Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. M.112 din 19 octombrie 2009  pentru constituirea in cadrul Ministerului Apararii Nationale a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuintelor proprietate personala pentru cadre militare, soldati si gradati voluntari, precum si pentru personalul civil din armata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. M.112 din 19 octombrie 2009 pentru constituirea in cadrul Ministerului Apararii Nationale a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuintelor proprietate personala pentru cadre militare, soldati si gradati voluntari, precum si pentru personalul civil din armata

EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 715 din 23 octombrie 2009
ORDIN nr. M.112 din 19 octombrie 2009
pentru constituirea în cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã
EMITENT: MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 715 din 23 octombrie 2009


În vederea coordonãrii şi punerii în aplicare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã, avute în vedere de dispoziţiile <>art. 42 din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 33 alin. (1) şi ale <>art. 44 din Legea nr. 346/2006 , cu modificãrile ulterioare,

ministrul apãrãrii naţionale emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) Se aprobã constituirea în cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã.
(2) Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã Ordinul ministrului apãrãrii nr. M. 38/2007*) pentru constituirea în cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale a Comisiei de coordonare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
---------
*) Ordinul nr. M. 38/2007 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, deoarece avea ca obiect reglementãri din sectorul de apãrare a ţãrii şi securitate naţionalã.

ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apãrãrii naţionale,
Mihai Stãnişoarã

Bucureşti, 19 octombrie 2009.
Nr. M.112.


ANEXÃ

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Comisiei de coordonare a
programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã
pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi
voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã

ART. 1
Comisia de coordonare a programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã, denumitã în continuare Comisia, îşi desfãşoarã activitatea în subordinea nemijlocitã a ministrului apãrãrii naţionale.
Art. 2
(1) Comisia are urmãtoarea componenţã:
- preşedinte: locţiitorul şefului Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã;
- membri:
- locţiitorul şefului Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare;
- locţiitorul şefului Departamentului pentru armamente;
- locţiitorul şefului Statului Major General;
- locţiitorul directorului general al Direcţiei generale de informaţii a apãrãrii;
- şeful Direcţiei financiar-contabile;
- şeful Direcţiei pentru relaţia cu Parlamentul şi asistenţã juridicã;
- şeful Direcţiei calitatea vieţii personalului;
- şeful Direcţiei domenii şi infrastructuri;
- şeful Direcţiei audit intern;
- şeful Corpului de control şi inspecţie;
- secretar: un consilier al secretarului de stat pentru relaţia cu Parlamentul, informare publicã şi creşterea calitãţii vieţii personalului.
(2) Secretariatul tehnic al Comisiei este asigurat de Direcţia domenii şi infrastructuri.
(3) Secretariatul tehnic al Comisiei are caracter nepermanent şi funcţioneazã la dispoziţia preşedintelui Comisiei, care îi aprobã compunerea şi programul de lucru.
(4) Secretariatul tehnic al Comisiei se aflã în coordonarea nemijlocitã a locţiitorului şefului Direcţiei domenii şi infrastructuri şi îşi desfãşoarã activitatea la sediul Direcţiei domenii şi infrastructuri, între şedinţele Comisiei în cadrul programului normal de lucru al structurii.
(5) Atribuţiile secretariatului tehnic sunt urmãtoarele:
a) identificã şi propune Comisiei, spre avizare, imobile disponibile din patrimoniul sau din administrarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, pe care se pot realiza locuinţe proprietate personalã pentru personalul propriu sau care se pot transforma în spaţii locative;
b) întocmeşte o bazã de date privind potenţialii investitori în domeniul imobiliar;
c) elaboreazã specificaţiile tehnice şi cerinţele pentru elaborarea unor studii de fezabilitate şi le supune Comisiei pentru avizare;
d) elaboreazã caiete de sarcini, în baza cerinţelor aprobate de ministrul apãrãrii naţionale, în domeniul construcţiilor de locuinţe;
e) întocmeşte şi propune Comisiei proiecte de hotãrâri ale Guvernului şi acte normative specifice, în vederea promovãrii programelor de realizare a locuinţelor;
f) întocmeşte documente specifice domeniului tehnico-ingineresc, la solicitarea preşedintelui Comisiei;
g) reprezentantul secretariatului tehnic, participant la şedinţã, reprezintã şi susţine documentele întocmite.
ART. 3
Principalele atribuţii ale Comisiei sunt urmãtoarele:
a) identificã şi propune ministrului apãrãrii naţionale, spre aprobare, terenuri disponibile din administrarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, pe care se pot amplasa, în condiţiile legii, locuinţe proprietate personalã pentru personalul propriu. În acest scop, structurile din cadrul Ministerului Apãrãrii Naţionale cu atribuţii pe linia evidenţei patrimoniului imobiliar sunt obligate sã furnizeze Comisiei toate informaţiile specifice solicitate de aceasta, prin secretarul sãu;
b) identificã nevoile de locuinţe pe garnizoane, în baza cererilor/situaţiilor transmise de comandanţii de garnizoane, respectiv şeful Direcţiei domenii şi infrastructuri, pentru Garnizoana Bucureşti;
c) conform prevederilor legale, identificã sursele de finanţare, precum şi modul de utilizare a fondurilor respective, posibili finanţatori, creditori, proiectanţi şi executanţi pentru locuinţele destinate cumpãrãrii de cãtre personalul propriu;
d) avizeazã tipul de construcţii, amplasarea, tehnologia de execuţie etc. care, ulterior, vor fi incluse în studiile de fezabilitate ce se vor elabora;
e) elaboreazã proiectele de documente necesare în procesul de realizare a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã şi le supune aprobãrii celor în drept;
f) elaboreazã proiecte de acte normative specifice domeniului de activitate;
g) înfiinţeazã, dupã caz, grupuri proprii de lucru tehnice şi/sau financiare ce vor fi subordonate preşedintelui Comisiei. Grupurile proprii de lucru vor fi alcãtuite din personalul care încadreazã structurile Ministerului Apãrãrii Naţionale;
h) elaboreazã şi propune spre aprobare ministrului apãrãrii naţionale criteriile de admitere pe listele cu cereri de cumpãrãri de locuinţe proprietate personalã, pe care le actualizeazã periodic;
i) urmãreşte stadiul îndeplinirii programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã pentru cadre militare, soldaţi şi gradaţi voluntari, precum şi pentru personalul civil din armatã şi dispune mãsurile care se impun sau face propuneri ministrului apãrãrii naţionale;
j) organizeazã întâlniri şi informeazã personalul aflat pe listele de cereri de cumpãrãri de locuinţe proprietate personalã despre hotãrârile luate în vederea îndeplinirii programelor de construire a locuinţelor proprietate personalã, la care s-au înscris.
ART. 4
(1) Lucrãrile Comisiei se materializeazã prin programe, rapoarte, studii, analize şi/sau precizãri.
(2) Proiectele documentelor prevãzute la alin. (1) sunt elaborate de secretariatul tehnic al Comisiei şi se înainteazã secretarului Comisiei în vederea transmiterii acestora membrilor Comisiei.
ART. 5
(1) Comisia îşi poate desfãşura lucrãrile în prezenţa a cel puţin douã treimi din numãrul membrilor acesteia.
(2) Sediul de lucru al Comisiei se aflã în spaţiile de lucru ale Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi informare publicã.
ART. 6
Documentele prevãzute la art. 4 alin. (1) se considerã aprobate dacã sunt semnate de cel puţin douã treimi din numãrul membrilor Comisiei.
ART. 7
În absenţa preşedintelui Comisiei, atribuţiile acestuia vor fi preluate de cãtre locţiitorul şefului Departamentului pentru politica de apãrare şi planificare.
ART. 8
(1) Comisia îşi desfãşoarã activitatea în plen trimestrial sau ori de câte ori situaţia o impune.
(2) Convocarea membrilor Comisiei se face de cãtre secretarul acesteia cu cel puţin 5 zile înainte de data programatã de desfãşurare a şedinţei. Cu aceastã ocazie se trimit ordinea de zi şi proiectele care urmeazã a fi analizate.

-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016