Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 19 din 7 aprilie 2004  privind unele masuri premergatoare lansarii procesului de privatizare, inclusiv constituirea comisiei de privatizare a Casei de Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 19 din 7 aprilie 2004 privind unele masuri premergatoare lansarii procesului de privatizare, inclusiv constituirea comisiei de privatizare a Casei de Economii si Consemnatiuni C.E.C. - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 322 din 14 aprilie 2004
Având în vedere cã prin proiectul Memorandumului de politici economice şi financiare convenit cu echipa de experţi ai F.M.I. s-a agreat ca, pânã la mijlocul lunii aprilie a.c., sã se decidã graficul pentru privatizarea Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A. şi, pânã la finele lunii mai a.c., sã se publice anunţul pentru angajarea consultantului de privatizare, precum şi necesitatea creãrii cadrului legal pentru demararea acţiunilor premergãtoare lansãrii procesului de privatizare,
în temeiul prevederilor art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

ART. 1
(1) Pentru privatizarea Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A., cu sediul în Calea Victoriei nr. 13, sectorul 3, Bucureşti, înregistratã la Oficiul registrului comerţului sub nr. J40/155/1997, se constituie comisia de privatizare având în componenţã 11 membri: patru reprezentanţi ai Ministerului Finanţelor Publice, trei reprezentanţi ai Bãncii Naţionale a României, doi reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, precum şi doi specialişti cu experienţã în domeniu. Preşedintele comisiei de privatizare va fi unul dintre reprezentanţii Ministerului Finanţelor Publice.
(2) Componenţa comisiei de privatizare va fi stabilitã prin ordin al ministrului finanţelor publice, incluzând şi persoanele nominalizate de ministrul justiţiei şi guvernatorul Bãncii Naţionale a României.
(3) Secretariatul tehnic al comisiei de privatizare este asigurat de doi specialişti din Ministerul Finanţelor Publice, numiţi prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(4) Atribuţiile comisiei de privatizare sunt cele prevãzute de <>Legea nr. 83/1997 pentru privatizarea societãţilor comerciale bancare la care statul este acţionar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
Membrii comisiei de privatizare şi ai secretariatului tehnic nu vor putea deţine, înainte de trecerea unei perioade de 3 ani de la încetarea funcţiei lor, funcţia de administrator, membru în comisia de supraveghere specialã, administrator special sau membru în comitetul de direcţie la banca comercialã care a fost privatizatã sau la una dintre filialele ori sucursalele acesteia.
ART. 3
Membrii comisiei de privatizare beneficiazã de o indemnizaţie lunarã în cuantum de 10% din salariul brut al preşedintelui Consiliului de administraţie al Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A., iar membrii secretariatului tehnic vor primi o indemnizaţie lunarã într-un cuantum stabilit de Consiliul de administraţie al Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A. Cheltuielile cu indemnizaţiile membrilor comisiei de privatizare şi secretariatului tehnic al acesteia se suportã de cãtre Casa de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A.
ART. 4
Cheltuielile de publicitate vor fi suportate de cãtre Casa de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A.
ART. 5
Selectarea consultantului pentru privatizare se va face potrivit procedurilor Bãncii Mondiale pentru selectarea şi angajarea consultanţilor, iar plata serviciilor prestate de cãtre consultantul pentru privatizare se va face din Dutch grant TF 050477 administrat de Ministerul Finanţelor Publice.
ART. 6
Ministerul Finanţelor Publice şi Banca Naţionalã a României vor face propuneri, la aprobarea strategiei privind privatizarea Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. - S.A., cu privire la statutul acestei instituţii de credit, precum şi la modul de transfer cãtre Fondul de garantare a depozitelor în sistemul bancar, la garantarea de cãtre stat a sumelor depuse de persoanele fizice cu orice titlu, precum şi a dobânzilor şi câştigurilor cuvenite pentru acestea.
ART. 7
Consiliul de administraţie şi conducerea executivã ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni C.E.C. S.A. nu vor decide asupra vreunei investiţii majore noi mai mari de 1 milion euro sau asupra unor noi activitãţi, cu excepţia celor autorizate de acţionar, pânã când nu va fi angajat consultantul de privatizare şi nu va fi elaboratã şi aprobatã strategia de privatizare.
ART. 8
<>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 5/2004 privind autorizarea unor împrumuturi, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 237 din 17 martie 2004, se abrogã.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 7 aprilie 2004.
Nr. 19.

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016