Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. M.80 din 30 iulie 2009  pentru aprobarea Procedurii de preselectie organizata de Ministerul Apararii Nationale in vederea participarii functionarilor publici de executie la concursul anual de promovare rapida organizat de catre Agentia Nationala a Functionarilor Publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. M.80 din 30 iulie 2009 pentru aprobarea Procedurii de preselectie organizata de Ministerul Apararii Nationale in vederea participarii functionarilor publici de executie la concursul anual de promovare rapida organizat de catre Agentia Nationala a Functionarilor Publici

EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 555 din 10 august 2009
Pentru aplicarea prevederilor <>art. 131 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare,

ministrul apãrãrii naţionale emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Procedura de preselecţie organizatã de Ministerul Apãrãrii Naţionale în vederea participãrii funcţionarilor publici de execuţie la concursul anual de promovare rapidã organizat de cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apãrãrii naţionale,
Mihai Stãnişoarã


Bucureşti, 30 iulie 2009.
Nr. M.80.


ANEXĂ


PROCEDURA DE PRESELECŢIE
organizatã de Ministerul Apãrãrii Naţionale în
vederea participãrii funcţionarilor publici de execuţie la concursul anual de
promovare rapidã organizat de cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici

CAP. I
Dipoziţii generale

ART. 1
(1) Promovarea rapidã în grad profesional reprezintã una dintre modalitãţile de dezvoltare a carierei funcţionarilor publici de execuţie din Ministerul Apãrãrii Naţionale.
(2) Concursul de promovare rapidã a funcţionarilor publici de execuţie în gradul profesional urmãtor se organizeazã anual de cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, în limita numãrului de posturi prevãzute prin planul de ocupare a funcţiilor publice, cu încadrarea în limita fondurilor alocate prin buget.
(3) Şefii direcţi ai funcţionarilor publici de execuţie au obligaţia de a sprijini dezvoltarea carierei funcţionarilor publici de execuţie din subordine prin promovare rapidã, în conformitate cu prevederile <>art. 129 alin. (2) lit. a) şi b) din Hotãrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(4) În vederea elaborãrii Planului de ocupare a funcţiilor publice din Ministerul Apãrãrii Naţionale, şefii structurilor centrale transmit propuneri la Direcţia management resurse umane în primul semestru al fiecãrui an, pentru anul calendaristic urmãtor.
ART. 2
(1) În vederea participãrii funcţionarilor publici de execuţie la concursul de promovare rapidã, Ministerul Apãrãrii Naţionale organizeazã o preselecţie anualã, în douã etape, potrivit prevederilor <>art. 131 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 611/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Funcţionarii publici de execuţie care promoveazã testarea anualã a cunoştinţelor de specialitate participã la concursul de promovare rapidã.
ART. 3
(1) Pot participa la testarea cunoştinţelor de specialitate în vederea promovãrii rapide funcţionarii publici de execuţie care îndeplinesc cumulativ condiţiile prevãzute la <>art. 70 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Forma de perfecţionare profesionalã menţionatã la <>art. 70 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, trebuie sã fi fost absolvitã în anul anterior celui în care se desfãşoarã testarea şi concursul anual de promovare rapidã.

CAP. II
Comisia de testare şi Comisia de soluţionare a contestaţiilor

ART. 4
(1) În vederea organizãrii şi desfãşurãrii testãrii cunoştinţelor de specialitate se constituie Comisia de testare a cunoştinţelor de specialitate ale funcţionarilor publici de execuţie în vederea participãrii acestora la concursul anual de promovare rapidã, denumitã în continuare Comisia de testare.
(2) Pentru soluţionarea eventualelor contestaţii depuse de funcţionarii publici de execuţie ca urmare a testãrii cunoştinţelor de specialitate în vederea participãrii acestora la concursul anual de promovare rapidã se constituie Comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(3) Comisiile prevãzute la alin. (1) şi (2) se constituie prin grija Direcţiei management resurse umane, dupã publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a regulamentului, aprobat prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, în vederea organizãrii şi desfãşurãrii concursului de promovare.
(4) Comisia de testare este formatã din câte un reprezentant din cadrul urmãtoarelor structuri:
a) Departamentul pentru politica de apãrare şi planificare;
b) Departamentul pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã;
c) Departamentul pentru armamente;
d) Statul Major General;
e) Secretariatul general;
f) Direcţia management resurse umane;
g) Direcţia financiar-contabilã;
h) Direcţia audit intern;
i) Corpul de control şi inspecţie.
(5) Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formatã din câte un reprezentant din cadrul urmãtoarelor structuri:
a) Departamentul pentru politica de apãrare şi planificare;
b) Departamentul pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã;
c)Departamentul pentru armamente;
d) Statul Major General;
e) Secretariatul general;
f) Direcţia management resurse umane;
g) Direcţia financiar-contabilã;
h) Direcţia audit intern;
i) Corpul de control şi inspecţie.
(6) Membrii comisiilor prevãzuţi la alin. (4) şi (5) se propun de cãtre şefii structurilor centrale respective, la solicitarea Direcţiei management resurse umane.
(7) Preşedintele Comisiei de testare, respectiv al Comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemneazã din rândul membrilor acestora, prin vot deschis.
(8) Componenţa comisiilor se aprobã de cãtre şeful Direcţiei management resurse umane şi se consemneazã în ordinul de zi pe unitate al acestei direcţii.
(9) În cazuri temeinic justificate, comisiile prevãzute la alin. (1) şi (2) pot funcţiona cu un numãr de minimum 7 reprezentanţi.
ART. 5
(1) Fiecare comisie are câte un secretariat, alcãtuit din 2 membri, dupã cum urmeazã:
a) un reprezentant din cadrul Direcţiei management resurse umane;
b) un reprezentant din cadrul celorlalte structuri centrale prevãzute la art. 4 alin. (4) şi (5), dupã caz, desemnat de cãtre şefii acestora, prin rotaţie, la solicitarea şefului Direcţiei management resurse umane.
(2) Secretarii sunt, de regulã, funcţionari publici din cadrul compartimentelor de resurse umane sau care au atribuţii în acest domeniu, prevãzute în fişa postului.
(3) Secretarii Comisiei de testare au urmãtoarele atribuţii principale:
a) primesc documentaţia pentru înscrierea la testare a candidaţilor;
b) convoacã membrii Comisiei de testare;
c) întocmesc, redacteazã şi semneazã alãturi de Comisia de testare întreaga documentaţie privind activitatea specificã a acesteia;
d) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfãşurare a testãrii.
(4) Secretarii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor au urmãtoarele atribuţii principale:
a) primesc contestaţiile formulate de candidaţi;
b) convoacã membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
c) întocmesc, redacteazã şi semneazã alãturi de Comisia de soluţionare a contestaţiilor întreaga documentaţie privind activitatea specificã a acesteia;
d) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfãşurare a soluţionãrii contestaţiilor.
ART. 6
(1) Pot fi desemnaţi membri în comisiile prevãzute la art. 4 alin. (1) şi (2) funcţionarii publici definitivi care îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) deţin o funcţie publicã de clasa I sau o funcţie publicã de conducere;
b) au vechime în Ministerul Apãrãrii Naţionale de cel puţin 3 ani;
c) au o probitate moralã recunoscutã şi nu sunt sancţionaţi disciplinar sau sancţiunea aplicatã a fost radiatã, conform legii;
d) nu deţin calitatea de şef direct al unuia dintre funcţionarii publici de execuţie admişi la testare;
e) nu au calitatea de soţ, soţie, rudã sau afin pânã la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre funcţionarii publici de execuţie admişi la testare sau cu ceilalţi membri din comisiile prevãzute la art. 4 alin. (1) şi (2).
(2) Cel puţin un membru din comisiile prevãzute la art. 4 alin. (1) şi (2) trebuie sã aibã studii juridice şi sã ocupe o funcţie publicã de consilier juridic.
(3) Calitatea de membru în Comisia de testare este incompatibilã cu calitatea de membru în Comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(4) Dupã constituirea comisiilor prevãzute la art. 4 alin. (1) şi (2), în cazul în care se constatã cã unul dintre membri nu îndeplineşte condiţiile prevãzute la alin. (1) şi (3), şeful structurii centrale din care face parte acesta va dispune mãsuri de înlocuire a acestuia.
ART. 7
În funcţie de calendarul organizãrii şi desfãşurãrii concursului de promovare rapidã de cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, secretariatul Comisiei de testare convoacã membrii comisiei, care stabilesc:
a) termenul de publicitate a preselecţiei organizate de Ministerul Apãrãrii Naţionale;
b) data-limitã de înscriere a candidaţilor;
c) data-limitã de trimitere a dosarelor candidaţilor de cãtre structurile centrale la secretariatul Comisiei de testare;
d) termenul de verificare a dosarelor candidaţilor de cãtre Comisia de testare şi data de afişare a rezultatelor verificãrii dosarelor;
e) data pânã la care pot fi contestate rezultatele verificãrii dosarelor la Comisia de soluţionare a contestaţiilor;
f) termenul de verificare a dosarelor candidaţilor de cãtre Comisia de soluţionare a contestaţiilor şi data de afişare a rezultatelor reverificãrii dosarelor;
g) data, ora şi locul organizãrii testãrii; h) termenul de corectare a probei scrise şi data de afişare a rezultatelor;
i) data pânã la care pot fi contestate rezultatele probei scrise;
j) termenul de soluţionare a contestaţiilor rezultatelor probei scrise de cãtre Comisia de soluţionare a contestaţiilor şi data de afişare a rezultatelor soluţionãrii contestaţiilor;
k) locaţia Comisiei de testare şi a Comisiei de soluţionarea a contestaţiilor, precum şi a secretariatului acestora, respectiv adresã, telefon, fax.

CAP. III
Publicitatea testãrii

ART. 8
(1) Informaţiile stabilite la art. 7 se comunicã de cãtre secretariatul Comisiei de testare fiecãrei structuri centrale.
(2) Responsabilul de resurse umane al fiecãrei structuri centrale, care gestioneazã dosarele profesionale ale funcţionarilor publici de execuţie, denumit în continuare responsabil, are obligaţia de a afişa la sediul unitãţii militare, cu respectarea termenului menţionat la art. 7 lit. a), anunţul privind organizarea testãrii în vederea promovãrii rapide, care cuprinde:
a) informaţiile stabilite la art. 7 lit. b)-k);
b) locul depunerii cererii de înscriere, respectiv compartimentul de resurse umane al structurii centrale respective, cu specificarea numelui responsabilului şi a numãrului de telefon la care poate fi contactat;
c) tematica şi bibliografia.

CAP. IV
Etapele preselecţiei anuale organizate în Ministerul Apãrãrii Naţionale

ART. 9
(1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevãzute de lege necesare pentru înscrierea la testare se realizeazã de cãtre:
a) fiecare structurã centralã, prin responsabilul propriu;
b) Comisia de testare.
(2) În termenul stabilit de Comisia de testare potrivit art. 7 lit. c), tabelul centralizator cu funcţionarii publici de execuţie care solicitã sã participe la testare, în condiţiile în care responsabilul propriu confirmã îndeplinirea condiţiilor legale de promovare rapidã, se trimite la secretariatul Comisiei de testare, respectiv la Direcţia management resurse umane.
(3) Tabelul centralizator al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1 este însoţit de urmãtoarele documente pentru fiecare persoanã nominalizatã în tabel, dupã cum urmeazã:
a) cererea de înscriere a funcţionarului public de execuţie adresatã şefului structurii centrale;
b) fotocopie a diplomei de absolvire a unui curs în ultimul an, respectiv în anul anterior celui în care se desfãşoarã testarea şi concursul anual de promovare rapidã;
c) fotocopie a carnetului de muncã;
d) fotocopie a raportului de evaluare a performanţelor profesionale din ultimul an;
e) adeverinţã eliberatã de structura centralã în care este încadrat funcţionarul public de execuţie respectiv privind lipsa sancţiunilor disciplinare, inclusiv radierea acestora în condiţiile legii, sau certificatul de cazier administrativ.
(4) Secretariatul Comisiei de testare convoacã membrii comisiei în vederea verificãrii îndeplinirii condiţiilor de participare la testare.
(5) În termenul stabilit conform dispoziţiilor art. 7 lit. d), secretariatul Comisiei de testare desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) afişeazã la sediul structurii centrale unde se convoacã Comisia de testare lista finalã cu funcţionarii publici de execuţie care au solicitat sã participe la testare, cu specificarea celor admişi şi respinşi şi a termenului-limitã pânã la care se pot face contestaţii;
b) transmite lista finalã, cu specificarea termenului-limitã pânã la care se pot face contestaţii, în regim de urgenţã, prin fax, structurilor centrale interesate, responsabilii proprii având obligaţia de a aduce aceste informaţii la cunoştinţa funcţionarilor publici de execuţie interesaţi, pe bazã de semnãturã.
(6) Candidaţii nemulţumiţi de respingerea dosarelor pot face contestaţie la secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor, în termenul stabilit potrivit art. 7 lit. e).
(7) În termenul stabilit conform prevederilor art. 7 lit. f), secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) afişeazã rezultatele soluţionãrii contestaţiilor la sediul structurii centrale unde s-a convocat Comisia de soluţionare a contestaţiilor;
b) trimite la structurile centrale interesate rezultatele soluţionãrii contestaţiilor, prin fax, în regim de urgenţã, urmând ca responsabilii proprii sã le aducã la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bazã de semnãturã.
ART. 10
Testarea anualã a cunoştinţelor de specialitate ale funcţionarilor publici de execuţie cuprinde o probã scrisã care constã într-un test-grilã.
ART. 11
Testul-grilã se întocmeşte pe baza bibliografiei şi a tematicii de testare, prevãzute în anexa nr. 2, astfel încât sã reflecte cunoştinţele funcţionarilor publici de execuţie din domenii generale de activitate specifice Ministerului Apãrãrii Naţionale, precum: atribuţiile şi responsabilitãţile Ministerului Apãrãrii Naţionale, organizarea, funcţionarea şi domeniile de responsabilitate ale structurilor centrale, regulamentul de ordine interioarã al personalului civil din Ministerul Apãrãrii Naţionale, codul de conduitã al funcţionarilor publici, protecţia informaţiilor clasificate şi altele.
ART. 12
(1) În ziua în care se desfãşoarã testarea se întruneşte Comisia de testare într-o salã în care au acces doar membrii acesteia şi secretariatul comisiei, în vederea elaborãrii testelor-grilã.
(2) Fiecare membru al Comisiei de testare propune întrebãri, astfel încât sã fie întocmite minimum douã teste-grilã care vor fi prezentate candidaţilor.
(3) Înainte de începerea probei scrise, Comisia de testare stabileşte punctajul maxim pentru fiecare întrebare, care se comunicã candidaţilor odatã cu subiectele, precum şi baremul detaliat de corectare a testelor-grilã, care se afişeazã la locul desfãşurãrii testãrii, anterior începerii corectãrii lucrãrilor.
(4) Membrii Comisiei de testare rãspund individual pentru asigurarea confidenţialitãţii subiectelor propuse.
(5) Testele-grilã şi baremul de corectare se anexeazã la procesul-verbal al testãrii, cu menţionarea membrului Comisiei de testare care a propus fiecare întrebare.
(6) Testele-grilã se semneazã de membrii Comisiei de testare şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila structurii în care se desfãşoarã testarea.
ART. 13
(1) Înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalitãţilor prealabile, respectiv verificarea identitãţii, pe baza buletinului/cãrţii de identitate sau a oricãrui document care atestã identitatea, potrivit legii.
(2) Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identitãţii sunt consideraţi absenţi.
(3) Dupã verificarea identitãţii candidaţilor, ieşirea din salã a acestora atrage eliminarea din testare. Pentru necesitãţi fiziologice candidaţii pot pãrãsi sala de concurs numai însoţiţi de unul dintre membrii sau secretarii Comisiei de testare, iar timpul absenţei din salã nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.
(4) Durata probei scrise se stabileşte de Comisia de testare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depãşi douã ore.
(5) La ora stabilitã pentru începerea probei scrise, Comisia de testare prezintã candidaţilor plicurile cu testele-grilã sigilate şi invitã un candidat sã extragã un plic.
(6) Dupã înmânarea testelor-grilã este interzis accesul în salã al candidaţilor care întârzie sau al oricãrei persoane, în afara membrilor sau secretarilor Comisiei de testare.
(7) În sala în care are loc testarea, pe toatã perioada derulãrii acesteia, inclusiv a formalitãţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizãrii probei, candidaţilor nu le este permisã deţinerea/folosirea vreunei surse de consultare, a telefoanelor mobile sau a altor mijloace de comunicare la distanţã.
(8) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (7) atrage eliminarea candidatului din testare.
(9) Comisia de testare care constatã încãlcarea dispoziţiilor alin. (7) înscrie menţiunea "anulat" pe lucrare şi consemneazã cele întâmplate în procesul-verbal.
ART. 14
(1) Lucrãrile se redacteazã, sub sancţiunea anulãrii, doar pe seturile de hârtie asigurate de structura organizatoare a testãrii, purtând ştampila acesteia pe fiecare filã.
(2) Prima filã, dupã înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta, se lipeşte astfel încât datele înscrise sã nu poatã fi identificate şi se aplicã ştampila structurii în care se desfãşoarã testarea.
(3) Candidatul are obligaţia de a preda Comisiei de testare testul-grilã la finalizarea testãrii ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.
ART. 15
(1) Punctajul probei scrise este de maximum 100 de puncte.
(2) Testele-grilã se corecteazã sigilate, iar punctajele se acordã pe baza baremului de corectare de cãtre fiecare membru al Comisiei de testare şi se noteazã în borderoul de notare.
(3) Acordarea punctajului final pentru proba scrisã se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru.
(4) Testele-grilã care prezintã însemnãri în scopul identificãrii candidaţilor se anuleazã, nu se mai corecteazã, înscriindu-se menţiunea "anulat" pe acestea, pe borderoul de notare şi pe centralizatorul nominal şi consemnându-se aceasta în procesul-verbal.
(5) În situaţia în care pentru un test-grilã se înregistreazã diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii Comisiei de testare, lucrarea se recorecteazã de cãtre toţi membrii acesteia.
(6) Procedura recorectãrii se reia ori de câte ori se constatã cã existã diferenţe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii Comisiei de testare fãrã a desigila testelegrilã.
(7) Dupã acordarea punctajelor finale şi eventualele recorectãri, testele grilã se desigileazã.
(8) Sunt declaraţi admişi la proba scrisã candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
(9) Corectarea lucrãrilor scrise de cãtre Comisia de testare se face în termenul stabilit potrivit art. 7 lit. h).
(10) În termenul stabilit potrivit dispoziţiilor art. 7 lit. h), secretariatul Comisiei de testare desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) afişeazã la sediul structurii centrale organizatoare a testãrii punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi, cu menţiunea "admis" ori "respins" şi data-limitã pânã la care se pot depune contestaţii;
b) comunicã structurilor centrale interesate prin fax, în regim de urgenţã, punctajele finale obţinute de fiecare dintre candidaţi cu menţiunea "admis" ori "respins", precum şi data-limitã pânã la care se pot depune contestaţii, iar responsabilii proprii le aduc la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bazã de semnãturã.
ART. 16
(1) În termenul stabilit potrivit dispoziţiilor art. 7 lit. i), candidaţii pot depune contestaţii la secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
(2) În termenul stabilit potrivit prevederilor art. 7 lit. j), Comisia de soluţionare a contestaţiilor soluţioneazã contestaţiile.
(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia modificând punctajul final acordat de Comisia de testare în situaţia în care ca urmare a recorectãrii testului-grilã, candidatul declarat iniţial "respins" obţine cel puţin punctajul minim pentru promovarea acestei probe, respectiv 50 de puncte.
(4) În termenul stabilit potrivit prevederilor art. 7 lit. j), secretariatul Comisiei de soluţionare a contestaţiilor desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) afişeazã rezultatele contestaţiilor la sediul structurii organizatoare a testãrii.
b) comunicã structurilor centrale interesate, prin fax, în regim de urgenţã, rezultatele contestaţiilor, iar responsabilii proprii le aduc la cunoştinţa funcţionarilor publici interesaţi, pe bazã de semnãturã.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 17
Lista cu funcţionarii publici de execuţie declaraţi admişi se transmite de cãtre Direcţia management resurse umane la Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la finalizarea procedurii de testare.
ART. 18
Responsabilii vor afişa procedura la avizierul fiecãrei structuri centrale, iar şefii direcţi ai funcţionarilor publici de execuţie, cu sprijinul responsabililor proprii, o vor aduce la cunoştinţã prin informare directã persoanelor din subordine.
ART. 19
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta procedurã de preselecţie.

ANEXA 1
la procedura de preselecţie






Aprob
Şeful structurii centrale
.........................
(numele şi prenumele,
funcţia deţinutã, semnãtura)

TABEL CENTRALIZATOR
cu funcţionarii publici de execuţie din
.........................................
(denumirea structurii centrale)

care vor participa la preselecţia organizatã de Ministerul Apãrãrii Naţionale în vederea
participãrii la concursul anual de promovare rapidã, organizat de cãtre Agenţia Naţionalã a
Funcţionarilor Publici
┌────┬─────────┬──────────┬───────────────┬──────────────┬───────────┬─────────────┬───────────────┐
│Nr. │Numele şi│ Funcţia │Funcţia publicã│ Vechime în │Denumirea │Calificativul│ Situaţia │
│crt.│prenumele│ publicã │ pentru care │ grad │ cursului │ la │ sancţiunilor │
│ │ │actualã*1)│candideazã în │profesional*3)│absolvit*4)│ evaluare*5) │disciplinare*6)│
│ │ │ │ vederea │ │ │ │ │
│ │ │ │ promovãrii │ │ │ │ │
│ │ │ │ rapide*2) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼───────────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴──────────┴───────────────┴──────────────┴───────────┴─────────────┴───────────────┘



Data întocmirii,
................ Întocmit
--------
Responsabilul propriu al structurii centrale,
.......................................
(numele şi prenumele, funcţia, semnãtura)

-----------
*1)Se vor specifica denumirea funcţiei actuale, clasa, gradul, treapta de salarizare şi microstructura în care se regãseşte funcţia respectivã.
*2) Se vor specifica denumirea funcţiei rezervate promovãrii rapide, clasa, gradul, treapta de salarizare şi microstructura în care se regãseşte funcţia respectivã.
*3) Se va specifica vechimea în grad profesional, precizându-se inclusiv data numirii în gradul profesional actual.
*4) Se va specifica denumirea cursului absolvit în ultimul an, precizându-se instituţia organizatoare a cursului, perioada de desfãşurare şi data absolvirii cursului.
*5) Se va specifica calificativul obţinut la evaluarea performanţelor profesionale individuale din ultimul an, precizându-se data evaluãrii şi perioada pentru care s-a fãcut evaluarea.
*6) Se va specifica dacã funcţionarul public în cauzã are sau nu sancţiuni disciplinare, precizându-se sancţiunile disciplinare aplicate neradiate în condiţiile legii, precum şi numãrul de înregistrare al cazierului administrativ/adeverinţei eliberate de unitatea militarã angajatoare privind situaţia disciplinarã a persoanei în cauzã.

ANEXA 2
la procedura de preselecţie


TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA

Tematica:
1. Atribuţiile şi responsabilitãţile Ministerului Apãrãrii Naţionale
2. Organizarea, funcţionarea şi domeniile de responsabilitate ale structurilor centrale ale Ministerului Apãrãrii Naţionale
3. Condiţiile de ocupare a funcţiilor de personal civil în Ministerul Apãrãrii Naţionale
4. Drepturile şi obligaţiile personalului civil din Ministerul Apãrãrii Naţionale
5. Încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici din Ministerul Apãrãrii Naţionale.
6. Abaterile disciplinare şi sancţiunile disciplinare aplicabile personalului civil din Ministerul Apãrãrii Naţionale
7. Codul de conduitã al funcţionarilor publici
8. Tipuri de concedii aplicabile personalului civil din Ministerul Apãrãrii Naţionale
9. Protecţia informaţiilor clasificate

Bibliografia:
1. <>Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare
2. Regulamentul de ordine interioarã pentru personalul civil din Ministerul Apãrãrii Naţionale
3. Regulamentul de organizare şi funcţionare al Ministerului Apãrãrii Naţionale
4. <>Legea nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
5. <>Hotãrârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
6. <>Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduitã a funcţionarilor publici, republicatã

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016