Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. M.78 din 10 aprilie 2023  pentru transformarea funcţiilor civile de asistent medical din structurile reţelei sanitare  a Ministerului Apărării Naţionale în funcţii militare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. M.78 din 10 aprilie 2023 pentru transformarea funcţiilor civile de asistent medical din structurile reţelei sanitare a Ministerului Apărării Naţionale în funcţii militare

EMITENT: Ministerul Apărării Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 352 din 26 aprilie 2023
    Pentru aplicarea prevederilor art. 40 alin. 1 lit. g), art. 46 alin. 2, art. 51 alin. 2, art. 74 alin. 1 şi 2, precum şi ale art. 75 alin. 1-3 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere dispoziţiile art. 4 alin. (1) şi (2) şi ale art. 21 din Ghidul carierei militare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 106/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
    pentru implementarea hotărârilor Colegiului Ministerului Apărării Naţionale privind creşterea ponderii personalului militar în rândul personalului de specialitate medico-sanitar din structurile aparţinând reţelei sanitare a Ministerului Apărării Naţionale, în vederea îndeplinirii în condiţii optime a misiunilor ce revin acestora,
    în temeiul dispoziţiilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.
    ART. 1
    (1) Prezentul ordin stabileşte cadrul procedural privind transformarea unor funcţii civile de asistent medical din structurile aparţinând reţelei sanitare a Ministerului Apărării Naţionale, subordonate Statului Major al Apărării, denumite în continuare funcţii civile, în funcţii militare.
    (2) În sensul prezentului ordin, prin funcţii civile de asistent medical se înţeleg următoarele funcţii:
    a) asistent medical şef, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor;
    b) asistent coordonator, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor;
    c) asistent medical, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor, aşa cum acestea sunt prevăzute la nr. crt. 26-40, subpct. a.1, lit. a), pct. 2, cap. I din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
    d) asistent medical, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor, aşa cum acestea sunt prevăzute la nr. crt. 10-21, subpct. a.2, lit. a), pct. 2, cap. I din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare;
    e) asistent medical, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor, aşa cum acestea sunt prevăzute la nr. crt. 21-35, subpct. a.3, lit. a), pct. 2, cap. I din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) asistent medical, indiferent de specializare şi de nivelul studiilor, aşa cum acestea sunt prevăzute la nr. crt. 14-28, subpct. a.4, lit. a), pct. 2, cap. I din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 2
    (1) Funcţiile civile care urmează să se transforme în funcţii militare se stabilesc de către comisia constituită în acest scop la nivelul Statului Major al Apărării.
    (2) Şeful Statului Major al Apărării numeşte comisia prevăzută la alin. (1) în termen de 10 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.

    ART. 3
    (1) Comisia analizează organizarea structurilor aparţinând reţelei sanitare a Ministerului Apărării Naţionale, precum şi necesitatea şi posibilitatea transformării funcţiilor civile din cadrul acestora în funcţii militare.
    (2) Comisia prezintă şefului Statului Major al Apărării spre aprobare, în termen de 30 de zile de la data constituirii:
    a) lista cu funcţiile civile propuse să fie transformate în funcţii militare;
    b) graficul calendar pentru organizarea selecţiei în vederea chemării/rechemării în activitate a asistenţilor medicali civili şi pentru transformarea funcţiilor civile în funcţii militare.

    (3) Graficul calendar prevăzut la alin. (2) lit. b) cuprinde cel puţin următoarele activităţi:
    a) înştiinţarea asistenţilor medicali civili despre posibilitatea transformării funcţiilor pe care le încadrează în funcţii militare şi despre condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească pentru a fi chemaţi/rechemaţi în activitate şi încadraţi în noile funcţii, cu respectarea prevederilor Dispoziţiei şefului Statului Major al Apărării, a secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, a directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, a prim-adjunctului directorului Serviciului Român de Informaţii, a prim-adjunctului directorului Serviciului de Protecţie şi Pază şi a prim-adjunctului directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale nr. S.M.Ap.-S78/S90486/S2893/ S7571/CS4895/S6398/2022 pentru aprobarea Nomenclatorului armelor, serviciilor şi specialităţilor militare ale ofiţerilor, maiştrilor militari şi subofiţerilor*;
    * Dispoziţia şefului Statului Major al Apărării, a secretarului de stat pentru ordine şi siguranţă publică, a directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, a prim-adjunctului directorului Serviciului Român de Informaţii, a prim-adjunctului directorului Serviciului de Protecţie şi Pază şi a prim-adjunctului directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale nr. S.M.Ap.-S78/S90486/S2893/S7571/CS4895/S6398/2022 pentru aprobarea Nomenclatorului armelor, serviciilor şi specialităţilor militare ale ofiţerilor, maiştrilor militari şi subofiţerilor nu a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece are ca obiect reglementări din sectorul de apărare a ţării şi securitate naţională.

    b) întocmirea rapoartelor personale, al căror model este prevăzut în anexa nr. 1, prin care asistenţii medicali civili solicită participarea la selecţie în vederea chemării/rechemării în activitate, în rândul cadrelor militare, şi încadrarea funcţiilor din care provin;
    c) verificarea îndeplinirii condiţiilor în vederea chemării/ rechemării în activitate, în rândul cadrelor militare, de către asistenţii medicali civili care au solicitat participarea la selecţie;
    d) organizarea şi desfăşurarea testelor eliminatorii de aptitudini;
    e) chemarea/rechemarea în activitate a asistenţilor medicali civili care au fost declaraţi „admis“ în urma desfăşurării selecţiei şi, concomitent, transformarea funcţiilor civile pe care aceştia le încadrează în funcţii militare.


    ART. 4
    (1) Funcţiile civile, aprobate conform listei prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), se transformă în funcţii militare şi se încadrează prin chemare/rechemare în activitate, cu respectarea responsabilităţilor şi termenelor stabilite în graficul calendar prevăzut la art. 3 alin. (2) lit. b) şi a următoarelor condiţii cumulative:
    a) asistenţii medicali civili care le încadrează solicită, prin raport personal, participarea la selecţie în vederea chemării/rechemării în activitate şi sunt declaraţi „admis“ în urma susţinerii acesteia;
    b) funcţiile se încadrează doar de către asistenţii medicali civili care le ocupă la momentul transformării.

    (2) Funcţiile încadrate cu asistenţi medicali civili, care nu îndeplinesc în totalitate condiţiile pentru dobândirea calităţii de cadru militar în activitate sau care nu întocmesc raport în acest sens, nu se transformă în funcţii militare.

    ART. 5
    Rapoartele personale prevăzute la art. 3 alin. (3) lit. b) sunt însoţite de următoarele documente:
    a) formular de bază - date personale - document tipizat, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 15 la Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 585/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) certificat de cazier judiciar;
    c) certificat de naştere, în copie;
    d) certificat de căsătorie, în copie, în cazul în care în urma căsătoriei şi-a schimbat numele;
    e) carte de identitate, în copie;
    f) copii ale actelor de studii sau dovada absolvirii acestora;
    g) documente care atestă dreptul de liberă practică;
    h) livret militar sau, după caz, adeverinţă eliberată de centrul militar zonal/judeţean/de sector, din care să rezulte dacă titularul are sau nu calitatea de rezervist şi dacă a efectuat sau nu pregătire militară;
    i) adeverinţă privind vechimea în specialitatea studiilor absolvite, eliberată de către angajator, în vederea stabilirii gradului militar care i se va acorda la chemarea în activitate;
    j) declaraţie pe propria răspundere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2, privind obligaţia persoanei de a-şi desfăşura activitatea cel puţin 4 ani în cadrul unităţii militare în care va fi numită după chemarea/rechemarea în activitate.


    ART. 6
    (1) Selecţia se organizează de către comisia prevăzută la art. 2.
    (2) În vederea participării la selecţie, asistenţii medicali civili trebuie să îndeplinească, în mod cumulativ, următoarele condiţii:
    a) au vârsta de cel mult 45 de ani la data acordării gradului şi chemării/rechemării în activitate;
    b) au cetăţenie română şi domiciliul în România;
    c) deţin grad militar cel mult egal cu cel care poate fi atribuit funcţiei militare, potrivit prevederilor legale - personalul care are calitatea de cadru militar în rezervă;
    d) nu au fost condamnaţi penal, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
    e) nu se află în curs de urmărire penală şi nu sunt trimişi în judecată sau judecaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea profesiei de cadru militar în activitate;
    f) nu fac parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice, iar dacă sunt membri se angajează că, la data chemării/rechemării în activitate, vor renunţa la această calitate;
    g) nu fac parte din organizaţii interzise de legislaţia română şi nu sunt membri ai unor organizaţii incompatibile cu regulile, activităţile şi atribuţiile specifice profesiei militare;
    h) nu aparţin unor culte sau asociaţii/grupări religioase care contravin normelor de păstrare a ordinii publice, care încalcă bunele moravuri sau afectează exercitarea profesiei militare;
    i) nu sunt asociaţi unici şi nu participă direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii sau asociaţii comerciale, cu excepţia celor prevăzute de lege, iar, dacă se află în una dintre aceste situaţii, se angajează că, la data chemării/rechemării în activitate, vor renunţa la această calitate;
    j) îşi exprimă acordul privind verificarea în vederea autorizării accesului la informaţii clasificate, potrivit legii, în vederea chemării/rechemării în activitate;
    k) îşi exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare;
    l) îşi asumă toate riscurile în situaţia în care pe parcursul susţinerii probelor de concurs se află în stare de graviditate/maternitate - personalul medical femei;
    m) la încadrarea în funcţie se respectă principiul potrivit căruia militarii nu pot fi subordonaţi altora cu grade inferioare;
    n) promovează testele eliminatorii de aptitudini.

    (3) Testele eliminatorii de aptitudini constau în susţinerea următoarelor probe, în ordinea menţionată, astfel:
    a) evaluare psihologică;
    b) evaluarea nivelului de pregătire fizică;
    c) examinare medicală.


    ART. 7
    (1) Evaluarea psihologică se desfăşoară în cadrul centrelor zonale de selecţie şi orientare, conform arondării teritoriale, în baza metodologiei şi criteriilor prevăzute de actele normative specifice care reglementează efectuarea acestei evaluări la selecţia pentru intrarea în sistemul militar.
    (2) Evaluarea nivelului de pregătire fizică se desfăşoară în cadrul centrelor zonale de selecţie şi orientare, conform arondării teritoriale, în baza probelor şi baremelor de la pct. 3 din anexa nr. 5 la Regulamentul educaţiei fizice militare, aprobat prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.149/2012, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Examinarea medicală se desfăşoară în cadrul unităţilor sanitare din reţeaua Ministerului Apărării Naţionale, potrivit graficului desfăşurării testelor de aptitudini şi în conformitate cu prevederile Metodologiei privind efectuarea examenului medical pentru admiterea în unităţile/instituţiile de învăţământ militar, pe perioada şcolarizării elevilor şi studenţilor în unităţile/instituţiile de învăţământ militar, pentru ocuparea funcţiilor de soldat/gradat profesionist, precum şi pentru candidaţii care urmează a fi chemaţi/rechemaţi în rândul cadrelor militare în activitate, aprobată prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.114/2014.
    (4) Eventualele contestaţii la testele eliminatorii de aptitudini se soluţionează conform reglementărilor în baza cărora au fost efectuate.
    (5) La fiecare probă participă doar personalul care a fost declarat „apt“/„admis“ la proba anterioară.

    ART. 8
    (1) Pe baza rezultatelor obţinute la testele de aptitudini, Direcţia personal şi mobilizare întocmeşte şi înaintează şefului Statului Major al Apărării, cu avizul Direcţiei structuri şi planificarea înzestrării, raportul cu solicitarea de modificare a statelor de organizare, la aceeaşi dată, prin transformarea în funcţii militare a funcţiilor civile încadrate cu asistenţi medicali civili care îndeplinesc condiţiile pentru chemare/rechemare în activitate.
    (2) Prin modificarea statelor de organizare, prevăzută la alin. (1), nu trebuie să se depăşească limitele stabilite prin Directiva de planificare a apărării 2023-2032 pentru structura de personal aferentă Programului major „Asistenţă medicală“.

    ART. 9
    (1) După aprobarea transformării funcţiilor civile în funcţii militare, Direcţia personal şi mobilizare întocmeşte şi prezintă şefului Statului Major al Apărării proiectul de ordin privind acordarea gradelor militare, chemarea/rechemarea în activitate, în corpul subofiţerilor, confirmarea în armă/serviciu şi numirea în funcţii a asistenţilor medicali civili care îndeplinesc în totalitate condiţiile pentru chemare/rechemare în activitate.
    (2) Acordarea gradelor militare la chemarea în activitate se face cu respectarea prevederilor art. 51 alin. 2 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; cadrelor militare rechemate în activitate li se acordă gradul deţinut în rezervă.

    ART. 10
    (1) Proiectul de ordin prevăzut la art. 9 alin. (1) se elaborează astfel încât chemarea/rechemarea în activitate, confirmarea în armă/serviciu şi numirea în funcţii să se realizeze la data intrării în vigoare a modificării statelor de organizare.
    (2) Ordinele privind acordarea gradelor militare, chemarea/rechemarea în activitate, confirmarea în armă/serviciu şi numirea în funcţii se transmit, după aprobare, în copie sau extras, după caz, potrivit actelor normative specifice aplicabile.
    (3) Structurile aparţinând reţelei sanitare a Ministerului Apărării Naţionale în cadrul cărora au fost chemaţi/rechemaţi în activitate asistenţii medicali civili constituie memoriile originale, completează şi transmit ierarhic documentele de evidenţă ale acestora, potrivit actelor normative specifice aplicabile.

    ART. 11
    (1) În condiţiile prezentului ordin, transformarea funcţiilor civile în funcţii militare se poate realiza la mai puţin de 6 luni de la intrarea în vigoare sau de la ultima modificare a statului de organizare în care acestea se regăsesc.
    (2) Definirea funcţiilor militare se face în conformitate cu normele de definire a funcţiilor.

    ART. 12
    Prezentul ordin se aplică Direcţiei generale de informaţii a apărării, cu următoarele particularităţi:
    a) comisia prevăzută la art. 2 se constituie la nivelul Direcţiei generale de informaţii a apărării şi se numeşte de către directorul general al acestei structuri;
    b) evaluarea psihologică şi evaluarea nivelului de pregătire fizică se desfăşoară de către structurile de specialitate ale Direcţiei generale de informaţii a apărării;
    c) examinarea medicală se desfăşoară în cadrul Institutului Naţional de Medicină Aeronautică şi Spaţială „General doctor aviator Victor Anastasiu“;
    d) raportul prevăzut la art. 8 alin. (1) se întocmeşte de către structura de resurse umane a Direcţiei generale de informaţii a apărării şi se aprobă de către directorul general al acestei structuri;
    e) după aprobarea transformării funcţiilor civile în funcţii militare, structura de resurse umane din Direcţia generală de informaţii a apărării întocmeşte şi prezintă spre aprobare proiectele de ordin privind acordarea gradelor militare, chemarea/rechemarea în activitate, în corpul subofiţerilor, confirmarea în armă/serviciu şi numirea în funcţii a asistenţilor medicali civili care îndeplinesc în totalitate condiţiile pentru chemare/rechemare în activitate, conform competenţelor în domeniul resurselor umane.


    ART. 13
    Asistenţii medicali civili chemaţi în activitate în condiţiile prezentului ordin, care nu au pregătire militară anterioară, parcurg un program de pregătire militară generală, în condiţii stabilite prin dispoziţie a şefului Statului Major al Apărării, respectiv prin dispoziţie a directorului general al Direcţiei generale de informaţii a apărării, după caz.

    ART. 14
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 15
    Prevederile prezentului ordin se aplică până la data de 31 decembrie 2023.

    ART. 16
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul apărării naţionale,
                    Angel Tîlvăr

    Bucureşti, 10 aprilie 2023.
    Nr. M.78.
    ANEXA 1





    ROMÂNIA
    MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
    Unitatea Militară .............
    CERERE
    de participare la selecţie
    Subsemnatul(a), .............................. (numele, prenumele tatălui şi prenumele), născut(ă) în anul ........, luna ......, ziua ......, în localitatea ......................., judeţul (sectorul) ..................., de cetăţenie ..................., naţionalitatea ...................., starea civilă ..................., legitimat(ă) cu B.I./C.I. seria.... nr. .........., eliberat(ă) de .................... la data de ..............., cu domiciliul în localitatea ......................, judeţul/sectorul ....................., str. ........................ nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., telefon .............., încadrat(ă) la .......................... în funcţia de ......................... în secţia/structura ............................., cod numeric personal: [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ],
    având următoarele studii: .................................................... (ultima formă de învăţământ absolvită: denumirea, localitatea şi anul absolvirii)
    situaţia militară: ...................................,
    fiul/fiica lui ........................... (numele şi prenumele tatălui), născut în anul .............., luna ............., ziua ........., în localitatea ..................................., judeţul (sectorul) .........................., de cetăţenie ........................, naţionalitatea .................., profesia de bază ................................, ocupaţia actuală ..............................., locul de muncă ........................................................., cu domiciliul în localitatea .................................., judeţul (sectorul) ........................................, str. ....................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., legitimat(ă) cu B.I/C.I. seria ....... nr. .............., eliberat(ă) de ......................... la data de ..........................., şi al/a ......................................... (numele şi prenumele mamei), născută în anul ..........., luna ............., ziua ........., în localitatea ..................................., judeţul (sectorul) .........................., de cetăţenie ........................, naţionalitatea .................., profesia de bază ................................, ocupaţia actuală ..............................., locul de muncă ........................................................., cu domiciliul în localitatea ....................................., judeţul (sectorul) ...................................., str. ........................................ nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., legitimat(ă) cu B.I/C.I. seria ....... nr. .............., eliberat(ă) de .......................... la data de ...........................,
    căsătorit(ă) cu .......................................... (numele şi prenumele soţiei/soţului), născut(ă) în anul ..........., luna ............., ziua ........., în localitatea ..................................., judeţul (sectorul) .........................., de cetăţenie ........................, naţionalitatea .................., profesia de bază ................................, ocupaţia actuală ..............................., locul de muncă ........................................................., cu domiciliul în localitatea ........................................, judeţul (sectorul) ........................................., str. ..................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., legitimat(ă) cu B.I/C.I. seria ....... nr. .............., eliberat(ă) de ......................... la data de ...........................,
    solicit să particip la selecţia pentru chemarea în activitate în corpul subofiţerilor, în condiţiile Ordinului ministrului apărării naţionale nr. M.78/2023.
    Declar pe propria răspundere că:
    a) nu am fost condamnat(ă), nu mă aflu în curs de urmărire penală şi nu sunt trimis(ă) în judecată sau judecat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care să mă facă incompatibil(ă) cu exercitarea profesiei de militar în activitate, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
    b) nu fac parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice, iar, dacă fac parte, mă angajez că, după chemarea în activitate, voi renunţa la această calitate;
    c) nu fac parte din organizaţii interzise de legislaţia românească şi nu sunt membru al unor organizaţii incompatibile cu regulile, activităţile şi atribuţiile specifice profesiei militare;
    d) nu aparţin unor culte sau asociaţii/grupări religioase care contravin normelor de păstrare a ordinii publice, care încalcă bunele moravuri sau afectează exercitarea profesiei militare;
    e) nu sunt asociat unic şi nu particip direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii sau asociaţii comerciale, iar, dacă sunt în una dintre aceste situaţii, mă angajez că, după chemarea în activitate, voi renunţa la această calitate;
    f) îmi asum toate riscurile ce pot surveni în timpul parcurgerii procesului de selecţie ca urmare a stării de graviditate/maternitate;
    g) sunt de acord să fiu verificat(ă) în vederea autorizării accesului la informaţii clasificate, potrivit legii;
    h) sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în conformitate cu prevederile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare.

    Alte probleme ale candidatului/candidatei, părinţilor şi soţiei/soţului acestuia/acesteia, în afara datelor înscrise în prezenta cerere:
    ...........................................................................................

    Declar că îmi asum răspunderea exactităţii datelor înscrise în prezenta cerere, iar în situaţia în care acestea nu corespund realităţii voi suporta consecinţele legale.
    Semnătura candidatului/candidatei:
    ...................................
    Data: .........................

    ANEXA 2





    ROMÂNIA
    MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
    Unitatea Militară .....................
    DECLARAŢIE
    pe propria răspundere
    Subsemnatul(a), ......................................... (numele, prenumele tatălui şi prenumele), mă oblig să îmi desfăşor activitatea timp de cel puţin 4 ani în cadrul unităţii militare în care voi fi numit(ă) în funcţie după chemarea/rechemarea în activitate în corpul subofiţerilor, în vederea ocupării posturilor de asistent medical.
    Data: ...........................
    Semnătura: .................................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016