Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 115 din 24 septembrie 2008  pentru modificarea   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 115 din 24 septembrie 2008 pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 671 din 29 septembrie 2008

Luând în considerare importanţa Secretariatului General al Guvernului în sistemul administraţiei publice centrale, acesta având un rol definitoriu în asigurarea cadrului necesar sistemului de luare a deciziei la nivelul Guvernului,
ţinând seama de faptul cã în ultimele 15 luni numãrul de posturi al Secretariatului General al Guvernului a fost diminuat substanţial, prin efectul <>Hotãrârii Guvernului nr. 406/2007 pentru aprobarea redistribuirii unui numãr de 14 consilieri pentru afaceri europene din cadrul Secretariatului General al Guvernului în cadrul Departamentului pentru Afaceri Europene şi Oficiului Român pentru Adopţii, al <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 110/2007 pentru aprobarea redistribuirii unor posturi din cadrul aparatului de lucru al Guvernului în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, aprobatã prin <>Legea nr. 55/2008 , şi al <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 124/2007 pentru aprobarea redistribuirii unor posturi din cadrul aparatului de lucru al Guvernului şi al Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale în cadrul Ministerului Afacerilor Externe, aprobatã prin <>Legea nr. 56/2008 , precum şi de faptul cã Secretariatul General al Guvernului a trebuit sã asigure crearea Compartimentului inspectorilor guvernamentali cu 20 de posturi, fãrã suplimentarea numãrului de posturi pentru aparatul de lucru al Guvernului,
având în vedere faptul cã reducerea substanţialã a numãrului de posturi al Secretariatului General al Guvernului, în condiţiile în care funcţiile şi atribuţiile instituţiei nu au fost diminuate, a avut un impact negativ care afecteazã desfãşurarea activitãţii în condiţii optime,
având în vedere necesitatea adoptãrii de urgenţã a mãsurilor care se impun pentru îmbunãtãţirea activitãţii la nivelul Guvernului, în vederea îndeplinirii funcţiilor şi atribuţiilor la nivelul Guvernului, este necesarã suplimentarea numãrului de posturi al aparatului de lucru al Guvernului cu 10 posturi, care urmeazã sã fie alocate Compartimentului inspectorilor guvernamentali din cadrul Secretariatului General al Guvernului, în prezent cele 20 de posturi existente fiind ocupate.
Totodatã, este necesarã trecerea din cadrul Secretariatului General al Guvernului în cadrul Cancelariei Primului-Ministru a compartimentului specializat, care asigurã administrarea sistemului informatic al instituţiilor şi structurilor care funcţioneazã în sediul Guvernului, precum şi al altor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, având în vedere necesitatea funcţionãrii într-o singurã instituţie a compartimentului de informaticã şi a compartimentului pentru e-guvernare şi proiecte IT, pentru o coordonare unitarã şi suport tehnic de specialitate centralizat al sistemului informatic, precum şi necesitatea dezvoltãrii coordonate a site-ului Guvernului şi a proiectelor de e-guvernare.
Ţinând seama de faptul cã neadoptarea de mãsuri imediate, prin ordonanţã de urgenţã, ar conduce la dificultãţi în ceea ce priveşte o funcţionare optimã, la cel mai înalt nivel, a aparatului de lucru al Guvernului, situaţie extraordinarã a cãrei reglementare nu poate fi amânatã,
în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

ART. I
<>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor mãsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, publicatã în în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 270 din 23 aprilie 2007, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 99/2008 , se modificã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 3, alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - (1) Numãrul maxim de posturi pentru aparatul de lucru al Guvernului este de 854, inclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor acestora."
2. La articolul 25, alineatul (1) se abrogã.
ART. II
(1) Se redistribuie un post de secretar de stat în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, prin diminuarea numãrului de posturi aferent Cancelariei Primului-Ministru şi suplimentarea numãrului de posturi aprobat pentru Secretariatul General al Guvernului.
(2) Pentru aplicarea prevederilor alin. (1), se autorizeazã Ministerul Economiei şi Finanţelor sã introducã, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificãrile corespunzãtoare în bugetele celor douã instituţii şi în anexele la acestea.
ART. III
(1) Compartimentul specializat din cadrul Secretariatului General al Guvernului, care asigurã administrarea sistemului informatic al instituţiilor şi structurilor care funcţioneazã în sediul Guvernului, precum şi al altor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, trece în structura Cancelariei Primului-Ministru.
(2) Pentru aplicarea prevederilor alin. (1), în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, Cancelaria Primului-Ministru va prelua din cadrul Secretariatului General al Guvernului, pe bazã de protocol, posturile, personalul, dotãrile şi creditele bugetare aferente activitãţii prevãzute la alin. (1).
(3) Se autorizeazã Ministerul Economiei şi Finanţelor sã introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetele Cancelariei Primului-Ministru şi Secretariatului General al Guvernului şi în anexele la acestea, la propunerea ordonatorilor principali de credite, pe baza protocolului de predare-preluare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
Secretarul general al Guvernului,
Gabriel Berca

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Marian Marius Dorin

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 24 septembrie 2008.
Nr. 115.

-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016