Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 74 din 30 iunie 2021  pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, pentru modificarea art. 299 alin. (4) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, precum şi pentru stabilirea unor măsuri cu privire la acordarea concediilor medicale     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 74 din 30 iunie 2021 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, pentru modificarea art. 299 alin. (4) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, precum şi pentru stabilirea unor măsuri cu privire la acordarea concediilor medicale

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 645 din 30 iunie 2021
    Având în vedere necesitatea reglementării unor măsuri care să vină în sprijinul persoanelor asigurate aflate în incapacitate temporară de muncă, în sensul că se introduc prevederi pentru evaluarea stării de sănătate şi pentru monitorizarea evoluţiei bolii, în etape de scurtă durată şi succesive, în vederea recuperării capacităţii de muncă a persoanei asigurate şi reinserţiei socioprofesionale a acesteia,
    luând în considerare faptul că din contribuţia asiguratorie pentru muncă cota distribuită bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru plata concediilor medicale, conform art. 220^6 alin. (4) lit. d) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, este de 22% pentru anul 2021, stabilită prin Legea bugetului de stat pe anul 2021 nr. 15/2021,
    având în vedere faptul că stabilirea bazei de calcul al indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate se raportează la valoarea salariului minim brut pe ţară, care în anul 2020 s-a majorat cu aproximativ 54% faţă de valoarea celui stabilit pentru anul 2017, ceea ce a condus la majorarea cuantumului indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate de care beneficiază persoanele asigurate şi implicit la majorarea cheltuielilor bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate,
    se impune luarea de măsuri pentru controlul cheltuielilor cu indemnizaţii de concedii medicale, ţinând cont de faptul că persoanele asigurate beneficiază de concedii şi indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă pentru boli obişnuite, dacă îndeplinesc un stagiu minim de asigurare, respectiv de 6 luni, iar în cazul urgenţelor medico-chirurgicale, al bolilor infectocontagioase, pentru unele boli cardiovasculare, pentru SIDA şi neoplazii, pentru tuberculoză, precum şi pentru riscul maternal, indemnizaţiile se plătesc fără îndeplinirea unui stagiu, respectiv din ziua în care persoanele în cauză devin asigurate pentru concedii şi indemnizaţii.
    Luând în considerare creşterea cheltuielilor care se suportă din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, determinate de creşterea numărului beneficiarilor de indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, se impune implementarea unor măsuri menite să asigure decontarea fără sincope a acestor drepturi de care beneficiază persoanele asigurate pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate.
    Pentru punerea în acord a dispoziţiilor art. 26 alin. (1^1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la sintagma „în vârstă de 16 ani“, declarată neconstituţională prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 244 din 20 aprilie 2021, cu prevederile Constituţiei României, republicată,
    având în vedere că acest aspect reprezintă o situaţie extraordinară, care nu poate fi preîntâmpinată decât pe calea delegării legislative, întrucât în caz contrar s-ar crea o situaţie incertă cu privire la interpretarea şi aplicarea normei care face obiectul art. 26 alin. (1^1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la categoria de asiguraţi care pot avea dreptul la concediu şi indemnizaţie pentru îngrijirea copilului bolnav, în lipsa stabilirii unei vârste maxime a copilului.
    Ţinând cont de necesitatea punerii în concordanţă a dispoziţiilor din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, cu cele ale Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în ceea ce priveşte asigurarea unui acces mai facil la certificate de concediu medical în situaţia în care se impune izolarea persoanelor asigurate, prin reconsiderarea obligaţiei acestora de a prezenta adeverinţa de la plătitorii de indemnizaţii,
    pentru a se responsabiliza persoanele care se deplasează în interes personal în zone în care există epidemie, risc epidemiologic sau biologic, cu un agent înalt patogen, şi care, la întoarcerea pe teritoriul României, pentru a nu deveni astfel factori de risc pentru persoanele cu care vin în contact, intră în concediu medical pentru carantină, pentru care din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate se suportă indemnizaţiile corelative,
    întrucât, potrivit prevederilor legale în vigoare, în categoria persoanelor asigurate pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate se încadrează atât persoane cu plata unei contribuţii, cât şi persoane asigurate fără plata contribuţiei, în tot cuprinsul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, sintagma „stagiu de cotizare“ se înlocuieşte cu sintagma „stagiu de asigurare“.
    Având în vedere prevederile art. 624 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, care reglementează obligaţia autorităţilor şi instituţiilor publice de a stabili funcţiile publice specifice şi a le echivala cu funcţiile publice generale doar prin lege,
    ţinând cont de faptul că neadoptarea în regim de urgenţă a măsurii de echivalare a funcţiei publice de conducere specifice de medic-şef de la nivelul caselor de asigurări de sănătate cu funcţia publică de conducere de director executiv adjunct ar conduce la imposibilitatea stabilirii drepturilor salariale pentru personalul care ocupă aceste funcţii, deoarece această funcţie este o funcţie publică specifică cu prerogative de putere publică, a cărei salarizare trebuie echivalată prin lege cu o funcţie publică generală, respectiv cu funcţia publică de conducere de director executiv adjunct de la nivel teritorial,
    în considerarea faptului că neadoptarea acestor măsuri în regim de urgenţă, cu caracter excepţional, contribuie la majorarea cheltuielilor cu indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, ceea ce ar conduce la grevarea în continuare a bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, fără un control riguros al acestora,
    apreciind că intervenţia legislativă de urgenţă şi extraordinară este justificată de necesitatea unei reglementări exprese în vederea cheltuirii responsabile şi eficiente a fondurilor publice prin responsabilizarea atât a furnizorilor de servicii medicale, cât şi a beneficiarilor de concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate,
    întrucât aceste elemente vizează interesul general public şi constituie o situaţie de urgenţă şi extraordinară a cărei reglementare nu poate fi amânată,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    ART. I
    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.074 din 29 noiembrie 2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2 alineatul (1), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "e) concedii medicale şi indemnizaţii de risc maternal care se acordă persoanelor asigurate în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2003 privind protecţia maternităţii la locurile de muncă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 25/2004, cu modificările şi completările ulterioare."

    2. Articolul 3^1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3^1
    (1) Pentru a beneficia de concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, persoanele prevăzute la art. 1 trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
    a) să îndeplinească stagiul minim de asigurare necesar deschiderii drepturilor prevăzute la art. 2;
    b) să prezinte adeverinţa eliberată de plătitorul de indemnizaţii din care să reiasă numărul de zile de concediu de incapacitate temporară de muncă avute în ultimele 12/24 luni, după caz.
    (2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. b), persoanele prevăzute la art. 1 beneficiază de concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate fără prezentarea adeverinţei, în cazul urgenţelor medico-chirurgicale sau al bolilor infectocontagioase din grupa A, în cazul bolilor infectocontagioase pentru care se instituie izolarea stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 921/2020 privind aprobarea Listei bolilor infectocontagioase pentru care se instituie izolarea persoanelor, la domiciliul acestora, la locaţia declarată de acestea sau, după caz, în unităţi sanitare sau în locaţii alternative ataşate acestora, precum şi a Listei unităţilor sanitare de bază în care se tratează persoanele bolnave, precum şi în cazul carantinei.
    (3) Adeverinţa prevăzută la alin. (1) lit. b) se eliberează şi în cazul concediilor medicale pentru maternitate, pentru îngrijirea copilului bolnav, precum şi în cazul riscului maternal."

    3. La articolul 5, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 5
    (1) Cota de contribuţie prevăzută la art. 3 alin. (3) se datorează şi se achită de către persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2). Venitul lunar pentru care se optează plata contribuţiei este un venit ales care nu poate fi mai mic decât valoarea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, stabilit potrivit legii, şi nici mai mare decât valoarea a de 3 ori a acestuia, cu excepţia persoanelor care optează pentru încheierea contractului de asigurare pentru a beneficia de concedii medicale şi indemnizaţii pentru maternitate, pentru care venitul lunar pentru care se optează plata contribuţiei este un venit ales care nu poate fi mai mic decât valoarea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, stabilit potrivit legii, şi nici mai mare decât valoarea a de 12 ori a acestuia."

    4. La articolul 6, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Pentru a beneficia de concedii şi indemnizaţii, persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) sunt obligate să încheie contractul de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii cu casa de asigurări de sănătate la care sunt luate în evidenţă ca persoane asigurate în sistemul de asigurări sociale de sănătate potrivit prevederilor Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în baza declaraţiei fiscale depuse în vederea plăţii contribuţiei de asigurări sociale de sănătate potrivit art. 170 alin. (1), art. 174 alin. (6) şi art. 180 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Contractul se înregistrează la casa de asigurări de sănătate şi produce efecte de la data înregistrării."

    5. La articolul 10, alineatele (3) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(3) Pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2), baza de calcul al indemnizaţiilor prevăzute la art. 2 se determină ca medie a veniturilor asigurate, înscrise în contractul de asigurare, din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de asigurare, până la limita a 3 salarii de bază minime brute pe ţară garantate în plată, cu excepţia persoanelor care optează pentru încheierea contractului de asigurare pentru a beneficia de concedii medicale şi indemnizaţii pentru maternitate, pentru care baza de calcul al indemnizaţiilor se determină ca medie a veniturilor asigurate, înscrise în contractul de asigurare, din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe ţară lunar.
    .................................................................................................
(7) Pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2), în cazul în care stagiul de asigurare este mai mic de 6 luni, pentru situaţiile prevăzute la art. 9, baza de calcul al indemnizaţiilor de asigurări sociale o constituie media veniturilor lunare asigurate, înscrise în contractul de asigurare, sau, după caz, venitul lunar din prima lună de asigurare cu respectarea prevederilor alin. (4)."

    6. După articolul 14 se introduce un nou articol, articolul 14^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 14^1
    (1) Medicii prevăzuţi la art. 11 au obligaţia întocmirii unui plan de urmărire a evoluţiei bolii, care va cuprinde cel puţin indicaţiile terapeutice şi igieno-dietetice, pe care persoana asigurată are obligaţia să îl respecte, în cazurile în care se eliberează certificate de concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă. Structura planului de urmărire a evoluţiei bolii se stabileşte prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă.
    (2) Durata pentru care pot fi eliberate certificatele de concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă de către medicii prevăzuţi la art. 11 se stabileşte în normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2018/1.311/2017 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare, iar pentru fiecare episod de boală, în vederea urmăririi evoluţiei bolii care a determinat incapacitatea temporară de muncă a persoanei asigurate, se acordă în cel puţin două etape.
    (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru certificatele de concediu medical care se eliberează pentru unele boli speciale prevăzute la art. 13 alin. (3), pentru urgenţele medico-chirurgicale, pentru bolile infectocontagioase din grupa A, pentru bolile infectocontagioase pentru care se impune măsura izolării prevăzută la art. 8 alin. (1) din Legea nr. 136/2020, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pentru certificatele de concediu medical care vizează durata internării persoanei asigurate, medicul curant nu are obligaţia întocmirii planului de urmărire a evoluţiei bolii.
    (4) Pentru respectarea planului prevăzut la alin. (1), medicul curant va acorda consultaţii la cabinet. În cazul persoanelor nedeplasabile, consultaţiile se acordă la domiciliul persoanei asigurate sau la distanţă, după caz. Situaţiile care au condus la imposibilitatea deplasării persoanelor la cabinet sunt prevăzute în normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2018/ 1.311/2017, cu modificările şi completările ulterioare.
    (5) Concediul medical acordat la externarea din spital poate fi prelungit de către medicul de specialitate sau de către medicul de familie, după caz, în condiţiile stabilite prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2018/1.311/2017, cu modificările şi completările ulterioare."

    7. La articolul 22, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), indemnizaţia prevăzută la art. 18 lit. b) se suportă pentru o perioadă de 5 zile din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, în cazul în care se instituie măsura carantinei la întoarcerea pe teritoriul României, pentru o persoană care s-a deplasat în interes personal într-o zonă în care la momentul deplasării exista epidemie, risc epidemiologic sau biologic, cu un agent înalt patogen, în condiţiile stabilite prin normele de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 15/2018/1.311/2017, cu modificările şi completările ulterioare."

    8. La articolul 26, alineatul (1^1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1^1) În cazul copilului cu afecţiuni grave, asiguraţii au dreptul la concediu şi indemnizaţie pentru îngrijirea copilului bolnav în vârstă de până la 18 ani."

    9. La articolul 47, după alineatul (3) se introduc două noi alineate, alineatele (4) şi (5), cu următorul cuprins:
    "(4) Constituie contravenţie desfăşurarea activităţii de către persoanele prevăzute la art. 33 la unul dintre angajatori în perioada în care la celălalt/ceilalţi angajator/angajatori a prezentat certificat/certificate de concediu medical.
(5) Constituie contravenţie nerespectarea de către medicii curanţi a obligaţiei prevăzute la art. 14^1 alin. (1)."

    10. La articolul 48, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 48
    (1) Contravenţiile prevăzute la art. 47 se sancţionează după cum urmează:
    a) cele prevăzute la alin. (1) şi (2), cu amendă de la 3.500 lei la 6.000 lei;
    b) cele prevăzute la alin. (3), cu amendă de la 6.000 lei la 11.000 lei;
    c) cea prevăzută la alin. (4), cu amendă de la 1.000 lei la 2.000 lei, precum şi neplata/recuperarea indemnizaţiei de asigurări sociale de sănătate;
    d) cea prevăzută la alin. (5), cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei."

    11. În tot cuprinsul actului normativ, sintagma „stagiu de cotizare“ se înlocuieşte cu sintagma „stagiu de asigurare“.


    ART. II
    La articolul 299 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015, cu modificările şi completările ulterioare, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Funcţia de medic-şef al CNAS este funcţie publică specifică de conducere echivalată cu funcţia publică de conducere de director general adjunct de la nivelul funcţiilor publice de stat, iar cea de medic-şef al caselor de asigurări este funcţie publică specifică de conducere echivalată cu funcţia publică de conducere de director executiv adjunct de la nivelul funcţiilor publice teritoriale, astfel cum acestea sunt prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) şi art. 390 alin. (1) lit. b) şi f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare."


    ART. III
    (1) Contractele de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate încheiate cu casele de asigurări de sănătate de către persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit prevederilor în vigoare la data prezentei ordonanţe de urgenţă, îşi produc efectele până la data de 31 august 2021.
    (2) Persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se pot asigura în sistemul de asigurări sociale de sănătate, pentru a beneficia de concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, pe bază de contract de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, în condiţiile stabilite la art. I pct. 3 şi 5 din prezenta ordonanţă de urgenţă.
    (3) Venitul lunar înscris în contractele prevăzute la alin. (1), contribuţia lunară calculată şi achitată asupra acestui venit, pentru perioada de până la 31 august 2021, nu se modifică. Drepturile reprezentând indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate aferente certificatelor de concediu medical eliberate până la data de 31 august 2021 se acordă până la încetarea situaţiei care a determinat necesitatea eliberării respectivelor certificate medicale.

    ART. IV
    (1) Pentru sumele prevăzute la art. 38 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, respinse la plată de casele de asigurări de sănătate pentru care acestea au întocmit şi transmis comunicările de respingere a plăţii şi pentru care angajatorii nu au depus până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă o nouă cerere de restituire însoţită de documentele care dovedesc remedierea cauzelor de respingere la plată înscrise în comunicare, termenul-limită de depunere este data de 31 decembrie 2021.
    (2) Începând cu data de 1 ianuarie 2022, termenul de remediere a cauzelor de respingere şi de depunere a cererilor de restituire însoţite de documentele justificative este de maximum 90 de zile de la data primirii comunicării.
    (3) Sumele înscrise în cererile de restituire înregistrate la casele de asigurări de sănătate, în afara termenelor prevăzute la alin. (1) şi (2), se resping definitiv la plată şi nu se decontează din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate.

    ART. V
    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.074 din 29 noiembrie 2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv cu cele aduse prin prezenta ordonanţă de urgenţă, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, după aprobarea acesteia prin lege, dându-se textelor o nouă numerotare.

    ART. VI
    Prevederile cuprinse la art. I, III şi IV din prezenta ordonanţă de urgenţă intră în vigoare la data de 1 august 2021.



                    PRIM-MINISTRU
                    FLORIN-VASILE CÎŢU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Ilie-Dan Barna
                    Ministrul sănătăţii,
                    Ioana Mihăilă
                    Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                    Adrian Gheorghe
                    p. Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                    Mihnea-Claudiu Drumea,
                    secretar de stat
                    Ministrul finanţelor,
                    Alexandru Nazare

    Bucureşti, 30 iunie 2021.
    Nr. 74.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016