Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 172 din 8 decembrie 2022  privind dezvoltarea sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ şi a aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021 pentru gestionarea fondurilor europene aferente perioadei de programare 2021-2027 şi pentru completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 172 din 8 decembrie 2022 privind dezvoltarea sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ şi a aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021 pentru gestionarea fondurilor europene aferente perioadei de programare 2021-2027 şi pentru completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1192 din 12 decembrie 2022
    Având în vedere faptul că, potrivit art. 69 alin. (8) din Regulamentul (UE) 2021/1.060 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 iunie 2021 de stabilire a dispoziţiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziţie justă şi Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit şi acvacultură şi de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum şi Fondului pentru azil, migraţie şi integrare, Fondului pentru securitate internă şi Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor şi politica de vize, cu modificările şi completările ulterioare, statele membre ale Uniunii Europene se asigură că orice schimb de informaţii între beneficiari şi autorităţile responsabile de programe se efectuează prin intermediul unor sisteme de schimb electronic de date.
    În considerarea faptului că, pentru perioada de programare 2021-2027, prevederile art. 69 din Regulamentul (UE) 2021/1.060 creează obligaţia statelor membre ale Uniunii Europene de a dispune de sisteme de management şi control al fondurilor pentru programele lor în conformitate cu principiul bunei gestiuni financiare,
    având în vedere că unul dintre elementele care intervin în procesul de stabilire a sistemelor de management şi control şi care condiţionează acest proces este sistemul informatic centralizat, sistem care să permită înregistrarea şi stocarea electronică a datelor referitoare la fiecare operaţiune necesare pentru monitorizare, evaluare, gestiune financiară, verificare şi audit, pentru asigurarea securităţii, a integrităţii şi a confidenţialităţii datelor, precum şi a autentificării utilizatorilor,
    deoarece sistemul trebuie să îndeplinească toate cerinţele stabilite în anexa XIV la Regulamentul (UE) 2021/1.060 cu privire la schimbul electronic de date între autorităţile responsabile de programe şi beneficiar, respectiv asigurarea securităţii, integrităţii şi confidenţialităţii datelor, asigurarea disponibilităţii şi a funcţionării în timpul şi în afara programului de lucru standard (cu excepţia perioadelor de întreţinere tehnică), asigurarea unui sistem care să includă funcţii şi interfeţe logice, simple şi intuitive şi care să dispună de formulare interactive şi/sau precompletate de sistem pe baza datelor care sunt stocate în etapele succesive ale procedurilor, calcule automate, după caz, de controale automate integrate care reduc schimburile repetate de documente sau informaţii, de alerte generate de sistem pentru a informa beneficiarul că se pot executa anumite acţiuni, de urmărirea online a stadiului, permiţând beneficiarului să monitorizeze stadiul actual al proiectului, de asigurarea faptului că toate datele şi documentele disponibile anterior sunt prelucrate de sistemul de schimb electronic de date, de asigurarea ţinerii evidenţei şi a stocării datelor în sistem, permiţând astfel verificări administrative ale cererilor prezentate de beneficiari, de asigurarea utilizării unei semnături electronice compatibile cu unul dintre cele trei tipuri de semnătură electronică definite de Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă şi de abrogare a Directivei 1999/93/CE, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de asigurarea stocării datei de transmitere a documentelor şi datelor de către beneficiar către autorităţile responsabile de program şi viceversa, inclusiv protejarea confidenţialităţii datelor personale ale persoanelor fizice şi a confidenţialităţii comerciale a persoanelor juridice în conformitate cu prevederile Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor),
    având în vedere prevederile anexei nr. 2 litera C coroborate cu art. 11 lit. h) din Legea nr. 92/1996 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,
    luând în considerare prevederile art. 69 alin. (11) din Regulamentul (UE) 2021/1.060, potrivit cărora fiecare stat membru trebuie să dispună, până la momentul depunerii cererii de plată finală pentru primul an financiar, dar nu mai târziu de 30 iunie 2023, de o descriere a sistemului de gestiune şi control,
    având în vedere faptul că procesul de stabilire a sistemului de management şi control al fondurilor pentru programele de care este responsabilă România în perioada de programare 2021-2027 este condiţionat de dezvoltarea sistemului informatic centralizat, sistem care permite înregistrarea şi stocarea electronică a datelor referitoare la fiecare operaţiune necesară pentru monitorizarea, evaluarea, gestiunea financiară, verificarea şi auditul, pentru asigurarea securităţii, integrităţii şi a confidenţialităţii datelor, precum şi a autentificării utilizatorilor,
    în considerarea faptului că, pentru a fi eficientizat în regim de urgenţă, acest sistem informatic centralizat MySMIS2021 şi SMIS 2021, dezvoltat de către Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, implică pe lângă resursa financiară şi o componentă de resursă umană foarte bine pregătită şi motivată, precum şi ţinând cont de faptul că stimularea financiară a personalului instituţiei din domeniul IT&C este o măsură necesară pentru atragerea şi menţinerea specialiştilor în implementarea proiectelor cu finanţare din fonduri europene nerambursabile/rambursabile, raportat la importanţa asigurării capacităţii administrative a beneficiarilor de fonduri europene şi atingerea obiectivelor,
    având în vedere că imposibilitatea menţinerii personalului din domeniul IT&C va conduce, în final, la o instabilitate a aparatului tehnic de la nivelul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, ceea ce va genera în mod inevitabil întârzieri în îndeplinirea obligaţiilor în termenele stabilite prin actele normative,
    ţinând cont de complexitatea şi răspunderea personalului tehnic din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale în desfăşurarea activităţilor relevate anterior şi pentru asigurarea echităţii în acordarea drepturilor salariale pentru personalul implicat,
    având în vedere existenţa cadrului legal lacunar în domeniul finanţării proiectelor din fonduri externe nerambursabile pentru perioada de programare 2021-2027, care poate genera sincope şi întârzieri în elaborarea proiectelor mature cu impact direct asupra nivelului de absorbţie a fondurilor europene nerambursabile,
    deoarece în lipsa unor măsuri urgente privind pregătirea sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021 există posibilitatea unui număr redus de proiecte, precum şi posibile întârzieri, blocaje şi dificultăţi în implementare, accentuându-se riscul dezangajării resurselor disponibile alocate prin implementarea politicii de coeziune,
    luând în considerare că neadoptarea măsurilor propuse prin prezenta ordonanţă de urgenţă conduce la diminuarea efectelor de antrenare în economie a proiectelor care pot viza inclusiv încurajarea şi atragerea investiţiilor, cu impact direct asupra reducerii veniturilor la bugetul de stat,
    în vederea eliminării întârzierilor în dezvoltarea modulelor sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ sunt necesare măsuri suplimentare de sprijin în vederea finalizării şi asigurării funcţionării acestuia, întrucât împrejurările de faţă vizează interesul public şi constituie elementele unei situaţii extraordinare ce nu suferă amânare, se impune reglementarea unor măsuri în domeniul fondurilor europene.
    În temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    ART. 1
    Prezenta ordonanţă de urgenţă stabileşte cadrul instituţional pentru dezvoltarea şi funcţionarea sistemului unic de management al informaţiei privind fondurile externe nerambursabile aferente perioadei de programare 2021-2027 acordate României în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2021/1.060 al Parlamentului European şi al Consiliului din 24 iunie 2021 de stabilire a dispoziţiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziţie justă şi Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit şi acvacultură şi de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum şi Fondului pentru azil, migraţie şi integrare, Fondului pentru securitate internă şi Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor şi politica de vize.

    ART. 2
    În înţelesul prezentei ordonanţe de urgenţă, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
    a) MySMIS2021/SMIS2021+ reprezintă sistemul informatic unitar dezvoltat pentru gestionarea asistenţei financiare nerambursabile aferente perioadei financiare 2021-2027, gestionat de Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, denumit în continuare MIPE, care interacţionează eficient cu sistemul informatic al Comisiei Europene, denumit în continuare SFC 2021, şi care este proiectat având la bază principiul asigurării interoperabilităţii cu alte sisteme informatice, astfel încât să poată oferi în orice moment situaţii operative de ansamblu, precum şi raportări specifice şi detaliate, în funcţie de nevoile utilizatorilor. Sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+ include aplicaţiile informatice MySMIS2021 şi SMIS2021, precum şi aplicaţiile informatice conexe;
    b) MySMIS2021 reprezintă aplicaţia conexă sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ care permite definirea apelurilor de proiecte, elaborarea, depunerea şi evaluarea cererilor de finanţare, contractarea şi implementarea proiectelor, efectuarea raportărilor şi comunicărilor în cadrul proiectelor, precum şi schimbul de date între potenţiali beneficiari sau beneficiari şi autorităţi. Aplicaţia acoperă întregul ciclu de viaţă al proiectului în cadrul programelor finanţate din FEDR, FC, FSE+, FTJ şi FEAMPA în conformitate cu prevederile art. 69 paragraful (8) din Regulamentul (UE) 2021/1.060;
    c) SMIS2021 reprezintă aplicaţia conexă sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, care permite schimbul de date între autorităţile de management, Autoritatea de certificare şi plată, Autoritatea de Audit şi Comisia Europeană, necesar pentru efectuarea analizelor, rapoartelor, verificărilor, auditurilor, inclusiv pentru întocmirea aplicaţiilor de plată. Aplicaţia acoperă întregul ciclu de viaţă al proiectului în cadrul programelor finanţate din FEDR, FC, FSE+, FTJ şi FEAMPA în conformitate cu prevederile art. 72 paragraful (1) litera (e) din Regulamentul (UE) nr. 2021/1.060.


    ART. 3
    (1) În procesul de dezvoltare şi administrare a sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ şi a aplicaţiilor conexe MySMIS2021 şi SMIS2021, MIPE colaborează cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, denumit în continuare STS, conform atribuţiilor şi responsabilităţilor prevăzute la art. 4.
    (2) MIPE stabileşte cerinţele operaţionale de dezvoltare ale sistemului informatic MySMIS/SMIS2021+ şi ale aplicaţiilor conexe MySMIS2021 şi SMIS2021.
    (3) STS sprijină MIPE în vederea îndeplinirii atribuţiei prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. j) din Hotărârea Guvernului nr. 936/2020 pentru aprobarea cadrului general necesar în vederea implicării autorităţilor şi instituţiilor din România în procesul de programare şi negociere a fondurilor externe nerambursabile aferente perioadei de programare 2021-2027, precum şi a cadrului instituţional de coordonare, gestionare şi control al acestor fonduri, asigurând dezvoltarea, suportul tehnic şi mentenanţa aplicaţiilor informatice SMIS2021, respectiv MySMIS2021, 5 ani de la închiderea programelor, în conformitate cu responsabilităţile stabilite de prezenta ordonanţă de urgenţă.
    (4) Administrarea tehnică a sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, inclusiv a aplicaţiilor informatice conexe MySMIS2021 şi SMIS2021, precum şi găzduirea fizică a echipamentelor hardware ale MIPE aferente sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ sunt în responsabilitatea STS.
    (5) Administrarea operaţională a sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, inclusiv a aplicaţiilor informatice conexe MySMIS2021 şi SMIS2021, este în responsabilitatea MIPE.
    (6) Măsurile specifice domeniului cyber intelligence se realizează cu suportul Centrului Naţional Cyberint.
    ART. 4
    (1) În aplicarea prezentei ordonanţe de urgenţă, MIPE are următoarele atribuţii şi responsabilităţi:
    a) realizează analiza de business necesară pentru dezvoltarea aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021, cu sprijinul STS;
    b) asigură suportul tehnic pentru utilizatorii finali ai aplicaţiilor informatice menţionate la art. 3 alin. (2);
    c) pune la dispoziţie infrastructura IT fizică şi virtuală pentru dezvoltarea şi funcţionarea sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+;
    d) administrează infrastructura proprie IT fizică şi virtuală pentru sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+, cu sprijinul STS;
    e) monitorizează şi auditează infrastructura fizică şi virtuală, cu sprijinul STS.

    (2) În aplicarea prezentei ordonanţe de urgenţă, STS are următoarele atribuţii şi responsabilităţi:
    a) asigură, în baza cerinţelor operaţionale furnizate de MIPE, proiectarea, dezvoltarea şi implementarea funcţionalităţilor necesare realizării aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021, precum şi acordarea de suport specializat, la nivel de experţi, la solicitarea MIPE;
    b) efectuează testările de performanţă şi de securitate ale aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021 şi realizează operaţionalizarea acestora;
    c) asigură mentenanţa corectivă şi evolutivă a aplicaţiilor informatice MySMIS2021 şi SMIS2021 dezvoltate, precum şi serviciile de securitate cibernetică asociate;
    d) asigură găzduirea fizică a echipamentelor hardware ale MIPE aferente sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, precum şi serviciile de comunicaţii necesare pentru funcţionarea acestuia;
    e) configurează, administrează şi operează reţeaua de comunicaţii de tip VPN care asigură conectarea entităţilor responsabile la sistemul informatic, respectiv expunerea serviciilor de interes către reţeaua internet;
    f) configurează şi administrează tehnic centrul de suport operat de MIPE;
    g) administrează din punct de vedere tehnic infrastructura de comunicaţii a sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+.


    ART. 5
    MIPE deţine toate drepturile de proprietate asupra sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, inclusiv a aplicaţiilor conexe acestuia şi codul-sursă.
    ART. 6
    (1) În vederea îndeplinirii atribuţiilor prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă, STS prelucrează date cu caracter personal în calitate de persoană împuternicită de către MIPE, în calitate de operator de date, în conformitate cu responsabilităţile prevăzute la art. 4, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.
    (2) Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează de către reprezentanţii STS în condiţiile şi în limitele stabilite prin acordul de împuternicire încheiat între acestea. În acest sens, MIPE, prin politica de prelucrare a datelor cu caracter personal aplicabilă aplicaţiilor SMIS2021/MySMIS2021, stabileşte şi implementează măsurile necesare în vederea informării persoanelor vizate asupra operaţiunilor de prelucrare, precum şi modul de exercitare a drepturilor persoanelor vizate, în concordanţă cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.
    (3) În exercitarea atribuţiilor stabilite de prezenta ordonanţă de urgenţă, MIPE şi STS respectă regimurile de acces la date prevăzute la nivel naţional şi la nivelul Uniunii Europene şi acordă angajaţilor şi reprezentanţilor lor drepturile de acces la date prelucrate prin intermediul aplicaţiilor SMIS2021/MySMIS2021, după caz, în vederea îndeplinirii prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.
    (4) În realizarea prelucrărilor de date prevăzute la alin. (1), instituţiile publice menţionate în Hotărârea Guvernului nr. 936/2020 respectă prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare, ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr. 363/2018 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autorităţile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale şi combaterii infracţiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative şi de siguranţă, precum şi privind libera circulaţie a acestor date, precum şi ale Regulamentului (UE) 2016/679.
    (5) Datele cu caracter personal prelucrate prin intermediul aplicaţiilor SMIS2021/MySMIS2021 sunt stocate pentru o perioadă de 5 ani începând cu data de 31 decembrie a anului în care a fost efectuată ultima plată de către autoritatea de management către beneficiar, în conformitate cu prevederile art. 82 paragraful (1) din Regulamentul (UE) nr. 2021/1060. La momentul dezvoltării sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+ şi a aplicaţiilor conexe acestuia, MIPE analizează şi hotărăşte cu privire la conservarea sau ştergerea datelor colectate în cadrul sistemului informatic şi prelucrate în aplicaţiile conexe acestuia, sens în care informează STS cu privire la acţiunile ce trebuie realizate pentru conservarea sau ştergerea datelor.
    (6) Cererile referitoare la datele din aplicaţiile SMIS2021/MySMIS2021, precum şi cererile formulate pentru exercitarea drepturilor persoanelor vizate, prevăzute la art. 13-22 din Regulamentul (UE) 2016/679, în raport cu prelucrările de date cu caracter personal realizate în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă, se adresează şi se soluţionează de către MIPE.
    (7) În vederea implementării şi utilizării funcţionalităţilor aplicaţiei informatice MySMIS2021/SMIS2021+, MIPE transmite, primeşte, interoghează şi validează seturi de date din sistemele informatice ale instituţiilor şi autorităţilor publice menţionate în ordinul prevăzut la art. 7, în condiţiile prevăzute de acordul de colaborare încheiat între MIPE, STS şi entitatea care deţine seturile de date necesare.

    ART. 7
    În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se stabileşte prin ordin comun al ministrului investiţiilor şi proiectelor europene şi al directorului STS modul de exercitare de către MIPE şi STS a atribuţiilor prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


    ART. 8
    La articolul 16 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 492 din 28 iunie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alin. (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Personalul din cadrul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale şi Ministerului Afacerilor Interne nominalizat în echipele de proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile/ rambursabile care desfăşoară activităţi de analiză de business, dezvoltare, testare, administrare, operare, suport şi mentenanţă, inclusiv asigurare comunicaţii şi securitate cibernetică pentru sistemele şi aplicaţiile informatice de gestionare a asistenţei financiare nerambursabile/rambursabile, beneficiază de majorarea salariilor de bază/soldelor de funcţie, calculată în funcţie de tarifele orare prevăzute în contractele/acordurile/ deciziile/ordinele de finanţare, indiferent de numărul de proiecte în care este implicat. În situaţia în care în contractele/ acordurile/deciziile/ordinele de finanţare nu sunt specificate tarife orare, majorarea se calculează conform prevederilor alin. (1). Majorarea se acordă în raport cu timpul efectiv alocat activităţilor pentru fiecare proiect în parte. Prevederile alin. (3)-(9) şi alin. (11) se aplică în mod corespunzător."




                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Sorin Mihai Grindeanu
                    Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Marcel-Ioan Boloş
                    Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,
                    Ionel-Sorin Bălan
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu

    Bucureşti, 8 decembrie 2022.
    Nr. 172.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016