Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 19 din 9 martie 2010  pentru modificarea si completarea   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2009 privind gestionarea fondurilor comunitare nerambursabile provenite din Fondul european de garantare agricola, Fondul european agricol de dezvoltare rurala si Fondul european pentru pescuit si a fondurilor alocate de la bugetul de stat, privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeana si a fondurilor alocate de la bugetul de stat aferente programului de colectare si gestionare a datelor necesare desfasurarii politicii comune in domeniul pescuitului si a programului de control, inspectie si supraveghere in domeniul pescuitului si pentru modificarea   art. 10 din Legea nr. 218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor SAPARD, Fondul european agricol pentru dezvoltare rurala, Fondul european pentru pescuit, Fondul european de garantare agricola, prin preluarea riscului de creditare de catre fondurile de garantare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 19 din 9 martie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2009 privind gestionarea fondurilor comunitare nerambursabile provenite din Fondul european de garantare agricola, Fondul european agricol de dezvoltare rurala si Fondul european pentru pescuit si a fondurilor alocate de la bugetul de stat, privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeana si a fondurilor alocate de la bugetul de stat aferente programului de colectare si gestionare a datelor necesare desfasurarii politicii comune in domeniul pescuitului si a programului de control, inspectie si supraveghere in domeniul pescuitului si pentru modificarea art. 10 din Legea nr. 218/2005 privind stimularea absorbtiei fondurilor SAPARD, Fondul european agricol pentru dezvoltare rurala, Fondul european pentru pescuit, Fondul european de garantare agricola, prin preluarea riscului de creditare de catre fondurile de garantare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 170 din 16 martie 2010
ORDONANŢÃ DE URGENŢÃ nr. 19 din 9 martie 2010
pentru modificarea şi completarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 privind gestionarea fondurilor comunitare nerambursabile provenite din Fondul european de garantare agricolã, Fondul european agricol de dezvoltare ruralã şi Fondul european pentru pescuit şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat, privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat aferente programului de colectare şi gestionare a datelor necesare desfãşurãrii politicii comune în domeniul pescuitului şi a programului de control, inspecţie şi supraveghere în domeniul pescuitului şi pentru modificarea <>art. 10 din Legea nr. 218/2005 privind stimularea absorbţiei fondurilor SAPARD, Fondul european agricol pentru dezvoltare ruralã, Fondul european pentru pescuit, Fondul european de garantare agricolã, prin preluarea riscului de creditare de cãtre fondurile de garantare
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 170 din 16 martie 2010


Având în vedere:
- necesitatea accelerãrii absorbţiei fondurilor comunitare în scopul realizãrii de investiţii în agriculturã, a introducerii şi dezvoltãrii de tehnologii noi, a diversificãrii producţiei, a adaptãrii exploataţiilor la standardele comunitare şi a dezvoltãrii infrastructurii rurale;
- cã în prezent actualul cadru juridic pentru gestionarea fondurilor comunitare prezintã o serie de neconcordanţe faţã de reglementãrile comunitare în materia justificãrii plãţii cheltuielilor eligibile efectuate de beneficiarii publici ai mãsurilor din Programul Naţional pentru Dezvoltare Ruralã 2007-2013 (PNDR) şi din Programul Operaţional de Pescuit 2007-2013 (POP), a recuperãrii sumelor necuvenite şi a altor sume acordate, respectiv contribuţia CE, etc.;
- reglementarea unitarã a fluxurilor financiare privind gestionarea fondurilor provenite din Fondul european de garantare agricolã, Fondul european agricol de dezvoltare ruralã şi Fondul european pentru pescuit, în conformitate cu prevederile bugetare naţionale, în vederea optimizãrii fluxurilor financiare şi a creşterii capacitãţii de absorbţie a fondurilor comunitare;
- criza financiarã existentã la nivel global care va afecta şi fermierii români potenţiali beneficiari ai fondurilor nerambursabile acordate prin politica comunitarã în domeniul agricol şi al pescuitului,
având în vedere cã toate aceste elemente vizeazã interesul public şi constituie situaţii extraordinare, a cãror reglementare nu poate fi amânatã,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

ART. I
<>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 privind gestionarea fondurilor comunitare nerambursabile provenite din Fondul european de garantare agricolã, Fondul european agricol de dezvoltare ruralã şi Fondul european pentru pescuit şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat, privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat aferente programului de colectare şi gestionare a datelor necesare desfãşurãrii politicii comune în domeniul pescuitului şi a programului de control, inspecţie şi supraveghere în domeniul pescuitului şi pentru modificarea <>art. 10 din Legea nr. 218/2005 privind stimularea absorbţiei fondurilor SAPARD, Fondul european agricol pentru dezvoltare ruralã, Fondul european pentru pescuit, Fondul european de garantare agricolã, prin preluarea riscului de creditare de cãtre fondurile de garantare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 434 din 25 iunie 2009, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 371/2009 , cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 2 alineatul (2), litera d) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"d) cofinanţare publicã - orice contribuţie pentru finanţarea cheltuielilor eligibile, din sumele aprobate în bugetele prevãzute la <>art. 1 alin. (2) lit. a)-g) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la <>art. 1 alin. (2) lit. a)-d) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, inclusiv cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, pentru beneficiarii PNDR, POP şi ai mãsurilor finanţate din FEGA."
2. La articolul 4, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Disponibilitãţile din contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi sumele recuperate, reprezentând debite şi sume neutilizate, aflate în conturile deschise la Trezoreria Statului, sunt purtãtoare de dobândã. Dobânda se bonificã şi se utilizeazã pentru finanţarea schemelor de sprijin direct şi a mãsurilor finanţate din FEGA, FEADR şi FEP."
3. La articolul 13, litera e) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"e) sumele necesare finanţãrii valorii totale a cheltuielilor efectuate direct cãtre beneficiarii mãsurii de asistenţã tehnicã şi a proiectelor, aşa cum sunt definite la cap. 16 «Operaţiuni de asistenţã tehnicã» din PNDR, a proiectelor finanţate prin mãsura 111 «Formare profesionalã, informare şi difuzare de cunoştinţe», mãsura 143 "Furnizarea de servicii de consiliere şi consultanţã pentru agricultori" şi prin submãsura 431.1 «Construcţie parteneriate public-private», respectiv, faza 1 «Sensibilizarea actorilor locali privind abordarea LEADER» şi faza 2 «Formarea reprezentanţilor grupurilor potenţiale»;".
4. Articolul 14 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - În bugetele beneficiarilor care sunt finanţaţi integral din bugetul de stat sau bugetele fondurilor speciale se cuprind integral, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii, finanţate din FEADR, cu excepţia proiectelor de asistenţã tehnicã."
5. Articolul 15 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 15. - În bugetele instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetul de stat ori bugetele fondurilor speciale se cuprind integral, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare»", la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii finanţate din FEADR, cu excepţia proiectelor de asistenţã tehnicã."
6. Dupã articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 15^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 15^1. - În bugetele beneficiarilor publici finanţaţi integral sau parţial de la bugetul de stat, din venituri proprii sau bugetele fondurilor speciale, în calitate de beneficiari ai mãsurii de asistenţã tehnicã, se cuprind integral sumele necesare finanţãrii valorii totale a cheltuielilor efectuate direct cãtre beneficiarii mãsurii de asistenţã tehnicã, aşa cum sunt definite la cap. 16 «Operaţiuni de asistenţã tehnicã» din PNDR."
7. La articolul 16, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - (1) În bugetele beneficiarilor care au calitatea de ordonatori de credite ai bugetului local se cuprind integral, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii, precum şi a proiectelor ai cãror beneficiari sunt entitãţi finanţate integral din bugetele acestora.
(2) În bugetele beneficiarilor care sunt entitãţi publice locale finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetele locale se cuprind integral, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare implementãrii proiectelor proprii finanţate din FEADR."
8. Articolul 17 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Sumele reprezentând finanţarea în cadrul mãsurilor cuprinse în PNDR se transferã de MADR beneficiarilor prin intermediul APDRP.
(2) În cazul proiectelor de asistenţã tehnicã aferente cap. 16 «Operaţiuni de asistenţã tehnicã» din PNDR, al proiectelor finanţate prin mãsura 111 «Formare profesionalã, informare şi difuzare de cunoştinţe», mãsura 143 «Furnizarea de servicii de consiliere şi consultanţã pentru agricultori» şi prin submãsura 431.1 «Construcţie parteneriate public-private», respectiv faza 1 «Sensibilizarea actorilor locali privind abordarea LEADER» şi faza 2 «Formarea reprezentanţilor grupurilor potenţiale», sumele reprezentând plata serviciilor/bunurilor se transferã de MADR prestatorilor/furnizorilor prin intermediul APDRP."
9. Articolul 18 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18. - (1) Dupã încasarea contribuţiei financiare a Comunitãţii Europene, aferentã plãţilor efectuate cãtre beneficiari din sume alocate temporar de la bugetul de stat pe perioada de indisponibilitate a fondurilor externe nerambursabile pentru componenta de finanţare externã, MADR vireazã sumele respective în contul de venituri ale bugetului de stat.
(2) Dupã rambursarea de cãtre APDRP a contribuţiei financiare a Comunitãţii Europene aferente cheltuielilor efectuate direct cãtre beneficiarii mãsurii de asistenţã tehnicã, MADR şi instituţiile din subordinea sa, în calitate de beneficiari ai acestei mãsuri, vireazã sumele încasate în contul de venituri ale bugetului de stat.
(3) Pentru beneficiarii finanţaţi integral de la bugetul de stat, APDRP vireazã sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene în contul de venituri al bugetului de stat.
(4) Sumele reprezentând cofinanţarea acordatã de bugetul de stat beneficiarilor finanţaţi integral din bugetul de stat se vireazã de cãtre APDRP la o poziţie distinctã de cheltuieli bugetare în bugetul instituţiilor publice beneficiare. Poziţia de cheltuieli bugetare la care se evidenţiazã sumele reprezentând cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat şi modul în care se reflectã în execuţia bugetarã sumele respective se stabilesc prin norme metodologice aprobate prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(5) Pentru beneficiarii finanţaţi integral din bugetele fondurilor speciale APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat în conturile de venituri ale bugetelor fondurilor speciale din care au fost finanţate proiectele respective.
(6) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 15, APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de disponibil prin care se gestioneazã bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora.
(7) Beneficiarii prevãzuţi la art. 15 care au utilizat sume din subvenţia primitã de la bugetul de stat sau bugetele fondurilor speciale pentru susţinerea proiectelor destinate politicii agricole comune şi de pescuit restituie din sumele rambursate de APDRP, în termen de 3 zile lucrãtoare de la data încasãrii acestora, fondurile utilizate, în conturile de cheltuieli bugetare ale ordonatorului principal de credite din care au fost acordate subvenţiile.
(8) În cazul în care restituirea subvenţiei menţionate la alin. (7) se efectueazã în anul bugetar urmãtor, se aplicã prevederile <>art. 8 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 275/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(9) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 16 alin. (1), APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de venituri ale bugetelor locale.
(10) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 16 alin. (2), APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de disponibil prin care se gestioneazã bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora."
10. La articolul 20, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(5) Suma avansului se justificã pe bazã de documente pânã la expirarea duratei de execuţie a proiectului prevãzute în contractul de finanţare/acte adiţionale la acesta."
11. Articolul 24 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 24. - În bugetele beneficiarilor care sunt finanţaţi integral din bugetul de stat sau bugetele fondurilor speciale se cuprind integral la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii, finanţate din FEP."
12. Dupã articolul 24 se introduce un nou articol, articolul 24^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 24^1. - În bugetele beneficiarilor publici finanţaţi integral sau parţial de la bugetul de stat, din venituri proprii sau bugetele fondurilor speciale, se cuprind integral sumele reprezentând finanţarea mãsurilor cuprinse în cadrul axei «Asistenţã tehnicã» din POP."
13. Articolul 25 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 25. - În bugetele instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetul de stat ori bugetele fondurilor speciale se cuprind integral, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii finanţate din FEP."
14. La articolul 26, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 26. - (1) În bugetele beneficiarilor care au calitatea de ordonatori de credite ai bugetului local se cuprind integral la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare finanţãrii valorii totale a proiectelor proprii, precum şi a proiectelor ai cãror beneficiari sunt entitãţi finanţate integral din bugetele acestora.
(2) În bugetele beneficiarilor care sunt entitãţi publice locale finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetele locale se cuprind, la titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare», la codul de clasificaţie corespunzãtor, sumele necesare implementãrii proiectelor proprii finanţate din FEP."
15. Articolul 27 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - (1) Sumele reprezentând finanţarea în cadrul mãsurilor cuprinse în POP se transferã de MADR beneficiarilor, aşa cum sunt definiţi în POP.
(2) În cazul proiectelor de asistenţã tehnicã aferente axei «Asistenţã tehnicã» din POP, sumele reprezentând plata serviciilor/bunurilor se transferã prestatorilor/furnizorilor de MADR."
16. Articolul 28 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 28. - (1) Dupã încasarea contribuţiei financiare a Comunitãţii Europene aferente plãţilor efectuate cãtre beneficiari din sume alocate temporar de la bugetul de stat pe perioada de indisponibilitate a fondurilor externe nerambursabile pentru componenta de finanţare externã, MADR vireazã sumele respective în contul de venituri ale bugetului de stat.
(2) Lunar, dupã autorizarea cererilor de platã privind plãţile efectuate în cadrul axei «Asistenţã tehnicã», MADR vireazã sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene în contul de venituri ale bugetului de stat.
(3) Pentru beneficiarii finanţaţi integral de la bugetul de stat, MADR vireazã sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene în contul de venituri al bugetului de stat.
(4) Sumele reprezentând cofinanţarea acordatã de bugetul de stat beneficiarilor finanţaţi integral din bugetul de stat se vireazã de cãtre MADR la o poziţie distinctã de cheltuieli bugetare în bugetul instituţiilor publice beneficiare. Poziţia de cheltuieli bugetare la care se evidenţiazã sumele reprezentând cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat şi modul în care se reflectã în execuţia bugetarã sumele respective se stabilesc prin norme metodologice aprobate prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(5) Pentru beneficiarii finanţaţi integral din bugetele fondurilor speciale, MADR vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat în conturile de venituri ale bugetelor fondurilor speciale din care au fost finanţate proiectele respective.
(6) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 25, MADR vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de disponibil prin care se gestioneazã bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora.
(7) Beneficiarii prevãzuţi la art. 25 care au utilizat sume din subvenţia primitã de la bugetul de stat sau bugetele fondurilor speciale pentru susţinerea proiectelor destinate politicii agricole comune şi de pescuit restituie din sumele rambursate de APDRP, în termen de 3 zile lucrãtoare de la data încasãrii acestora, fondurile utilizate, în conturile de cheltuieli bugetare ale ordonatorului principal de credite din care au fost acordate subvenţiile.
(8) În cazul în care restituirea subvenţiei menţionate la alin. (7) se efectueazã în anul bugetar urmãtor, se aplicã prevederile <>art. 8 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 275/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(9) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 26 alin. (1), APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de venituri ale bugetelor locale.
(10) Pentru beneficiarii prevãzuţi la art. 26 alin. (2), APDRP vireazã, distinct, sumele reprezentând contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, aferente proiectelor proprii, în conturile de disponibil prin care se gestioneazã bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora."
17. Dupã articolul 33 se introduce un nou articol, articolul 33^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 33^1. - (1) Acţiunile de recuperare a creanţelor bugetare aferente FEGA, FEADR şi FEP se demareazã numai în cazul în care valoarea sumei de recuperat, excluzând majorãrile de întârziere, este mai mare de 10 lei.
(2) Pentru cererile de platã ale solicitanţilor de sprijin în cadrul schemelor/mãsurilor de sprijin pe suprafaţã în sectorul vegetal, eligibile la platã în urma controalelor efectuate de cãtre Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, autorizarea şi efectuarea plãţii se fac numai pentru sume mai mari de 10 lei."
18. La articolul 42, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmãtorul cuprins:
"(3) Disponibilitãţile din contribuţia financiarã a Comunitãţii Europene şi sumele recuperate, reprezentând debite şi sume neutilizate, aflate în conturile deschise la Trezoreria Statului, sunt purtãtoare de dobândã. Dobânda se bonificã şi se utilizeazã pentru finanţarea Programului de colectare şi gestionare a datelor necesare desfãşurãrii politicii comune în domeniul pescuitului şi a Programului de control, inspecţie şi supraveghere în domeniul pescuitului."
ART. II
Sumele autorizate la platã de cãtre APDRP şi solicitate MADR, pentru beneficiarii prevãzuţi la <>art. 14, 15 şi 16 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 371/2009 , cu modificãrile ulterioare, reprezentând cofinanţarea acordatã de la bugetul de stat, şi nedecontate de la data apariţiei <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 şi pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã se vor vira beneficiarilor de cãtre MADR prin APDRP, conform prevederilor <>art. 18 alin. (4), (5), (6), (9) şi (10) din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 371/2009 , cu modificãrile ulterioare, inclusiv cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta ordonanţã de urgenţã.
ART. III
<>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2009 privind gestionarea fondurilor comunitare nerambursabile provenite din Fondul european de garantare agricolã, Fondul european agricol de dezvoltare ruralã şi Fondul european pentru pescuit şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat, privind gestionarea fondurilor nerambursabile alocate de la Comunitatea Europeanã şi a fondurilor alocate de la bugetul de stat aferente programului de colectare şi gestionare a datelor necesare desfãşurãrii politicii comune în domeniul pescuitului şi a programului de control, inspecţie şi supraveghere în domeniul pescuitului şi pentru modificarea <>art. 10 din Legea nr. 218/2005 privind stimularea absorbţiei fondurilor SAPARD, Fondul european agricol pentru dezvoltare ruralã, Fondul european pentru pescuit, Fondul european de garantare agricolã, prin preluarea riscului de creditare de cãtre fondurile de garantare, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 371/2009 , cu modificãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta ordonanţã de urgenţã, se va republica, dupã aprobarea acesteia prin lege, dându-se textelor o nouã numerotare.


PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul agriculturii
şi dezvoltãrii rurale,
Mihail Dumitru

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


Bucureşti, 9 martie 2010.
Nr. 19.
___________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016