Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 14 din 30 aprilie 1997  pentru modificarea si completarea articolului 16 din   Legea nr. 129/1996 privind transportul pe caile ferate romane    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 14 din 30 aprilie 1997 pentru modificarea si completarea articolului 16 din Legea nr. 129/1996 privind transportul pe caile ferate romane

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 79 din 30 aprilie 1997
În temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constituţia României,

Guvernul României adopta urmãtoarea ordonanta de urgenta:

ART. 1
Articolul 16 din <>Legea nr. 129/1996 privind transportul pe cãile ferate romane, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 30 octombrie 1996, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"(1) Lucrãrile de întreţinere, reparaţii capitale, modernizare şi investiţii din domeniul infrastructurii cãilor ferate romane, asa cum este definitã la art. 7, se finanţeazã de la bugetul de stat şi din veniturile proprii ale sectorului de infrastructura administrat de S.N.C.F.R."
2. Dupã alineatul (1) se introduc alineatele (1^1), (1^2), (1^3) şi (1^4), care vor avea urmãtorul cuprins:
"(1^1) Veniturile proprii ale sectorului de infrastructura se constituie pe baza prestaţiilor de servicii de alocare a capacitãţilor proprii cãtre sectoarele comerciale ale S.N.C.F.R. şi alţi utilizatori, precum şi din valorificarea produselor reziduale.
(1^2) Persoanele juridice autorizate sa efectueze transporturi de marfa şi/sau de cãlãtori folosind capacitatile infrastructurii cãilor ferate romane plãtesc sectorului de infrastructura administrat de S.N.C.F.R. un tarif de utilizare a acesteia.
(1^3) Tariful de utilizare a infrastructurii cãilor ferate romane se stabileşte prin contractul de activitate al S.N.C.F.R., încheiat conform art. 44 şi 45, şi se aproba o data cu acesta.
(1^4) Tariful de utilizare a infrastructurii cãilor ferate romane se regaseste ca element de cost al sectoarelor S.N.C.F.R. care realizeazã servicii de transport public feroviar şi al persoanelor juridice autorizate sa efectueze transporturi de marfa şi/sau de cãlãtori pe calea feratã."
ART. 2
Repartizarea capacitãţilor infrastructurii cãilor ferate romane cãtre utilizatori se va face în mod nediscriminatoriu, pe baza metodologiei ce urmeazã a fi elaborata de Ministerul Transporturilor în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

Ministru de stat,
ministrul finanţelor,
Mircea Ciumara

----------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016