilitãţilor generale prevãzute în normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã, cu consultarea Comisiei, responsabilitãţile corespunzãtoare fişei postului.
(4) Orice contestaţii cu privire la neconcordanţa dintre atribuţiile stabilite prin fişa postului se aduc în atenţia Comisiei. Comisia poate solicita sporirea sau micşorarea atribuţiilor şi responsabilitãţilor sau, dupã caz, în situaţii temeinic justificate, transferul managerului public.
ART. 14
(1) Managerii publici promoveazã succesiv în gradele profesionale, pe baza vechimii în gradul profesional deţinut şi în urma deciziei Comisiei.
(2) Decizia Comisiei este bazatã pe evaluarea performanţelor profesionale individuale, efectuatã de cãtre superiorul ierarhic al managerului public evaluat, şi pe propria evaluare a acesteia.
(3) Evaluarea managerilor publici poate fi iniţiatã la solicitarea acestora, a superiorului ierarhic sau a Comisiei.
(4) În urma evaluãrii Comisiei managerii publici pot obţine urmãtoarele rezultate, detaliate în normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã:
a) reconfirmarea sau pierderea statutului de manager public;
b) promovarea, reconfirmarea în grad sau retrogradarea managerului public;
c) încadrarea pe o treaptã superioarã sau inferioarã, în cazuri extraordinare.
(5) În urma evaluãrii Comisiei managerii publici pot promova în gradele superioare, dupã cum urmeazã:
a) conform sistemului de promovare foarte rapidã, managerii publici treapta 1 pot promova dupã cel puţin 8 luni;
b) conform sistemului de promovare rapidã, respectiv de promovare acceleratã, managerii publici treapta 2 şi treapta 3 pot promova dupã cel puţin 12 luni.
(6) Managerii publici sunt evaluaţi obligatoriu de cãtre Comisie la încheierea termenelor maxime prevãzute la lit. a)-c), iar managerii publici reconfirmaţi pe treapta profesionalã promoveazã automat în gradele profesionale, în funcţie de rezultatele obţinute, dupã cum urmeazã:
a) conform sistemului de promovare foarte rapidã, managerii publici treapta 1 promoveazã în termen de 16 luni;
b) conform sistemului de promovare rapidã, managerii publici treapta 2 promoveazã în termen de 24 de luni;
c) conform sistemului de promovare acceleratã, managerii publici treapta 3 promoveazã în termen de 36 de luni.
(7) Evaluarea fiecãrui manager public de cãtre Comisie trebuie sã fie efectuatã cel puţin o datã pe an, dar nu mai mult de douã ori.
(8) În urma promovãrii în grad, în termenul prevãzut în normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã, superiorul ierarhic al managerului public stabileşte, cu consultarea Comisiei, atribuţiile şi responsabilitãţile sporite ale noii funcţii publice, cu respectarea condiţiilor art. 13 alin. (3).
ART. 15
(1) Managerii publici au obligaţia sã fi desfãşurat activitate în cadrul a cel puţin douã autoritãţi sau instituţii publice ca o condiţie necesarã pentru a participa la concursul organizat pentru accederea în categoria înalţilor funcţionari publici.
(2) În vederea îndeplinirii acestei obligaţii, managerii publici pot solicita Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici transferul în cadrul altei autoritãţi sau instituţii publice, pe o funcţie publicã de manager public echivalentã.
(3) Comisia poate solicita, de asemenea, transferul în cadrul altei autoritãţi sau instituţii publice, pe o funcţie publicã de manager public echivalentã, în condiţiile legii.
ART. 16
(1) Statutul de manager public se poate pierde în cazul obţinerii unor rezultate nasatisfãcãtoare la evaluãrile performanţelor profesionale individuale periodice, în cazul sãvârşirii de abateri disciplinare, precum şi în condiţiile <>art. 84 din Legea nr. 188/1999 , republicatã.
(2) În cazul pierderii statutului de manager public, Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici ia mãsurile necesare pentru redistribuirea persoanelor respective pe o funcţie publicã generalã, în limita funcţiilor publice vacante.
(3) În cazul pierderii statutului de manager public, persoanele care au încheiat angajamentul prevãzut la art. 7 alin. (2) au obligaţia sã lucreze în administraţia publicã pânã la expirarea duratei prevãzute în angajament.
ART. 17
(1) Managerii publici care îndeplinesc condiţiile prevãzute de lege şi deţin gradul de manager public superior sau de manager public general pot participa la concursurile organizate pentru ocuparea funcţiilor publice corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici.
(2) Dupã intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managerilor publici le sunt aplicabile dispoziţiile referitoare la înalţii funcţionari publici.

CAP. IV
Regimul de salarizare a managerilor publici

ART. 18
(1) Pe perioada derulãrii programelor de formare specializatã în România, inclusiv în timpul vacanţei şi al stagiului, cursanţii şi stagiarii sunt remuneraţi de la bugetul de stat prin bugetul Institutului Naţional de Administraţie.
(2) Pentru persoanele prevãzute la art. 8 alin. (2) şi (3) sistemul de remunerare constã într-o bursã egalã asiguratã de Institutul Naţional de Administraţie, stabilitã prin hotãrâre a Guvernului.
(3) Perioada formãrii se considerã vechime în muncã, în funcţia publicã sau în specialitate, dupã caz.
ART. 19
(1) Pentru activitatea desfãşuratã pânã la intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici managerii publici au dreptul la un salariu egal funcţiei publice de conducere din minister, echivalentã gradului de manager public, la care se adaugã un spor de manager public, determinat în funcţie de treapta deţinutã, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanţã de urgenţã.
(2) Managerul public care ocupã o funcţie de înalt funcţionar public beneficiazã de un spor de manager public, calculat în funcţie de salariul de bazã, corespunzãtor nivelului acestei funcţii, prevãzut în anexã.
(3) Managerii publici beneficiazã de toate drepturile salariale suplimentare prevãzute în <>Legea nr. 188/1999 , republicatã.
(4) Pierderea statutului de manager public atrage pierderea sporului de manager public.

CAP. V
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 20
(1) Pe durata derulãrii proiectelor din domeniul administraţiei publice, finanţate prin Programul PHARE, numãrul de locuri pentru cele douã programe prevãzute la art. 4 alin. (1) se stabileşte de cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, Institutul Naţional de Administraţie şi Unitatea Centralã pentru Reforma Administraţiei Publice, cu consultarea echipelor de asistenţã tehnicã ale acestor proiecte.
(2) Selecţia pentru programele de formare specializatã, derulate cu asistenţa tehnicã din partea proiectelor PHARE prevãzute la alin. (1), se face de cãtre echipele de asistenţã tehnicã ale acestor proiecte, în colaborare cu Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, Institutul Naţional de Administraţie şi cu Unitatea Centralã pentru Reforma Administraţiei Publice.
ART. 21
(1) Absolvenţii programelor de formare organizate cu asistenţa Proiectului PHARE RO 0106.03, componentele "Stagiari 2003-2004" şi "Cursanţi 2003-005", sunt consideraţi ca fãcând parte din categoriile prevãzute la art. 8 alin. (1) şi beneficiazã de drepturile bãneşti prevãzute pe perioada formãrii.
(2) Prin excepţie de la prevederile art. 3 şi 12, evaluarea finalã şi clasamentul final ale absolvenţilor componentei "Stagiari 2003-2004", candidaţi pentru funcţia de manager public, sunt stabilite de cãtre o comisie interimarã înfiinţatã prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor.
(3) Prin excepţie, absolvenţii proiectului prevãzut la alin. (1), componenta "Stagiari 2003-2004", pot fi numiţi ca manageri publici dupã maximum un an de la evaluarea finalã.
(4) Absolvenţii proiectului prevãzut la alin. (1), componentele "Stagiari 2003-2004" şi "Cursanţi 2003-2005", selectaţi, sunt numiţi pe posturile de manager public potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţã, cu condiţia sã fi semnat angajamentul prevãzut la art. 7 alin. (2), beneficiind de drepturile corespunzãtoare din prima zi în care ocupã poziţia de manager public.
ART. 22
(1) Dispoziţiile prezentei ordonanţe de urgenţã se completeazã în mod corespunzãtor cu prevederile <>Legii nr. 188/1999 , republicatã.
(2) În termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã se aprobã, prin hotãrâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Administraţiei şi Internelor, normele metodologice de aplicare a acesteia, prin care se stabilesc:
a) mecanismul de gestionare a funcţiei publice de manager public: procesul de selecţie, evaluare, numire, plasare, transfer, promovare;
b) atribuţiile îndeplinite de autoritãţile şi instituţiile publice, precum şi de structurile care aplicã prevederile prezentei ordonanţe de urgenţã şi modalitãţile de colaborare dintre acestea;
c) modalitãţile de pierdere a statutului de manager public;
d) cazurile de întrerupere a programelor de formare;
e) atribuţiile şi responsabilitãţile specifice minimale ale managerilor publici;
f) modalitãţile de creare a funcţiilor publice de manager public;
g) nivelul bursei şi mecanismele de remunerare ale stagiarilor şi cursanţilor.
ART. 23
Numãrul funcţiilor publice de manager public nu se ia în calcul la stabilirea procentului de 12% prevãzut de lege pentru funcţiile publice corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici şi categoriei funcţionarilor publici de conducere.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────

p. Ministrul de stat,
ministrul administraţiei şi internelor,
Nicolae Berechet,
secretar de stat

Ministrul delegat pentru
administraţia publicã,
Gabriel Oprea

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 25 iunie 2004.
Nr. 56.


ANEXĂ

Sporurile salariale corespunzãtoare gradelor de manager
public echivalente funcţiilor publice
de conducere (% din salariul de bazã)





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Spor de manager
public (procent)
─────────────────────
Funcţia publicã Gradul Funcţia Manager Manager Manager
echivalentã public public public
treapta treapta treapta
1 2 3
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Manager public General Director general 60% 55% 25%
adjunct
Manager public Superior Director 60% 55% 25%
Manager public Principal Director adjunct 60% 55% 25%
Manager public Special Şef serviciu 60% 55% 25%
Manager public Asistent Şef birou 60% 55% 25%
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Sporurile salariale corespunzãtoare funcţiilor publice din
categoria înalţilor funcţionari publici cu statut de manager
public (% din salariul de bazã)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Functia publica Statutul Spor de manager public
(procent)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Secretar general Manager public 50%
Secretar general adjunct Manager public 50%
Director general Manager public 60%

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016