Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. M.52 din 10 mai 2010 pentru modificarea Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.129/2009 privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale
EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 307 din 11 mai 2010
ORDIN nr. M.52 din 10 mai 2010
pentru modificarea <>Ordinului ministrului apãrãrii naţionale nr. M.129/2009 privind conducerea unitãţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale
EMITENT: MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 307 din 11 mai 2010
Având în vedere Avizul Ministerului Sãnãtãţii nr. 30.098 din 7 mai 2010,
pentru aplicarea prevederilor <>cap. III "Conducerea spitalelor" al titlului VII "Spitalele" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare,
ministrul apãrãrii naţionale emite prezentul ordin.
ART. I
<>Ordinul ministrului apãrãrii naţionale nr. M.129/2009 privind conducerea unitãţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 5 ianuarie 2010, se modificã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1 alineatul (3), literele c), d), f) şi g) vor avea urmãtorul cuprins:
"c) sã fie absolvent al cursului postuniversitar de conducere în domeniul sanitar pentru funcţiile prevãzute cu gradul de colonel, iar pentru funcţiile prevãzute cu gradul de general sã fie absolvent al Colegiului Naţional de Apãrare sau al cursului postuniversitar de conducere strategicã ori sã deţinã titlul ştiinţific de doctor;
d) sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii;
......................................................................
f) sã deţinã dovada/adeverinţa din care sã rezulte cã în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de cãtre Colegiul Medicilor din România;
g) pentru spitalele clinice, universitare sau de urgenţã, comandantul trebuie sã fie cadru universitar - conferenţiar sau profesor - ori medic primar şi sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii."
2. La articolul 6 alineatul (2), litera b) se abrogã.
3. Articolul 8 se abrogã.
4. La articolul 27, alineatele (8) şi (9) vor avea urmãtorul cuprins:
"(8) Contractul de administrare poate fi prelungit sau poate înceta înainte de termen, în principal, în cazul neîndeplinirii indicatorilor specifici de performanţã.
(9) La încetarea contractului de administrare, la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, şeful Direcţiei medicale împuterniceşte/deleagã, dupã caz, prin ordin o persoanã care sã exercite atribuţiile de şef de secţie/laborator/serviciu medical, pe o perioadã de cel mult 6 luni, conform reglementãrilor din domeniul resurselor umane din Ministerul Apãrãrii Naţionale."
5. În anexa nr. 1, la punctul I, subpunctele 13-15 şi 22 vor avea urmãtorul cuprins:
"13. Concursul/examenul pentru încadrarea funcţiei de comandant se organizeazã de cãtre o comisie de concurs/examen numitã de ministrul apãrãrii naţionale, la propunerea şefului Direcţiei medicale, cu avizul şefului Direcţiei management resurse umane.
14. Comisia de concurs/examen pentru ocuparea funcţiilor de comandant prevãzute cu grad de general este formatã din: reprezentanţi propuşi de şeful Direcţiei medicale, şeful Direcţiei financiar-contabile, şeful Direcţiei management resurse umane, şeful Direcţiei pentru relaţia cu Parlamentul şi asistenţã juridicã, precum şi 2 medici specialişti din afara structurilor Direcţiei medicale, desemnaţi la solicitarea acestei direcţii.
15. Comisia de concurs/examen pentru ocuparea funcţiilor de comandant prevãzute cu grad de cel mult colonel, inclusiv, este formatã din membri desemnaţi din structurile subordonate Direcţiei medicale.
........................................................................
22. Comisia de soluţionare a contestaţiilor se numeşte de cãtre ministrul apãrãrii naţionale la propunerea şefului Direcţiei medicale, cu avizul şefului Direcţiei management resurse umane, cu cel puţin 10 zile înainte de data începerii concursului/examenului, simultan cu numirea comisiei de concurs/examen şi este formatã din preşedinte şi 2 membri, alţii decât cei care au fãcut parte din comisia de concurs/examen."
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul apãrãrii naţionale,
Gabriel Oprea
Bucureşti, 10 mai 2010.
Nr. M.52.
_________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: