Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 99 din 3 iulie 2013 privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere si atributii in domeniul situatiilor de urgenta din administratia publica locala, servicii descentralizate si deconcentrate, in perioada 2013-2016
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 99 din 3 iulie 2013  privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere si atributii in domeniul situatiilor de urgenta din administratia publica locala, servicii descentralizate si deconcentrate, in perioada 2013-2016    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 99 din 3 iulie 2013 privind pregatirea in domeniul situatiilor de urgenta a reprezentantilor institutiilor prefectului si a personalului cu functii de conducere si atributii in domeniul situatiilor de urgenta din administratia publica locala, servicii descentralizate si deconcentrate, in perioada 2013-2016

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 612 din 2 octombrie 2013

    Având în vedere prevederile art. 32 şi art. 34 alin. (1) din Legea nr. 481/2004 privind protecţia civilă, republicată, cu modificările ulterioare, ale art. 25 lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, şi ale art. 11 lit. n) din Regulamentul de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,

    ministrul afacerilor interne şi viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emit următorul ordin:

    ART. 1
    Pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din administraţia publică locală şi din servicii descentralizate şi deconcentrate, în perioada 2013-2016, se realizează de către Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă - Ciolpani şi în centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova din subordinea acestuia, pe baza "Programului unitar de pregătire" prevăzut în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centre zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova este prevăzută în anexa nr. 2.
    ART. 3
    (1) În perioada 2013-2016, pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a personalului menţionat la art. 1 se desfăşoară în serii de pregătire cu durata de 5 zile, pe grupe de pregătire, conform anexei nr. 3.
    (2) Cursul de pregătire se finalizează cu eliberarea unei diplome de participare semnate de inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi comandantul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă sau şefii centrelor zonale de pregătire, după caz, fapt ce atestă participarea la curs.
    (3) Baza de calcul al necesarului de pregătire în cadrul centrelor zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova pentru perioada menţionată la alin. (1) este prevăzută în anexa nr. 4.
    (4) Repartizarea necesarului de pregătire, pe grupe, categorii de personal din judeţele arondate centrelor zonale de pregătire Bacău, Craiova şi Cluj-Napoca este stabilită în anexele nr. 5, 6 şi 7.
    (5) Prefecţii şi subprefecţii vor desfăşura pregătirea la Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă, pe serii de pregătire, conform anexei nr. 8.
    ART. 4
    Anual, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în baza anexei nr. 4 şi a solicitărilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, înaintează spre aprobare Ministerului Afacerilor Interne planificarea numerică, pe categorii de personal, precum şi seriile de pregătire organizate în centrul naţional şi în centrele zonale de pregătire.
    ART. 5
    (1) Prefecţii, în calitate de preşedinţi ai comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, stabilesc, în baza planificării anuale şi a propunerilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, personalul care participă la pregătire şi emit ordinele necesare.
    (2) Planificarea nominală a personalului la pregătire va fi realizată pe baza unor criterii care să vizeze anul numirii sau alegerii în funcţie şi/sau anul ultimei participări la pregătire.
    (3) Inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă transmit, până pe data de 1 februarie a fiecărui an, centrelor zonale, conform arondării prevăzute în anexa nr. 2, planificarea nominală a personalului participant la pregătire pe anul în curs, conform Planului anual de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă.
    (4) Personalul planificat să participe la pregătire este notificat nominal, prin ordin al prefectului, privind perioada de desfăşurare a seriei de pregătire, modul de organizare, resurse şi alte detalii relevante.
    ART. 6
    (1) Centrele zonale de pregătire comunică instituţiilor prefectului şi inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, lunar, situaţia nominală a prezenţei la pregătire a personalului planificat în seriile din luna precedentă.
    (2) Semestrial, centrele zonale de pregătire transmit instituţiilor prefectului şi inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă situaţia nominală, iar Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă situaţia numerică a participării la pregătire pe judeţe, categorii de personal şi serii de pregătire. Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă va transmite Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă situaţia numerică, a participării la pregătire pe judeţe, categorii de personal şi serii de pregătire, cu ocazia Bilanţului semestrial al activităţii de învăţământ din cadrul acestuia.
    (3) Prefecţii analizează semestrial, anual sau când este cazul, la propunerea inspectorului şef al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul şedinţelor comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, situaţia participării la pregătire a personalului planificat şi dispun măsurile necesare pentru remedierea deficienţelor constatate.
    (4) Personalul care nu s-a prezentat la pregătire va fi replanificat, la propunerea inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean, cu acordul centrului zonal de pregătire la care este arondat, în seriile ulterioare din anul în curs sau anul următor, prin ordin al prefectului.
    (5) Inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă vor comunica lunar centrelor zonale de pregătire personalul replanificat şi seriile în care au fost replanificaţi.
    ART. 7
    (1) Prefecţii judeţelor arondate centrelor zonale de pregătire acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire desfăşurate în baza prezentului ordin.
    (2) Inspectorii şefi ai inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă arondate centrelor zonale de pregătire acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire desfăşurate în baza prezentului ordin.
    (3) Spaţiile, fondurile pentru întreţinerea acestora şi, respectiv, pentru desfăşurarea activităţilor de pregătire, precum şi utilităţile şi facilităţile necesare se asigură de către consiliile judeţene pe raza cărora funcţionează centrele zonale de pregătire, în conformitate cu prevederile art. 73 alin. (2) din Legea privind protecţia civilă nr. 481/2004, republicată, cu modificările ulterioare.
    (4) Pentru finanţarea activităţilor de pregătire la centrele zonale Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova, consiliile judeţene vor prevedea în bugetele locale fondurile necesare, în limita surselor de finanţare existente.
    (5) Cheltuielile de personal pentru centrele zonale de pregătire se suportă de Ministerul Afacerilor Interne, în limita sumelor aprobate cu această destinaţie. Derularea fondurilor se face prin bugetul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.
    ART. 8
    (1) În anul 2013, în judeţele Giurgiu, Hunedoara şi Prahova se va derula un proiect-pilot de pregătire a primarilor de comună (personal din grupa a III-a) la nivelul judeţului. Pregătirea se organizează la nivelul fiecărui judeţ şi se conduce de către Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă şi centrele zonale de pregătire Bacău, Craiova şi Cluj-Napoca, cu sprijinul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă din judeţele respective şi sub coordonarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.
    (2) Prefecţii, consiliile judeţene şi inspectoratele pentru situaţii de urgenţă judeţene, din judeţele în care se va desfăşura proiectul-pilot, acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire, inclusiv logistica necesară. Finanţarea activităţilor din cadrul proiectului-pilot se va asigura în conformitate cu prevederile art. 25 lit. c) din Legea nr. 481/2004, republicată, cu modificările ulterioare.
    (3) În funcţie de rezultatele obţinute prin programul-pilot pregătirea la nivel judeţean va fi extinsă la nivel naţional începând cu anul 2014.
    (4) Cheltuielile de personal pentru cadrele Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă implicate în desfăşurarea activităţilor de pregătire, din judeţele cuprinse în proiectul-pilot, se vor asigura din fonduri proprii.
    ART. 9
    Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 10
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


             Ministrul afacerilor interne,
                     Radu Stroe

               p. Viceprim-ministru,
          ministrul dezvoltării regionale
             şi administraţiei publice,
                 Shhaideh Sevil,
                secretar de stat

    ANEXA 1

                                 PROGRAMUL UNITAR
       de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor
         instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere
             şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din
                            administraţia publică locală

    1. Managementul situaţiilor de urgenţă - strategii şi politici naţionale
    1.1. Managementul situaţiilor de urgenţă - componentă a politicii de securitate naţională a statului român
    1.2. Cadrul normativ specific managementului situaţiilor de urgenţă
    1.3. Sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţă: structura, organisme, competenţe şi relaţii funcţionale
    1.4. Atribuţiile autorităţilor şi instituţiilor publice în domeniul situaţiilor de urgenţă
    1.5. Principalele funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele şi celelalte organe centrale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă
    1.6. Protecţia civilă - componentă a Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cadrul normativ intern şi statutul juridic internaţional; cooperarea internaţională şi asistenţa umanitară - mecanismul european de protecţie civilă

    2. Hazarde, riscuri, vulnerabilităţi, dezastre, situaţii de urgenţă
    2.1. Problematica riscului şi vulnerabilităţii. Strategii şi programe de reducere a riscului
    2.2. Tipuri de risc specifice teritoriului naţional. Consecinţe pe care acestea le generează
    2.3. Dezastre naturale şi antropice. Impactul dezastrelor asupra comunităţilor, infrastructurii şi mediului
    2.4. Măsuri şi activităţi specifice de prevenire şi protecţie a populaţiei şi bunurilor materiale; reguli de comportare în situaţii de urgenţă

    3. Gestionarea situaţiilor de urgenţă la nivel local
    3.1. Competenţe, principii de intervenţie, proceduri standard de operare în situaţii de urgenţă
    3.2. Evaluare, proces decizional, flux informaţional
    3.3. Pregătirea şi conducerea intervenţiei
    3.4. Refacerea capacităţii operative, stabilirea măsurilor de reabilitare
    3.5. Servicii voluntare pentru situaţii de urgenţă - criterii de performanţă privind structura organizatorică, dotare, documente operative
    3.6. Formarea profesională în domeniul situaţiilor de urgenţă

    4. Protecţia populaţiei, bunurilor materiale şi a mediului în situaţii de urgenţă/situaţii de protecţie civilă. Cerinţe şi modalităţi de realizare
    4.1. Înştiinţarea, avertizarea, alarmarea
    4.2. Evacuarea
    4.3. Adăpostirea
    4.4. Asanarea teritoriului de muniţia rămasă neexplodată
    4.5. Protecţia nucleară, radiologică, chimică şi biologică

    5. Activităţi practic-aplicative şi de documentare
    5.1. Exerciţii şi aplicaţii practice de simulare a situaţiilor de urgenţă determinate de inundaţii, incendii, cutremur etc.
    Activităţile practic-aplicative se realizează prin: exerciţii şi aplicaţii practice de simulare a situaţiilor de urgenţă determinate de inundaţii, incendii, cutremur etc.; organizarea de ateliere de lucru, întâlniri cu specialişti, vizite documentare, prezentări de mijloace tehnice şi participare la exerciţii de alarmare publică şi de specialitate, rezolvarea, potrivit nivelului de competenţă deţinut, a unor situaţii specifice, reale sau ipotetice privind procesul decizional şi intervenţia în situaţii de urgenţă.
    În funcţie de categoria de personal pregătită, timpul dedicat activităţilor practic-aplicative se repartizează după cum urmează:
    a) pentru grupa I de pregătire: în limita a 30% din timpul alocat pregătirii;
    b) pentru grupele a II-a şi a III-a de pregătire: în limita a 50% din timpul alocat pregătirii.


    ANEXA 2

                                ARONDAREA
        judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centrele zonale de
                pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova


┌────────────────────────────┬────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Centrul de pregătire Bacău │Centrul de pregătire Cluj-Napoca│Centrul de pregătire Craiova│
│(str. George Bacovia nr. 57)│(str. Aviator Bădescu nr. 7-9) │ (Str. Jieţului nr. 15-17) │
│ Fax: 0234/518 660 │ Fax: 0264/598 205 │ Fax: 0251/415 033 │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 1. Bacău │ 1. Alba │ 1. Argeş │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 2. Botoşani │ 2. Arad │ 2. Caraş-Severin │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 3. Brăila │ 3. Bihor │ 3. Călăraşi │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 4. Buzău │ 4. Bistriţa-Năsăud │ 4. Dâmboviţa │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 5. Constanţa │ 5. Braşov │ 5. Dolj │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 6. Galaţi │ 6. Cluj │ 6. Giurgiu │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 7. Iaşi │ 7. Covasna │ 7. Gorj │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 8. Neamţ │ 8. Harghita │ 8. Ialomiţa │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 9. Prahova │ 9. Hunedoara │ 9. Ilfov │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 10. Suceava │ 10. Maramureş │ 10. Mehedinţi │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 11. Tulcea │ 11. Mureş │ 11. Olt │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 12. Vaslui │ 12. Satu Mare │ 12. Teleorman │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ 13. Vrancea │ 13. Sălaj │ 13. Vâlcea │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ 14. Sibiu │ 14. Bucureşti │
├────────────────────────────┼────────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ 15. Timiş │ │
└────────────────────────────┴────────────────────────────────┴────────────────────────────┘



    ANEXA 3

                                    CATEGORIILE DE PERSONAL
                  şi repartizarea acestora pe grupe de pregătire


┌───────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Grupa de pregătire │ Categoria de personal │
├───────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Grupa I │Preşedinte al consiliului judeţean │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Vicepreşedinte al consiliului judeţean │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar general al judeţului/municipiului Bucureşti │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Primar general şi viceprimar al municipiului Bucureşti │
├───────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Grupa a II-a │Primar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului Bucureşti │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Viceprimar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului │
│ │Bucureşti │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului Bucureşti│
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Şeful centrului operativ de la municipii şi oraşe │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Reprezentanţi ai serviciilor descentralizate şi deconcentrate ale │
│ │ministerelor în teritoriu care îndeplinesc funcţii de sprijin*) │
├───────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Grupa a III-a │Primar al comunei │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Viceprimar al comunei │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Secretar al comunei │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Şefi ai centrelor operative de la comune (toţi şefii centrelor │
│ │operative de la comună, indiferent dacă sunt secretari sau nu) │
│ │ │
└───────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

__________
    *)Ministerele şi celelalte organe centrale şi organizaţii neguvernamentale care îndeplinesc funcţii de sprijin în prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă sunt cele prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 2.288/2004 pentru aprobarea repartizării principalelor funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele, celelalte organe centrale şi organizaţiile neguvernamentale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.


    ANEXA 4

                                   BAZA DE CALCUL
          al necesarului de pregătire în cadrul centrelor zonale de pregătire
                        Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova


┌────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Centrul de pregătire│ Categorii de personal │
│ ├──────────┬─────┬────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬────┬────┬────┬────┬─────┬─────┤
│ │Detalii │Anul │Tip curs *) │ A │ B │ C │ D │ E │ F │ G │ H │ I │ J │ K │ L │Total│
├────────────────────┼──────────┴─────┴────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│Bacău │Necesar de pregătit │ 13│ 26│ 13│ 95│108│ 95│ 95│ 951│ 951│ 951│ 632│ 951│ 4881│
│ ├──────────┬─────┬────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │Planificat│2013 │ I │ 11│ 22│ 7│ 48│ 74│ 38│ - │ 521│ 390│ 120│ - │ - │ 1231│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2014 │ P │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 334│ 328│ 553│ - │ - │ 1215│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2015 │ I, P │ 2│ 4│ 6│ 47│ 34│ 57│ - │ 96 │ 120│ 84│ 257│ 481│ 1188│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2016 │ I │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 95│ - │ 113│ 194│ 375│ 470│ 1247│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │Total│ │ 13│ 26│ 13│ 95│108│ 95│ 95│ 951│ 951│ 951│ 632│ 951│ 4881│
├────────────────────┼──────────┴─────┴────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│Cluj-Napoca │Necesar de pregătit │ 15│ 30│ 15│134│149│134│134│ 972│ 972│ 972│ 680│ 972│ 5179│
│ ├──────────┬─────┬────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │Planificat│2013 │ I │ 10│ 19│ 7│ 77│ 94│ 59│ - │ 377│ 560│ 25│ - │ - │ 1228│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2014 │ I │ - │ - │ - │ - │ - │ - │113│ - │ - │ 300│ - │ 875│ 1288│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2015 │ P │ 5│ 11│ 8│ 57│ 55│ 75│ 21│ 595│ 412│ - │ - │ 97│ 1336│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2016 │ I, P │ │ │ │ │ │ - │ - │ - │ - │ 647│ 680│ - │ 1327│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │Total│ │ 15│ 30│ 15│134│149│134│134│ 972│ 972│ 972│ 680│ 972│ 5179│
├────────────────────┼──────────┴─────┴────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│Craiova │Necesar de pregătit │ 13│ 26│ 13│ 97│110│ 97│ 97│ 941│ 941│ 941│ 589│ 941│ 4806│
│ ├──────────┬─────┬────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │Planificat│2013 │ I │ 5│ 18│ 6│ 54│ 83│ 33│ - │ 432│ 468│ 136│ - │ - │ 1235│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2014 │ I, P │ 8│ 8│ 7│ 43│ 27│ 64│ - │ 415│ 147│ 490│ - │ - │ 1209│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2015 │ I, P │ -│ - │ - │ - │ - │ - │ 97│ 94│ 326│ 315│ - │ 383│ 1215│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2016 │ I │ -│ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 589│ 558│ 1147│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │Total│ │ 13│ 26│ 13│ 97│110│ 97│ 97│ 941│ 941│ 941│ 589│ 941│ 4806│
├────────────────────┼──────────┴─────┴────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│TOTAL GENERAL │Necesar de pregătit │ 41│ 82│ 41│326│367│326│326│2864│2864│2864│1901│ 2864│14866│
│ ├──────────┬─────┬────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │Planificat│2013 │ │ 26│ 59│ 20│179│251│130│ - │1330│1418│ 281│ - │ - │ 3694│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2014 │ │ 8│ 8│ 7│ 43│ 27│ 64│113│ 749│ 475│1343│ - │ 875│ 3712│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2015 │ │ 7│ 15│ 14│104│ 81│132│118│ 785│ 858│ 399│ 257│ 961│ 3739│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │2016 │ │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 95│ - │ 113│ 841│1644│ 1028│ 3721│
│ │ ├─────┼────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼────┼────┼────┼────┼─────┼─────┤
│ │ │Total│ │ 41│ 82│ 41│326│367│326│326│2864│2864│2864│1901│ 2864│14866│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┴──────────┴─────┴────────────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴────┴────┴────┴────┴─────┴─────┘


________
    *) Tip curs:
    - I = iniţiere;
    - P = perfecţionare.

    Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:
    A - preşedinţi ai consiliilor judeţene;
    B - vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene;
    C - secretari generali ai judeţelor;
    D - primari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor;
    E - viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor;
    F - secretari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor;
    G - şefi ai centrelor operative de la municipii şi oraşe;
    H - primari ai comunelor;
    I - viceprimari ai comunelor;
    J - secretari ai comunelor;
    K - reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi descentralizate ale ministerelor în teritoriu;
    L - şefi ai centrelor operative de la comune (toţi şefii centrelor operative de la comună, indiferent dacă sunt secretari sau nu).


    ANEXA 5

                                        REPARTIZAREA
        necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de
        personal şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Bacău


┌────┬───────────────────────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Total │
│crt.│ Categorii de personal/judeţe │ BC │ BT │ BR │ BZ │ CT │ GL │ IS │ NT │ PH │ SV │ TL │ VS │ VN │cursanţi│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 1. │Preşedinţi ai consiliilor judeţene │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 13│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 2. │Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene │ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 26│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 3. │Secretari generali ai judeţelor │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 13│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 4. │Primari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 8│ 7│ 4│ 5│ 12│ 4│ 5│ 5│ 14│ 16│ 5│ 5│ 5│ 95│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 5. │Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 9│ 8│ 5│ 6│ 13│ 5│ 6│ 6│ 15│ 17│ 6│ 6│ 6│ 108│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 6. │Secretari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 8│ 7│ 4│ 5│ 12│ 4│ 5│ 5│ 14│ 16│ 5│ 5│ 5│ 95│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 7. │Şefi ai centrelor operative de la municipii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşe │ 8│ 7│ 4│ 5│ 12│ 4│ 5│ 5│ 14│ 16│ 5│ 5│ 5│ 95│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 8. │Primari ai comunelor │ 85│ 71│ 40│ 82│ 58│ 61│ 93│ 78│ 90│ 98│ 46│ 81│ 68│ 951│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│9. │Viceprimari ai comunelor │ 85│ 71│ 40│ 82│ 58│ 61│ 93│ 78│ 90│ 98│ 46│ 81│ 68│ 951│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│10. │Secretari ai comunelor │ 85│ 71│ 40│ 82│ 58│ 61│ 93│ 78│ 90│ 98│ 46│ 81│ 68│ 951│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│11. │Şefi ai centrelor operative de la comune │ 85│ 71│ 40│ 82│ 58│ 61│ 93│ 78│ 90│ 98│ 46│ 81│ 68│ 951│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│12. │Reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │descentralizate ale ministerelor în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │teritoriu │ 50│ 50│ 50│ 40│ 50│ 50│ 42│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 632│
├────┴───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ TOTAL: │ 427│ 367│ 231│ 393│ 335│ 315│ 439│ 387│ 471│ 511│ 259│ 399│ 347│ 4881│
└────────────────────────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────────┘


    ANEXA 6

                          REPARTIZAREA
     necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de personal
          şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Cluj-Napoca


┌────┬───────────────────────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ Total │
│crt.│ Categorii de personal/judeţe │ AB │ AR │ BH │ BN │ BV │ CJ │ CV │ HR │ HD │ MM │ MS │ SM │ SJ │ SB │ TM │cursanţi│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 1. │Preşedinţi ai consiliilor judeţene │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 15│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 2. │Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene │ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 30│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 3. │Secretari generali ai judeţelor │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 15│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 4. │Primari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 11│ 10│ 10│ 4│ 10│ 6│ 5│ 9│ 14│ 13│ 11│ 6│ 4│ 11│ 10│ 134│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 5. │Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 12│ 11│ 11│ 5│ 11│ 7│ 6│ 10│ 15│ 14│ 12│ 7│ 5│ 12│ 11│ 149│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 6. │Secretari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 11│ 10│ 10│ 4│ 10│ 6│ 5│ 9│ 14│ 13│ 11│ 6│ 4│ 11│ 10│ 134│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 7. │Şefi ai centrelor operative de la municipii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi oraşe │ 11│ 10│ 10│ 4│ 10│ 6│ 5│ 9│ 14│ 13│ 11│ 6│ 4│ 11│ 10│ 134│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 8. │Primari ai comunelor │ 67│ 68│ 91│ 58│ 48│ 75│ 40│ 58│ 55│ 63│ 91│ 59│ 57│ 53│ 89│ 972│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ 9. │Viceprimari ai comunelor │ 67│ 68│ 91│ 58│ 48│ 75│ 40│ 58│ 55│ 63│ 91│ 59│ 57│ 53│ 89│ 972│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│10. │Secretari ai comunelor │ 67│ 68│ 91│ 58│ 48│ 75│ 40│ 58│ 55│ 63│ 91│ 59│ 57│ 53│ 89│ 972│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│11. │Şefi ai centrelor operative de la comune │ 67│ 68│ 91│ 58│ 48│ 75│ 40│ 58│ 55│ 63│ 91│ 59│ 57│ 53│ 89│ 972│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│12. │Reprezentanţii serviciilor deconcentrate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │şi descentralizate ale ministerelor în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │teritoriu │ 30│ 40│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 20│ 40│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 680│
├────┴───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────────┤
│ TOTAL: │ 347│ 357│ 459│ 303│ 287│ 379│ 235│ 293│ 321│ 359│ 463│ 315│ 299│ 311│ 451│ 5179│
└────────────────────────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────────┘



    ANEXA 7

                                      REPARTIZAREA
     necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de personal
             şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Craiova


┌────┬───────────────────────────────────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬─────┬────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Mp. │ │ Total │
│crt.│ Categorii de personal/judeţe │ AG │ CS │ CL │ DB │ DJ │ GR │ GJ │ IL │ IF │ MH │ OT │ TR │ VL │ B. │Sect.│cursanţi│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 1. │Preşedinţi ai consiliilor judeţene │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ - │ - │ 13│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 2. │Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene │ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ 2│ - │ - │ 26│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 3. │Secretari generali ai judeţelor │ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ 1│ - │ - │ 13│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 4. │Primari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 7│ 8│ 5│ 7│ 7│ 3│ 9│ 7│ 8│ 5│ 8│ 5│ 11│ 1 │ 6 │ 97│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 5. │Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 8│ 9│ 6│ 8│ 8│ 4│ 10│ 8│ 8│ 6│ 9│ 6│ 12│ 2 │ 6 │ 110│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 6. │Secretari ai municipiilor, oraşelor şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │sectoarelor │ 7│ 8│ 5│ 7│ 7│ 3│ 9│ 7│ 8│ 5│ 8│ 5│ 11│ 1 │ 6 │ 97│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 7. │Şefi ai centrelor operative de la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │municipii şi oraşe │ 7│ 8│ 5│ 7│ 7│ 3│ 9│ 7│ 8│ 5│ 8│ 5│ 11│ 1 │ 6 │ 97│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 8. │Primari ai comunelor │ 95│ 69│ 50│ 82│ 104│ 51│ 61│ 59│ 35│ 61│ 104│ 92│ 78│ - │ - │ 941│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ 9. │Viceprimari ai comunelor │ 95│ 69│ 50│ 82│ 104│ 51│ 61│ 59│ 35│ 61│ 104│ 92│ 78│ - │ - │ 941│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│10. │Secretari ai comunelor │ 95│ 69│ 50│ 82│ 104│ 51│ 61│ 59│ 35│ 61│ 104│ 92│ 78│ - │ - │ 941│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│11. │Şefi ai centrelor operative de la comune │ 95│ 69│ 50│ 82│ 104│ 51│ 61│ 59│ 35│ 61│ 104│ 92│ 78│ - │ - │ 941│
├────┼───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│12. │Reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │descentralizate ale ministerelor în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │teritoriu │ 50│ 24│ 50│ 26│ 50│ 33│ 30│ 26│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ 50│ - │ 589│
├────┴───────────────────────────────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────────┤
│ TOTAL: │ 463│ 337│ 275│ 387│ 499│ 254│ 315│ 295│ 211│ 319│ 503│ 443│ 411│ 55│ 24 │ 4806│
└────────────────────────────────────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────────┘



    ANEXA 8

           Planificarea seriilor de pregătire a prefecţilor şi a subprefecţilor
            la Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul
                          Situaţiilor de Urgenţă - Ciolpani


┌────┬──────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Categoria de │ Seria de pregătire │
│crt.│ participanţi ├─────────┬───────┬─────────┬─────────┬─────────┬───────┬─────────┬──────────┬─────────────┬─────────────┤
│ │ la pregătire │ I │ II │ III │ IV │ V │ VI │ VII │ VIII │ IX │ X │
│ │ │14-18.04.│5-9.05.│12-16.05.│19-23.05.│26-30.05.│2-6.06.│16-20.06.│23-27.06. │Replanificaţi│Replanificaţi│
│ │ │ 2014 │2014 │2014 │2014 │2014 │2014 │2014 │2014 │30.06-4.07. │7-11.07. │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │2014 │2014 │
├────┼──────────────┼─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ BT │ │ │ │ │
│ 1. │ Prefecţi │ AG │ OT │ │ CV │ │ BR │ │ │ │ │
│ │ │ CS │ TR │ │ HR │ │ BZ │ │ │ │ │
│ │ │ CL │ VL │ │ HD │ │ CT │ │ │ │ │
│ │ │ DB │ B │ │ MM │ │ GL │ │ │ │ │
│ │ │ DJ │ AB │ │ MS │ │ IS │ │ │ │ │
│ │ │ GR │ AR │ │ SM │ │ NT │ │ │ │ │
│ │ │ GJ │ BH │ │ SJ │ │ PH │ │ │ │ │
│ │ │ IL │ BN │ │ SB │ │ SV │ │ │ │ │
│ │ │ IF │ BV │ │ TM │ │ TL │ │ │ │ │
│ │ │ MH │ CJ │ │ BC │ │ VS │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ VN │ │ │ │ │
├────┴──────────────┴─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│Total prefecţi 10 │ 10 │ │ 10 │ │ 12 │ │ │ │ │
├────┬──────────────┬─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ BT │ │ │
│ 2. │Subprefecţi │ │ │ AG │ │ B │ │ B │ BR │ │ │
│ │ │ │ │ CS │ │ OT │ │ CV │ BZ │ │ │
│ │ │ │ │ CL │ │ TR │ │ HR │ CT │ │ │
│ │ │ │ │ DB │ │ VL │ │ HD │ GL │ │ │
│ │ │ │ │ DJ │ │ AB │ │ MM │ IS │ │ │
│ │ │ │ │ GR │ │ AR │ │ MS │ NT │ │ │
│ │ │ │ │ GJ │ │ BH │ │ SM │ PH │ │ │
│ │ │ │ │ IL │ │ BN │ │ SJ │ SV │ │ │
│ │ │ │ │ IF │ │ BV │ │ SB │ TL │ │ │
│ │ │ │ │ MH │ │ CJ │ │ TM │ VS │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ BC │ VN │ │ │
├────┴──────────────┼─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│Total subprefecţi │ │ │ 10 │ │ 10 │ │ 11 │ 12 │ │ │
├───────────────────┼─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│TOTAL GENERAL │Prefecţi │ │ │ │ 42 │ │ │ │ │ │
│ ├─────────┼───────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────┼─────────┼──────────┼─────────────┼─────────────┤
│ │Subpre- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fecţi │ │ │ │ 43 │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴─────────┴───────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────┴─────────┴──────────┴─────────────┴─────────────┘

                  _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016