Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 109 din 20 decembrie 2017  privind înfiinţarea Centrului Cultural Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 109 din 20 decembrie 2017 privind înfiinţarea Centrului Cultural "Sala Palatului" şi pentru stabilirea unor măsuri care să asigure funcţionarea acestuia

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1026 din 27 decembrie 2017
    Având în vedere nevoile concrete ale sectorului cultural, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN) a demarat demersurile pentru consolidarea, restaurarea şi modernizarea Sălii Palatului şi, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, a purtat primele discuţii cu reprezentanţi ai Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei pentru susţinerea financiară a unui astfel de proiect, în cadrul unui împrumut acordat în condiţii avantajoase pentru România.
    Având în vedere destinaţia culturală ce urmează a fi dată acestui imobil şi atribuţiile specifice MCIN, prima etapă în acest demers de transformare a spaţiului într-un centru cultural şi o condiţie sine qua non pentru accesarea împrumutului extern o constituie trecerea imobilului din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale.
    Luând act de faptul că la ora actuală nu există o sală modernă de concerte de dimensiuni mari în Bucureşti şi nicio infrastructură adecvată pentru evenimente culturale de anvergură şi având în vedere prioritatea actualului Guvern privind proiectarea unei săli de concerte la standarde internaţionale în Bucureşti, ce urmează să devină centrul de referinţă pentru Festivalul şi Concursul Internaţional „George Enescu“, sunt necesare demersuri legislative şi administrative pentru realizarea acestor obiective.
    Transformarea şi adaptarea acestui imobil pentru a servi ca sală de concerte pentru mai multe genuri muzicale ar plasa definitiv capitala noastră pe harta circuitelor muzicale internaţionale şi ar spori totodată anvergura Festivalului „George Enescu“, devenit un incontestabil brand de ţară şi care va putea, în sfârşit, să asigure desfăşurarea acestui eveniment în condiţii demne de secolul XXI. Mai mult decât atât, noua sală va permite organizarea de activităţi culturale la nivel înalt şi va funcţiona în baza unei strategii culturale transparente care va facilita parteneriatele publice sau/şi private în domeniu.
    Acest spaţiu cultural de mare anvergură va avea un rol deosebit atât în promovarea culturii şi a muzicii în special, cât şi a imaginii României în lume. Prin consolidarea, reabilitarea şi modernizarea Sălii Palatului se doreşte crearea unui spaţiu care să corespundă din punctul de vedere al capacităţii, al siguranţei spectatorilor, dar şi al dotărilor tehnice la standardele oferite de majoritatea sălilor de profil din lume, astfel ca evenimentele culturale semnificative şi publicul lor să beneficieze de condiţii în acord cu nivelul calităţii actului artistic.
    Revitalizarea construcţiei monumentului istoric Sala Palatului în scopul amenajării unei săli de concerte multifuncţionale reduce semnificativ costurile financiare şi de timp în comparaţie cu ridicarea unei construcţii noi în centrul capitalei. Totodată, interesul general vizează asigurarea accesului la cultură, ca drept şi principiu constituţional.
    Nefinalizarea în timp util a formalităţilor pentru contractarea unui împrumut pentru modernizarea şi consolidarea imobilului Sala Palatului va avea consecinţe negative asupra stării generale a imobilului, care nu va putea beneficia de reparaţiile care se impun şi nici de modernizările atât de necesare. În ipoteza neadoptării urgente a acestui act normativ, consecinţele negative se vor răsfrânge, în mod direct, şi asupra beneficiarilor evenimentelor desfăşurate la Sala Palatului, aceştia fiind privaţi de accesul la evenimente culturale de înaltă calitate şi ţinută artistică.
    De asemenea, amânarea în continuarea demersurilor necesare pentru realizarea modernizării şi consolidării imobilului Sala Palatului va perpetua criticile publicului şi ale specialiştilor în domeniu cu privire la condiţiile de desfăşurare a Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu“, devenit unul dintre cele mai apreciate şi frecventate evenimente culturale europene şi o incontestabilă carte de vizită pentru România.
    Situaţia extraordinară care necesită intervenţia legislativă prin delegare este determinată de necesitatea asigurării dreptului de administrare a imobilului anterior obţinerii împrumutului extern.
    Pentru respectarea angajamentului Guvernului, dată fiind durata anticipată a unei investiţii de anvergura celei ce urmează a fi realizată la Sala Palatului, având în vedere regularitatea ediţiilor Festivalului Internaţional „George Enescu“, precum şi termenul agreat de partea română în relaţia cu finanţatorul extern pentru aprobarea împrumutului (martie 2018), este imperios necesară adoptarea de urgenţă a prezentului act normativ, care va facilita accesarea fondurilor externe în timp util prin realizarea formalităţilor necesare pentru transmiterea cererii de împrumut către Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, în cursul lunii ianuarie 2018.
    Ţinând cont de faptul că în lipsa acestor măsuri legislative luate în regim de urgenţă, impuse de o situaţie extraordinară, există riscul de a nu putea finaliza în timp util formalităţile de contractare a fondurilor externe şi, ca o consecinţă directă, nu vor putea fi demarate în timp util lucrările de modernizare şi consolidare a imobilului Sala Palatului, pentru a permite desfăşurarea la standarde înalte a ediţiilor viitoare ale Festivalului Internaţional „George Enescu“, începând cu anul 2019, şi implicit accesul public la evenimente culturale de înaltă calitate şi ţinută artistică,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    ART. 1
    (1) Se înfiinţează Centrul Cultural „Sala Palatului“, instituţie publică de spectacole şi concerte, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, finanţată din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, având sediul în strada Ion Câmpineanu nr. 28, sector 1, municipiul Bucureşti.
    (2) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale va elabora hotărârea de Guvern privind organizarea şi funcţionarea Centrului Cultural „Sala Palatului“.
    (3) Salarizarea personalului Centrului Cultural „Sala Palatului“ se face conform reglementărilor legale în vigoare privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, la nivel de unităţi subordonate.

    ART. 2
    Valoarea de inventar a bunului imobil aflat în administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“, cu numărul M.F. 153183, prevăzut în anexa nr. 40 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică la suma de 34.966.575,08 lei.

    ART. 3
    (1) Se aprobă transmiterea bunului imobil aflat în domeniul public al statului, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1, din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ în administrarea Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului“.
    (2) Se aprobă transmiterea bunurilor de natura activelor fixe şi obiectelor de inventar identificate conform anexei nr. 2, aflate în domeniul public al statului, din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ în administrarea Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului“.
    (3) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii de Guvern privind organizarea şi funcţionarea Centrului Cultural „Sala Palatului“ personalul care asigură funcţionarea imobilului „Sala Palatului“, din cadrul Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“, se preia şi se încadrează în cadrul Centrului Cultural „Sala Palatului“, cu respectarea prevederilor şi procedurilor legale.
    (4) Centrul Cultural „Sala Palatului“ preia de la Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ imobilul prevăzut la alin. (1), precum şi patrimoniul aferent acestuia, inclusiv activele fixe, obiectele de inventar, bunurile mobile şi dotările aferente acestui imobil, pe bază de protocol de predare-preluare încheiat în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii prevăzute la art. 1 alin. (2).

    ART. 4
    (1) La data semnării protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4), Centrul Cultural „Sala Palatului“ se subrogă în toate drepturile şi obligaţiile Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“, inclusiv în cele provenite din convenţiile şi contractele încheiate potrivit legii.
    (2) Patrimoniul Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ se diminuează cu valoarea de inventar a imobilului prevăzut la art. 3 alin. (1) şi a bunurilor mobile, transmise conform prezentei ordonanţe de urgenţă, conform protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4).

    ART. 5
    (1) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 4.530 mii lei, inclusiv TVA, pentru plata contravalorii Proiectului tehnic al reabilitării imobilului, investiţie în curs de finalizare, aflat în proprietatea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ şi achiziţionat din fondurile proprii ale acesteia.
    (2) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 221 mii lei pentru plata investiţiilor şi modernizărilor realizate şi recepţionate de către Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ din fondurile proprii, de la data preluării imobilului, şi care trec, în condiţiile legii, în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului“, la valoarea de inventar, inclusiv TVA.
    (3) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 217 mii lei pentru plata valorii rămasă de amortizat, inclusiv TVA, a bunurilor de natura activelor fixe şi a obiectelor de inventar, achiziţionate de către Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ din fondurile proprii, de la data preluării imobilului, pentru dotarea sau utilarea imobilului „Sala Palatului“.
    (4) Sumele prevăzute la alin. (1) şi (2) majorează valoarea de inventar a imobilului prevăzut la art. 3 alin. (1).

    ART. 6
    (1) Fondurile alocate de la bugetul de stat prevăzute la art. 5 alin. (1)-(3) se achită Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“, din bugetul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pe anul 2017 de la capitolul 67.01 „Cultură, recreere şi religie“, titlul 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă“.
    (2) Investiţiile recepţionate şi modernizările finalizate prevăzute la art. 5 alin. (2) se menţionează distinct în cuprinsul protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4).
    (3) Până la data semnării protocolului de predare-preluare prevăzut la art. 3 alin. (4), cheltuielile cu utilităţile, precum şi plata drepturilor salariale ale personalului aferent imobilului „Sala Palatului“ rămân în sarcina Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“.

    ART. 7
    (1) La data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se abrogă:
    a) numărul curent 68 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 60/2005 privind organizarea şi funcţionarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 105 din 1 februarie 2005, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) Hotărârea Guvernului nr. 1.088/2006 privind înfiinţarea Centrului Cultural „Sala Palatului“, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 731 din 28 august 2006, cu modificările şi completările ulterioare.

    (2) În cuprinsul hotărârii prevăzute la art. 1 alin. (2) Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale va propune şi modificarea corespunzătoare a anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea introducerii în cuprinsul anexei a Centrului Cultural „Sala Palatului“, precum şi majorarea corespunzătoare a numărului total de posturi cu numărul de posturi preluate de la Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“.

    ART. 8
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.



                    PRIM-MINISTRU
                    MIHAI TUDOSE
                    Contrasemnează:
                    p. Ministrul culturii şi identităţii naţionale,
                    Alexandru Pugna,
                    secretar de stat
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Roxana-Cezarina Bănică
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Ionuţ Mişa
                    p. Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
                    Adrian Marius Rîndunică,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 20 decembrie 2017.
    Nr. 109.
    ANEXA 1

    DATELE DE IDENTIFICARE
    ale imobilului aflat în domeniul public al statului, care se transmite din administrarea
    Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“
    în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale
    pentru Centrul Cultural „Sala Palatului“

┌────┬──────┬───────────┬──────────────┬─────────────┬────────────────┬─────────────┐
│ │ │Denumirea │Persoana │Persoana │ │ │
│Nr. │Nr. │şi locul │juridică de la│juridică la │Caracteristicile│Valoarea de │
│crt.│M.F.P.│unde este │care se │care se │tehnice ale │inventar │
│ │ │situat │transmite │transmite │imobilului │(lei) │
│ │ │imobilul │imobilul │imobilul │ │ │
├────┼──────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │Statul român,│ │ │
│ │ │ │Statul român, │domeniul │Suprafaţa │ │
│ │ │Imobil │domeniul │public, în │terenului - │ │
│ │ │„Sala │public, din │administrarea│8.955 mp │ │
│ │ │Palatului“,│administrarea │Ministerului │Suprafaţa utilă │ │
│ │ │str. Ion │Regiei │Culturii şi │- 20.287,52 mp │ │
│1. │153183│Câmpineanu │Autonome │Identităţii │Suprafaţa │34.966.575,08│
│ │ │nr. 28, │„Administraţia│Naţionale │construită la │ │
│ │ │sectorul 1,│Patrimoniului │pentru │sol - 6.998 mp │ │
│ │ │Bucureşti │Protocolului │Centrul │Suprafaţa │ │
│ │ │CF: 226281 │de Stat“ │Cultural │desfăşurată - │ │
│ │ │ │CUI: 2351555 │„Sala │21.212 mp │ │
│ │ │ │ │Palatului“ │ │ │
│ │ │ │ │CUI: 4192812 │ │ │
└────┴──────┴───────────┴──────────────┴─────────────┴────────────────┴─────────────┘



    ANEXA 2

    DATELE DE IDENTIFICARE
    ale bunurilor de natura activelor fixe şi obiectelor de inventar (în număr de 45)
    aflate în domeniul public al statului, care se transmit din administrarea
    Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat“ (CUI: 2351555)
    în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale (CUI: 4192812)
    pentru Centrul Cultural „Sala Palatului“

┌────┬─────┬────────────────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┬───────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Dată │ │ │ │ │
│Nr. │Nr. │ │punere │Preţ │ │Valoare │Valoare│
│crt.│inv. │Denumire │ │unitar│Cant.│evidenţă│totală │
│ │MF │ │în │ │ │ │ │
│ │ │ │funcţiune │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│1 │21089│BR.RE.PE ASTEPTARE │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│2 │21090│BR.RE.DE VEGHE │01.01.1991│1.800 │1 │1.800 │1.800 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│3 │21091│BR.RE.LA FERESASTRA │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │H.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│4 │21092│BR.RE.DARURI I │01.01.1991│1.800 │1 │1.800 │1.800 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│5 │21093│BR.RE.DEP.O AMIN. │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│6 │21094│BR.RE.DIN PROFIL │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│7 │21095│BR.RE FALCONIER │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │HO.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│8 │21096│BR.RE.PR.LA GHERGHEF│01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │FLAMINDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│9 │21097│BR.RE.PICTORUL HOREA│01.02.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│10 │21098│BR.RE.LA DESEN HOREA│01.01.1998│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│11 │21099│BR.RE.PROFIL PIERDUT│01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│12 │21100│BR.RE.SOMN IN MAINI │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │H.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│13 │21101│BR.RE.FATA ARLECHIN │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │H.FLAMINDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│14 │21102│BR.RE.ANOTIMPURILE │01.01.1991│500 │4 │2.000 │2.000 │
│ │ │MUNCII HF │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│15 │21103│BR.RE.FEMEIA CU LIRA│01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│16 │21104│BR.RE.FEM. CU CARTE │01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │H.FLAMANDU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│17 │21105│PIC.FR. DE ARTAR │01.11.1996│2.000 │1 │2.000 │2.000 │
│ │ │V.MARGINEAN │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│18 │21106│PIC.LIVADA DE MERI │01.01.1996│600 │1 │600 │600 │
│ │ │E.NICULESCU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│19 │21107│PIC.PLANTATIE EMILIA│01.11.1996│600 │1 │600 │600 │
│ │ │NICULESCU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│20 │21108│PIC.FLORI DAN │01.01.1991│1.500 │1 │1.500 │1.500 │
│ │ │HATMANU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│21 │21109│PIC.FLORI DE LILIAC │01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │EUGEN POPA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│22 │21110│PIC.BUJORI VIRGIL │01.01.1991│2.000 │1 │2.000 │2.000 │
│ │ │ALMASAN │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│23 │21111│PIC.DUBLU PEISAJ │01.11.1996│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │V.MARGINEAN │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│24 │21112│PIC.FLORI DE CAMP │01.01.1991│600 │1 │600 │600 │
│ │ │EUGEN POPA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│25 │21113│PIC.PRIMAVARA VIRGIL│01.01.1991│2.000 │1 │2.000 │2.000 │
│ │ │ALMASAN │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│26 │21114│PIC.FLORI SIMIONA │01.01.1991│600 │1 │600 │600 │
│ │ │CHINTILA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│27 │21115│PIC.CRINI VIRGIL │01.01.1991│1.800 │1 │1.800 │1.800 │
│ │ │ALMASAN │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│28 │21116│PIC.TRIPTIC FLORIN │01.11.1996│1.600 │1 │1.600 │1.600 │
│ │ │CIUBOTARU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│29 │21117│PIC.GAROAFE DIMITRIE│01.01.1991│500 │1 │500 │500 │
│ │ │GRIGORAS │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│30 │21118│PIC.ANEMONE NIVOLAE │01.01.1991│120 │1 │120 │120 │
│ │ │BLEI │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│31 │21120│PIC.IARNA IN DELTA │01.01.1991│500 │1 │500 │500 │
│ │ │P.POPOVICI │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│32 │21121│TAPIS.ROD VIORICA │01.01.1991│3.000 │1 │3.000 │3.000 │
│ │ │IACOB │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│33 │21123│TAPIS.COMPOZITIE │01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │FILARET O. │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│34 │21124│TAPIS.MIHAI-VITEAZUL│01.12.1982│4.000 │1 │4.000 │4.000 │
│ │ │L.SARU │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│35 │21125│TAPIS.BRAZDA BOGATA │01.01.1991│1.800 │1 │1.800 │1.800 │
│ │ │IL.BALOTA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│36 │21126│TAPIS.PRIMAVARA │01.01.1991│1.200 │1 │1.200 │1.200 │
│ │ │NICOLAE BALAJ │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│37 │21127│TAPIS.DRUM GABRIELA │01.01.1991│600 │1 │600 │600 │
│ │ │BEJA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│38 │21128│TAPIS.MUNTELE │01.01.1991│2.500 │1 │2.500 │2.500 │
│ │ │FILARET OLOIER │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│39 │21129│TAPIS.ARC PESTE TIMP│01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │O.PASTINA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│40 │21130│TAPIS.PEISAJ V │01.01.1991│400 │1 │400 │400 │
│ │ │GEORGETA PECULA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│41 │21131│TAPIS.SOLARA │01.01.1998│1.200 │1 │1.200 │1.200 │
│ │ │SZERVATUSZ B. │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│42 │21132│TAPIS.COVOR ZB. ANA │01.01.1991│2.000 │1 │2.000 │2.000 │
│ │ │LUPAS │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│43 │21133│TAPIS.UNDE I OLOIER │01.11.1996│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │MARIANA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│44 │21134│TAPIS.UNDE II OLOIER│01.11.1996│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │MARIANA │ │ │ │ │ │
├────┼─────┼────────────────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│45 │21135│TAPIS.COMPOZITIE I │01.01.1991│1.000 │1 │1.000 │1.000 │
│ │ │M.FLAMIND │ │ │ │ │ │
└────┴─────┴────────────────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴───────┘



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016