Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 186 din 25 noiembrie 2008  cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 186 din 25 noiembrie 2008 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2008

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 810 din 3 decembrie 2008
Având în vedere:
- analiza execuţiei bugetare derulatã pe parcursul celor 10 luni ale anului 2008,
- necesitatea asigurãrii fondurilor necesare unor ordonatori principali de credite în vederea desfãşurãrii normale a activitãţii instituţiilor publice, precum şi pentru finanţarea unor acţiuni şi programe urgente,
ţinând seama de faptul cã nepromovarea prezentului act normativ ar putea avea drept consecinţe negative urmãtoarele:
- imposibilitatea asigurãrii fondurilor necesare unor ordonatori principali de credite în vederea desfãşurãrii activitãţii acestora;
- imposibilitatea asigurãrii fondurilor necesare finanţãrii cheltuielilor de personal pentru toate instituţiile publice, precum şi finanţãrii cheltuielilor de personal pentru instituţiile de învãţãmânt preuniversitar de stat ale comunelor, oraşelor şi municipiilor şi învãţãmânt special;
- imposibilitatea asigurãrii fondurilor necesare plãţii unor drepturi cu caracter social;
- imposibilitatea asigurãrii fondurilor necesare plãţii drepturilor de asistenţã socialã în luna decembrie 2008, în special a alocaţiilor de stat pentru copii, indemnizaţiilor pentru creşterea copilului în vârstã de pânã la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului cu handicap şi a drepturilor persoanelor cu handicap;
- imposibilitatea asigurãrii fondurilor necesare plãţii dobânzilor aferente datoriei publice interne directe, precum şi plãţii comisioanelor şi altor costuri aferente împrumuturilor interne;
- întârzieri în derularea unor activitãţi şi programe ale unor ordonatori principali de credite, ca urmare a insuficienţei surselor de finanţare,
având în vedere cã toate aceste aspecte constituie o situaţie extraordinarã a cãrei reglementare nu poate fi amânatã,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Obiectul prezentei ordonanţe de urgenţã îl constituie rectificarea bugetului de stat pe anul 2008, aprobat prin <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 şi 902 bis din 31 decembrie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
(1) Veniturile şi cheltuielile bugetului de stat pe anul 2008 se diminueazã cu suma de 570,0 milioane lei.
(2) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adãugatã pe anul 2008 se majoreazã cu suma de 570,0 milioane lei pentru finanţarea cheltuielilor prevãzute la art. 9.
(3) Influenţele la cheltuielile bugetului de stat, pe ordonatori principali de credite, sunt prevãzute în anexa nr. 1.

CAP. II
Modificãri ale destinaţiilor cheltuielilor bugetului de stat

ART. 3
(1) Se autorizeazã Consiliul Concurenţei, Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, Ministerul Justiţiei, Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile, Serviciul Român de Informaţii, Consiliul Superior al Magistraturii, Academia Românã şi Autoritatea Naţionalã Sanitarã Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ca, în termen de 5 zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, sã efectueze redistribuiri de sume în cadrul bugetului propriu şi al bugetelor instituţiilor subordonate, dupã caz, între toate subdiviziunile bugetare şi între programele-anexe la bugetul acestora, pentru asigurarea sumelor necesare plãţii drepturilor de naturã salarialã şi a contribuţiilor de asigurãri sociale aferente.
(2) Se autorizeazã Ministerul Sãnãtãţii Publice sã efectueze redistribuiri de credite pentru asigurarea fondurilor necesare plãţii drepturilor salariale ale personalului care se finanţeazã din transferuri de la bugetul de stat şi ale personalului din instituţiile publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat.
(3) Bugetul Agenţiei Române pentru Conservarea Energiei, anexã la bugetul Ministerului Economiei şi Finanţelor, se majoreazã la venituri şi la cheltuieli cu suma de 177 mii lei.
(4) Cancelaria Primului-Ministru şi Ministerul Apãrãrii pot efectua redistribuiri de fonduri în veniturile şi cheltuielile bugetelor activitãţilor finanţate integral din venituri proprii.
ART. 4
În bugetul Secretariatului General al Guvernului, la anexa nr. 3/1301/13 "Bugetul instituţiilor publice finanţate parţial din venituri proprii pe capitole, subcapitole, paragrafe, titluri de cheltuieli şi alineate pe anul 2008", pentru Institutul pentru Studierea Problemelor Minoritãţilor Naţionale, la capitolul 67.10 "Culturã, recreere şi religie", titlul "Bunuri şi servicii", se introduce alineatul 20.06.02 "Deplasãri în strãinãtate" cu suma de 60 mii lei, prin diminuarea alineatului 20.06.01 "Deplasãri interne, detaşãri, transferãri" cu aceeaşi sumã.
ART. 5
Se autorizeazã Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor sã redistribuie suma de 4,0 mii lei de la "Programul operaţional de cooperare teritorialã transfrontalierã Ungaria-România 2007-2013", sursa de finanţare "buget de stat", la "Programul de cooperare teritorialã europeanã INTERACT", aceeaşi sursã, prevãzute în anexa nr. 3/15/18.
ART. 6
Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale introduce în bugetul propriu, la capitolul 87.01 "Alte acţiuni economice", titlul 51 "Transferuri între unitãţi ale administraţiei publice", alineatul "Transferuri cãtre bugetele locale pentru realizarea obiectivelor de investiţii în turism" cu suma de 8 milioane lei, care se asigurã prin redistribuire în cadrul prevederilor bugetare aprobate.
ART. 7
(1) Bugetul fondurilor externe nerambursabile al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale pe anul 2008 se suplimenteazã cu suma de 400 mii lei, la capitolul 61.08 "Ordine publicã şi siguranţã naţionalã", titlul "Alte transferuri", articolul "Transferuri interne", alineatul "Programe finanţate în cadrul facilitãţii Schengen".
(2) Bugetul fondurilor externe nerambursabile al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative pe anul 2008 se diminueazã cu suma de 400 mii lei la capitolul 61.08 "Ordine publicã şi siguranţã naţionalã", titlul "Alte transferuri", articolul "Transferuri interne", alineatul "Programe finanţate în cadrul facilitãţii Schengen".
ART. 8
Programul 2008 şi programul rectificat, aprobat Serviciului de Telecomunicaţii Speciale prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 112/2008 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2008, se corecteazã prin diminuarea cheltuielilor totale şi a poziţiei de cheltuieli "Bunuri şi servicii" cu suma de 1.500 mii lei, diminuându-se corespunzãtor cheltuielile şi deficitul bugetului de stat.

CAP. III
Dispoziţii referitoare la bugetele locale

ART. 9
(1) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adãugatã, pe anul 2008, pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul judeţelor, se majoreazã cu 136,9 milioane lei, potrivit anexei nr. 2.
(2) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adãugatã, prevãzute la alin. (1), sunt destinate finanţãrii sistemului de protecţie a copilului şi centrelor de asistenţã socialã a persoanelor cu handicap, drepturilor privind acordarea de produse lactate şi de panificaţie pentru elevii din clasele I-VIII din învãţãmântul preuniversitar de stat şi pentru copiii preşcolari din grãdiniţele de stat cu program normal de 4 ore şi cheltuielilor aferente învãţãmântului special şi centrelor judeţene de resurse şi asistenţã educaţionalã.
(3) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adãugatã, pe anul 2008, pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor şi al municipiului Bucureşti, se majoreazã cu 433,1 milioane lei, potrivit anexei nr. 3.
(4) Repartizarea sumelor prevãzute la alin. (3) pe comune, oraşe, municipii, sectoare şi municipiul Bucureşti, dupã caz, se face prin decizie a directorului direcţiei generale a finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã consultarea consiliului judeţean şi a primarilor şi cu asistenţa tehnicã de specialitate a inspectoratului şcolar.

CAP. IV
Responsabilitãţi în aplicarea legii

ART. 10
Se autorizeazã Ministerul Economiei şi Finanţelor sã efectueze redistribuiri de credite bugetare în bugetul propriu şi al ordonatorilor din subordine, între toate subdiviziunile clasificaţiei bugetare, în vederea acoperirii sumei de 45.000 mii lei, destinatã finanţãrii cheltuielilor privind despãgubirile, prevãzute în <>art. 22 din Legea nr. 388/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 11
(1) Se autorizeazã Ministerul Economiei şi Finanţelor sã introducã, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificãrile ce rezultã din aplicarea prezentei ordonanţe de urgenţã în volumul şi structura bugetului de stat, bugetului activitãţilor finanţate integral din venituri proprii, bugetului instituţiilor publice finanţate parţial din venituri proprii, bugetului fondurilor externe nerambursabile, precum şi în bugetele ordonatorilor principali de credite, pe anul 2008.
(2) Pentru aplicarea prevederilor alin. (1), ordonatorii principali de credite, în termen de 5 zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, comunicã Ministerului Economiei şi Finanţelor detalierea modificãrilor aprobate conform acesteia.
(3) Ordonatorii principali de credite ale cãror bugete se modificã conform prezentei ordonanţe de urgenţã sunt autorizaţi sã detalieze influenţele aprobate şi sã introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetele lor şi în anexele la acestea pe anul 2008.
(4) În vederea introducerii modificãrilor prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã, ordonatorii principali de credite pot efectua redistribuiri de credite bugetare între toate naturile de cheltuieli, prin derogare de la prevederile care interzic virãrile de credite bugetare, cu excepţia alineatelor bugetare care prevãd sume ce se transferã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 12
La alineatul (2) al articolului 2 din <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor mãsuri financiare în domeniul bugetar, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 276 din 8 aprilie 2008, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 275/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, dupã litera n) se introduc douã noi litere, literele o) şi p), cu urmãtorul cuprins:
"o) autoritãţile şi instituţiile publice finanţate integral de la bugetul de stat, care potrivit legii au competenţa de a-şi aproba bugetele proprii;
p) aparaturã audiovideo pentru activitatea specificã de producţie artisticã teatralã, muzicalã şi cinematograficã."
ART. 13
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta ordonanţã de urgenţã.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
p. Ministrul economiei şi finanţelor,
Tiberiu Valentin Mavrodin,
secretar de stat

Bucureşti, 25 noiembrie 2008.
Nr. 186.

ANEXA 1

INFLUENŢE
la cheltuielile bugetului de stat, pe ordonatori
principali de credite, pe anul 2008



- mii lei -
┌────────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│Nr. crt.│ Ordonatori principali de credite │ Influenţa │
│ │ │ +/- │
└────────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘
TOTAL BUGET DE STAT -570.000
1. Senatul României -13.000
2. Camera Deputaţilor -7.500
3. Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie -5.000
4. Cancelaria Primului-Ministru -15.000
5. Secretariatul General al Guvernului -30.000
6. Ministerul Afacerilor Externe -15.000
7. Ministerul Dezvoltãrii lucrãrilor Publice şi Locuinţelor -166.000
8. Ministerul Economiei şi Finanţelor -33.000
9. Ministerul Apãrãrii -200.000
10 Ministerul Internelor şi Reformei Administrative 33.000
11. Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de şanse 1.085.600
12. Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
Comerţ, Turism şi Profesii Liberale -10.000
13. Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale -436.100
14. Ministerul Mediului şi Dezvoltãrii Durabile -100.000
15. Ministerul Transporturilor -420.000
16. Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului -570.000
17. Ministerul Sãnãtãţii Publice 70.000
18. Ministerul Culturii şi Cultelor -10.000
19. Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei -6.000
20. Ministerul Public 10.000
21. Serviciul de Protecţie şi Paza -12.500
22. Autoritatea Naţionalã Sanitarã Veterinarã şi pentru
Siguranţa Alimentelor -20.000
23. Societatea Românã de Televiziune -24.495
24. Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului 2.200
25. Academia Oamenilor de Ştiinţã din România -2.800
26. Ministerul Economiei şi Finanţelor - Acţiuni Generale 325.495
- cheltuieli aferente datoriei publice 310.000
- Fondul Naţional de Dezvoltare 15.495
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 2

I Program actualizat
II Influenţe
III Program rectificat

SUME
defalcate din taxa pe valoarea adãugatã pentru
finanţarea cheltuielilor descentralizate la
nivelul judeţelor, pe anul 2008



- mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care, pentru:
────────────────────────
susţinerea sistemului de
Nr. Judeţul TOTAL protecţie a copilului şi
crt. a centrelor de asistenţã
socialã a persoanelor cu
handicap
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL I 1.702.947 824.362
II 136.929 100.000
III 1.839.876 924.362

1 ALBA I 42.105 23.063
II 3.871 2.968
III 45.976 26.031

2 ARAD I 38.236 16.503
II 5.057 1.390
III 43.293 17.893

3 ARGEŞ I 48.471 25.145
II 3.125 2.495
III 51.596 27.640

4 BACĂU I 55.278 30.184
II 11.482 9.900
III 66.760 40.084

5 BIHOR I 60.665 22.945
II 4.770 4.169
III 65.435 27.114

6 BISTRIŢA-NĂSĂUD I 36.908 13.811
II 1.044 1.000
III 37.952 14.811

7 BOTOŞANI I 45.523 23.268
II 6.598 5.206
III 52.121 28.474

8 BRAŞOV I 38.984 15.551
II 5.697 3.494
III 44.681 19.045

9 BRĂILA I 28.279 13.453
II 2.182 1.097
III 30.461 14.550

10 BUZĂU I 40.303 19.696
II 2.458 1.654
III 42.761 21.350

11 CARAŞ-SEVERIN I 36.841 16.926
II 4.480 3.578
III 41.321 20.504

12 CĂLĂRAŞI I 21.996 13.240
II 1.767 1.182
III 23.763 14.422

13 CLUJ I 63.347 20.230
II 0 823*)
III 63.347 21.053

14 CONSTANŢA I 51.673 27.016
II 8.484 4.600
III 60.157 31.616

15 COVASNA I 16.192 6.261
II 2.453 2.200
III 18.645 8.461

16 DÂMBOVIŢA I 41.061 21.211
II 3.458 2.700
III 44.519 23.911

17 DOLJ I 44.855 15.453
II 2.181 1.500
III 47.036 16.953

18 GALAŢI I 42.729 17.616
II 5.810 5.200
III 48.539 22.816

19 GIURGIU I 20.465 11.656
II 1.054 765
III 21.519 12.421

20 GORJ I 29.326 15.646
II 2.733 2.163
III 32.059 17.809

21 HARGHITA I 24.878 12.389
II 3.692 3.300
III 28.570 15.689

22 HUNEDOARA I 38.168 20.719
II 621 0
III 38.789 20.719

23 IALOMIŢA I 19.872 9.584
II 65 500*)
III 19.937 10.084

24 IAŞI I 81.930 40.196
II 3.058 2.120
III 84.988 42.316

25 ILFOV I 23.767 12.679
II 0 0
III 23.767 12.679

26 MARAMUREŞ I 47.569 21.470
II 3.621 1.861
III 51.190 23.331

27 MEHEDINŢI I 22.653 9.966
II 2.247 1.416
III 24.900 11.382

28 MUREŞ I 55.436 31.767
II 3.688 1.730
III 59.124 33.497

29 NEAMŢ I 53.986 24.403
II 2.061 1.500
III 56.047 25.903

30 OLT I 37.531 20.068
II 2.493 2.000
III 40.024 22.068

31 PRAHOVA I 61.589 36.237
II 849 500
III 62.438 36.737

32 SATU MARE I 35.835 18.529
II 1.709 1.639
III 37.544 20.168

33 SĂLAJ I 26.635 13.145
II 314 0
III 26.949 13.145

34 SIBIU I 47.270 21.828
II 3.230 2.355
III 50.500 24.183

35 SUCEAVA I 77.136 33.139
II 5.058 2.500
III 82.194 35.639

36 TELEORMAN I 25.842 12.385
II 3.861 2.960
III 29.703 15.345

37 TIMIŞ I 68.148 27.216
II 581 0
III 68.729 27.216

38 TULCEA I 26.332 16.455
II 1.887 1.500
III 28.219 17.955

39 VASLUI I 52.123 30.318
II 13.083 11.222
III 65.206 41.540

40 VÂLCEA I 38.542 22.368
II 2.975 2.242
III 41.517 24.610

41 VRANCEA I 34.468 20.627
II 3.132 2.571
III 37.600 23.198
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




──────────
*) La judeţele Cluj şi Ialomiţa suplimentarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adãugatã pentru susţinerea sistemului de protecţie a copilului şi a cerinţelor de asistenţã socialã a persoanelor cu handicap se asigurã prin diminuarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adãugatã pentru finanţarea cheltuielilor din învãţãmântul special şi centrelor judeţene de resurse şi asistenţã educaţionalã.

ANEXA 3

I Program actualizat
II Influenţe
III Program rectificat

SUME
defalcate din taxa pe valoarea adãugatã pentru
finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul
comunelor, oraşelor, municipiilor, sectoarelor şi
al municipiului Bucureşti, pe anul 2008





- mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care, pentru:
────────────────────────
finanţarea cheltuielilor
Nr. Judeţul TOTAL de personal din institu-
crt. ţiile de învãţãmânt pre-
universitar de stat ale
comunelor, oraşelor şi
municipiilor
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL I 10.121.358 8.345.495
II 433.071 433.071
III 10.554.429 8.778.566

1 ALBA I 197.620 168.292
II 10.100 10.100
III 207.720 178.392

2 ARAD I 220.692 178.748
II 43.837 43.837
III 264.529 222.585

3 ARGEŞ I 310.733 262.960
II 10.000 10.000
III 320.733 272.960

4 BACĂU I 340.544 291.022
II 10.000 10.000
III 350.544 301.022

5 BIHOR I 324.462 258.629
II 5.000 5.000
III 329.462 263.629

6 BISTRIŢA-NĂSĂUD I 161.159 141.566
II 4.300 4.300
III 165.459 145.866

7 BOTOŞANI I 221.969 186.061
II 4.000 4.000
III 225.969 190.061

8 BRAŞOV I 264.644 220.859
II 9.100 9.100
III 273.744 229.959

9 BRĂILA I 159.701 133.165
II 6.600 6.600
III 166.301 139.765

10 BUZĂU I 236.786 190.400
II 10.500 10.500
III 247.286 200.900

11 CARAŞ-SEVERIN I 154.268 123.805
II 4.100 4.100
III 158.368 127.905

12 CĂLĂRAŞI I 139.424 109.987
II 4.500 4.500
III 143.924 114.487

13 CLUJ I 301.390 264.480
II 15.000 15.000
III 316.390 279.480

14 CONSTANŢA I 286.905 242.341
II 10.500 10.500
III 297.405 252.841

15 COVASNA I 124.852 108.185
II 6.000 6.000
III 130.852 114.185

16 DÂMBOVIŢA I 250.120 205.305
II 0 0
III 250.120 205.305

17 DOLJ I 356.560 268.475
II 15.800 15.800
III 372.360 284.275

18 GALAŢI I 282.434 234.964
II 0 0
III 282.434 234.964

19 GIURGIU I 107.040 87.923
II 5.000 5.000
III 112.040 92.923

20 GORJ I 197.293 163.201
II 9.000 9.000
III 206.293 172.201

21 HARGHITA I 184.642 163.554
II 5.900 5.900
III 190.542 169.454

22 HUNEDOARA I 223.020 187.989
II 15.000 15.000
III 238.020 202.989

23 IALOMIŢA I 144.721 104.939
II 5.500 5.500
III 150.221 110.439

24 IAŞI I 398.343 338.546
II 12.000 12.000
III 410.343 350.546

25 ILFOV I 104.065 75.548
II 6.600 6.600
III 110.665 82.148

26 MARAMUREŞ I 265.979 226.345
II 4.300 4.300
III 270.279 230.645

27 MEHEDINŢI I 160.500 121.323
II 6.900 6.900
III 167.400 128.223

28 MUREŞ I 301.437 256.367
II 2.500 2.500
III 303.937 258.867

29 NEAMŢ I 270.592 213.010
II 13.000 13.000
III 283.592 226.010

30 OLT I 234.383 196.650
II 8.200 8.200
III 242.583 204.850

31 PRAHOVA I 338.788 284.147
II 4.000 4.000
III 342.788 288.147

32 SATU MARE I 211.772 185.111
II 0 0
III 211.772 185.111

33 SĂLAJ I 147.048 122.901
II 1.000 1.000
III 148.048 123.901

34 SIBIU I 203.965 165.951
II 7.700 7.700
III 211.665 173.651

35 SUCEAVA I 337.515 289.808
II 16.000 16.000
III 353.515 305.808

36 TELEORMAN I 187.861 152.604
II 2.000 2.000
III 189.861 154.604

37 TIMIŞ I 283.957 244.676
II 10.100 10.100
III 294.057 254.776

38 TULCEA I 109.726 93.785
II 3.500 3.500
III 113.226 97.285

39 VASLUI I 241.858 187.968
II 11.500 11.500
III 253.358 199.468

40 VÂLCEA I 206.966 168.759
II 8.200 8.200
III 215.166 176.959

41 VRANCEA I 179.458 139.558
II 4.900 4.900
III 184.358 144.458

42 MUN. BUCUREŞTI I 746.166 585.588
II 100.934 100.934*)
III 847.100 686.522
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




─────────────
*) Inclusiv pentru finanţarea învãţãmântului special şi a centrelor de resurse şi asistenţã educaţionalã.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016