Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 108 din 11 decembrie 2013  pentru prorogarea termenului prevazut la alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 108 din 11 decembrie 2013 pentru prorogarea termenului prevazut la alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 793 din 17 decembrie 2013

    Având în vedere rolul important pe care calitatea spaţiilor publice, a peisajelor urbane şi arhitecturale îl deţin în realizarea unor condiţii de viaţă superioare ale cetăţenilor, precum şi în realizarea unor condiţii atractive pentru investitori, este necesar să se asigure termene suficiente în care autorităţile administraţiei publice locale să asigure derularea tuturor acţiunilor aferente domeniului amplasării mijloacelor de publicitate.
    Datorită termenului impus prin alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, precum şi lipsei resurselor financiare şi umane necesare, autorităţile administraţiei publice locale se vor afla în imposibilitatea legală pentru derularea tuturor activităţilor ce derivă din competenţele ce le-au fost atribuite de legiuitor.
    Luând în considerare că încetarea la termenul impus prin alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 a unui număr considerabil de contracte de publicitate va afecta atât bugetele locale, prin pierderea surselor de venituri din aceste contracte, cât şi activitatea operatorilor economici din domeniul publicităţii outdoor, cu poziţii semnificative pe piaţă, în principal prin reducerea personalului angajat şi a contractelor cu furnizorii de servicii conexe activităţii de publicitate,
    ţinând cont că, în situaţia în care printr-un nou act normativ se impun reguli şi obligaţii noi în sarcina operatorilor de publicitate, este obligatoriu ca prin lege să se asigure un termen adecvat, care să permită subiectului de drept să răspundă noilor cerinţe legislative,
    în scopul diminuării efectelor economice, sociale şi financiare negative pe care menţinerea termenului impus prin alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 le poate genera pe piaţa publicităţii outdoor şi, implicit, asupra bugetelor locale,
    luând în considerare faptul că această situaţie va conduce la afectarea din punct de vedere financiar a procesului de promovare a activităţilor de producţie, comerţ, prestări de servicii, precum şi la consecinţe negative asupra mediului de afaceri şi asupra dezvoltării economice,
    neadoptarea unor măsuri urgente în vederea reglementării acestei situaţii va avea un impact negativ asupra dezvoltării armonioase şi durabile a teritoriului naţional şi ar conduce la reale dificultăţi în ceea ce priveşte o funcţionare optimă a activităţii autorităţilor administraţiei publice locale.
    Ţinând seamă de actuala situaţie economică naţională şi internaţională şi de faptul că este imperios ca autorităţile publice locale să aibă toate instrumentele de gestionare durabilă şi competitivă a domeniului arhitectural-urbanistic al teritoriului localităţilor şi de necesitatea evitării oricărei măsuri neatractive care ar putea îndepărta investitorii,
    întrucât aspectele prezentate mai sus constituie elementele obiective ale situaţiei extraordinare, care impun reglementarea imediată, şi având în vedere consecinţele care s-ar produce în lipsa luării măsurilor legislative propuse,
    în considerarea faptului că elementele menţionate vizează interesul general public şi constituie situaţii de urgenţă şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,

    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.

    ARTICOL UNIC
    Termenul prevăzut la alin. (1) al art. 56 din Legea nr. 185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 405 din 5 iulie 2013, se prorogă până la data de 1 octombrie 2015.


                                 PRIM-MINISTRU
                              VICTOR-VIOREL PONTA

                                Contrasemnează:
                                ---------------
               Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale
                           şi administraţiei publice,
                             Nicolae-Liviu Dragnea

                           Ministrul transporturilor,
                             Ramona-Nicole Mănescu

                              Ministrul culturii,
                            Daniel-Constantin Barbu

    Bucureşti, 11 decembrie 2013.
    Nr. 108.

                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016