Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 107 din 29 iunie 2000  pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in numele Agentiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnata la Washington la 9 februarie 2000 si la Bucuresti la 23 februarie 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 107 din 29 iunie 2000 pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in numele Agentiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnata la Washington la 9 februarie 2000 si la Bucuresti la 23 februarie 2000

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 320 din 10 iulie 2000
În temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta ordonanta de urgenta.

ART. 1
Se aproba Acordul dintre Guvernul României şi Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, actionand în numele Agenţiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnatã la Washington la 9 februarie 2000 şi la Bucureşti la 23 februarie 2000 privind o donaţie de pana la 300.000 dolari S.U.A. destinatã finanţãrii pregãtirii Proiectului "Controlul poluarii în agricultura".
ART. 2
Autoritatea şi responsabilitatea privind executarea activitãţilor şi utilizarea sumelor donatiei, conform prevederilor acordului, se deleagã Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului. În acest scop Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului va infiinta o unitate de management a proiectului, cu atribuţiile şi salarizarea în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 52/1999 privind asigurarea unui cadru unitar pentru managementul proiectelor finanţate prin împrumuturi externe contractate sau garantate de stat, rambursabile sau nerambursabile, inclusiv privind plata specialiştilor romani care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul unitãţilor de management de proiect.
ART. 3
Contribuţia partii romane la pregãtirea Proiectului "Controlul poluarii în agricultura" va consta în:
- echivalentul în lei al sumei de 8.400 dolari S.U.A. şi eventualele taxe şi impozite datorate pe teritoriul României, aferente activitãţilor prevãzute în acord, care se vor asigura de la bugetul de stat în cadrul sumelor aprobate prin bugetul Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului;
- echivalentul în lei al sumei de 12.000 dolari S.U.A., care reprezintã contribuţie în natura constând în spaţiile puse la dispoziţie Unitãţii de management a Proiectului în clãdirea Direcţiei generale agricole Calarasi.

p. PRIM-MINISTRU,
MIRCEA CIUMARA

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Ministrul apelor,
pãdurilor şi protecţiei
mediului,
Romica Tomescu

Ministru de stat,
ministrul afacerilor
externe,
Petre Roman

Ministrul agriculturii
şi alimentaţiei,
Ioan Avram Muresan

Ministru de stat,
preşedintele Consiliului
de Coordonare
Economico-Financiarã,
Mircea Ciumara




BANCA MONDIALĂ 1818 H Street N.W.
Banca Internationala pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare Washington, D.C. 20433
Asociaţia Internationala pentru Dezvoltare S.U.A.


(202) 477-1234
Adresa prin cablu: INTBAFRAD
Adresa prin cablu: INDEVAS


Excelentei sale, Decebal Traian Remes 9 februarie 2000
Ministrul finanţelor
Ministerul Finanţelor
Bucureşti, România



Referitor la: Donatia pentru pregãtirea unui proiect privind controlul poluarii în agricultura
GEF-PPG TF023482

Excelenta,
Va scriu în numele Bãncii Internaţionale pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca) actionand ca Agenţie de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu (GEF), pentru a va anunta acordul Bãncii de a acorda Guvernului României (Beneficiarul) o donaţie de pana la 300.000 dolari S.U.A. (donatia). Donatia a fost acordatã ca rãspuns la cererea Beneficiarului pentru asistenta financiarã, pentru scopurile, în termenii, precum şi în condiţiile stabilite în anexa la acest acord. Beneficiarul, prin confirmarea acordului sau asupra celor ce urmeazã, este împuternicit sa contracteze şi sa efectueze trageri din donaţie, pentru scopurile, precum şi în termenii şi în condiţiile stabilite.
Acordarea acestei donaţii nu constituie şi nu implica vreun angajament din partea Bãncii, fie ca Agenţie de Implementare a GEF, fie în numele sau propriu, fie în numele Asociaţiei Internaţionale pentru Dezvoltare, de participare la finanţarea vreunui proiect care ar rezulta din activitãţile finanţate din donaţie.
Va rog sa confirmati acordul dumneavoastrã privind cele ce urmeazã, în numele Beneficiarului, prin semnarea, datarea şi returnarea copiei anexate de pe acest acord. Dupã primirea de cãtre Banca a unei copii de pe acest acord, contrasemnat de dumneavoastrã, acesta va intra în vigoare la data contrasemnarii.

Cu stima,

BANCA INTERNATIONALA PENTRU RECONSTRUCŢIE ŞI DEZVOLTARE
actionand ca
Agenţie de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu
Andrew N. Vorkink,
director de ţara
Unitatea pentru Bulgaria şi România
Regiunea Europa şi Asia Centrala


De acord:
GUVERNUL ROMÂNIEI
SS // Decebal Traian Remes,
ministrul finanţelor
reprezentant autorizat


Data: 23 februarie 2000

ANEXA 1

SCOPURILE, TERMENII ŞI CONDIŢIILE DONATIEI

1. Scopurile şi activitãţile
1.1. Scopul donatiei consta în sprijinirea pregãtirii Proiectului privind controlul poluarii în agricultura, care are ca principal obiectiv reducerea poluarii agricole a Dunãrii şi a Marii Negre printr-un management integrat al regiunii Calarasi (Proiectul).
Activitãţile Proiectului se vor dezvolta pornindu-se de la initiativele existente şi planificate ale Guvernului, organizaţiilor neguvernamentale şi ale organizaţiilor internaţionale şi vor include: a) promovarea unor practici agricole nedaunatoare pentru mediu; b) refacerea ecologica a zonei agricole Boianu-Sticleanu; c) dezvoltarea capacitãţii politice şi de reglementare a Ministerului Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului (MAPPM) şi a Ministerului Agriculturii şi Alimentaţiei (MAA); şi d) constientizarea publicului. Activitãţile (activitãţile) pentru care este acordatã donatia sunt urmãtoarele:
(i) cercetarea de baza: sprijinirea cercetãrii necesare şi pregãtirea unui raport care sa descrie în mod sistematic, detaliat şi sintetizat informaţiile-cheie din sectorul vizat (descrierea modului de utilizare a terenurilor în prezent, evaluãri economice, situaţia biodiversitatii, problemele, cauzele, aranjamentele instituţionale, evaluarea socialã, practicile agricole etc.). Aceasta ar putea furniza informaţiile de baza necesare în realizarea Proiectului; şi
(ii) dezvoltarea capacitãţii şi abordarea într-o maniera participativa pentru realizarea conceptului detaliat al Proiectului şi a planului de implementare a Proiectului: dezvoltarea (într-o maniera participativa cu echipa de pregãtire a României) componentelor Proiectului şi a subcomponentelor acestuia, precum şi a unei secvente de activitãţi detaliate, a planului de implementare şi a nevoilor de investiţii, inclusiv a termenilor de referinta pentru orice contracte majore care vor fi implementate în cadrul Proiectului. Scopul va consta în crearea la nivel naţional a capacitãţii de dezvoltare a conceptului Proiectului şi de implementare a acestuia dupã intrarea sa în vigoare.
2. Implementarea generalã
2.1. Beneficiarul:
a) va îndeplini activitãţile cu eficienta şi seriozitate;
b) va furniza cu promptitudine fondurile, facilitãţile, serviciile şi alte resurse necesare pentru îndeplinirea scopurilor Proiectului;
c) va furniza toate informaţiile privind activitãţile şi utilizarea sumelor donatiei, asa cum Banca solicita în mod rezonabil;
d) va schimba din când în când puncte de vedere cu reprezentanţii Bãncii privind progresul şi rezultatele activitãţilor;
e) va lua toate mãsurile necesare pentru a permite Bãncii sa viziteze teritoriul României pentru scopurile privind donatia. Fãrã limitarile prevãzute anterior, Beneficiarul va pregati, dacã Banca va solicita astfel, şi va furniza Bãncii cu promptitudine, imediat dupã terminarea activitãţilor, un raport privind rezultatele şi impactul activitãţilor, într-o forma acceptabilã Bãncii.
3. Achiziţiile
3.1. Cu excepţia cazului în care Banca va conveni altfel, achiziţionarea serviciilor de consultanţa şi a bunurilor necesare pentru îndeplinirea activitãţilor, care vor fi finanţate din sumele donatiei, se va face în conformitate cu prevederile anexei nr. I.
3.2. Beneficiarul va asigura ca toate bunurile importate, care vor fi finanţate din sumele donatiei, vor fi asigurate impotriva accidentelor neprevãzute în timpul achiziţiei, transportului şi livrãrii acestora la locul utilizãrii sau instalãrii şi ca orice suma primitã ca urmare a unei astfel de asigurãri este platibila într-o moneda liber convertibilã, pentru a permite repararea sau înlocuirea unor astfel de bunuri. Beneficiarul va asigura ca orice facilitãţi relevante privind activitãţile vor fi operationale şi menţinute tot timpul, în conformitate cu practicile corespunzãtoare, şi ca orice modificare sau reinnoire a unor astfel de facilitãţi va fi facuta cu promptitudinea care se impune.
4. Trageri din donaţie
4.1. Suma donatiei va fi creditata într-un cont deschis de Banca în numele Beneficiarului (contul donatiei) şi pot fi efectuate trageri din acesta de cãtre beneficiar, în conformitate cu clauzele secţiunii a 4-a, pentru cheltuielile privind costurile rezonabile ale bunurilor şi serviciilor necesare activitãţilor şi care sunt finanţate din donaţie.
4.2. Cheltuielile pentru articolele prezentate mai jos pot fi finanţate din sumele donatiei şi pot fi utilizate exclusiv pentru îndeplinirea activitãţilor:



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma alocata %
Articolul din donaţie din cheltuieli
(dolari S.U.A.) care vor fi finanţate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de consultanţa şi instruire 164.000 100%
Bunuri 56.000 85% din cheltuielile
locale
Costuri operationale suplimentare 80.000 85%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 300.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Termenul cheltuieli locale înseamnã cheltuielile exprimate în moneda tarii Beneficiarului sau pentru plata bunurilor furnizate de pe teritoriul tarii Beneficiarului.
Termenul cheltuieli operationale suplimentare înseamnã cheltuieli recurente impuse de Facilitatea de Pregãtire a Proiectului pentru coordonarea activitãţilor Proiectului, inclusiv cãlãtoriile în zonele Proiectului, cheltuielile cu diurna, combustibilul, soferul, întreţinerea vehiculului, traduceri, comunicaţii (e-mail, telefon, fax), utilitãţi (energie, apa, salubritate), asistentul de proiect, cheltuieli cu renovarea birourilor (zugravire, închiriere mobila de birou, instalaţii electrice) şi cu alte bunuri necesare pentru dotarea birourilor.
4.3. Prin derogare de la clauzele paragrafului 4.2:
a) nu poate fi facuta nici o tragere: (i) pentru plata cheltuielilor fãcute anterior datei acestui acord; (ii) în contul plãţilor pentru orice taxa perceputã de cãtre sau pe teritoriul Beneficiarului; (iii) în contul cheltuielilor fãcute pe teritoriul oricãrei tari care nu este membra a Bãncii sau pentru bunuri produse în sau servicii furnizate din astfel de teritorii; (iv) pentru scopul oricãrei plati cãtre persoane sau entitãţi ori pentru orice import de bunuri, dacã astfel de plati sau importuri sunt interzise, prin înştiinţarea Bãncii, printr-o decizie a Consiliului de Securitate al Naţiunilor Unite prevãzutã în cap. VII al Cartei Naţiunilor Unite; sau (v) dupã 30 iunie 2001 sau o data ulterioara, asa cum Banca va stabili prin înştiinţare scrisã a Beneficiarului (data închiderii), cu excepţia faptului ca se pot face trageri pentru cheltuielile angajate anterior datei închiderii şi primite de Banca în termen de 4 luni de la data închiderii, dupã care orice suma a donatiei rãmasã netrasa din contul donatiei va fi anulatã; şi
b) dacã, în opinia Bãncii, o suma a donatiei alocata oricãrui articol din tabelul de la paragraful 4.2 va fi insuficienta pentru acoperirea cheltuielilor pentru un astfel de articol, aceasta poate, prin înştiinţarea scrisã a Beneficiarului, sa realoce pentru acel articol o suma a donatiei care era alocata altui articol care, în opinia sa, nu va mai implica alte cheltuieli.
4.4. Când Beneficiarul va dori sa traga orice suma din contul donatiei, el va expedia Bãncii o cerere de tragere pentru o astfel de suma, într-o forma specificatã de Banca. Cererile de tragere vor fi:
a) semnate în numele Beneficiarului de o persoana oficialã imputernicita sau de o alta persoana, dupã cum a fost imputernicita în scris; şi
b) însoţite de astfel de evidente în sprijinul cererii, asa cum Banca va solicita în mod rezonabil. Specimenele de semnatura autentificate ale persoanelor împuternicite sa semneze cererile de tragere vor fi furnizate cu prima cerere conţinând semnatura respectiva. Fiecare cerere de tragere pentru o suma din donaţie şi evidentele în sprijinul acesteia trebuie sa fie corespunzãtoare ca forma şi conţinut pentru ca Banca sa considere ca Beneficiarul este împuternicit sa traga suma respectiva din contul donatiei şi ca aceasta suma este utilizata pentru realizarea activitãţilor. Banca va plati sumele trase de Beneficiar din contul donatiei numai cãtre sau la cererea Beneficiarului.
4.5. Banca poate solicita ca tragerile din contul donatiei sa fie fãcute pe baza declaraţiilor de cheltuieli pentru:
a) serviciile consultantilor individuali costand mai puţin de 10.000 dolari S.U.A. echivalent;
b) bunurile; şi
c) costurile operationale suplimentare, toate în cadrul termenilor şi condiţiilor specificate de Banca prin înştiinţarea Beneficiarului.
4.6. Tragerile din sumele donatiei vor fi fãcute în valuta donatiei. Banca, la cererea Beneficiarului şi actionand ca agent al Beneficiarului, va achizitiona cu valuta donatiei trasa din contul donatiei acele valute care vor fi solicitate pentru plata cheltuielilor ce urmeazã sa fie finanţate din donaţie. Ori de câte ori va fi necesar, pentru scopurile acestui acord, pentru a determina valoarea unei valute exprimatã în alta valuta, aceasta valoare va fi determinata în mod rezonabil de Banca.
4.7. Pentru a facilita realizarea activitãţilor Beneficiarul poate deschide şi menţine un cont special de depozit în dolari S.U.A. (cont special) la o banca comercialã, în termenii şi în condiţiile acceptabile Bãncii, incluzând protecţia corespunzãtoare impotriva compensãrii, confiscãrii sau sechestrului. Depozitele în sau plãţile din contul special vor fi fãcute în conformitate cu clauzele anexei nr. II la aceasta anexa.
5. Conturile şi auditul
5.1. a) Beneficiarul va menţine sau va determina menţinerea unui sistem de management financiar, incluzând înregistrãrile şi conturile, şi va pregati situaţiile financiare într-o forma acceptabilã Bãncii, adecvate, care sa reflecte, în conformitate cu practicile contabile recunoscute, operaţiunile, resursele şi cheltuielile privind activitãţile.
b) Beneficiarul: (i) va avea înregistrãrile, conturile şi situaţiile financiare la care s-a fãcut referire în subparagraful a) de mai sus şi înregistrãrile şi conturile privind contul special pentru fiecare an fiscal auditat, în conformitate cu standardele de auditare acceptabile Bãncii, aplicate în mod consecvent de cãtre auditori independenţi care întrunesc calificarile, experienta şi termenii de referinta acceptabili Bãncii; (ii) va furniza Bãncii, cat de curând posibil, dar nu mai târziu de 3 luni dupã sfârşitul fiecãrui astfel de an: a) o copie de pe situaţiile financiare la care se face referire în subparagraful a) al acestei secţiuni, pentru un astfel de an auditat; şi b) o opinie privind aceste situaţii, înregistrãri şi conturi, precum şi raportul acestui audit efectuat de auditorii mai sus mentionati, în scopul şi cu detaliile solicitate în mod rezonabil de Banca; şi (iii) va furniza Bãncii alte informaţii privind înregistrãrile şi conturile mai sus menţionate şi auditul, precum şi privind auditorii mai sus mentionati, asa cum Banca va solicita din când în când.
c) Pentru toate cheltuielile pentru care au fost fãcute trageri din contul donatiei, pe baza declaraţiilor de cheltuieli, Beneficiarul: (i) va menţine sau va determina menţinerea, în conformitate cu subparagraful a) de mai sus, înregistrãrilor şi conturilor care reflecta aceste cheltuieli; (ii) va menţine, cel puţin un an dupã ce Banca a primit raportul de audit pentru anul fiscal în care a fost facuta ultima tragere din contul donatiei, toate înregistrãrile (contracte, comenzi, facturi, note de plata, chitanţe şi alte documente) care evidenţiazã cheltuielile; (iii) va permite reprezentanţilor Bãncii sa examineze aceste înregistrãri; şi (iv) va asigura ca aceste înregistrãri şi conturi sunt incluse în auditul anual la care s-a fãcut referire în subparagraful b) de mai sus şi ca raportul acestui audit conţine o opinie separatã a auditorilor mentionati conform cãreia declaraţiile de cheltuieli prezentate pe parcursul anului fiscal respectiv, împreunã cu procedurile şi controlul intern implicate în pregãtirea lor, pot fi de încredere pentru susţinerea tragerilor menţionate.
6. Suspendarea şi anularea
6.1. Banca poate oricând, prin înştiinţarea Beneficiarului, sa suspende dreptul acestuia de a face trageri în continuare din contul donatiei dacã oricare dintre urmãtoarele evenimente s-a produs şi continua sa se producã:
a) Beneficiarul nu s-a conformat cu oricare dintre obligaţiile sale specificate în prezentul acord; sau
b) va fi suspendat dreptul Beneficiarului sau al oricãrei alte entitãţi, cãreia Banca i-a acordat un împrumut garantat de Guvernul României, de a face trageri în cadrul oricãrui acord de împrumut cu Banca sau al oricãrui acord de credit pentru dezvoltare cu Asociaţia Internationala pentru Dezvoltare.
6.2. Banca, prin înştiinţarea scrisã a Beneficiarului, poate anula dreptul acestuia de a face trageri în continuare din contul donatiei:
a) oricând dupã ce dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei va fi fost suspendat ca urmare a clauzelor menţionate la paragraful 6.1 de mai sus; sau
b) dacã Beneficiarul nu a reuşit sa acţioneze în mod acceptabil pentru Banca, în vederea îndeplinirii activitãţilor, în decurs de 90 de zile dupã data intrãrii în vigoare a acestui acord; sau
c) dacã Banca a decis, oricând dupã consultarea cu Beneficiarul, sa retragã sprijinul sau pentru Proiect; sau
d) dacã Beneficiarul a retras cererea sa cãtre Banca privind solicitarea de asistenta financiarã pentru Proiect.

ANEXA 1

ACHIZIŢII

Secţiunea I
Servicii de consultanţa

Partea A: Generalitati
Serviciile de consultanţa vor fi contractate în conformitate cu clauzele prevãzute în introducere şi în secţiunea a IV-a din ghidul "Selectarea şi angajarea consultantilor de cãtre Imprumutatii Bãncii Mondiale", publicat de Banca în ianuarie 1997 şi revizuit în septembrie 1997 şi în ianuarie 1999 (Ghidul de consultanţa) şi cu urmãtoarele clauze ale acestei secţiuni.
Partea B: Selecţia pe baza de calitate şi costuri
Cu excepţia altor cazuri prevãzute în partea C a acestei secţiuni, serviciile de consultanţa vor fi contractate prin contracte încheiate în conformitate cu prevederile secţiunii a II-a a Ghidului de consultanţa, ale paragrafului 3 al anexei nr. 1 la acesta, ale anexei nr. 2 la acesta şi cu clauzele paragrafelor 3.13-3.18 din acesta, aplicabile selectãrii consultantilor pe baza calitãţii şi costurilor.
Partea C: Alte proceduri pentru selectarea consultantilor
Consultanţii individuali
Serviciile pentru sarcinile care întrunesc cerinţele stabilite în paragraful 5.1 din Ghidul de consultanţa vor fi achiziţionate prin contracte încheiate cu consultanţii individuali în conformitate cu clauzele paragrafelor 5.1-5.3 din Ghidul de consultanţa.
Partea D: Analiza de cãtre Banca a selectãrii consultantilor
1. Planificarea selectãrii
Anterior emiterii cãtre consultanţi a oricãrei cereri pentru propuneri, planul propus pentru selectarea consultantilor în cadrul activitãţilor va fi furnizat Bãncii spre analiza şi aprobare, în conformitate cu clauzele paragrafului 1 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanţa. Selectarea tuturor serviciilor de consultanţa va fi realizatã în conformitate cu planul respectiv de selectare, asa cum a fost aprobat de Banca, şi cu clauzele paragrafului 1 menţionat.
2. Analiza anterioarã
(a) La contractele pentru angajarea consultantilor individuali, estimate la un cost de 10.000 dolari S.U.A. echivalent sau mai mult, calificarile, experienta, termenii de referinta şi termenii de angajare a consultantilor vor fi furnizate Bãncii spre aprobare. Contractul va fi încheiat numai dupã ce a fost data aprobarea menţionatã.
3. Analiza ulterioara
Pentru fiecare contract neacoperit de paragraful 2 al acestei pãrţi se vor aplica procedurile stabilite în paragraful 4 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanţa.

Secţiunea a II-a
Achiziţionarea bunurilor

Bunurile vor fi achiziţionate: a) în conformitate cu clauzele secţiunii I a "Ghidului de achiziţii în cadrul împrumuturilor B.I.R.D. şi creditelor AID", publicat de Banca în ianuarie 1995 şi revizuit în ianuarie şi august 1996, în septembrie 1997 şi în ianuarie 1999 (Ghidul); şi b) în cadrul contractelor încheiate pe baza procedurilor de cumpãrare, în conformitate cu clauzele paragrafelor 3.5 şi 3.6 din Ghid. Procedura de analiza descrisã în paragraful 4 al anexei nr. I la Ghid se va aplica acelor contracte, cu condiţia ca termenul "oferta" în acel paragraf 4 sa fie citit "cotatie".

ANEXA 2

CONTUL SPECIAL

1. Pentru scopurile acestei anexe:
a) termenul articol eligibil înseamnã acel articol stabilit în tabelul din paragraful 4.2 din anexa la acest acord;
b) termenul cheltuieli eligibile înseamnã cheltuieli efectuate pentru acoperirea costurilor rezonabile ale bunurilor şi serviciilor necesare activitãţilor şi care vor fi finanţate din sumele donatiei; şi
c) termenul alocaţii autorizate înseamnã o suma de pana la 150.000 dolari S.U.A. echivalent care va fi trasa din contul donatiei şi depozitata în contul special, potrivit paragrafului 3 a) din aceasta anexa.
2. Plãţile din contul special vor fi fãcute exclusiv pentru cheltuieli eligibile în conformitate cu clauzele acestei anexe.
3. Dupã ce Banca a primit evidenta acceptabilã prin care contul special a fost deschis în mod corespunzãtor, tragerile alocaţiei autorizate şi tragerile ulterioare care vor alimenta contul special vor fi fãcute dupã cum urmeazã:
a) Beneficiarul va transmite Bãncii o cerere sau cereri pentru depozitarea în contul special a unei sume sau a unor sume care nu vor depãşi suma cumulatã a alocaţiei autorizate. Pe baza acestei cereri sau a acestor cereri Banca va efectua, în numele Beneficiarului, trageri din contul donatiei şi va depozita în contul special o suma sau sumele, dupã cum a solicitat Beneficiarul.
b) (i) Pentru alimentarea contului special Beneficiarul va furniza Bãncii cereri pentru depozite în contul special la intervalele pe care le va specifica Banca.
(ii) Anterior sau la data fiecãrei astfel de cereri Beneficiarul va furniza Bãncii documentele şi alte evidente solicitate ca urmare a paragrafului 4 din aceasta anexa pentru plata sau plãţile pentru care este solicitatã alimentarea. Toate depozitele vor fi trase de Banca din contul donatiei în cadrul articolului (articolelor) eligibil (eligibile) şi în sumele echivalente respective, asa cum va fi fost justificat de documentele menţionate şi de alte evidente.
4. Pentru fiecare plata facuta de Beneficiar din contul special Beneficiarul va furniza Bãncii, ori de câte ori aceasta solicita în mod rezonabil, documentele şi alte evidente care sa indice ca aceste plati au fost fãcute exclusiv pentru cheltuieli eligibile.
5. Prin derogare de la clauzele paragrafului 3 din aceasta anexa, Bãncii nu i se va solicita sa facã depozite în contul special:
a) dacã oricând Banca va fi determinat ca toate tragerile urmãtoare ar trebui fãcute de Beneficiar direct din donaţie;
b) dacã Beneficiarul nu a reuşit sa furnizeze Bãncii, în cadrul unei perioade specificate în paragraful 5.1 b) (ii) din anexa la acest acord, orice rapoarte de audit solicitate sa fie furnizate Bãncii ca urmare a clauzelor paragrafului amintit pentru auditarea înregistrãrilor şi conturilor pentru contul special;
c) dacã oricând Banca va înştiinţa Beneficiarul despre intentiile sale de a suspenda în întregime sau în parte dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei ca urmare a clauzelor paragrafului 6.1 din anexa la acest acord;
d) o data ce suma totalã trasa din donaţie va egala echivalentul a de doua ori suma alocaţiei autorizate.
Tragerile din contul donatiei ale sumelor rãmase netrase din donaţie vor urma procedurile specificate de Banca prin înştiinţarea Beneficiarului. Aceste trageri vor fi fãcute numai dupã şi în mãsura în care Banca a fost satisfacuta ca toate aceste sume rãmase în depozit în contul special la data acestei instiintari vor fi utilizate pentru plata cheltuielilor eligibile.
6. a) Dacã oricând Banca a determinat ca orice plata din contul special: (i) a fost facuta pentru o cheltuiala sau într-o suma neeligibila, potrivit paragrafului 2 din aceasta anexa; sau (ii) nu a fost justificatã de evidentele furnizate Bãncii, Beneficiarul, dupã înştiinţarea prompta primitã de la Banca: A. va furniza evidentele suplimentare solicitate de Banca; sau B. va depozita în contul special (sau, dacã Banca va solicita astfel, va rambursa cãtre Banca) o suma egala cu suma unei astfel de plati sau a unei pãrţi din aceasta, nu neapãrat eligibilã sau justificatã. În afarã de cazul în care Banca va hotãrî altfel, nu va mai fi fãcut în continuare nici un depozit de cãtre Banca în contul special pana când Beneficiarul nu va fi furnizat astfel de evidente sau nu va fi fãcut un astfel de depozit sau de rambursare, dupã cum va fi cazul.
b) Dacã oricând Banca va fi determinat ca orice suma neutilizata din contul special nu va fi solicitatã sa acopere plãţile urmãtoare pentru cheltuielile eligibile, Beneficiarul va rambursa cu promptitudine Bãncii aceasta suma neutilizata, dupã înştiinţarea primitã din partea Bãncii.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016