Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. M.129 din 22 decembrie 2009  privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. M.129 din 22 decembrie 2009 privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale

EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 4 din 5 ianuarie 2010
ORDIN nr. M.129 din 22 decembrie 2009
privind conducerea unitãţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale
EMITENT: MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 4 din 5 ianuarie 2010


Având în vedere Avizul Ministerului Sãnãtãţii nr. 56.640 din 20 noiembrie 2009,
pentru aplicarea prevederilor <>cap. III "Conducerea spitalelor" al titlului VII "Spitalele" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare,

ministrul apãrãrii naţionale emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) În sensul prezentului titlu, prin unitãţi sanitare cu paturi se înţelege: spitalele militare, Centrul Clinic de Urgenţã de Boli Cardiovasculare al Armatei, denumit în continuare CCUBCVA, şi Sanatoriul de Balneofizioterapie şi Recuperare Medicalã "Dr. Dimitrie Cantemir" Bãlţãteşti, denumit în continuare SBRM.
(2) Unitãţile sanitare cu paturi prevãzute la alin. (1) sunt conduse de un comandant, numit prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale, la propunerea şefului Direcţiei medicale.
(3) Persoana numitã potrivit alin. (2) trebuie sã îndeplineascã, în mod cumulativ, urmãtoarele condiţii:
a) sã fie cadru militar în activitate;
b) sã fie absolvent cu diplomã de licenţã al unei instituţii de învãţãmânt superior în domeniul medical;
c) sã fie absolvent al cursului postuniversitar de conducere în domeniul sanitar pentru funcţiile prevãzute cu gradul de colonel, iar pentru funcţiile prevãzute cu gradul de general sã fie absolvent al Colegiului Naţional de Apãrare sau al cursului postuniversitar de conducere strategicã;
d) sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar;
e) sã nu se regãseascã în unul dintre cazurile de incompatibilitate reglementate de legislaţia în vigoare;
f) sã deţinã dovada/adeverinţa din care sã rezulte cã în ultimele 6 luni nu a fost sancţionat de conducerea unitãţilor militare în care şi-a desfãşurat activitatea pentru abateri de la disciplina militarã, conform reglementãrilor proprii ale Ministerului Apãrãrii Naţionale, precum şi faptul cã în ultimii 5 ani nu a primit sancţiuni de la Colegiul Medicilor din România;
g) pentru spitalele clinice, universitare sau de urgenţã, comandantul trebuie sã fie cadru universitar - conferenţiar sau profesor - ori medic primar şi sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar.
(4) Funcţia de comandant al SBRM poate fi ocupatã şi de o persoanã cu diplomã de licenţã absolventã a unei instituţii de învãţãmânt superior în domeniul economic sau juridic.
ART. 2
Pentru ocuparea funcţiei de comandant se vor respecta prevederile privind publicarea, de cãtre Direcţia medicalã, a posturilor vacante în Buletinul Informativ al Armatei şi evaluarea iniţialã a candidatului/candidaţilor în comisiile de selecţie, în baza tabelului cu cerinţele de personal, potrivit reglementãrilor din domeniul managementului resurselor umane din Ministerul Apãrãrii Naţionale.
ART. 3
(1) Comandantul unitãţilor sanitare cu paturi se încadreazã prin numire, în cazul avizãrii de cãtre comisia de selecţie a unui singur candidat, precum şi în urma promovãrii de cãtre acesta a examenului organizat în acest scop.
(2) În situaţia avizãrii de cãtre comisia de selecţie a mai multor candidaţi, comandantul se încadreazã prin numire numai dupã promovarea concursului organizat în acest scop.
(3) Normele privind organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului în vederea încadrãrii funcţiei de comandant pentru unitãţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 4
(1) Dupã numirea în funcţie, comandantul unitãţilor sanitare cu paturi încheie un contract de management cu Ministerul Apãrãrii Naţionale, pe o perioadã de maximum 3 ani. Contractul de management poate înceta înainte de termen, în urma evaluãrii anuale, efectuate de o comisie constituitã la nivelul Direcţiei medicale, pe baza indicatorilor de performanţã prevãzuţi în contract, precum şi a celor specifici stabiliţi prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale.
(2) Comisia de evaluare prevãzutã la alin. (1) este stabilitã prin ordin al şefului Direcţiei medicale.
(3) La încetarea mandatului, contractul de management poate fi prelungit pe o perioadã de 3 luni, maximum de douã ori, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a postului.
(4) În situaţia încetãrii mandatului, înainte de terminarea perioadei pentru care a fost încheiat, ministrul apãrãrii naţionale împuterniceşte prin ordin, la propunerea şefului Direcţiei medicale, un comandant interimar pe o perioadã de cel mult 6 luni, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a postului.
(5) Comandantul interimar nu încheie contract de management, în condiţiile prevãzute la alin. (1), pentru perioada cât asigurã temporar comanda unitãţii sanitare cu paturi.
(6) Nivelul indicatorilor de performanţã a activitãţii, precum şi al celor specifici se stabileşte anual prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale.
ART. 5
(1) În situaţia în care comandantul, numit prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale, se aflã în stare de incompatibilitate sau conflict de interese, este obligat sã înlãture motivele de incompatibilitate ori conflict de interese, în termen de 30 de zile de la apariţia acestora, conform prevederilor legale în vigoare.
(2) În cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese nu este înlãturatã în termenul prevãzut la alin. (1), şeful Direcţiei medicale va prezenta ministrului apãrãrii naţionale propunerea de eliberare din funcţie a comandantului unitãţii sanitare cu paturi, potrivit actelor normative specifice managementului resurselor umane în Ministerul Apãrãrii Naţionale.
ART. 6
(1) Atribuţiile comandantului sunt stabilite prin contractul de management, precum şi prin fişa postului, aprobatã de şeful Direcţiei medicale.
(2) În domeniul politicii de personal şi al structurii organizatorice, comandantul unitãţii sanitare cu paturi are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) aprobã organizarea concursurilor pentru posturile vacante de personal civil contractual, în condiţiile legii;
b) acordã recompense şi aplicã sancţiuni personalului militar şi civil din subordine, în conformitate cu actele normative incidente în materie;
c) numeşte şi elibereazã din funcţie personalul civil contractual al unitãţii, în baza legislaţiei în vigoare;
d) aprobã programul de lucru, pe locuri de muncã şi categorii de personal;
e) propune şefului Direcţiei medicale structura organizatoricã, reorganizarea, schimbarea sediului şi a denumirii unitãţii, în vederea aprobãrii de cãtre ministrul apãrãrii naţionale.
(3) Concursul pentru ocuparea posturilor vacante se organizeazã la nivelul unitãţii sanitare cu paturi.
ART. 7
(1) În cadrul unitãţilor sanitare cu paturi se organizeazã şi funcţioneazã un comitet director format din:
a) comandantul unitãţii sanitare cu paturi;
b) locţiitorul comandantului, care îndeplineşte şi atribuţiile de director medical;
c) directorul de cercetare-dezvoltare pentru spitalele universitare şi clinice;
d) directorul financiar-contabil;
e) directorul administrativ;
f) directorul de îngrijiri, dupã caz.
(2) În spitalele universitare şi clinice, locţiitorul comandantului este un cadru didactic universitar medical sau medic primar.
ART. 8
Persoanele care fac parte din comitetul director sunt cadre militare în activitate.
ART. 9
(1) Atribuţiile comitetului director sunt stabilite de comandantul unitãţilor sanitare cu paturi, conform legislaţiei incidente în domeniu şi cu avizul Direcţiei medicale.
(2) Atribuţiile membrilor comitetului director sunt stabilite prin contractul de administrare, precum şi prin fişa postului, aprobatã de comandantul unitãţilor sanitare cu paturi.
ART. 10
(1) Pentru ocuparea funcţiilor din comitetul director se vor respecta reglementãrile din domeniul managementului resurselor umane specifice Ministerului Apãrãrii Naţionale.
(2) Numirea într-o funcţie din comitetul director se face în urma avizãrii candidatului de comisia de selecţie şi a promovãrii unui examen organizat în acest scop.
(3) În situaţia în care sunt avizaţi mai mulţi candidaţi pentru aceeaşi funcţie din comitetul director, numirea în funcţie se face dupã promovarea unui concurs organizat în acest scop.
(4) Examenul/Concursul prevãzut la alin. (2) şi (3) este organizat la nivelul unitãţii sanitare cu paturi, în prezenţa unei comisii aprobate de şeful Direcţiei medicale, la propunerea comandantului.
(5) Numirea în funcţie a membrilor comitetului director se face pe o perioadã de maximum 3 ani.
(6) Membrii comitetului director încheie cu comandantul unitãţii sanitare cu paturi un contract de administrare, în cuprinsul cãruia sunt prevãzuţi atât indicatorii specifici de performanţã, cât şi normele legale care reglementeazã drepturile şi obligaţiile pãrţilor.
(7) Indicatorii specifici de performanţã prevãzuţi în contractul de administrare se stabilesc de cãtre comandantul unitãţii sanitare cu paturi şi se aprobã de şeful Direcţiei medicale.
(8) Contractul de administrare poate fi prelungit la încetarea mandatului pe o perioadã de 3 luni, maximum de douã ori, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a funcţiei. Contractul de administrare poate înceta înainte de termen în cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevãzute în acesta şi a atribuţiilor stabilite prin fişa postului.
(9) La încetarea contractului, înainte de terminarea perioadei pentru care a fost încheiat, şeful Direcţiei medicale împuterniceşte prin ordin, la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, un membru interimar, pe o perioadã de cel mult 6 luni, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a postului.
(10) Membrul interimar nu încheie contract de administrare, în condiţiile prevãzute la alin. (6), pentru perioada cât asigurã temporar funcţia din comitetul director.
ART. 11
Membrii comitetului director nu mai pot ocupa nicio altã funcţie de conducere prin cumul de funcţii.
ART. 12
(1) Membrii comitetului director pot fi menţinuţi sau revocaţi din funcţie, la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, cu aprobarea şefului Direcţiei medicale, în urma evaluãrii efectuate pe baza indicatorilor prevãzuţi în contractul de administrare.
(2) În condiţiile prevãzute la alin. (1), evaluarea se efectueazã anual sau ori de câte ori situaţia o impune de cãtre o comisie propusã de comandant şi aprobatã de şeful Direcţiei medicale.
ART. 13
Înainte de împlinirea celor 3 ani, comandantul unitãţii sanitare cu paturi poate propune şefului Direcţiei medicale eliberarea din funcţie a persoanelor care îndeplinesc atribuţii în cadrul comitetului director, în cazul nerealizãrii indicatorilor specifici de performanţã prevãzuţi în contractul de administrare, timp de minimum un an, din motive imputabile acestora, şi/sau în situaţia existenţei unei culpe grave ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor acestora.
ART. 14
La revocarea din funcţie sau trecerea în rezervã a unuia dintre membrii comitetului director, comandantul propune şefului Direcţiei medicale o persoanã care sã exercite atribuţiile funcţiei vacante din comitetul director, pe o perioadã de cel mult 6 luni, timp în care se iniţiazã demersurile pentru ocuparea postului conform prevederilor prezentului ordin.
ART. 15
(1) Dispoziţiile prevãzute la art. 5 alin. (1) se aplicã şi persoanelor care ocupã funcţii specifice comitetului director.
(2) În cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese nu este înlãturatã în termenul prevãzut la art. 5 alin. (1), comandantul are obligaţia de a propune şefului Direcţiei medicale eliberarea din funcţie a persoanei/persoanelor în cauzã potrivit actelor normative specifice managementului resurselor umane în Ministerul Apãrãrii Naţionale.
ART. 16
Personalul militar medico-sanitar care ocupã funcţii specifice comitetului director poate desfãşura activitate medicalã în unitatea sanitarã respectivã în baza unui program de lucru stabilit de comun acord cu comandantul.
ART. 17
Membrii comitetului director revocaţi din funcţie se pun la dispoziţia Direcţiei medicale pe o perioadã de 3 luni, în vederea încadrãrii, cu posibilitatea prelungirii acestei perioade cu încã 3 luni, cu aprobarea ministrului apãrãrii naţionale.
ART. 18
(1) În cadrul unitãţilor sanitare cu paturi funcţioneazã un consiliul etic format din 5 membri, pentru o perioadã de 3 ani, având urmãtoarea componenţã:
a) un medic militar, ofiţer superior, din unitatea sanitarã sau, dupã caz, un medic militar/civil cu cel mai mare grad didactic din spitalele clinice/universitare;
b) consilierul juridic al unitãţii sanitare cu paturi;
c) directorul de îngrijiri sau, dupã caz, asistenta-şefã din secţia cu cel mai mare numãr de paturi;
d) un reprezentant al Direcţiei medicale;
e) un secretar, fãrã drept de vot.
(2) Desemnarea nominalã a membrilor consiliului etic se face de cãtre comitetul director al unitãţii sanitare cu paturi, iar numirea membrilor consiliului etic este efectuatã cu aprobarea şefului Direcţiei medicale, la propunerea comandantului.
(3) Consiliul etic este condus de persoana prevãzutã la alin. (1) lit. a).
ART. 19
Atribuţiile consiliului etic sunt stabilite conform legislaţiei incidente în domeniu şi avizate de şeful Direcţiei medicale.
ART. 20
(1) Consiliul etic se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la sesizarea unui pacient/aparţinãtor al acestuia, a unui cadru medical sau a oricãrei persoane cãreia i-au fost încãlcate drepturile recunoscute de lege în domeniul acordãrii asistenţei medicale.
(2) Aspectele semnalate se analizeazã pentru fiecare caz în parte şi se consemneazã într-un proces-verbal care cuprinde sesizãrile, precum şi mãsurile propuse a fi luate de cãtre comandantul unitãţii sanitare cu paturi pentru remedierea acestora.
(3) Procesul-verbal prevãzut la alin. (2) se întocmeşte numai dupã ce consiliul etic a efectuat o cercetare a cazului, cu ascultarea pãrţilor implicate, inclusiv a unor terţe persoane, dupã caz, care pot aduce lãmuriri suplimentare asupra situaţiei. Ascultarea pãrţilor trebuie consemnatã în scris şi semnatã de cãtre acestea.
(4) Procesul-verbal va fi înaintat comandantului unitãţii sanitare cu paturi în vederea luãrii mãsurilor ce se impun în conformitate cu legislaţia în vigoare.
(5) Trimestrial se comunicã Direcţiei medicale cazurile dezbãtute în consiliul etic, precum şi mãsurile întreprinse pentru rezolvarea acestora.
ART. 21
În cadrul unitãţilor sanitare cu paturi funcţioneazã un consiliu medical, al cãrui preşedinte este locţiitorul comandantului.
ART. 22
Consiliul medical este alcãtuit din şefii de secţii, de servicii, de laboratoare, farmacistul-şef şi un asistent-şef desemnat de locţiitorul comandantului unitãţii sanitare cu paturi.
ART. 23
Principalele atribuţii ale consiliului medical sunt stabilite de legislaţia incidentã în domeniu şi avizate de şeful Direcţiei medicale.
ART. 24
(1) În spitalele militare clinice/universitare şi CCUBCVA funcţioneazã un consiliu ştiinţific, al cãrui preşedinte este directorul ştiinţific.
(2) Componenţa şi atribuţiile consiliului ştiinţific sunt stabilite conform legislaţiei incidente în domeniu şi avizate de şeful Direcţiei medicale.
ART. 25
(1) În cadrul unitãţilor sanitare cu paturi funcţioneazã un consiliu consultativ, care are rolul de a dezbate principalele probleme de strategie, organizare şi funcţionare a unitãţii sanitare cu paturi şi de a face recomandãri comandantului acesteia.
(2) Consiliul consultativ este format din comandantul unitãţii sanitare şi 4-6 membri, reprezentând domeniile medical, financiar, operativ, managerial şi, dupã caz, universitar.
(3) Numirea membrilor consiliilor consultative se face prin dispoziţie a şefului Direcţiei medicale.
ART. 26
Consiliul consultativ se întruneşte în şedinţã ordinarã cel puţin o datã la 3 luni şi ori de câte ori este nevoie în şedinţe extraordinare. Deciziile consiliului se iau în prezenţa a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor sãi, cu majoritatea absolutã a membrilor prezenţi.
ART. 27
(1) Secţiile, laboratoarele, serviciile medicale şi, dupã caz, ambulatoriul de specialitate al spitalului sunt conduse de un şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu sau, dupã caz, şef de ambulatoriu. Aceste funcţii se ocupã prin concurs sau examen, dupã caz, în condiţiile legii.
(2) În spitalele militare funcţiile militare de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu, şef de ambulatoriu de specialitate, farmacist-şef şi, dupã caz, de asistent medical-şef sunt funcţii de conducere şi pot fi ocupate numai de medici, farmacişti, biologi, chimişti şi biochimişti sau, dupã caz, asistenţi medicali, cadre militare în activitate, care îndeplinesc condiţiile impuse de managementul resurselor umane în Ministerul Apãrãrii Naţionale, precum şi normele prevãzute în anexa nr. 2.
(3) Funcţiile civile, similare funcţiilor prevãzute la alin. (2), sunt funcţii de conducere şi pot fi ocupate numai de medici, farmacişti, biologi, chimişti şi biochimişti sau, dupã caz, asistenţi medicali cu o vechime de cel puţin 5 ani în specialitatea respectivã, conform normelor stabilite prin ordinul ministrului sãnãtãţii.
(4) Şefii de secţie/serviciu/laborator/ambulatoriu de specialitate au ca atribuţii coordonarea şi realizarea activitãţii de acordare a îngrijirilor medicale în cadrul structurii pe care o conduc şi rãspund de calitatea actului medical desfãşurat în aceasta, precum şi cele stabilite prin fişa postului.
(5) Numirea în funcţie a şefilor de secţie/laborator/serviciu medical se face pe o perioadã de maximum 3 ani.
(6) Şefii de secţie/laborator/serviciu medical care au ocupat postul prin concurs încheie cu comandantul unitãţii sanitare cu paturi un contract de administrare, în cuprinsul cãruia sunt prevãzuţi atât indicatorii specifici de performanţã, cât şi normele legale care reglementeazã drepturile şi obligaţiile pãrţilor.
(7) Indicatorii specifici de performanţã prevãzuţi în contractul de administrare sunt stabiliţi de comandant şi aprobaţi de şeful Direcţiei medicale.
(8) Contractul de administrare poate înceta înainte de termen, în principal, în cazul neîndeplinirii indicatorilor specifici de performanţã şi a atribuţiilor stabilite prin fişa postului.
(9) La încetarea contractului de administrare, la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, şeful Direcţiei medicale împuterniceşte/deleagã, dupã caz, prin ordin un şef de secţie/laborator/serviciu medical interimar, pe o perioadã de cel mult 6 luni, dupã cum urmeazã:
a) aceeaşi persoanã cãreia i-a expirat contractul de administrare;
b) altã persoanã care îndeplineşte condiţiile prevãzute de reglementãrile din domeniul managementului resurselor umane din Ministerul Apãrãrii Naţionale.
(10) În perioada prevãzutã la alin. (9) se organizeazã concursul de ocupare a funcţiei.
(11) Şefii de secţie/laborator/serviciu medical interimari nu încheie contracte de administrare, în condiţiile prevãzute la alin. (6), pentru perioada cât asigurã temporar funcţia respectivã.
(12) În unitãţile sanitare cu paturi, şefii ambulatoriilor de specialitate, ai compartimentelor şi microstructurilor sau structurilor medicale aflate în subordinea unor secţii medicale/chirurgicale, precum şi şefii structurilor care desfãşoarã activitãţi conexe actului medical nu încheie contract de administrare, în condiţiile prevãzute la alin. (6).
(13) Şeful de secţie/laborator/serviciu medical/ambulatoriu de specialitate care a promovat concursul sau examenul, dupã caz, aflat în stare de incompatibilitate sau în conflict de interese este obligat sã o/îl înlãture în termen de maximum 30 de zile, sub sancţiunea eliberãrii acestuia din funcţie.
(14) În secţiile/laboratoarele/serviciile medicale clinice în care funcţia de şef de clinicã este civilã, aceasta poate fi ocupatã de persoana desemnatã de senatul instituţiei de învãţãmânt superior medical şi are atribuţii exclusiv didactice şi de cercetare ştiinţificã medicalã.
(15) Atribuţiile şefului de clinicã prevãzute la alin. (14) nu se suprapun cu cele ale şefului de secţie/laborator/serviciu medical, care sunt în principal atribuţii manageriale.
ART. 28
La demiterea/revocarea din funcţie, trecerea în rezervã/pensionarea persoanei care ocupã funcţia de şef secţie/laborator/serviciu medical/ambulatoriu de specialitate, comandantul unitãţii sanitare cu paturi propune şefului Direcţiei medicale o persoanã care sã îndeplineascã atribuţiile funcţiei vacante pânã la ocuparea postului, conform prevederilor prezentului ordin.
ART. 29
(1) Comandanţii unitãţilor sanitare cu paturi, la numirea în funcţie, au obligaţia de a depune la Direcţia medicalã o declaraţie de interese, o declaraţie cu privire la incompatibilitãţile prevãzute de lege, precum şi o declaraţie de avere.
(2) Membrii comitetului director, şefii de secţie, de laborator, de serviciu sau de ambulatoriu de specialitate al spitalului, precum şi membrii consiliului consultativ depun declaraţiile prevãzute la alin. (1) la sediul unitãţilor militare angajatoare.
ART. 30
Regulamentele de organizare şi funcţionare ale unitãţilor sanitare cu paturi prevãzute la art. 1 alin. (1) se elaboreazã de conducerea acestora şi se aprobã de cãtre şeful Direcţiei medicale.
ART. 31
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 32
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã:
a) <>Ordinul ministrului apãrãrii naţionale nr. M.53/2009 privind conducerea spitalelor din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 337 din 20 mai 2009;
b) Ordinul ministrului apãrãrii nr. M.46/2007*) pentru aprobarea "Normelor privind încadrarea funcţiei de comandant/director general şi condiţiile de participare la concurs a ofiţerilor medici şi farmacişti în vederea încadrãrii funcţiei de şef de secţie, şef de laborator sau şef de serviciu medical din spitalele aparţinând ministerului apãrãrii".

---------
*) Ordinul nr. M.46/2007 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementãri din sectorul de apãrare a ţãrii şi securitate naţionalã.

ART. 33
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul apãrãrii naţionale,
Aurel Ionel Lascu,
secretar de stat

Bucureşti, 22 decembrie 2009.
Nr. M.129.


ANEXA 1

NORME
privind organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului în
vederea încadrãrii funcţiei de comandant pentru unitãţile
sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului
Apãrãrii Naţionale

I. Organizarea concursului/examenului
1. Comandantul unitãţii sanitare cu paturi se încadreazã prin numire numai dupã promovarea unui concurs/examen.
2. Ofiţerii care îndeplinesc cerinţele de personal înainteazã ierarhic, în termen de 30 de zile de la publicarea postului în Buletinul Informativ al Armatei, rapoarte Direcţiei medicale, prin care solicitã sã fie evaluaţi în comisia de selecţie pentru promovarea în funcţie şi care se trimit apoi comisiei competente.
3. Comisia de selecţie evalueazã candidaţii pentru funcţia respectivã şi comunicã Direcţiei medicale hotãrârea privind îndeplinirea de cãtre aceştia a criteriilor de promovare în funcţie stabilite prin Ghidul carierei militare.
4. În cazul în care în urma evaluãrii de cãtre comisia de selecţie se selecteazã un singur candidat, şeful Direcţiei medicale propune ministrului apãrãrii naţionale numirea acestuia în funcţia de comandant al unitãţii sanitare cu paturi, numai dupã promovarea unui examen organizat în acest scop.
5. În situaţia avizãrii de cãtre comisia de selecţie a mai multor candidaţi, aceştia vor depune la Direcţia medicalã dosarul de concurs cu cel puţin 15 zile înainte de data desfãşurãrii acestuia.
6. Concursul/Examenul se desfãşoarã la sediul Direcţiei medicale în termen de maximum 60 de zile de la data comunicãrii hotãrârii comisiei de selecţie.
7. Dosarul de concurs/examen trebuie sã conţinã urmãtoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) fişa cu principalele date;
c) copia actului de identitate;
d) copia diplomei de licenţã;
e) copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere în domeniul sanitar sau, dupã caz, copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere strategicã ori a Colegiului Naţional de Apãrare;
f) copia certificatului de absolvire a unui curs de perfecţionare în management sau management sanitar;
g) copii ale diplomelor de studii şi alte acte care atestã efectuarea unor specializãri, titluri universitare, competenţe/atestate, cursuri etc.;
h) fişa medicalã din care sã rezulte cã este apt medical;
i) curriculum vitae.
8. Documentele din dosarul de concurs/examen se certificã de cãtre structura de resurse umane a Direcţiei medicale.
9. Bibliografia de concurs/examen, aprobatã de şeful Direcţiei medicale, se comunicã candidaţilor cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea concursului/examenului.
10. Concursul/Examenul constã în:
a) testul-grilã de verificare a cunoştinţelor - eliminatoriu;
b) interviul de selecţie;
c) planul de management;
d) analiza şi evaluarea activitãţii profesionale şi ştiinţifice, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3 la ordin.
11. Ierarhizarea candidaţilor se efectueazã în ordinea descrescãtoare a mediilor finale obţinute pentru fiecare funcţie scoasã la concurs şi cu nominalizarea candidatului declarat reuşit sau, dupã caz, doar cu nominalizarea candidatului, în condiţiile obţinerii punctajului de promovare.
12. Pentru promovarea concursului/examenului candidaţii trebuie sã obţinã media finalã cel puţin nota 8,00, iar la fiecare probã minimum nota 7,00.
13. Concursul pentru încadrarea funcţiei de comandant se organizeazã de cãtre o comisie constituitã la nivelul Direcţiei medicale.
14. Comisia este formatã din membri desemnaţi de şeful Direcţiei medicale.
15. Preşedintele comisiei de concurs este şeful Direcţiei medicale sau locţiitorul acestuia, dupã caz.
16. Din comisia de concurs nu pot face parte persoane care declarã sau despre care sunt informaţii certe cã au rude în rândul candidaţilor.
17. Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de 1-2 persoane din cadrul Direcţiei medicale.
18. Dupã constituire, comisia de concurs îşi desfãşoarã activitatea în încãperi destinate special, dotate cu mijloace birotice şi de securitate a informaţiilor.
19. Persoanele care încalcã deontologia profesionalã cu privire la securitatea informaţiilor privind conţinutul probelor de concurs şi înregistrare a datelor sunt sancţionate potrivit reglementãrilor în vigoare.
20. Preşedintele comisiei de concurs/examen poartã întreaga rãspundere pentru buna organizare şi desfãşurare a concursului/examenului, asigurarea legalitãţii evaluãrii candidaţilor şi asigurarea de şanse egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de concurs şi a documentelor elaborate în vederea evaluãrii candidatului şi/sau a ierarhizãrii candidaţilor.
21. Comisia de concurs asigurã:
a) luarea în evidenţã a candidaţilor ale cãror dosare au fost declarate "ADMIS" de cãtre comisia de selecţie;
b) instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfãşurãrii concursului/examenului;
c) organizarea şi desfãşurarea probelor de concurs/examen;
d) elaborarea variantelor de întrebãri/itemi pentru testul de verificare a cunoştinţelor;
e) elaborarea documentelor organizatorice pentru derularea operativã a probelor şi pentru finalizarea concursului/examenului.
22. Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formatã din preşedinte şi 2 membri, personal de specialitate, alţii decât cei care au fãcut parte din comisia de concurs, numiţi de şeful Direcţiei medicale cu cel puţin 10 zile înainte de data începerii concursului/examenului.
23. Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor asigurã:
a) pregãtirea comisiei;
b) înregistrarea contestaţiilor;
c) repartizarea sarcinilor ce revin fiecãrui membru al comisiei;
d) comunicarea hotãrârii de soluţionare a contestaţiilor.
24. Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.
II. Desfãşurarea concursului/examenului
25. Preşedintele comisiei de concurs/examen are urmãtoarele atribuţii:
a) verificã sala de concurs/examen, îndepãrtând toate materialele care pot influenţa candidaţii în rezolvarea testului;
b) verificã prezenţa şi identitatea candidaţilor/candidatului şi o consemneazã în documentele de evidenţã;
c) distribuie candidaţilor, la ora stabilitã pentru începerea probei, testul-grilã;
d) precizeazã şi verificã modul de identificare a fiecãrei lucrãri şi ia mãsuri de secretizare a acestora, aplicând pe fiecare test, pânã la finalizarea probei, ştampila;
e) verificã existenţa unor semne distinctive pe teste, luând mãsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne, prin înscrierea pe lucrare "ANULAT" cu semnãtura proprie, şi asigurã un nou test candidatului în cauzã, cu respectarea transparenţei acestei activitãţi. Se procedeazã în mod similar în cazul în care unii candidaţi doresc sã îşi transcrie testul-grilã, fãrã sã depãşeascã timpul afectat probei.
26. Candidaţii au acces în sala de susţinere a probei scrise cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu teste, pe baza tabelului aflat la secretarul comisiei.
27. Candidaţii care nu se aflã în sala de susţinere a probei de evaluare în momentul deschiderii plicului cu testele-grilã, pierd dreptul de a participa la concurs/examen.
28. În sala de concurs/examen nu se admite accesul cu telefoane mobile.
29. Proba scrisã constã într-un test-grilã de verificare a cunoştinţelor elaborat de comisia de concurs/examen.
30. Proba prevãzutã la pct. 29 are caracter eliminatoriu şi se desfãşoarã pe durata a douã ore.
31. Testul-grilã conţine un numãr de 50 de întrebãri/itemi, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activitãţii unitãţii sanitare şi 60% din domeniul managementului sanitar.
32. Cele 50 de întrebãri prevãzute la pct. 30 sunt de douã tipuri, astfel:
a) 40% din total sunt itemi tip complement simplu, cu un singur rãspuns corect din 4. Fiecare rãspuns corect se noteazã cu 0,2 puncte;
b) 60% din total sunt itemi tip complement multiplu, cu 2 rãspunsuri corecte din 4. Fiecare rãspuns corect se noteazã cu 0,1 puncte.
33. Pentru elaborarea testului-grilã membrii comisiei se întrunesc cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate, care sã asigure confidenţialitatea activitãţii, în condiţii optime de lucru.
34. La elaborarea întrebãrilor se au în vedere urmãtoarele:
a) conţinutul sã fie clar exprimat, fãrã ambiguitãţi;
b) formularea sã fie în strictã concordanţã cu bibliografia stabilitã pentru concurs;
c) sã aibã o cuprindere echilibratã a bibliografiei stabilite pentru concurs şi sã poatã fi rezolvate în timpul stabilit.
35. Testul-grilã se elaboreazã în douã variante, se multiplicã într-un singur exemplar şi se introduce fiecare într-un plic care se sigileazã.
36. Testul-grilã este desemnat prin tragere la sorţi, din cele douã variante, de cãtre candidat sau, dupã caz, de cãtre un candidat desemnat pentru aceastã activitate.
37. Din momentul deschiderii plicului cu teste, candidaţii pot pãrãsi sala de concurs/examen numai dupã predarea lucrãrii. Pentru necesitãţi fiziologice candidaţii pot pãrãsi sala de concurs/examen numai însoţiţi de 2 membri ai comisiei, iar timpul absenţei din salã nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.
38. Pe timpul desfãşurãrii probei, membrii comisiei nu dau indicaţii privind rezolvarea itemilor şi nu permit intrarea în salã a altor persoane.
39. Dupã expirarea timpului, lucrãrile candidaţilor se preiau de cãtre secretarul comisiei şi se evalueazã de fiecare membru al comisiei.
40. Rezultatul testului-grilã se comunicã prin afişare, în termen de cel mult 24 de ore, la sediul Direcţiei medicale.
41. Candidatul care a obţinut notã mai micã de 7,00 sau un numãr de puncte echivalent cu aceasta este declarat "RESPINS" şi eliminat din concurs/examen.
42. Interviul de selecţie are scopul de a permite membrilor comisiei de concurs/examen sã constate, analizând şi rezultatele obţinute la testul-grilã susţinut anterior, dacã respectivul candidat îşi va putea îndeplini atribuţiile în noua funcţie.
43. Interviul de selecţie se desfãşoarã pe durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei de concurs/examen.
44. În cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidaţilor urmãtoarele categorii de întrebãri:
a) întrebãri deschise: cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: "Ce puteţi sã spuneţi despre.....?");
b) întrebãri închise: cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: "Aţi condus un colectiv de muncã/echipã vreodatã?");
c) întrebãri ipotetice: cu scopul de a evalua rãspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: "În cazul în care sunteţi numit, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?");
d) întrebãri de probã: cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: "Am dori sã revenim la subiectul anterior. Spuneaţi cã...?")
45. Nu se adreseazã candidaţilor întrebãri referitoare la opiniile lor politice, activitatea sindicalã, religie, etnie, sex, starea materialã şi originea socialã.
46. Fiecare membru al comisiei de concurs/examen, dupã finalizarea interviului, întocmeşte "Fişa interviului de selecţie", al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 4 la ordin.
47. Nota finalã, cu douã zecimale, este media aritmeticã a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen.
48. Media finalã a fiecãrui candidat se calculeazã, cu douã zecimale, ca medie aritmeticã a notelor obţinute la proba scrisã (testul-grilã), interviul de selecţie, planul de management şi punctajul obţinut din analiza şi evaluarea activitãţii profesionale şi ştiinţifice, care se consemneazã apoi în "Fişa cu rezultatele concursului", al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 5 la ordin.
49. În baza mediilor finale ale candidaţilor, se întocmesc pentru fiecare funcţie scoasã la concurs, în ordine descrescãtoare, listele finale ale concursului/examenului.
50. La medii egale, departajarea candidaţilor se face dupã media obţinutã la testul-grilã, iar la menţinerea egalitãţii, dupã nota obţinutã din analiza şi evaluarea activitãţii profesionale şi ştiinţifice.
51. Comunicarea rezultatelor finale se face prin afişare la sediul instituţiei organizatoare, în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului/examenului.
52. Mediile finale obţinute de candidaţi sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai la funcţia pentru care aceştia au candidat.
53. Candidaţii au dreptul sã conteste rezultatul obţinut dupã fiecare probã, în termen de 24 de ore din momentul comunicãrii/afişãrii acesteia.
54. Contestaţia se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor în timp de 24 de ore de la data depunerii.
55. În termen de 48 de ore de la finalizarea concursului/examenului şi rezolvarea contestaţiilor, preşedintele comisiei prezintã şefului Direcţiei medicale procesul-verbal cu rezultatele concursului/examenului şi nominalizãrile pentru fiecare post de comandant scos la concurs, în vederea validãrii acestuia.
56. Şeful Direcţiei medicale, dupã verificarea documentelor primite de la comisia de concurs/examen, propune ministrului apãrãrii naţionale numirea în funcţie a candidatului declarat reuşit.
57. Lucrãrile candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului se pãstreazã în arhiva instituţiei organizatoare.


ANEXA 2


NORME
privind organizarea şi desfãşurarea concursului în vederea
încadrãrii funcţiei de şef de secţie, şef de laborator, şef de
serviciu medical, farmacist-şef sau, dupã caz, de şef ambulatoriu
de specialitate în unitãţile sanitare cu paturi din reţeaua
sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale


1. Funcţiile vacante de şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu medical, farmacist-şef sau, dupã caz, de şef ambulatoriu de specialitate, prevãzute în statul de organizare a unitãţilor sanitare cu paturi ca funcţii militare, se transmit Direcţiei medicale pentru a fi publicate în Buletinul Informativ al Armatei, împreunã cu fişele cuprinzând cerinţele de personal ale acestora.
2. Funcţiile prevãzute la pct. 1 se ocupã prin concurs sau examen, organizat şi desfãşurat cu respectarea prevederilor ordinului ministrului sãnãtãţii specific acestor activitãţi.
3. În termen de 15 zile de la publicarea funcţiei în Buletinul Informativ al Armatei, candidaţii depun la unitatea sanitarã care are funcţia în statul de organizare, raportul şi dosarul de înscriere la concurs/examen.
4. Concursul/examenul se organizeazã în maximum 60 de zile de la data comunicãrii hotãrârii comisiei de selecţie.
5. La concursul/examenul pentru ocuparea funcţiilor prevãzute la pct. 1 se pot înscrie medicii şi farmaciştii care îndeplinesc urmãtoarele condiţii:
a) sã fie cadru militar în activitate;
b) sã fie absolvent cu diplomã de licenţã al unei instituţii de învãţãmânt superior medical;
c) sã fie confirmat în specialitatea militarã a funcţiei;
d) sã deţinã grad egal sau mai mic cu cel mult o treaptã decât gradul funcţiei pentru care candideazã;
e) sã fi absolvit cursul de carierã, menţionat în statul de organizare, conform Ghidului carierei militare;
f) dovada/adeverinţa din care sã rezulte cã în ultimele 6 luni nu a fost sancţionat de conducerea unitãţilor în care şi-a desfãşurat activitatea pentru abateri de la disciplina militarã, conform reglemetãrilor proprii Ministerului Apãrãrii Naţionale, precum şi faptul cã în ultimii 5 ani nu a primit sancţiuni de la Colegiul Medicilor/Farmaciştilor din România;
g) sã nu se regãseascã în unul dintre cazurile de incompatibilitate reglementate de legislaţia în vigoare;
h) dupã caz, pentru secţiile clinice, documente care atestã deţinerea titlului universitar eliberat de senatul sau consiliul profesoral al instituţiei de învãţãmânt medical superior unde are norma de predare.


ANEXA 3


ROMÂNIA
MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
DIRECŢIA MEDICALÃ
Comisia de concurs

- Model -

FIŞA
analizei şi evaluãrii activitãţii profesionale şi ştiinţifice


Candidat .................................................................
Postul ...................................................................
Data examinãrii ..........................................................




┌────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Activitatea analizatã şi evaluatã │ Punctaj │
│crt.│ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 1. │Profesor universitar 󧓒 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 2. │Conferenţiar universitar 𗈛 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 3. │Şef de lucrãri 𗈙 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 4. │Deţinerea titlului de medic specialist 󧓒 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 5. │Gradul de medic primar 󧓒 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 6. │Doctorat 󧓒 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 7. │Masterat 𗈙 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 8. │Doctorand la data concursului (atestat de rectoratul Universitãţii de Medicinã şi 𗈙 puncte │
│ │Farmacie sau de Academia de Ştiinţe Medicale) │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ 9. │A doua specialitate confirmatã prin ordin al ministrului sãnãtãţii 𗈖 puncte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
󧓒. │Fiecare atestat obţinut 𗈕 punct │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
󧓓. │Activitatea ştiinţificã doveditã: │ │
│ │- numãrul de lucrãri publicate ca prim autor 𗈔,5 puncte/lucrare │
│ │- numãrul de lucrãri susţinute ca prim autor la congrese/conferinţe naţionale 𗈕 punct/lucrare │
│ │- numãrul de lucrãri susţinute ca prim autor la congrese/conferinţe internaţionale𗈖 puncte/lucrare │
│ │- numãrul de cãrţi publicate 𗈙 puncte/carte │
├────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
󧓔. │Activitatea de organizare (minimum 1 an): │ │
│ │- comandant de spital sau de alte unitãţi sanitare 󧓒 puncte │
│ │- direcţie medicalã 𗈛 puncte │
│ │- comisii de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii 𗈙 puncte │
│ │- medic şef ambulatoriu de specialitate 𗈙 puncte │
│ │- şef de secţie, şef de laborator, şef de serviciu 𗈗 puncte │
│ │- atestat în managementul serviciilor de sãnãtate 𗈙 puncte acordate │
│ │ │în plus faţã de cele │
│ │ │prevãzute la nr. │
│ │ │crt. 10 │
├────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ PUNCTAJ FINAL OBŢINUT: │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘



Preşedintele comisiei de concurs
Gradul: ........................................
Numele şi prenumele: ...........................................

Membri:
. ......................................
. ......................................
. ......................................
. ......................................

Secretar,
....................


ANEXA 4

ROMÂNIA
MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
DIRECŢIA MEDICALÃ
Comisia de concurs


- Model -

FIŞA
interviului de selecţie

Candidat ...............................................................
Postul .................................................................
Data interviului .......................................................




┌───────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│ Aptitudini │ Calificative/Note │ Media │
│ │ │obţinutã│
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┼────────┤
𗈕. Aptitudini de │Excelente │ 10-9,50 │ │
│comunicare ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bune 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bune 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈖. Aptitudini şi │Excelente, capabil sã-şi asume postul fãrã o pregãtire prealabilã │ 10-9,50 │ │
│cunoştinţe manageriale ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bune, este necesarã puţinã pregãtire 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil sã înveţe 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare, necesitã mai multã pregãtire 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare, nu are aptitudini manageriale 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈗. Ambiţii profesionale│Fixeazã obiective foarte ambiţioase │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Scopuri de nivel înalt 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Obiective de nivel mediu 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Obiective limitate, nu este foarte ambiţios 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Se bazeazã pe alţii prea des, obiective minime 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈘. Motivare │Motivare excelentã, dorinţã puternicã de a munci │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte interesat de post, pune multe întrebãri 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Dorinţã de a munci 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Puţin interesat de post 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Nu este interesat de post, impasibil 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈙. Potrivire pe post │Excelent pentru acest post │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bun pentru acest post 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bun pentru acest post 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtor pentru acest post 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtor pentru acest post 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈚. Autocontrol │Are o excelentã abilitate de a se autocontrola │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Siguranţã de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva problemele𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Autocontrol mediu 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Pare solicitat, nervos 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Greoi, prea preocupat, îngrijorat 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈛. Aspect fizic │Curat şi deosebit de plãcut │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Aspect fizic foarte plãcut 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Aspect fizic plãcut 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Înfãţişare neglijentã 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte neîngrijit 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈜. Impresie generalã │Excelentã │ 10-9,50 │ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bunã 𗈝,49-9,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bunã 𗈜,99-7,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare 𗈚,99-5,00│ │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare 𗈘,99-1,00│ │
├───────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┼────────┤
│MEDIA GENERALÃ: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘



Solicitantul este un candidat*)
- FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
- POTRIVIT (9,49-9,00)
- DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
- POSIBIL, DAR PENTRU ALT POST (6,99-5,00)
- NEPOTRIVIT (4,99-1,00)


Preşedintele comisiei de concurs
Gradul: ........................................
Numele şi prenumele: ...............................

---------
*) Se trece nota finalã a interviului de selecţie, calculatã, cu douã zecimale, ca media aritmeticã a notelor la fiecare dintre cei 8 indicatori.


ANEXA 5

ROMÂNIA
MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
DIRECŢIA MEDICALÃ
Comisia de concurs


- Model -

FIŞA
cu rezultatele concursului

Denumirea postului ........................................................
...........................................................................
Data ...........................




┌────┬───────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬──────┬───────────┐
│ │ │ Rezultatele obţinute la probele de concurs │ │ │
│Nr. │ Gradul, ├──────────┬────────────┬──────────┬────────────────────────┤ │ │
│crt.│numele şi prenumele│ │ │ │ Punctajul obţinut din │Media │Clasificare│
│ │ candidatului │Test-grilã│Interviul de│Planul de │ analiza şi evaluarea │ │ │
│ │ │ │ selecţie │management│activitãţii profesionale│ │ │
│ │ │ │ │ │ şi ştiinţifice │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼────────────────────────┼──────┼───────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼────────────────────────┼──────┼───────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼────────────────────────┼──────┼───────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼──────────┼────────────┼──────────┼────────────────────────┼──────┼───────────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴──────────┴────────────┴──────────┴────────────────────────┴──────┴───────────┘



Preşedintele comisiei de concurs
Gradul: ........................................
Numele şi prenumele: ................................

Membri:
. ....................................
. ....................................
. ....................................
. ....................................

Secretar,
................

------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016