Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. M.102 din 23 august 2010  pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.129/2009 privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. M.102 din 23 august 2010 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.129/2009 privind conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului Apararii Nationale

EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 27 august 2010
ORDIN nr. M.102 din 23 august 2010
pentru modificarea şi completarea <>Ordinului ministrului apãrãrii naţionale nr. M.129/2009 privind conducerea unitãţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale
EMITENT: MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 27 august 2010


Având în vedere Avizul Ministerului Sãnãtãţii nr. 8.480 din 4 august 2010,
pentru aplicarea prevederilor <>cap. III "Conducerea spitalelor" al titlului VII "Spitalele" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul prevederilor <>art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apãrãrii Naţionale, cu modificãrile ulterioare,

ministrul apãrãrii naţionale emite prezentul ordin.

ART. I
<>Ordinul ministrului apãrãrii naţionale nr. M.129/2009 privind conducerea unitãţilor sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 5 ianuarie 2010, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 1 alineatul (3), literele d) şi e) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"d) sã fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii, ori sã fie absolvent al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învãţãmânt superior acreditatã, potrivit legii;
e) sã nu se afle în stare de incompatibilitate sau în conflict de interese;".
2. La articolul 4, alineatele (2) şi (4) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Comisia de evaluare prevãzutã la alin. (1) este stabilitã prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale, la propunerea şefului Direcţiei medicale.
.................................................................
(4) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu devin aplicabile prevederile alin. (3), ministrul apãrãrii naţionale împuterniceşte prin ordin, la propunerea şefului Direcţiei medicale, un comandant interimar pe o perioadã de cel mult 6 luni, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a postului."
3. La articolul 4, alineatul (6) se abrogã.
4. La articolul 7, literele c) şi e) se abrogã.
5. La articolul 10, alineatele (7) şi (9) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(7) Indicatorii specifici de performanţã prevãzuţi în contractul de administrare se stabilesc de cãtre comandantul unitãţii sanitare cu paturi.
................................................................
(9) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu devin aplicabile prevederile alin. (8), şeful Direcţiei medicale împuterniceşte prin ordin, la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, un membru interimar, pe o perioadã de cel mult 6 luni, perioadã în care se organizeazã concursul de ocupare a postului."
6. Articolele 12-14 se abrogã.
7. La articolul 18, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Desemnarea nominalã a membrilor consiliului etic se face de cãtre comitetul director al unitãţii sanitare cu paturi, iar numirea membrilor consiliului etic se face prin ordin al comandantului unitãţii sanitare cu paturi respective."
8. Articolele 19 şi 24 se abrogã.
9. Articolul 25 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 25. - (1) În cadrul unitãţilor sanitare cu paturi funcţioneazã un consiliu de administraţie, care are rolul de a dezbate principalele probleme de strategie, de organizare şi funcţionare a unitãţii sanitare cu paturi.
(2) Consiliul de administraţie este format din:
a) un reprezentant desemnat de Direcţia medicalã;
b) un reprezentant desemnat de Direcţia management resurse umane;
c) un reprezentant desemnat de Direcţia financiar-contabilã;
d) un reprezentant al consiliului judeţean sau local, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti;
e) un reprezentant al universitãţii sau facultãţii de medicinã, pentru spitalele clinice;
f) un reprezentant al structurii teritoriale a Colegiului Medicilor din România, cu statut de invitat;
g) un reprezentant al structurii teritoriale a Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu statut de invitat.
(3) Membrii consiliului de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi se numesc prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale."
10. Articolul 26 se abrogã.
11. La articolul 27, alineatul (5) se abrogã.
12. La articolul 27, alineatele (6)-(8) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"(6) Şefii de secţie/laborator/serviciu medical care au ocupat postul prin concurs încheie cu unitatea sanitarã cu paturi, reprezentatã prin comandant, un contract de administrare cu o duratã de 3 ani, în cuprinsul cãruia sunt prevãzuţi indicatorii specifici de performanţã.
(7) Indicatorii specifici de performanţã prevãzuţi în contractul de administrare se aprobã anual de cãtre comandant.
(8) Contractul de administrare poate înceta înainte de termen, în principal în cazul neîndeplinirii indicatorilor specifici de performanţã."
13. La articolul 27, dupã alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (8^1), cu urmãtorul cuprins:
"(8^1) La expirarea perioadei pentru care a fost încheiat, contractul de administrare al şefilor de secţie/laborator/serviciu medical poate fi prelungit, succesiv, pe perioade de 3 ani."
14. La articolul 27, alineatul (9) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(9) La încetarea contractului de administrare, în situaţia în care nu devin aplicabile dispoziţiile alin. (8^1), la propunerea comandantului unitãţii sanitare cu paturi, şeful Direcţiei medicale împuterniceşte/deleagã, dupã caz, prin ordin un şef de secţie/laborator/serviciu medical interimar, pe o perioadã de cel mult 6 luni, conform reglementãrilor din domeniul resurselor umane din Ministerul Apãrãrii Naţionale."
15. Articolul 28 se abrogã.
16. La articolul 29, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Membrii comitetului director, şefii de secţie, de laborator sau de serviciu, precum şi membrii consiliului de administraţie depun declaraţiile prevãzute la alin. (1) la structura de resurse umane a unitãţii sanitare cu paturi în care îşi desfãşoarã activitatea în aceastã calitate."
17. Anexele nr. 1, 4 şi 5 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 - 3, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
18. Anexa nr. 3 se abrogã.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apãrãrii naţionale,
Gabriel Oprea

Bucureşti, 23 august 2010.
Nr. M.102.

ANEXA Nr. 1
-----------
(Anexa nr. 1 la Ordinul nr. M.129/2009)
---------------------------------------

NORME
privind organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului în
vederea încadrãrii funcţiei de comandant în unitãţile sanitare
cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale

I. Organizarea concursului/examenului
1. Ofiţerii care îşi exprimã opţiunea pentru încadrarea funcţiei de comandant în unitãţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitarã a Ministerului Apãrãrii Naţionale întocmesc rapoarte care se înainteazã comisiei de selecţie competente, potrivit reglementãrilor specifice din domeniul managementului resurselor umane.
2. Comisia de selecţie analizeazã solicitãrile candidaţilor şi avizeazã participarea la concurs/examen a celor care îndeplinesc criteriile minimale şi condiţiile prevãzute de lege. Hotãrârea comisiei de selecţie se comunicã unitãţii sanitare cu paturi respective.
3. Candidatul/candidaţii avizat/avizaţi de cãtre comisia de selecţie depune/depun la structura de resurse umane a unitãţii sanitare cu paturi respective dosarul de concurs/examen cu cel puţin 15 zile înainte de data desfãşurãrii acestuia.
4. Concursul/examenul se desfãşoarã la sediul unitãţii sanitare cu paturi, în termen de maximum 60 de zile de la data comunicãrii hotãrârii comisiei de selecţie, fiind organizat de cãtre consiliul de administraţie.
5. Dosarul de concurs/examen trebuie sã conţinã urmãtoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) fişa cu principalele date;
c) copia actului de identitate;
d) copia diplomei de licenţã;
e) copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere în domeniul sanitar, pentru funcţiile prevãzute cu gradul de colonel, respectiv copia certificatului de absolvire a cursului postuniversitar de conducere strategicã ori a Colegiului Naţional de Apãrare sau documentul care atestã deţinerea titlului ştiinţific de doctor, dupã caz, pentru funcţiile prevãzute cu gradul de general;
f) copia certificatului de absolvire a unui curs de perfecţionare în management sau management sanitar, agreat de Ministerul Sãnãtãţii şi stabilit prin ordin al ministrului sãnãtãţii, respectiv copii ale documentelor care atestã absolvirea unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învãţãmânt superior acreditatã, potrivit legii, dupã caz;
g) fişa medicalã din care sã rezulte cã este apt medical;
h) dovada/adeverinţa din care sã rezulte cã în ultimii 5 ani nu a fost sancţionat de cãtre Colegiul Medicilor din România;
i) curriculum vitae;
j) proiectul de management realizat de candidat.
6. Documentele din dosarul de concurs/examen se certificã "în conformitate cu originalul" de cãtre structura de resurse umane a unitãţii sanitare cu paturi.
7. Bibliografia de concurs/examen se elaboreazã de cãtre consiliul de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi şi se aprobã de cãtre preşedintele de şedinţã. Bibliografia, precum şi alte detalii organizatorice se comunicã candidaţilor prin grija structurii de resurse umane a unitãţii sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea concursului/examenului.
8. Concursul/examenul constã în:
a) testul-grilã de verificare a cunoştinţelor - eliminatoriu;
b) susţinerea proiectului de management;
c) interviul de selecţie.
9. Pentru promovarea concursului/examenului, candidaţii trebuie sã obţinã media finalã de cel puţin 8,00, iar la fiecare probã minimum nota 7,00.
10. Comisia de concurs/examen este numitã de ministrul apãrãrii naţionale, la propunerea consiliului de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile calendaristice înainte de data stabilitã pentru susţinerea concursului/ examenului.
11. Preşedintele comisiei de concurs/examen este unul dintre reprezentanţii Ministerului Apãrãrii Naţionale în consiliul de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi respective.
12. Din comisia de concurs nu pot face parte persoane care declarã sau despre care sunt informaţii certe cã au rude sau afini pânã la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
13. Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de 1 - 2 persoane din cadrul unitãţii sanitare cu paturi.
14. Dupã constituire, comisia de concurs îşi desfãşoarã activitatea în încãperi special destinate, dotate cu mijloace birotice şi de securitate a informaţiilor.
15. Preşedintele comisiei de concurs/examen poartã întreaga rãspundere pentru buna organizare şi desfãşurare a concursului/examenului, asigurarea legalitãţii evaluãrii candidaţilor şi a egalitãţii de şanse pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de concurs şi a documentelor elaborate în vederea evaluãrii candidatului sau a ierarhizãrii candidaţilor.
16. Comisia de concurs/examen asigurã:
a) luarea în evidenţã a candidaţilor avizaţi de cãtre comisia de selecţie;
b) studierea dosarelor depuse şi stabilirea pentru fiecare a rezultatului prin înscrierea menţiunii "Admis" sau "Respins", cu cel puţin 3 zile lucrãtoare înainte de data începerii concursului/examenului;
c) instruirea candidaţilor înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfãşurãrii concursului/examenului;
d) organizarea şi desfãşurarea probelor de concurs/examen;
e) elaborarea variantelor de întrebãri/itemi pentru testul de verificare a cunoştinţelor;
f) elaborarea documentelor organizatorice pentru derularea operativã a probelor şi pentru finalizarea concursului/ examenului;
g) primirea şi înaintarea contestaţiilor depuse la secretariatul comisiei de concurs/examen la comisia de soluţionare a contestaţiilor.
17. Comisia de soluţionare a contestaţiilor se numeşte de cãtre ministrul apãrãrii naţionale, la propunerea consiliului de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi, simultan cu numirea comisiei de concurs/examen, şi este formatã din preşedinte şi 2 membri, alţii decât cei care au fãcut parte din comisia de concurs/examen.
18. Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor asigurã:
a) pregãtirea comisiei;
b) înregistrarea contestaţiilor;
c) repartizarea sarcinilor ce revin fiecãrui membru al comisiei;
d) comunicarea deciziei de soluţionare a contestaţiilor.
19. Comisia soluţioneazã contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilã şi la rezultatul final al concursului. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.
II. Desfãşurarea concursului/examenului
20. Preşedintele comisiei de concurs/examen are urmãtoarele atribuţii:
a) verificã sala de concurs/examen, îndepãrtând toate materialele care pot influenţa candidaţii în rezolvarea testului;
b) verificã prezenţa şi identitatea candidaţilor/candidatului şi o consemneazã în documentele de evidenţã;
c) distribuie candidaţilor testul-grilã, la ora stabilitã pentru începerea probei;
d) precizeazã şi verificã modul de identificare a fiecãrei lucrãri şi ia mãsuri de secretizare a acestora, aplicând ştampila pe fiecare test-grilã, pânã la finalizarea probei;
e) verificã existenţa unor semne distinctive pe testele-grilã, luând mãsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne, prin înscrierea pe lucrare "ANULAT" cu semnãtura proprie, şi asigurã un nou test-grilã candidatului în cauzã, cu respectarea transparenţei acestei activitãţi. Se procedeazã în mod similar în cazul în care unii candidaţi doresc sã îşi transcrie testul-grilã, fãrã sã depãşeascã timpul afectat probei.
21. Candidaţii au acces în sala de susţinere a testului-grilã cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu testele-grilã, dar nu cu mai puţin de 15 minute, pe baza tabelului cu candidaţii aflat la secretariatul comisiei.
22. Candidaţii care nu se aflã în salã în momentul deschiderii plicului cu testele-grilã pierd dreptul de a participa la concurs/examen.
23. În sala de concurs/examen nu se admite accesul cu telefoane mobile, aparaturã de înregistrare audio/video.
24. Testul-grilã se desfãşoarã pe durata a douã ore.
25. Testul-grilã conţine un numãr de 50 de întrebãri/itemi, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activitãţii unitãţii sanitare şi 60% din domeniul managementului sanitar.
26. Întrebãrile prevãzute la pct. 25 sunt de douã tipuri, astfel:
a) 40% din total sunt itemi tip complement simplu, cu un singur rãspuns corect din 4, care se noteazã cu 0,2 puncte;
b) 60% din total sunt itemi tip complement multiplu, cu 2 rãspunsuri corecte din 4, care se noteazã cu 0,1 puncte fiecare.
27. Pentru elaborarea testului-grilã membrii comisiei de concurs/examen se întrunesc cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate, care sã asigure confidenţialitatea activitãţii, în condiţii optime de lucru.
28. La elaborarea întrebãrilor se au în vedere urmãtoarele:
a) conţinutul sã fie clar exprimat, fãrã ambiguitãţi;
b) formularea sã fie în strictã concordanţã cu bibliografia stabilitã pentru concurs;
c) sã aibã o cuprindere echilibratã a bibliografiei stabilite pentru concurs şi sã poatã fi rezolvate în timpul stabilit.
29. Testul-grilã se elaboreazã în douã variante, se redacteazã într-un singur exemplar şi se introduce fiecare într-un plic care se sigileazã.
30. Testul-grilã este ales prin tragere la sorţi, din cele douã variante, de cãtre candidat sau, dupã caz, de cãtre un candidat desemnat pentru aceastã activitate. Testul-grilã ales se multiplicã, în prezenţa preşedintelui comisiei de concurs/ examen, într-un numãr de exemplare egal cu numãrul candidaţilor prezenţi în salã.
31. Din momentul deschiderii plicului cu testul-grilã, candidaţii pot pãrãsi sala de concurs/examen numai dupã predarea lucrãrii. Pentru necesitãţi fiziologice candidaţii pot pãrãsi sala de concurs/examen numai însoţiţi de 2 membri ai comisiei, iar timpul absenţei din salã nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.
32. Pe timpul desfãşurãrii probei, membrii comisiei nu dau indicaţii privind rezolvarea itemilor şi nu permit intrarea în salã a altor persoane.
33. Dupã expirarea timpului, lucrãrile candidaţilor se preiau de cãtre secretarul comisiei şi se evalueazã de fiecare membru al comisiei.
34. Rezultatul testului-grilã se comunicã prin afişare, în termen de cel mult 24 de ore, la sediul unitãţii sanitare cu paturi.
35. Candidatul care a obţinut un numãr de puncte mai mic de 7,00 este declarat "Respins" şi este eliminat din concurs/ examen.
36. Susţinerea proiectului de management urmãreşte modul în care candidatul analizeazã şi propune soluţii de rezolvare a temei alese, utilizând aparatul ştiinţific şi conceptual specific.
37. Tema aleasã de candidat pentru proiectul de management vizeazã spitalul militar pentru care candideazã. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie sã fie libere la publicare şi obţinute în conformitate cu prevederile legale.
38. La cererea candidaţilor, unitatea sanitarã cu paturi la sediul cãreia se organizeazã concursul/examenul pune la dispoziţia acestora, în maximum 3 zile de la data solicitãrii, copii ale bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, structurii organizatorice aprobate prin ordin al ministrului apãrãrii naţionale şi structurii de personal la data solicitãrii, aferente spitalului.
39. Temele-cadru şi bibliografia pentru proiectul de management, alese dintre cele propuse de Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile oficiale ale acesteia, sunt stabilite de cãtre consiliul de administraţie al unitãţii sanitare cu paturi şi aprobate de cãtre preşedintele de şedinţã.
40. Candidaţii îşi aleg tema pentru proiectul de management, pe care îl depun la sediul unitãţii sanitare cu paturi odatã cu dosarul de concurs/examen.
41. Proiectul de management trebuie sã fie realizat individual de cãtre candidat şi sã rezolve problemele solicitate într-un volum de 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14.
42. Proiectele de management sunt evaluate de cãtre membrii comisiei de concurs, pânã la data susţinerii orale a acestora de cãtre candidaţi.
43. Fiecare proiect este notat independent de cãtre membrii comisiei de concurs, conform grilei de punctare stabilite de Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile oficiale ale acesteia. Nota finalã, cu douã zecimale, este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei.
44. Grila de punctare a proiectelor de management va fi afişatã la sediul unitãţii sanitare cu paturi, dupã încheierea perioadei de depunere a dosarelor de concurs/examen ale candidaţilor.
45. Susţinerea proiectului se face în faţa comisiei de concurs/examen pe durata a maximum 15 minute, la care se adaugã 5 minute acordate pentru rãspunsurile la întrebãrile adresate de membrii comisiei de concurs/examen.
46. Nota acordatã iniţial de fiecare membru al comisiei de concurs/examen poate fi mãritã sau micşoratã în funcţie de modul de susţinere a proiectului de management şi de rãspunsurile date de candidaţi.
47. Comunicarea notelor definitive, cu douã zecimale, obţinute la proiectul de management, calculate ca medii aritmetice ale notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen, se face prin afişare, la sfârşitul zilei de concurs, la sediul unitãţii sanitare cu paturi.
48. Interviul de selecţie are scopul de a permite membrilor comisiei de concurs/examen sã constate, analizând şi rezultatele obţinute la testul-grilã susţinut anterior, dacã respectivul candidat poate îndeplini atribuţiile în noua funcţie.
49. Interviul de selecţie se desfãşoarã pe durata a maximum 15 minute, în faţa comisiei de concurs/examen.
50. În cadrul interviului de selecţie se pot adresa candidaţilor urmãtoarele categorii de întrebãri:
a) întrebãri deschise: cu scopul de a atrage mai multe informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae (de exemplu: "Ce puteţi sã spuneţi despre .....?");
b) întrebãri închise: cu scopul de a clarifica unele fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: "Aţi condus un colectiv de muncã/o echipã vreodatã?");
c) întrebãri ipotetice: cu scopul de a evalua rãspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice (de exemplu: "În cazul în care sunteţi numit, cum aţi proceda în administrarea cheltuielilor legate de personal?");
d) întrebãri de probã: cu scopul de a clarifica unele aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu: "Am dori sã revenim la subiectul anterior. Spuneaţi cã ...?").
51. Nu se adreseazã candidaţilor întrebãri referitoare la opiniile lor politice, activitatea sindicalã, religie, etnie, sex, starea materialã şi originea socialã.
52. Fiecare membru al comisiei de concurs/examen, dupã finalizarea interviului, întocmeşte "Fişa interviului de selecţie", al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 4 la ordin. Nota finalã, cu douã zecimale, este media aritmeticã a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen.
53. Media finalã a fiecãrui candidat se calculeazã, cu douã zecimale, ca medie aritmeticã a notelor obţinute la testul-grilã, proiectul de management şi interviul de selecţie, care se consemneazã apoi în "Fişa cu rezultatele concursului", al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 5 la ordin.
54. În termen de 24 de ore de la finalizarea concursului/examenului, la sediul unitãţii sanitare cu paturi se afişeazã rezultatele obţinute de candidaţi în ordinea descrescãtoare a mediilor finale obţinute sau, dupã caz, rezultatele obţinute de candidat.
55. La medii egale, departajarea candidaţilor se face dupã media obţinutã la testul-grilã, iar la menţinerea egalitãţii, dupã nota obţinutã la interviul de selecţie.
56. Candidaţii au dreptul sã conteste rezultatul obţinut dupã fiecare probã, în termen de 24 de ore de la momentul afişãrii acestuia.
57. În cazul candidaţilor care au obţinut la una dintre probe o notã mai mare de 7,00, dar depun contestaţie, aceştia continuã sã susţinã celelalte probe, urmând ca nota acordatã în urma analizãrii contestaţiei sã fie luatã în calcul la stabilirea notei finale.
58. Candidaţii care au obţinut la una dintre probe o notã mai micã de 7,00 şi depun contestaţie continuã sã susţinã celelalte probe numai dacã, în urma analizãrii contestaţiei, obţin o notã cel puţin egalã cu 7,00.
59. Contestaţia se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la data depunerii.
60. În termen de 48 de ore de la finalizarea concursului/examenului şi rezolvarea eventualelor contestaţii depuse, preşedintele comisiei de concurs/examen prezintã şefului Direcţiei medicale procesul-verbal cu rezultatele concursului/examenului şi candidatul desemnat câştigãtor.
61. Pe baza documentelor primite, şeful Direcţiei medicale propune ministrului apãrãrii naţionale numirea în funcţie a candidatului clasat pe primul loc.
62. Documentele rezultate în urma organizãrii şi desfãşurãrii concursului/examenului se pãstreazã în arhiva unitãţii sanitare cu paturi respective.


ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 4 la Ordinul nr. M.129/2009)
---------------------------------------

- Model -

ROMÂNIA
MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
U.M. ........................
Comisia de concurs/examen

FIŞA
interviului de selecţie

Candidat ..........................................
Postul ............................................
Data interviului ..................................



┌─────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│ Aptitudini │ Calificative/Note │ Media │
│ │ │obţinutã│
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┬─────────┼────────┤
𗈕. Aptitudini│Excelente │ 10-9,50 │ │
│ de ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ comunicare │Foarte bune 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bune 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈖. Aptitudini│Excelente, capabil sã îşi asume postul │ │ │
│ şi │fãrã o pregãtire prealabilã │ 10-9,50 │ │
│cunoştinţe ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│manageriale │Foarte bune, este necesarã puţinã pregãtire 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bune, are cunoştinţe elementare, dar este │ │ │
│ │capabil sã înveţe 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare, necesitã mai multã │ │ │
│ │pregãtire 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare, nu are aptitudini │ │ │
│ │manageriale 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈗. Ambiţii │Fixeazã obiective foarte ambiţioase │ 10-9,50 │ │
│profesionale ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Scopuri de nivel înalt 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Obiective de nivel mediu 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Obiective limitate, nu este foarte ambiţios 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Se bazeazã pe alţii prea des, obiective │ │ │
│ │minime 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈘. Motivare │Motivare excelentã, dorinţã puternicã de │ │ │
│ │a munci │ 10-9,50 │ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte interesat de post, pune multe │ │ │
│ │întrebãri 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Dorinţã de a munci 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Puţin interesat de post 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Nu este interesat de post, impasibil 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈙. Potrivire │Excelent, pentru acest post │ 10-9,50 │ │
│ pe post ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bun pentru acest post 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bun pentru acest post 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtor pentru acest post 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtor pentru acest post 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈚. Auto- │Are o excelentã abilitate de a se │ │ │
│ control │autocontrola │ 10-9,50 │ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Siguranţã de sine, încredere în capacitatea │ │ │
│ │sa de a rezolva problemele 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Autocontrol mediu 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Pare solicitat, nervos 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Greoi, prea preocupat, îngrijorat 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
𗈛. Impresie │Excelentã │ 10-9,50 │ │
│generalã ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Foarte bunã 𗈝,49-9,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Bunã 𗈜,99-7,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Corespunzãtoare 𗈚,99-5,00│ │
│ ├────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │Necorespunzãtoare 𗈘,99-1,00│ │
├─────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼────────┤
│ │ MEDIA GENERALÃ: │ │ │
└─────────────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴────────┘



Solicitantul este un candidat*
... FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
... POTRIVIT (9,49-9,00)
... DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
... POSIBIL, DAR PENTRU ALT POST (6,99-5,00)
... NEPOTRIVIT (4,99-1,00)

Preşedintele/Membrul comisiei de concurs/de examen
Gradul ..................................
Numele şi prenumele .....................
------------
* Se trece nota finalã a interviului de selecţie calculatã, cu douã zecimale, ca media aritmeticã a notelor la fiecare dintre cei 8 indicatori.


ANEXA 3
-------
(Anexa nr. 5 la Ordinul nr. M.129/2009)
---------------------------------------

- Model -

ROMÂNIA
MINISTERUL APÃRÃRII NAŢIONALE
U.M. ............................
Comisia de concurs/examen

FIŞA
cu rezultatele concursului/examenului

Denumirea postului ..........................
.............................................
Data ........................................



┌───┬───────────────────┬────────────────────────────────────┬─────┬───────────┐
│ │ │Rezultatele obţinute la probele │ │ │
│Nr.│ Gradul, │ de concurs/de examen │ │ │
│crt│numele şi prenumele├──────────┬────────────┬────────────┤Media│Clasificare│
│ │ candidatului │Test-grilã│Proiectul de│Interviul de│ │ │
│ │ │ │ management │ selecţie │ │ │
├───┼───────────────────┼──────────┼────────────┼────────────┼─────┼───────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼──────────┼────────────┼────────────┼─────┼───────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼──────────┼────────────┼────────────┼─────┼───────────┤
│ 3.│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼──────────┼────────────┼────────────┼─────┼───────────┤
│ 4.│ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────────────┴──────────┴────────────┴────────────┴─────┴───────────┘



Preşedintele comisiei de concurs/de examen
Gradul .............................
Numele şi prenumele ................

Membri:
....................................
....................................
....................................
....................................

Secretari:
.....................
.....................

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016