Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 128 din 15 septembrie 2005  privind infiintarea, organizarea si functionarea Sistemului Informatic National de Semnalari    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 128 din 15 septembrie 2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Sistemului Informatic National de Semnalari

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 866 din 26 septembrie 2005
Având în vedere importanţa creãrii la nivel naţional a unui sistem informatic compatibil cu Sistemul Informatic Schengen în contextul nevoii de securizare a frontierei de stat, cerinţã fundamentalã pentru integrarea României în Uniunea Europeanã, a cãrei neîndeplinire ar putea activa clauza de salvgardare,
pornind de la faptul cã orice întârziere în adoptarea cadrului legal necesar ar împiedica, pe de o parte, crearea sistemului informatic sub aspect instituţional şi al facilitãţilor tehnice, iar pe de altã parte, adoptarea legislaţiei subsecvente care sã stabileascã direcţiile şi mecanismele de lucru ale sistemului,
în vederea respectãrii calendarului de mãsuri asumate prin Planul de acţiuni Schengen revizuit 2005,
ţinând seama de faptul cã toate aceste elemente vizeazã interesul public şi constituie situaţii extraordinare, a cãror reglementare nu poate fi amânatã,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Sistemul Informatic Naţional de Semnalãri, denumit în continuare SINS, ca etapã prealabilã în procesul de aderare a României la Convenţia de punere în aplicare a Acordului Schengen din 14 iunie 1985 între guvernele statelor din Uniunea Economicã Benelux, Republicii Federale Germania şi Republicii Franceze privind eliminarea treptatã a controalelor la frontierele comune, denumitã în continuare Convenţia de aplicare a Acordului Schengen.
(2) Pânã la data aderãrii României la Convenţia de aplicare a Acordului Schengen, SINS permite autoritãţilor competente ca prin intermediul unei proceduri de cãutare automatã în sistem sã aibã acces la semnalãrile cu privire la persoane şi bunuri, în scopul îndeplinirii atribuţiilor specifice în domeniile controlului trecerii frontierei de stat, al respectãrii regimului vamal, al eliberãrii vizelor şi permiselor de şedere, precum şi al celorlalte controale şi activitãţi specifice efectuate de organele de poliţie sau de cãtre alte autoritãţi în scopul asigurãrii ordinii şi siguranţei publice.
(3) La data aderãrii României la Convenţia de aplicare a Acordului Schengen, SINS va furniza date cãtre Sistemul Informatic Schengen, în conformitate cu reglementãrile europene în materie.
ART. 2
În înţelesul prezentei ordonanţe de urgenţã, termenii şi expresiile de mai jos se definesc dupã cum urmeazã:
a) semnalãri - date referitoare la bunuri sau persoane identificate ori identificabile care trebuie supuse unor mãsuri dispuse de o autoritate competentã, în condiţiile legii, în vederea realizãrii unui interes public, al respectãrii regimului liberei circulaţii a persoanelor şi bunurilor sau, dupã caz, al asigurãrii ordinii şi siguranţei publice;
b) autoritãţi competente - autoritãţi cu atribuţii în furnizarea şi/sau consultarea semnalãrilor conţinute în SINS, prevãzute la art. 5;
c) tranzacţie - orice operaţie de introducere, modificare, ştergere sau consultare a semnalãrilor conţinute în SINS;
d) Sistemul Informatic Schengen - suportul tehnic al sistemului de informaţii comun, creat prin Convenţia de aplicare a Acordului Schengen.

CAP. II
Autoritãţi cu competenţe în gestionarea şi exploatarea SINS

ART. 3
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor este autoritatea publicã centralã care gestioneazã şi rãspunde de buna funcţionare a SINS, de integritatea semnalãrilor conţinute în acesta, precum şi de alimentarea cu semnalãri a SIS, conform exigenţelor acquis-ului Schengen.
(2) SINS este gestionat din punct de vedere tehnic de structura centralã din Ministerul Administraţiei şi Internelor cu atribuţii în domeniul comunicaţiilor şi informaticii.
(3) Se înfiinţeazã Comitetul de Coordonare Strategicã, denumit în continuare CCS, ca organism cu atribuţii de analizã şi coordonare a funcţionãrii SINS, compus din reprezentanţi ai autoritãţilor competente, la nivel de secretar de stat sau, dupã caz, subsecretar de stat. CCS este prezidat de ministrul administraţiei şi internelor.
(4) Se înfiinţeazã Comitetul Tehnic, denumit în continuare CT, în coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, ca organism cu atribuţii de analizã şi soluţionare a problemelor de ordin tehnic ce pot apãrea în funcţionarea SINS, compus din reprezentanţii la nivel de experţi ai tuturor autoritãţilor competente, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanţã de ugenţã.
(5) Organizarea, funcţionarea, componenţa şi atribuţiile structurilor prevãzute la alin. (3) şi (4) se stabilesc prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
ART. 4
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor şi autoritãţile competente sunt obligate sã adopte mãsuri de securitate în legãturã cu gestionarea şi utilizarea SINS, care vizeazã:
a) controlul accesului la echipamente pentru a împiedica accesul persoanelor neautorizate la echipamentele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
b) controlul suportului de date pentru a împiedica citirea, copierea, modificarea sau ştergerea suportului de date în mod neautorizat;
c) controlul stocãrii pentru a împiedica introducerea neautorizatã de date şi inspectarea, modificarea sau ştergerea neautorizatã a datelor cu caracter personal;
d) controlul utilizãrii pentru a împiedica utilizarea sistemelor de prelucrare automatã a datelor de cãtre persoane neautorizate cu ajutorul echipamentelor de transmitere a datelor;
e) controlul accesului la date pentru a limita accesul persoanelor autorizate sã utilizeze un sistem de prelucrare automatã a datelor, numai la datele pentru care au fost autorizate;
f) controlul comunicaţiilor astfel încât sã se poatã asigura verificarea şi stabilirea organismelor cãrora le pot fi transmise datele cu caracter personal folosind echipamentele de comunicaţii;
g) controlul introducerii de date pentru a se asigura cã este posibil ulterior sã se verifice şi sã se stabileascã ce date cu caracter personal au fost introduse în sistemele de prelucrare automatã a datelor, când şi pentru cine au fost introduse datele;
h) controlul transportului de date pentru a împiedica citirea, copierea, modificarea sau ştergerea neautorizatã a datelor cu caracter personal în timpul transmiterii acestora sau în timpul transportului de suporturi de date.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor şi autoritãţile competente vor adopta mãsuri tehnice, operative şi de procedurã, potrivit urmãtoarelor principii:
a) confidenţialitate: informaţiile sunt accesibile numai pentru persoanele autorizate în funcţie de competenţe;
b) integritate: asigurarea exactitãţii şi caracterului complet al informaţiilor, precum şi a metodelor de prelucrare;
c) disponibilitate: asigurarea accesului la informaţii în termenul solicitat;
d) identificare şi autentificare: toţi utilizatorii sunt identificaţi şi autentificaţi în mod corespunzãtor, în funcţie de competenţe, înainte de orice tranzacţie;
e) autorizare: participanţii la o tranzacţie sunt autorizaţi sã acceseze datele din SINS în funcţie de competenţe.

CAP. III
Regimul juridic al datelor din SINS

ART. 5
(1) Datele care se introduc în SINS sunt în legãturã cu unele persoane sau bunuri, dupã criteriile prevãzute la art. 6 şi 7, şi sunt furnizate şi/sau consultate de urmãtoarele instituţii:
a) Poliţia Românã;
b) Poliţia de Frontierã Românã;
c) Jandarmeria Românã;
d) Autoritatea pentru strãini;
e) Biroul SIRENE, de la data operaţionalizãrii acestuia;
f) Oficiul Naţional pentru Refugiaţi;
g) Inspectoratul Naţional pentru Evidenţa Persoanelor;
h) Direcţia Generalã de Paşapoarte;
i) Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor;
j) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor;
k) Ministerul Afacerilor Externe;
l) Ministerul Justiţiei.
(2) Modul de furnizare şi/sau de consultare de cãtre instituţiile prevãzute la alin. (1) a datelor conţinute în SINS este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanţã de urgenţã.
ART. 6
Datele în legãturã cu persoanele, care se introduc în SINS, sunt urmãtoarele:
a) date privind persoanele care fac obiectul unor proceduri de extrãdare sau de predare în baza unui mandat european de arestare;
b) date privind strãinii împotriva cãrora s-a dispus mãsura nepermiterii intrãrii;
c) date privind strãinii împotriva cãrora a fost dispusã mãsura expulzãrii, returnãrii sau împotriva cãrora a fost dispusã o mãsurã de îndepãrtare de pe teritoriul României;
d) date privind strãinii împotriva cãrora s-a dispus mãsura nepermiterii ieşirii;
e) date privind persoanele dispãrute sau persoanele care, în interesul propriei protecţii sau pentru prevenirea ameninţãrilor, trebuie plasate în mod provizoriu într-un loc sigur la cererea autoritãţii competente sau a autoritãţii judiciare competente;
f) date privind persoanele citate pentru a se prezenta în faţa autoritãţilor judiciare în cadrul unei proceduri penale care antreneazã rãspunderea cu privire la fapte pentru care au fost urmãrite sau persoanele cãrora trebuie sã li se comunice o hotãrâre penalã ori o cerere de a se prezenta pentru a executa o pedeapsã privativã de libertate, introduse, la cererea autoritãţilor judiciare competente, în scopul comunicãrii locului unde îşi au reşedinţa sau domiciliul.
ART. 7
(1) Date în legãturã cu bunuri, care se introduc în SINS, privesc acele bunuri care pot constitui mijloace materiale de probã sau fac obiectul unei mãsuri asigurãtorii în cadrul procedurii penale referitoare la:
a) vehiculele cu motor cu o capacitate cilindricã mai mare de 50 cmc, care au fost furate, tãinuite sau pierdute;
b) documentele furate, tãinuite sau pierdute care privesc vehicule;
c) plãcile cu numere de înmatriculare furate, tãinuite sau pierdute;
d) remorcile şi rulotele cu o greutate netã mai mare de 750 kg, care au fost furate, tãinuite sau pierdute;
e) armele letale furate, tãinuite sau pierdute;
f) date privind înscrisuri oficiale necompletate, care au fost furate, tãinuite sau pierdute;
g) documentele de identificare ale persoanelor fizice, respectiv acte de identitate, paşapoarte, permise de conducere, permise de rezidenţã şi de muncã, furate, tãinuite sau pierdute, precum şi cãrţile de identitate false ori eliberate ca urmare a declinãrii unor identitãţi false;
h) bancnotele sau titlurile de valoare furate, tãinuite sau pierdute;
i) alte obiecte care poartã elemente de identificare stabilite şi care au fost furate, tãinuite sau pierdute.
(2) Datele prevãzute la alin. (1) se introduc în SINS şi în vederea localizãrii, identificãrii, restituirii cãtre proprietar ori alt deţinãtor legal sau distrugerii lor, în condiţiile legii.
ART. 8
Datele cu caracter personal introduse în SINS cuprind cel mult urmãtoarele elemente:
a) numele şi prenumele, pseudonimele care au fost eventual înregistrate separat;
b) semnele fizice particulare, obiective şi inalterabile;
c) data şi locul naşterii;
d) sexul;
e) cetãţenia;
f) menţiunea cã persoanele în cauzã sunt înarmate, violente sau evadate;
g) motivul semnalãrii;
h) mãsura care trebuie luatã.
ART. 9
(1) Accesarea şi exploatarea datelor conţinute în SINS se fac potrivit prevederilor interne în materia protecţiei datelor personale şi Convenţiei pentru protejarea persoanelor faţã de prelucrarea automatizatã a datelor cu caracter personal, adoptatã la Strasbourg la 28 ianuarie 1981, ratificatã prin <>Legea nr. 682/2001 , cu modificãrile ulterioare, exclusiv de autoritãţile competente şi numai în scopul îndeplinirii atribuţiilor stabilite prin lege şi în condiţiile prevãzute de aceasta.
(2) Condiţiile privind accesul la datele prevãzute la art. 6 şi 7, precum şi perioadele de stocare a datelor în SINS se stabilesc prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
(3) Datele se exploateazã exclusiv în scopurile pentru care au fost introduse în SINS.
(4) Gestiunea şi utilizarea datelor conţinute în SINS, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, sunt supuse controlului de cãtre Autoritatea Naţionalã de Supraveghere a Prelucrãrii Datelor cu Caracter Personal, denumitã în continuare ANSPDCP. În acest scop, ANSPDCP are acces la datele conţinute în SINS.
ART. 10
(1) Autoritãţile competente rãspund de exactitatea, urgenţa, actualitatea şi legalitatea datelor introduse în SINS.
(2) Autoritatea competentã care a introdus anumite date este singura autorizatã sã le modifice, sã le completeze, sã le rectifice sau sã le şteargã pânã la expirarea perioadei maxime de pãstrare, stabilitã în condiţiile legii.
(3) Orice persoanã interesatã sau autoritate competentã, alta decât cea care a introdus datele, poate semnala autoritãţii competente prevãzute la alin. (2) faptul cã unele date introduse în SINS nu corespund stãrii de fapt sau de drept. Autoritatea competentã prevãzutã la alin. (2) are obligaţia de a verifica semnalarea şi, dacã este necesar, modificã, completeazã, rectificã sau şterge fãrã întârziere datele respective.
ART. 11
(1) Orice persoanã interesatã poate solicita Ministerului Administraţiei şi Internelor, în condiţiile legii, informaţii cu privire la datele cu caracter personal existente în SINS, care o vizeazã.
(2) Orice persoanã prejudiciatã prin introducerea sau exploatarea datelor cu caracter personal în SINS poate solicita potrivit legii repararea prejudiciului astfel cauzat.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 12
Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital aferente realizãrii suportului tehnic al sistemului şi desfãşurãrii activitãţii SINS se asigurã de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, în condiţiile legii.
ART. 13
Dezvoltarea SINS se realizeazã în baza unui plan de implementare care se abrobã prin hotãrâre a Guvernului în termen de 6 luni de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
ART. 14
Normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţã se aprobã prin hotãrâre a Guvernului în termen de un an de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã.
ART. 15
Anexa la prezenta ordonanţã de urgenţã se poate modifica prin hotãrâre a Guvernului, în funcţie de modificarea atribuţiilor legale ale autoritãţilor competente, precum şi a categoriilor de semnalãri gestionate de SIS.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Anghel Andreescu,
secretar de stat

Ministrul comunicaţiilor
şi tehnologiei informaţiei,
Zsolt Nagy

Ministrul afacerilor externe,
Mihai Rãzvan Ungureanu

p. Ministrul integrãrii europene,
Adrian Ciocãnea,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 15 septembrie 2005.
Nr. 128.

ANEXĂ



┌─┬────────────────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ Autoritati│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│N│ │ competente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│r│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │Descriere/ │ ├───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│c│obiectul │ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10│ 11│ 12│
│r│semnalarii ├─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┼─┬─┤
│t│ │F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│F│C│
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│1│date privind persoanele care│ │x│ │x│ │x│ │x│x│x│ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│
│ │fac obiectul unor proceduri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de extrãdare sau de predare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │în baza unui mandat european│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de arestare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│2│date privind strãinii │ │x│x│x│ │x│x│x│ │x│ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│ │ │
│ │împotriva cãrora s-a dispus │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │masura nepermiterii intrãrii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│3│date privind strãinii │ │x│ │x│ │x│x│x│ │x│ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │împotriva cãrora a fost │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dispusa mãsura expulzarii, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │returnãrii sau împotriva │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cãrora a fost dispusã o │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mãsura de îndepãrtare de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pe teritoriul României │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│4│date privind strãinii │ │x│x│x│ │x│x│x│ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │împotriva cãrora s-a dispus │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mãsura nepermiterii ieşirii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│5│date privind persoanele │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │dispãrute sau persoanele │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │care, în interesul propriei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │protecţii sau pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │prevenirea ameninţãrilor, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │trebuie plasate în mod │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │provizoriu într-un loc │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sigur la cererea autoritatii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │competente sau a autoritatii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judiciare competente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│6│date privind persoanele │x│x│ │x│ │x│x│x│ │x│ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│
│ │citate pentru a se prezenta │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │in fata autoritãtilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judiciare în cadrul unei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │preceduri penale care │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │antreneazã rãspunderea cu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │privire la fapte pentru care│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │au fost urmãrite sau │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │persoanele cãrora trebuie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sã li se comunice o │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │hotãrâre penalã sau o cerere│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de a se prezenta pentru a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │executa o pedeapsa privativã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de libertate introduse, la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cererea autoritãţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judiciare competente, în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │scopul comunicãrii locului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │unde îşi au reşedinţa sau │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │domiciliul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │a) vehiculele cu motor cu │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │o capacitate cilindricã mai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mare de 50 cm cubi care au │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fost furate, tãinuite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │b) documentele furate, │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │tãinuite sau pierdute care │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │privesc vehicule │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │c) plãcile cu numere de │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │înmatriculare furate, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tãinuite sau pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │d) remorcile şi rulotele cu │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │o greutate netã mai mare de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│7│750 kg care au fost furate, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │tãinuite sau pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │e) armele letale furate, │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│ │ │ │ │
│ │tainuite sau pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │f) date privind înscrisuri │x│x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │oficiale necompletate care │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │au fost furate, tãinuite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau pierdute; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │g) documentele de │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │x│ │ │ │ │
│ │identificare ale persoanelor│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fizice, respectiv acte de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │identitate, paşapoarte, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │permise de conducere, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │permise de rezidenţã şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │de muncã, furate, tãinuite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau pierdute, precum şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cãrţile de identitate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │false, ori eliberate ca │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │urmare a declinãrii unor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │identitãţi false; │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │h) bancnotele sau titlurile │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│ │ │ │ │
│ │de valoare furate, tãinuite │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sau pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────────────────────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │i) alte obiecte care poartã │x│x│ │x│ │x│ │ │ │x│ │ │ │ │ │ │ │ │ │x│ │ │ │ │
│ │elemente de identificare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │stabilite şi care au fost │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │furate, tãinuite sau │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │pierdute │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴────────────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘



Notã: F-furnizare date; C-consultare date

LEGENDA:
--------
1 = Politia Romana
2 = Politia de Frontiera Romana
3 = Jandarmeria Romana
4 = Autoritatea pentru Straini
5 = Biroul SIRENE
6 = Oficiul National pentru Refugiati
7 = Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor
8 = Directia Generala de Pasapoarte
9 = Directia Regim Permise de conducere si Inmatriculari Vehicule
10 = Autoritatea Nationala a Vamilor
11 = Ministerul Afacerilor Externe
12 = Ministerul Justitiei
-----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016