Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 16 din 15 martie 2018  privind asigurarea măsurilor necesare organizării şi desfăşurării unor proiecte culturale,  precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 16 din 15 martie 2018 privind asigurarea măsurilor necesare organizării şi desfăşurării unor proiecte culturale, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 239 din 19 martie 2018
    Având în vedere necesitatea respectării angajamentelor Guvernului României, care, prin Programul de guvernare 2018-2020, şi-a asumat adoptarea măsurilor necesare pentru asigurarea participării României în anul 2019 la Festivalul Internaţional de Artă Europalia,
    luând în considerare prevederile Acordului-cadru semnat la Bruxelles în data de 14 septembrie 2017, pe baza Memorandumului de înţelegere semnat la Bucureşti la data de 4 octombrie 2016, între partea română şi Europalia International,
    având în vedere că Institutul Cultural Român deţine expertiza profesională necesară desfăşurării unor programe culturale în afara ţării, activitatea externă a acestuia desfăşurându-se prin intermediul institutelor culturale româneşti din străinătate, inclusiv prin Institutul Cultural Român de la Bruxelles,
    prezentul demers normativ priveşte crearea cadrului legal primar, pentru a asigura organizarea şi desfăşurarea acestui proiect de interes naţional, precum şi promovarea imaginii culturii naţionale pe plan internaţional în anul Preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene.
    Ţinând cont de faptul că, în lipsa acestor măsuri legislative, luate în regim de urgenţă, impuse de o situaţie extraordinară, există riscul de a nu putea finaliza în timp util formalităţile de organizare şi finanţare a acestui proiect cultural de anvergură şi, ca o consecinţă directă, va fi afectat accesul public la evenimente culturale de înaltă calitate şi ţinută artistică, precum şi imaginea României în plan extern,
    având în vedere necesitatea respectării angajamentelor asumate prin Programul de guvernare 2018-2020, în vederea aprofundării parteneriatului strategic cu Franţa şi continuarea implementării Foii de parcurs a Parteneriatului strategic, în toate dimensiunile sale,
    ţinând cont de funcţiile de reprezentare şi coordonare ale Ministerului Afacerilor Externe, precum şi de rolul acestuia în promovarea imaginii României în lume prin organizarea de acţiuni de comunicare publică, de diplomaţie publică şi de diplomaţie culturală, în conformitate cu obiectivele de politică externă ale României,
    luând act de faptul că în prezent nu există cadru legal primar pentru organizarea şi desfăşurarea evenimentelor şi acţiunilor culturale de anvergură din cadrul Sezonului România-Franţa, precum şi de termenele asumate în pregătirea şi derularea acestora,
    având în vedere că, în lipsa acestor măsuri legislative luate în regim de urgenţă, impuse de o situaţie extraordinară, există riscul de a nu putea finaliza în timp util formalităţile de organizare şi finanţare a Sezonului România-Franţa,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    CAP. I
    Măsuri privind Festivalul Internaţional de Artă Europalia 2019
    ART. 1
    (1) Pregătirea şi participarea României, ca ţară invitată de onoare, la cea de a XXVII-a ediţie a Festivalului Internaţional de Artă Europalia 2019, denumit în continuare Festivalul Europalia, care se va desfăşura în perioada octombrie 2019-ianuarie 2020, în Belgia şi în alte state din Europa, sunt realizate de către Institutul Cultural Român, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale şi Secretariatul General al Guvernului.
    (2) Ministerul Afacerilor Externe asigură sprijin nemijlocit şi facilitează cooperarea cu partenerii externi prin misiunile diplomatice, contribuind totodată la armonizarea cu celelalte programe culturale de interes naţional, aflate în desfăşurare sau în dezvoltare.
    (3) Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, împreună cu unităţile care funcţionează în subordinea, sub autoritatea ori în coordonarea acestuia, identifică, propune şi sprijină evenimente culturale din cadrul Festivalului Europalia şi facilitează obţinerea avizelor şi autorizaţiilor necesare pentru exportul temporar al obiectelor de artă destinate expoziţiilor din cadrul acestui festival.

    ART. 2
    (1) Se constituie Grupul de lucru pentru pregătirea participării României la Festivalul Internaţional de Artă Europalia, denumit în continuare Grupul de lucru, format din câte un reprezentant la nivel de secretar de stat sau director general/director din cadrul ministerelor şi instituţiilor publice prevăzute la art. 1 alin. (1).
    (2) Grupul de lucru este condus de reprezentantul Institutului Cultural Român şi are ca obiectiv sprijinirea procesului de pregătire şi de participare a României la Festivalul Europalia.
    (3) Secretariatul Grupului de lucru este asigurat de către Institutul Cultural Român.
    (4) Grupul de lucru îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură armonizarea Festivalului Europalia cu celelalte programe majore în care România este implicată pe termen scurt sau mediu;
    b) avizează consultativ propunerile de proiecte transmise de Echipa Europalia România.

    (5) Desemnarea membrilor Grupului de lucru se face prin ordin al ministrului/conducătorului instituţiei publice, în termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.
    (6) Convocările Grupului de lucru sunt realizate, din dispoziţia preşedintelui Institutului Cultural Român, de către secretariatul Grupului de lucru, cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data reuniunii.

    ART. 3
    (1) Pe durata pregătirii şi desfăşurării Festivalului Europalia se constituie, prin ordin al preşedintelui Institutului Cultural Român, Echipa Europalia România.
    (2) Echipa Europalia România are următoarea structură:
    a) un coordonator general, directorul reprezentanţei Institutului Cultural Român de la Bruxelles, care este omologul managerului general Europalia International;
    b) un director artistic, desemnat dintre angajaţii aflaţi în structura Institutului Cultural Român;
    c) angajaţi din cadrul Institutului Cultural Român.

    (3) Activitatea Echipei Europalia România este sprijinită de un comisar general, funcţie onorifică, personalitate cu experienţă remarcabilă şi dovedită în organizarea unor evenimente internaţionale de anvergură, care va susţine proiectul pe toată durata acestuia. Comisarul general este desemnat, respectiv revocat, prin ordin al preşedintelui Institutului Cultural Român.

    ART. 4
    Echipa Europalia România are următoarele atribuţii:
    a) selectează propunerile de acţiuni/evenimente culturale relevante pentru realizarea programului cultural al României în cadrul Festivalului Europalia, care se supun aprobării Comitetului director al Institutului Cultural Român, în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă;
    b) colaborează cu Europalia International pentru pregătirea şi realizarea activităţilor cuprinse în programul Festivalului;
    c) elaborează şi transmite prin coordonatorul general către Europalia International, spre consultare şi aprobare comună, programul de participare a României la acest eveniment;
    d) asigură managementul şi monitorizarea realizării programului cultural al României la Festivalul Europalia, în timpul etapelor de pregătire şi desfăşurare a participării.


    ART. 5
    În termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, prin ordin al preşedintelui Institutului Cultural Român se stabilesc atribuţiile coordonatorului general şi ale directorului artistic ai Echipei Europalia.

    ART. 6
    (1) Comisarul general are următoarele atribuţii:
    a) acţionează ca ambasador al Festivalului Europalia în rândul societăţii civile şi al mediului de afaceri;
    b) identifică şi propune coordonatorului general şi Echipei Europalia diverse oportunităţi de sprijin pe care instituţii sau organizaţii le pot acorda pentru activităţile pregătitoare şi de implementare a programului Festivalului Europalia;
    c) sprijină organizatorii în procesul de atragere a donaţiilor şi sponsorizărilor conform legii;
    d) propune perfectarea unor parteneriate cu scopul atragerii de fonduri;
    e) participă la şedinţele Echipei Europalia România.

    (2) Activitatea pe care comisarul general o desfăşoară pentru participarea României la Festivalul Europalia nu este remunerată.

    ART. 7
    (1) Cheltuielile aferente pregătirii şi desfăşurării Festivalului Europalia în perioada 2018-2019 se suportă din bugetul Institutului Cultural Român.
    (2) Se aprobă plata echivalentului în lei al sumei de 300.000 euro în trei tranşe egale, de la bugetul de stat, drept contribuţie financiară datorată de România, prin bugetele Ministerului Afacerilor Externe şi Institutului Cultural Român, care asigură plata contribuţiei către organizaţia Europalia International în perioada 2018-2019.
    (3) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, plata primei tranşe de 100.000 euro este asigurată de către Ministerul Afacerilor Externe.
    (4) Institutul Cultural Român va asigura în anul 2018 plata celei de-a doua tranşe reprezentând suma de 100.000 euro, iar în anul 2019 Institutul Cultural Român va asigura plata ultimei părţi a contribuţiei financiare, reprezentând suma de 100.000 euro.

    ART. 8
    Pentru realizarea acţiunilor de pregătire şi participare la Festivalul Europalia, Comitetul director al Institutului Cultural Român exercită şi atribuţiile prevăzute la art. 7 alin. (1) lit. a) şi f) din Legea nr. 356/2003 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului Cultural Român, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    CAP. II
    Măsuri privind Sezonul România-Franţa 2018-2019
    ART. 9
    (1) Sezonul România-Franţa reprezintă un program bilateral de activităţi din următoarele domenii: cultural, educaţional şi universitar, ştiinţific, ecologic, economic, militar, comemorativ, digital, sportiv, gastronomic, turistic şi alte domenii de interes pe agenda bilaterală, organizat în colaborare cu autorităţi şi instituţii din Franţa, desfăşurat în Franţa şi în România.
    (2) Se aprobă organizarea Sezonului România-Franţa, care se va desfăşura în perioada 28 noiembrie 2018-14 iulie 2019, denumit în continuare Sezonul.
    (3) În vederea asigurării măsurilor pentru organizarea şi implementarea Sezonului se aprobă înfiinţarea Grupului de lucru interinstituţional de organizare a Sezonului, denumit în continuare Grupul de lucru, structură neremunerată.

    ART. 10
    (1) În vederea pregătirii şi implementării participării României la programele culturale majore în care România este implicată pe termen scurt şi mediu, printre care şi Sezonul, în cadrul Ministerului Afacerilor Externe se înfiinţează, cu caracter temporar, o structură încadrată cu un număr de 9 posturi în Centrala Ministerului Afacerilor Externe, prin suplimentarea numărului maxim de posturi din cadrul acestui minister, cu încadrarea în cheltuielile de personal aprobate prin bugetul pe anul 2018.
    (2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, Hotărârea Guvernului nr. 16/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Externe, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică în mod corespunzător.

    ART. 11
    (1) Organizarea Sezonului este realizată, pentru România, de către Ministerul Afacerilor Externe, în calitate de coordonator, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, Institutul Cultural Român, Ministerul Apărării Naţionale şi Secretariatul General al Guvernului.
    (2) Grupul de lucru are ca obiectiv armonizarea procesului de pregătire, organizare şi desfăşurare, din partea României, a Sezonului.

    ART. 12
    (1) Grupul de lucru are în componenţă reprezentanţi, la nivel de secretar de stat şi la nivel de expert, desemnaţi de către:
    a) Ministerul Afacerilor Externe;
    b) Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale;
    c) Institutul Cultural Român;
    d) Ministerul Apărării Naţionale;
    e) Secretariatul General al Guvernului.

    (2) Desemnarea reprezentanţilor prevăzuţi la alin. (1) se face prin ordin al ministrului de resort/conducătorului autorităţii, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.
    (3) Grupul de lucru este coordonat de către Ministerul Afacerilor Externe şi este condus de comisarul general al Sezonului.
    (4) Comisarul general al Sezonului este numit prin ordin al ministrului afacerilor externe, pe baza consultării dintre Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, Institutul Cultural Român şi Secretariatul General al Guvernului.
    (5) Grupul de lucru se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la propunerea comisarului general al Sezonului sau a oricărei instituţii reprezentate în cadrul Grupului de lucru, comunicată membrilor cu 3 zile înainte de data stabilită pentru desfăşurarea şedinţei.
    (6) Grupul de lucru poate colabora şi cu alte instituţii publice şi private, precum şi cu organizaţii guvernamentale şi neguvernamentale.
    (7) Instituţiile prevăzute la alin. (1) vor depune toate diligenţele pentru derularea acţiunilor curente specifice care decurg din deciziile Grupului de lucru.

    ART. 13
    (1) Grupul de lucru are următoarele atribuţii principale:
    a) aprobă şi implementează conceptul şi programul de participare a României la Sezon;
    b) colaborează cu autorităţi, instituţii şi organizaţii omoloage din Franţa, în vederea bunei desfăşurări a activităţilor cuprinse în programul Sezonului;
    c) întocmeşte bugetul necesar pentru implementarea proiectelor din programul Sezonului;
    d) validează propunerile de acţiuni, evenimente culturale pentru realizarea programului cultural al României în cadrul Sezonului.

    (2) Grupul de lucru colaborează cu comisarul general al Sezonului, în vederea armonizării şi asigurării coerenţei planificării, în funcţie de obiectivele definite în comun, pentru organizarea în bune condiţii a Sezonului.
    (3) Grupul de lucru participă în Comitetul mixt de organizare, denumit în continuare COM, organ decizional comun al părţii române şi franceze, constituit din reprezentanţi ai ministerelor şi ai organizaţiilor implicate, precum şi reprezentanţi ai misiunilor diplomatice ale celor două părţi.

    ART. 14
    (1) Comisarul general al Sezonului are următoarele atribuţii principale:
    a) asigură comunicarea constantă cu comisarul general numit de partea franceză;
    b) prezintă lunar ministrului culturii şi identităţii naţionale, ministrului afacerilor externe, ministrului apărării naţionale, secretarului general al Guvernului, preşedintelui Institutului Cultural Român, precum şi Grupului de lucru agenda de lucru, rapoarte privind stadiul pregătirii şi desfăşurării participării României la Sezon, precum şi modul de gestionare a fondurilor aferente;
    c) coordonează stabilirea programului Sezonului şi a calendarului proiectelor, în urma consultării cu Grupul de lucru;
    d) asigură interfaţa Sezonului în raporturile cu alte ministere, cu autorităţi şi instituţii publice, cu persoane fizice şi juridice, române sau străine;
    e) redactează, împreună cu omologul părţii franceze, în cursul şi pe măsura aprobării proiectelor, mesajele destinate autorilor acestora;
    f) este responsabil, alături de omologul francez, de definirea programului şi a concepţiei editoriale în ceea ce priveşte obiectivele Sezonului, momentele marcante şi numărul de proiecte;
    g) asigură managementul, organizarea şi monitorizarea realizării programului României în cadrul Sezonului, în timpul etapelor de pregătire şi desfăşurare a programului;
    h) asigură interfaţa Sezonului la nivelul mass-mediei şi al publicului larg;
    i) planifică, împreună cu omologul francez, programul în cele două state, cu sprijinul Grupului de lucru şi al misiunilor diplomatice ale celor două părţi;
    j) organizează, ori de câte ori este nevoie, întâlniri între echipe şi se asigură că cele două părţi au la dispoziţie permanent acelaşi nivel de informaţie;
    k) informează autorii proiectelor aprobate cu privire la includerea acestora în programul oficial al Sezonului şi le comunică obligaţiile ce le revin.

    (2) Comisarul general al Sezonului poate fi convocat de către Grupul de lucru ori de câte ori este nevoie.
    (3) Comisarul general al părţii române a Sezonului coordonează COM, alături de comisarul general al părţii franceze, conform Convenţiei tehnice.

    ART. 15
    În activitatea sa, comisarul general al Sezonului este sprijinit de structura din cadrul Ministerului Afacerilor Externe înfiinţată conform art. 10 alin. (1).

    ART. 16
    Modalităţile colaborării dintre Ministerul Afacerilor Externe şi celelalte instituţii din Grupul de lucru se stabilesc prin protocol de colaborare. Protocolul va fi semnat în termen de maximum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă.

    ART. 17
    (1) Cheltuielile aferente pregătirii şi desfăşurării Sezonului în perioada 2018-2019 se suportă în limita fondurilor aprobate anual potrivit legii, prin bugetele Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, Institutului Cultural Român şi Ministerului Apărării Naţionale.
    (2) Cheltuielile aferente pregătirii şi desfăşurării Sezonului pentru anul 2018 de către Ministerul Afacerilor Externe se asigură prin suplimentarea bugetului aprobat acestuia cu suma de 7.000 mii lei, prin diminuarea corespunzătoare a bugetului Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, aprobat potrivit legii.
    (3) Ministerul Afacerilor Externe, în vederea mediatizării Sezonului, poate să efectueze din bugetul propriu cheltuieli de publicitate.
    (4) Pentru pregătirea şi desfăşurarea Sezonului în perioada 2018-2019 instituţiile prevăzute la alin. (1) pot efectua categoriile de cheltuieli prevăzute la art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 245/2001, cu modificările şi completările ulterioare.
    (5) Instituţiile prevăzute la alin. (1) pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări acordate de persoane fizice sau juridice, din ţară şi din străinătate, precum şi din alte surse, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
    (6) Participarea României la Sezon poate fi susţinută financiar de alte instituţii şi autorităţi publice centrale, în condiţiile legii.

    ART. 18
    (1) Se autorizează Ministerul Finanţelor Publice să introducă modificările în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetelor Ministerului Afacerilor Externe şi Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pe anul 2018, corespunzător prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, după caz, la propunerea acestora.
    (2) Se autorizează ordonatorii principali de credite să introducă modificările corespunzătoare în anexele la bugetele proprii şi să le comunice Ministerului Finanţelor Publice.

    CAP. III
    Modificarea şi completarea unor dispoziţii
    ART. 19
    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2017 privind înfiinţarea Centrului Cultural „Sala Palatului“ şi pentru stabilirea unor măsuri care să asigure funcţionarea acestuia, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1026 din 27 decembrie 2017, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 3, alineatul (4) va avea următorul cuprins:
    "(4) Centrul Cultural «Sala Palatului» preia de la Regia Autonomă «Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat» imobilul prevăzut la alin. (1), precum şi patrimoniul aferent acestuia, inclusiv activele fixe, obiectele de inventar, bunurile mobile şi dotările aferente acestui imobil, pe bază de protocol de predare-preluare încheiat în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii prevăzute la art. 1 alin. (2), cu condiţia achitării prealabile de către Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale a sumelor prevăzute la art. 5 alin. (1)-(3)."

    2. La articolul 6, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
    "ART. 6
    (1) Fondurile alocate de la bugetul de stat prevăzute la art. 5 alin. (1)-(3) se achită Regiei Autonome «Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat», din bugetul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pe anul 2018 de la capitolul 67.01 «Cultură, recreere şi religie», prin virări de credite de la titlul 65 «Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă» la titlul 71 «Active nefinanciare"



    ART. 20
    După alineatul (2) al articolului 12 din Legea nr. 356/2003 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Institutului Cultural Român, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 555 din 2 septembrie 2013, cu modificările şi completările ulterioare, se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu următorul cuprins:
    "(2^1) Preşedintele şi vicepreşedinţii Institutului beneficiază de cabinetul demnitarului, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administraţia publică centrală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 760/2001, cu modificările şi completările ulterioare."


    ART. 21
    La data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se abrogă:
    a) Hotărârea Guvernului nr. 714/2016 privind stabilirea măsurilor necesare pentru asigurarea participării României, ca ţară invitată de onoare, la Festivalul Internaţional de Artă EUROPALIA 2019, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 773 din 4 octombrie 2016;
    b) Hotărârea Guvernului nr. 641/2016 privind stabilirea măsurilor necesare pentru organizarea Sezonului cultural România - Franţa 2018, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 704 din 9 septembrie 2016.




                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Ioana-Andreea Lambru
                    p. Preşedintele Institutului Cultural Român,
                    Dan Bela Krizbai,
                    vicepreşedinte
                    p. Ministrul afacerilor externe,
                    Dănuţ Sebastian Neculăescu,
                    secretar de stat
                    Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
                    Lia-Olguţa Vasilescu
                    Ministrul culturii şi identităţii naţionale,
                    George Vladimir Ivaşcu
                    Ministrul apărării naţionale,
                    Mihai-Viorel Fifor
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 15 martie 2018.
    Nr. 16.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016