Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 982 din 30 noiembrie 2009  pentru modificarea Metodologiei privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, in vederea indeplinirii indicatorilor de performanta, incheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora, aprobata prin   Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 982 din 30 noiembrie 2009 pentru modificarea Metodologiei privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, in vederea indeplinirii indicatorilor de performanta, incheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora, aprobata prin Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 868 din 14 decembrie 2009
ORDIN nr. 982 din 30 noiembrie 2009
pentru modificarea Metodologiei privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi a posturilor de preşedinţi-directori generali ai caselor de asigurãri de sãnãtate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanţã, încheierea contractelor de management şi evaluarea activitãţii acestora, aprobatã prin <>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 15/2008
EMITENT: CASA NAŢIONALÃ DE ASIGURÃRI DE SÃNÃTATE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 868 din 14 decembrie 2009


Având în vedere:
- Hotãrârea nr. 26 din 13 noiembrie 2009 a Consiliului de administraţie al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate;
- <>art. 18 pct. 20 şi 21 şi <>art. 33 alin. (3) şi (4) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor:
- <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi a posturilor de preşedinţi-directori generali ai caselor de asigurãri de sãnãtate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanţã, încheierea contractelor de management şi evaluarea activitãţii acestora, aprobatã prin <>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 15/2008 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 62 din 28 ianuarie 2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Anexa nr. 2 la metodologie "Contract de management" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1.
2. La anexa nr. 6 la metodologie, litera B "Indicatori de performanţã specifici - Preşedinţi-directori generali ai CAS" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2.
3. Anexa nr. 8 la metodologie "Fişa de evaluare a preşedintelui-director general al CAS" se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3.
ART. II
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale
de Asigurãri de Sãnãtate,
Irinel Popescu

Bucureşti, 30 noiembrie 2009.
Nr. 982.

ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 2 la metodologie)
----------------------------

CONTRACT DE MANAGEMENT
Preşedinte-director general

ART. 1
Pãrţile contractante
1. Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, cu sediul în municipiul Bucureşti, Calea Cãlãraşi nr. 248, bl. S19, sectorul 3, cod fiscal 11697800, reprezentatã legal prin preşedinte, ..........., în calitate de mandant,
şi
2. Doamna/Domnul .............., domiciliatã/domiciliat în ........., judeţul ......., str. ......... nr. ...., posesoare/posesor a/al CI nr. ......... seria ........., eliberatã de ......... la data de ......., în calitate de manager al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........ (mandatar),
au încheiat prezentul contract de management, cu
respectarea urmãtoarelor clauze:
ART. 2
Obiectul contractului
1. Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate (CNAS) încredinţeazã managerului un mandat, în baza art. 1532 şi urmãtoarele din Codul civil, având drept scop organizarea, conducerea şi administrarea la nivel local a Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........, precum şi gestionarea patrimoniului şi a mijloacelor materiale şi bãneşti ale acesteia, în condiţiile realizãrii unui management eficace şi de calitate.
2. În vederea realizãrii mandatului, managerul va acţiona pe baza obiectivelor şi a indicatorilor de performanţã generali şi specifici, care fac obiectul anexei la prezentul contract.
ART. 3
Durata contractului
Prezentul contract se încheie pe o perioadã de 4 ani, pentru exercitarea mandatului de preşedinte-director general al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ............. - manager al sistemului la nivel local.
ART. 4
Drepturile şi obligaţiile mandatarului preşedinte-director general
A. Drepturile mandatarului preşedinte-director general:
1. sã primeascã o platã lunarã, în limita prevãzutã de <>art. 288 alin. (4) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în cuantum de .........., compusã dintr-o sumã fixã de ........... lei şi urmãtoarele sporuri, dupã cum urmeazã: indemnizaţie de conducere de 55%, reprezentând ........ lei, indemnizaţie de merit de 15% reprezentând ........... lei, spor pentru titlul ştiinţific de doctor de 15%, reprezentând ....... lei, spor de vechime în procent de .... reprezentând ......... lei;
2. sã beneficieze de premii şi stimulente conform normelor legale în vigoare, în concordanţã cu gradul de îndeplinire a indicatorilor de performanţã şi de realizare a obiectivelor stabilite;
3. sã beneficieze de concediu de odihnã potrivit reglementãrilor legale aplicabile instituţiilor bugetare;
4. dreptul la repaus zilnic şi sãptãmânal;
5. dreptul la egalitate de şanse şi de tratament;
6. dreptul la securitate şi sãnãtate în muncã;
7. dreptul la formare profesionalã;
8. sã deconteze, cu documente justificative, cheltuielile de cazare, diurnã, transport şi alte cheltuieli efectuate cu prilejul deplasãrilor în interes de serviciu, în ţarã şi în strãinãtate, în conformitate cu normativele stabilite prin reglementãrile legale în vigoare; deplasãrile în strãinãtate pot fi efectuate cu aprobarea preşedintelui CNAS;
9. sã beneficieze de drepturile de asigurãri sociale de sãnãtate, precum şi de cele privind asigurãrile sociale de stat;
10. sã beneficieze de drept de informare nelimitatã asupra activitãţii casei de asigurãri de sãnãtate pe care o conduce, având acces la toate documentele privind activitatea medicalã, economico-financiarã etc. a acesteia, potrivit normelor legale în vigoare.
B. Obligaţiile mandatarului preşedinte-director general:
1. sã asigure gestionarea şi administrarea, în condiţiile legii, a integritãţii patrimoniului casei de asigurãri de sãnãtate în limita mandatului încredinţat;
2. sã realizeze planul de management şi sã urmãreascã execuţia obiectivelor şi indicatorilor de performanţã prevãzuţi în anexa la prezentul contract de management;
3. sã elaboreze şi sã aplice politici şi strategii specifice în mãsurã sã asigure desfãşurarea în condiţii performante a activitãţii curente şi de perspectivã a casei de asigurãri de sãnãtate, în concordanţã cu strategia CNAS în limita mandatului încredinţat;
4. sã selecteze, sã angajeze, sã promoveze, sã sancţioneze şi sã concedieze personalul casei de asigurãri de sãnãtate, cu respectarea dispoziţiilor legale;
5. sã stabileascã şi sã urmãreascã realizarea atribuţiilor de serviciu, pe compartimente, ale funcţionarilor publici şi salariaţilor casei de asigurãri de sãnãtate, în conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcţionare al acesteia;
6. sã acţioneze pentru îndeplinirea prevederilor bugetului anual de venituri şi cheltuieli al casei de asigurãri de sãnãtate, iniţiind programe şi mãsuri eficace pentru o bunã gestiune a Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate la nivel local, în condiţiile reglementãrilor legale în vigoare în limita mandatului încredinţat;
7. sã nu transmitã altei persoane drepturile şi obligaţiile care rezultã din mandatul încredinţat şi din prezentul contract de management, decât cu aprobarea prealabilã a preşedintelui CNAS;
8. sã respecte atribuţiile prevãzute de legislaţia finanţelor publice pentru ordonatorii de credite;
9. sã angajeze şi sã utilizeze fondurile în limita creditelor bugetare aprobate, pe baza bunei gestiuni financiare;
10. sã reprezinte casa de asigurãri de sãnãtate în raporturile cu terţii;
11. sã elaboreze planul de acţiune pentru situaţii speciale, cu aprobarea CNAS;
12. sã respecte prevederile legale în vigoare referitoare la pãstrarea confidenţialitãţii asupra datelor, informaţiilor şi documentelor referitoare la activitatea casei de asigurãri de sãnãtate;
13. sã încheie acte juridice în numele şi pe seama casei de asigurãri de sãnãtate, conform competenţelor sale;
14. sã prezinte lunar preşedintelui CNAS situaţia economico-financiarã a casei de asigurãri de sãnãtate, modul de realizare a obiectivelor şi indicatorilor, a proiectelor şi programelor asumate, inclusiv mãsurile pentru creşterea performanţei;
15. sã stabileascã şi sã ia mãsuri privind protecţia muncii, pentru cunoaşterea de cãtre salariaţi a normelor de securitate a muncii şi pentru asigurarea pazei instituţiei;
16. sã dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru personalul casei de asigurãri de sãnãtate, sub rezerva legalitãţii lor;
17. sã aplice normele de gestiune, regulamentele de organizare şi de funcţionare şi procedurile administrative unitare;
18. sã exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu şi obiectivelor de cãtre personalul angajat al casei de asigurãri de sãnãtate;
19. sã asigure elaborarea statutului propriu al casei de asigurãri de sãnãtate, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, ale statutului CNAS şi ale statutului-cadru aprobat de CNAS;
20. sã convoace consiliul de administraţie al casei de asigurãri de sãnãtate, sã conducã şedinţele acestuia şi sã urmãreascã aducerea la îndeplinire a obligaţiilor, prevãzute la <>art. 287 din Legea nr. 95/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
21. sã desemneze prin decizie un înlocuitor pentru perioadele în care nu este prezent în casa de asigurãri de sãnãtate, cu aprobarea prealabilã a preşedintelui CNAS;
22. sã îndeplineascã toate demersurile, în limita sa de competenţã, pentru respectarea drepturilor asiguraţilor;
23. sã organizeze şi sã coordoneze activitatea de control a execuţiei contractelor de furnizare de servicii medicale;
24. sã organizeze şi sã coordoneze activitatea de urmãrire şi control al colectãrii contribuţiilor la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru persoanele fizice, altele decât cele pentru care colectarea se face de cãtre Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã;
25. sã propunã programe de acţiuni de îmbunãtãţire a disciplinei financiare, inclusiv executarea silitã, potrivit legii;
26. sã stabileascã modalitatea de contractare, cu respectarea contractului-cadru şi în limitele mandatului încredinţat;
27. sã organizeze împreunã cu alte structuri abilitate controale privind respectarea drepturilor asiguraţilor şi sã propunã mãsuri în caz de nerespectare a acestora;
28. alte atribuţii date în competenţa sa de actele normative în vigoare şi de prezentul contract de management.
ART. 5
Drepturile şi obligaţiile CNAS în calitate de mandant
A. CNAS are urmãtoarele drepturi:
1. sã pretindã managerului îndeplinirea întocmai a obiectivelor, programelor, indicatorilor, precum şi a celorlalte obligaţii asumate prin semnarea prezentului contract de management;
2. sã solicite mandatarului preşedinte-director general prezentarea de rapoarte privind stadiul realizãrii planului de management, a proiectelor şi programelor instituţiei, a situaţiei economico-financiare şi a altor documente referitoare la activitatea acesteia;
3. sã aprobe modificarea indicatorilor economico-financiari prevãzuţi în bugetele anuale, precum şi a indicatorilor din planul de management şi programele minimale, în cazuri temeinic justificate, potrivit legii;
4. sã analizeze periodic modul de îndeplinire a obligaţiilor pe care şi le-a asumat mandatarul preşedinte-director general prin contract şi sã adopte mãsuri de recompensare, dezvoltare profesionalã sau revocare a mandatului acordat.
B. CNAS are urmãtoarele obligaţii:
1. sã asigure casei de asigurãri de sãnãtate, în limitele aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, fondurile necesare;
2. sã asigure condiţiile pentru ca mandatarul preşedinte-director general sã primeascã toate drepturile stabilite în prezentul contract;
3. sã asigure casei de asigurãri de sãnãtate asistenţã de specialitate şi îndrumare metodologicã.
ART. 6
Planul de management, programul minimal, obiectivele şi indicatorii
1. Atribuţiile şi obligaţiile mandatarului preşedinte-director general sunt stabilite prin statutul casei de asigurãri de sãnãtate şi prin prezentul contract, avându-se în vedere un plan de management pentru asigurarea funcţionãrii sistemului de asigurãri de sãnãtate la nivel local.
2. Mandatarul preşedinte-director general este obligat sã elaboreze în termen de 15 zile calendaristice de la semnarea prezentului contract planul de management, care va face parte integrantã din prezentul contract. Acest plan va fi elaborat pe baza planului de management prezentat la concurs şi va fi adaptat condiţiilor specifice ale casei de asigurãri de sãnãtate.
3. Mandatarul preşedinte-director general realizeazã planul de management stabilit, urmãrind execuţia obiectivelor şi a indicatorilor de performanţã cuprinşi în prezentul contract.
4. Programul minimal, obiectivele şi indicatorii la a cãror realizare se obligã mandatarul preşedinte-director general sunt precizate în anexa la prezentul contract.
5. Realizarea planului de management, respectiv a obiectivelor şi indicatorilor se evalueazã pe baza criteriilor de performanţã de cãtre preşedintele CNAS şi se definitiveazã în condiţiile prevederilor prezentului contract. Evaluarea se face la încadrare, la expirarea perioadei de probã, trimestrial şi anual.
ART. 7
Loialitate, confidenţialitate
1. Mandatarul preşedinte-director general este obligat sã îşi foloseascã întreaga capacitate în interesul casei de asigurãri de sãnãtate.
2. Mandatarului preşedinte-director general îi sunt interzise orice activitãţi şi manifestãri de naturã sã prejudicieze interesul şi prestigiul instituţiei.
ART. 8
Rãspunderea pãrţilor
1. Pentru neîndeplinirea sau pentru îndeplinirea necorespunzãtoare a obligaţiilor stabilite în prezentul contract mandatarul preşedinte-director general rãspunde potrivit reglementãrilor legale, precum şi clauzelor prezentului contract.
2. Rãspunderea mandatarului preşedinte-director general este angajatã pentru nerespectarea prevederilor legale, ale prezentului contract, a ordinelor şi a altor dispoziţii emise de preşedintele CNAS.
3. Mandatarul preşedinte-director general rãspunde material pentru daunele produse casei de asigurãri de sãnãtate prin orice act al sãu contrar intereselor casei de asigurãri de sãnãtate, prin acte de gestiune imprudentã, prin utilizarea abuzivã sau neglijentã a fondurilor casei de asigurãri de sãnãtate, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare.
4. În cazul în care existã indicii privind sãvârşirea de cãtre mandatarul preşedinte-director general a unei infracţiuni în legãturã cu atribuţiile mandatului încredinţat, preşedintele CNAS are obligaţia de a sesiza de îndatã organele competente şi poate suspenda prezentul contract pe o perioadã de cel mult 60 de zile calendaristice din cadrul mandatului.
ART. 9
Modificarea contractului
1. Prevederile prezentului contract pot fi modificate prin act adiţional, cu acordul ambelor pãrţi.
2. Pãrţile vor adapta contractul corespunzãtor reglementãrilor legale intervenite ulterior încheierii actului adiţional care îi pot fi aplicabile, cu excepţia modificãrii cu peste 50% a indicatorilor de performanţã care au stat la baza încheierii prezentului contract, caz în care contractul înceteazã.
ART. 10
Încetarea contractului
1. Prezentul contract înceteazã:
a) la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
b) prin revocarea mandatului, la iniţiativa preşedintelui CNAS, în cazul evaluãrii mandatarului preşedinte-director general ca necorespunzãtor;
c) prin revocarea mandatului, la iniţiativa preşedintelui CNAS, în condiţiile Codului civil, potrivit Statutului Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
d) prin revocarea mandatului, la iniţiativa preşedintelui CNAS, în cazul în care mandatarul preşedinte-director general este în imposibilitate sã îşi exercite mandatul încredinţat, fiind în incapacitate temporarã de muncã pe o perioadã mai mare de 60 de zile cumulate/an calendaristic sau suspendat în condiţiile art. 8 pct. 4 pe o perioadã mai mare de 60 de zile calendaristice din cadrul mandatului;
e) la modificarea cu peste 50% a indicatorilor de performanţã care au stat la baza încheierii prezentului contract;
f) prin renunţarea de cãtre mandatarul preşedinte-director general la mandatul încredinţat;
g) prin acordul pãrţilor;
h) prin decesul sau punerea sub interdicţie judecãtoreascã a mandatarului preşedinte-director general;
i) prin desfiinţarea sau reorganizarea casei de asigurãri de sãnãtate;
j) prin modificarea legislaţiei specifice sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate în ceea ce priveşte statutul preşedintelui-director general - manager al sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate la nivel local.
2. Revocarea mandatului preşedintelui-director general al Casei de Asigurãri de Sãnãtate .............. se notificã prin ordin al preşedintelui CNAS şi produce efecte de la data luãrii la cunoştinţã de cãtre acesta.
ART. 11
Litigii
Litigiile izvorâte din executarea, modificarea, interpretarea clauzelor şi încetarea prezentului contract sunt de competenţa curţilor de apel - secţiile de contencios administrativ şi fiscal sau ale instanţelor civile, dupã caz.
ART. 12
Dispoziţii finale
Prezentul contract a fost întocmit în 2 (douã) exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.

Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate,
(mandant)
Preşedinte,
.................

(mandatar)
Preşedinte-director general - manager,
......................................


ANEXA 2

B. INDICATORI DE PERFORMANŢÃ SPECIFICI
Preşedinţi-directori generali ai CAS

1. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
2. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
3. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli titlul VIII - Asistenţã socialã, inclusiv cheltuielile deduse de angajatori:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
4. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli titlul VIII Asistenţã socialã:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
5. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli titlul II - Bunuri şi servicii Materiale şi prestãri servicii cu caracter medical:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
6. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli titlul II - Bunuri şi servicii - Materiale şi prestãri servicii cu caracter medical:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
7. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional cu scop curativ:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
8. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional cu scop curativ:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
9. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
10. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli din cadrul Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
11. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor de administrare şi funcţionare a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
12. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile de administrare şi funcţionare a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
13. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor de personal prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
14. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile de personal prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
15. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor materiale prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
16. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile materiale prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
17. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor de capital:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
18. Realizarea trimestrialã şi anualã a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile de capital:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
19. Gradul de colectare a creanţelor de la persoanele fizice pentru anul fiscal în curs faţã de suma estimatã (în proiectul de buget) a fi colectatã:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
20. Ponderea numãrului de proceduri de executare silitã (persoane fizice) demarate în anul fiscal în curs faţã de numãrul total de persoane cu debite restante înregistrate la nivelul casei:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
21. Ponderea numãrului de executãri silite închise, pentru situaţiile în care sumele înscrise în titluri executorii au fost stinse, faţã de numãrul de proceduri demarate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
22. Gradul de recuperare a sumelor reprezentând creanţe restante, faţã de sumele înscrise în titlurile executorii:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
23. Gradul de realizare a plãţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate angajatorilor faţã de sumele solicitate prin cererile de restituire potrivit art. 38 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 399/2006, cu modificãrile ulterioare:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
24. Gradul de realizare a plãţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate persoanelor fizice faţã de sumele solicitate prin certificatele medicale depuse la casele de asigurãri de sãnãtate:
- sub 95% 0 puncte;
- 96-98% 4 puncte;
- 99-100% 5 puncte.
25. Asigurarea necesarului cantitativ şi calitativ de resurse umane:
a) ponderea personalului de specialitate în total personal ocupat:



Numãr personal de specialitate*)
N(pers) = ───────────────────────────────── x 100
Numãr posturi ocupate


------------
*) Se va avea în vedere personalul absolvent de studii superioare de specialitate.

- sub 50% 0 puncte;
- 51-80% 3 puncte;
- 81-100% 5 puncte;

b) ponderea personalului de specialitate în total personal de specialitate aprobat:


Numãr personal de specialitate*)
N(pers) = ────────────────────────────────────────────────────────── x 100
Numãr posturi studii superioare de specialitate aprobat**)


- 100% 5 puncte;
- 50-99% 3 puncte;
- sub 50% 0 puncte;

c) rata stabilitãţii:


Numãr personal existent la sfârşitul perioadei de raportare
R(sg) = ─────────────────────────────────────────────────────────── x 100
Numãr personal existent la începutul perioadei de raportare



- sub 85% 0 puncte;
- 86-95% 3 puncte;
- peste 95% 5 puncte.

26. Respectarea termenelor de raportare a datelor specifice în activitatea de resurse umane, organizare, salarizare, evaluare, perfecţionare:
- respectarea termenului de raportare 5 puncte;
- nerespectarea termenului de raportare 0 puncte.
27. Corectitudinea situaţiilor transmise referitoare la activitatea CAS în domeniul resurselor umane (baza de date a funcţionarilor publici, state de funcţii, structura de funcţii publice, rapoarte lunare cu respectarea formatului în care sunt solicitate datele, a formulelor de calcul şi cerinţelor):
- respectarea corectitudinii raportãrii 5 puncte;
- nerespectarea corectitudinii raportãrii 0 puncte.
28. Gradul de acces al asiguraţilor la informaţiile de interes public specifice CAS:
- 100% 5 puncte;
- 50-99% 2 puncte;
- sub 50% 0 puncte.
29. Gradul de asigurare a transparenţei decizionale la nivelul CAS pentru creşterea nivelului de responsabilitate faţã de asiguraţi:
- 100% 5 puncte;
- 50-99% 2 puncte;
- sub 50% 0 puncte.
30. Gradul de satisfacţie al asiguraţilor pe baza chestionarului de evaluare, aprobat prin ordinul preşedintelui CNAS (un chestionar pe semestru)***:
- 50-100% 5 puncte;
- 20-49% 3 puncte;
- sub 20% 1 punct.
31. Monitorizarea consumului lunar de medicamente, faţã de sumele aprobate prin buget cu aceastã destinaţie:
- monitorizare 5 puncte;
- monitorizare parţialã 0 puncte.
32. Informarea furnizorilor de medicamente cu privire la medicii care nu mai sunt în relaţie contractualã cu CAS:
- informare 5 puncte;
- informare parţialã 0 puncte.
------------
*) Se va avea în vedere personalul absolvent de studii superioare de specialitate.
**) Numãrul posturilor cu studii superioare de specialitate aprobat va include şi numãrul posturilor transformate în urma avansãrii în clasã.
***) Numãrul optim de asiguraţi intervievaţi care vor constitui eşantionul de lucru este de 400 asiguraţi. În rapoartele de evaluare se va preciza numãrul asiguraţilor (valoarea absolutã şi procentualã din totalul persoanelor intervievate care au rãspuns la chestionar) aferent fiecãrei variante posibile de rãspuns în parte, pentru fiecare întrebare a chestionarului de evaluare.

33. Modalitatea de contractare de servicii medicale respectã prevederile contractului-cadru şi ale normelor de aplicare a acestuia:



┌──────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
│ │ Da │ Nu │
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Existenţa tuturor documentelor necesare încheierii │ 1,5 puncte │ 0 puncte │
│contractelor cu furnizorii pe toate domeniile de │ │ │
│asistenţã medicalã, medicamente şi dispozitive │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Încheierea contractelor cu furnizorii de servicii │ 2 puncte │ 0 puncte │
│medicale şi medicamente, cu încadrarea în sumele │ │ │
│aprobate la nivelul CAS, pentru fiecare domeniu │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Stabilirea valorilor de contract pe toate domeniile │ 1,5 puncte │ 0 puncte │
│de asistenţã medicalã şi medicamente, cu respectarea │ │ │
│criteriilor stabilite de actele normative în vigoare │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘



34. Respectarea termenului de finalizare a procesului de contractare:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de finalizare a procesului de contractare │ 5 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Nerespectarea termenului de finalizare a procesului de contractare │ 0 puncte │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



35. Respectarea termenelor de raportare a situaţiilor privind activitatea desfãşuratã de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, pe baza contractelor încheiate de casa de asigurãri de sãnãtate cu aceştia:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de raportare │ 5 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 1-3 zile │ 4 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 4-7 zile │ 3 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 8-11 zile │ 2 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 12-15 zile │ 1 punct │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 15 zile │ 0 puncte│
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



36. Corectitudinea situaţiilor transmise referitoare la activitatea desfãşuratã de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, pe baza contractelor încheiate de casa de asigurãri de sãnãtate cu aceştia (acest indicator se referã la respectarea formatului în care sunt solicitate datele, formulelor de calcul, cerinţelor formulate prin note/precizãri):
- 100% 5 puncte;
- 95-99% 3 puncte;
- 90-94% 2 puncte;
- sub 95% 0 puncte.

37. Gradul de acces al asiguraţilor la medicamente în tratamentul ambulatoriu (trimestrial/semestrial/anual):


Numãr de zile în care s-au eliberat medicamente cu şi fãrã
contribuţie personalã în tratamentul ambulatoriu,
corespunzãtor tuturor farmaciilor în contract cu CAS
─────────────────────────────────────────────────────────── x 100
Numãr de zile pentru care farmaciile trebuie sã elibereze
medicamente conform contractelor încheiate cu CAS


- 80-100% 5 puncte;
- 71-79% 3 puncte;
- 60-70% 2 puncte;
- sub 60% 0 puncte.
38. Management proactiv în domeniul relaţiilor publice:
a) analizã imagine:
- pozitivã 5 puncte;
- neutrã 2 puncte;
- negativã 0 puncte;
b) numãr apariţii media în scopul promovãrii imaginii CAS şi informãrii asiguraţilor, din total apariţii:
- sub 60% 0 puncte;
- 60-69% 1 punct;
- 70-79% 2 puncte;
- 80-89% 3 puncte;
- 90-99% 4 puncte;
- 100% 5 puncte.
39. Gradul de realizare a planului de audit:
- sub 100% 0 puncte;
- 100% 5 puncte.
40. Gradul de îndeplinire a recomandãrilor aprobate prin rapoartele de audit, cu termene de realizare în perioada de raportare:
- sub 50% 0 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- 61-70% 2 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
- 91-100% 5 puncte.
41. Întocmirea şi transmiterea cãtre CNAS a raportãrilor (sub aspectul conţinutului şi respectarea termenelor):
- sub 51% 0 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- 61-70% 2 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
- 91-100% 5 puncte.
42. Numãr de module SIUI-ERP aflate în producţie la nivelul CAS:
- cel puţin 10 module 5 puncte;
- 5-9 module 3 puncte;
- sub 5 module 0 puncte.
43. Gradul de implicare în implementarea, integrarea şi operarea SIUI-ERP:
- peste 95% 5 puncte;
- 90-95% 3 puncte;
- sub 90% 0 puncte.
44. Gradul de implicare privind politicile de securitate a datelor:
- sub 51% 0 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- 61-70% 2 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
-91-100% 5 puncte.
45. Numãrul formularelor emise corect în aplicarea documentelor internaţionale cu prevederi în domeniul sãnãtãţii la care România este parte (regulamente europene, acorduri etc.), din total formulare eliberate:
- 91-100% 5 puncte;
- 70-90% 3 puncte;
- sub 70% 0 puncte.
46. Utilizarea aplicaţiilor informatice privind muncitorii migranţi şi a celei privind eliberarea cardului european de asigurãri sociale de sãnãtate:
- 91-100% 5 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 61-70% 2 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- sub 51% 0 puncte.
47. Corectitudinea situaţiilor transmise cãtre Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate în domeniul securitãţii sociale:
- 91-100% 5 puncte;
- 70-90% 3 puncte;
- sub 70% 0 puncte.
48. Numãrul cererilor de decontare servicii medicale acordate pe teritoriul statelor membre UE soluţionate faţã de numãrul total de solicitãri:
- sub 50% 0 puncte;
- 50-74% 3 puncte;
- 75-100% 5 puncte.
49. Numãrul solicitãrilor pentru acordarea de prevedere bugetarã returnate de la CNAS, ca urmare a completãrii defectuoase a acestora, datoritã nerespectãrii dispoziţiilor legale în vigoare:
- 0 5 puncte;
- 1-5 3 puncte;
- 6-10 1 punct;
- peste 10 0 puncte.
50. Termenul de transmitere a solicitãrilor pentru acordarea de prevedere bugetarã pentru cererile depuse de asiguraţi (documentaţie completã, inclusiv corespondenţa cu organismele de legãturã):
- 0-45 de zile 5 puncte;
- peste 45 de zile 0 puncte.
51. Termenul de rãspuns la solicitãrile instituţiilor competente şi/sau a organismelor de legãturã:
- 0-30 de zile 5 puncte;
- peste 30 de zile 0 puncte.
52. Numãr de litigii pierdute prin comisia de arbitraj sau prin alte instanţe de judecatã*):
- 0 5 puncte;
- 1 4 puncte;
- 3 3 puncte;
- peste 3 0 puncte.
-----------
*) Numai pentru litigiile în care CAS a avut calitatea de pârâtã şi care au ca obiect aspecte din perioada mandatului preşedintelui-director general şi în care au fost pronunţate hotãrâri definitive şi irevocabile.

53. Numãrul de litigii cu asiguraţii/furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, ca urmare a neprimirii unui rãspuns din partea CAS în termenul legal:
- 0 5 puncte;
- 1 3 puncte;
- 2 1 punct;
- peste 2 0 puncte.
54. Numãr de contestaţii admise de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor şi rãmase definitive şi irevocabile, ca urmare a procedurilor de achiziţie**) derulate de CAS:
- 0 5 puncte;
- 1 4 puncte;
- 2 3 puncte;
- peste 2 0 puncte.
-------------
**) Proceduri derulate de CAS în perioada mandatului preşedintelui-director general.

55. Respectarea termenului de raportare a indicatorilor specifici programelor de sãnãtate:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de raportare │ 5 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 1-3 zile │ 4 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 4-7 zile │ 3 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 8-11 zile │ 2 puncte│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 12-15 zile │ 1 punct │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 15 zile │ 0 puncte│
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



56. Corectitudinea indicatorilor raportaţi, specifici programelor de sãnãtate:
- 100% 5 puncte;
- 80-99% 4 puncte;
- 60-79% 3 puncte;
- 40-59% 2 puncte;
- 20-39% 1 punct;
- sub 20% 0 puncte.
57. Adaptarea obiectivelor, organizarea şi planificarea activitãţii de control:
a) raportul dintre numãrul de controale neplanificate faţã de cele planificate:
- 0-20% 5 puncte;
- 21-40% 4 puncte;
- 41-60% 3 puncte;
- 61-75% 2 puncte;
- 76-90% 1 punct;
- peste 91% 0 puncte;
b) gradul de realizare a planului de control:
- 0-20% 0 puncte;
- 21-40% 1 punct;
- 41-60% 2 puncte;
- 61-70% 3 puncte;
- 71-85% 4 puncte;
- peste 85% 5 puncte.
58. Eficacitatea şi monitorizarea performanţelor activitãţii de control:
a) gradul de implementare a mãsurilor dispuse în urma acţiunii de control:
- 0-20% 0 puncte;
- 21-40% 1 punct;
- 41-60% 2 puncte;
- 61-70% 3 puncte;
- 71-85% 4 puncte;
- peste 85% 5 puncte;

NOTE:
● Indicatorul se calculeazã ca raport procentual între numãrul de mãsuri implementate de entitãţile controlate şi numãrul total de mãsuri dispuse acestora prin rapoartele de control în perioada de raportare.
● La calculul indicatorului se vor lua în considerare mãsurile care au termen de implementare în perioada de raportare, nu termen de comunicare.
b) gradul de recuperare a sumelor constatate şi stabilite ca fiind sume încasate necuvenit din Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate:
- 0-30% 0 punct;
- 31-50% 1 punct;
- 51-60% 2 puncte;
- 61-70% 3 puncte;
- 71-80% 4 puncte;
- peste 81% 5 puncte.

NOTE:
● Indicatorul se calculeazã ca raport procentual între valoarea sumelor recuperate şi cea a sumelor constatate şi stabilite ca fiind încasate necuvenit de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale din Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate în urma acţiunilor de control pe perioada de raportare.
● La calculul indicatorului se vor lua în considerare numai sumele care au fost constatate şi stabilite conform prevederilor din anexa nr. 2 la Normele metodologice privind activitatea structurilor de control din cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobate prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 178/2008. Sumele rezultate din diminuãri de contracte, amenzi contravenţionale sau cele vizând creanţe ale contribuabililor la FNUASS nu sunt luate în calcul pentru a nu fi afectatã coerenţa indicatorului.
59. Respectarea termenelor şi procedurilor specifice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale în vederea contractãrii:
- 100% 5 puncte;
- 95-99% 3 puncte;
- sub 95% 0 puncte.
60. Corectitudinea documentaţiei cu privire la activitatea de rambursare şi recuperare a cheltuielilor reprezentând asistenţa medicalã acordatã în baza documentelor internaţionale la care România este parte (mod de întocmire şi verificare):
- 91-100% 5 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 61-70% 2 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- sub 51% 0 puncte.
61. Numãrul contractelor de asigurare încheiate anual faţã de numãrul de asiguraţi aflaţi în evidenţa CNAS:
- 91-100% 5 puncte;
- 70-90% 3 puncte;
- sub 70% 0 puncte.
62. Gradul de implicare în realizarea şi implementarea politicilor Uniunii Europene:
- sub 51% 0 puncte;
- 51-60% 1 punct;
- 61-70% 2 puncte;
- 71-80% 3 puncte;
- 81-90% 4 puncte;
- 91-100% 5 puncte.
63. Nivelul de implementare a sistemului de control managerial intern la nivelul CAS:


┌──────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
│ │ Da │ Nu │
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Existenţa registrului de riscuri │ 1,5 puncte │ 0 puncte│
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Existenţa programului de dezvoltare a sistemului de │ │ │
│control managerial │ 1 punct │ 0 puncte│
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Existenţa deciziei de constituire a comisiei de │ │ │
│monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologicã │ │ │
│pentru dezvoltarea sistemului de control managerial │ 1 punct │ 0 puncte│
├──────────────────────────────────────────────────────┼────────────┼──────────┤
│Existenţa procedurilor de lucru formalizate pe │ │ │
│activitãţi, actualizate şi complete │ 1,5 puncte │ 0 puncte│
└──────────────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────┘



64. a) Respectarea termenelor de raportare stabilite pentru solicitãrile/studiile efectuate de Centrul de Prognozã şi Planificare:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de raportare │ 5 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 1-3 zile │ 4 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 4-7 zile │ 3 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 8-11 zile │ 2 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 12-15 zile │ 1 punct │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 15 zile │ 0 puncte │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



b) Corectitudinea situaţiilor transmise referitoare la solicitãrile/studiile efectuate de Centrul de Prognozã şi Planificare. Respectarea formatului în care sunt solicitate datele, a formulelor de calcul şi a cerinţelor formulate prin note şi precizãri:
- 100% 5 puncte;
- 95-99% 3 puncte;
- sub 95% 0 puncte.
65. Gradul de utilizare a mijloacelor electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi realizare a achiziţiilor directe:



Valoarea anualã a achiziţiilor publice prin mijloace electronice
G(me)= ──────────────────────────────────────────────────────────────── X 100
Valoarea anualã a achiziţiilor publice


- peste 20% 5 puncte;
- 19-10% 3 puncte;
- sub 10% 0 puncte.

NOTE:
1. Indicatorul nr. 1 are o pondere de 10% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
2. Indicatorul nr. 2 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
3. Indicatorul nr. 19 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
4. Indicatorul nr. 33 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
5. Indicatorul nr. 42 are o pondere de 20% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
6. Indicatorul nr. 58 are o pondere de 5% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.
7. Indicatorii de performanţã, cu excepţia celor de mai sus, au o pondere egalã de 0,85% în punctajul criteriului de apreciere utilizat pentru evaluare.


ANEXA 3
-------
(Anexa nr. 8 la metodologie)
----------------------------


FIŞÃ DE EVALUARE
a preşedintelui-director general al CAS

În vederea ...................................................
a doamnei/domnului ............................................
preşedinte-director general-manager al sistemului la nivel local - CAS
......................................................................


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬────┐
│Nr. │ │ │ │
│crt.│ Criteriu de apreciere │Pondere │Notã│
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ 1 │Gradul de îndeplinire a standardelor de performanţã pentru │ │ │
│ │realizarea planului de management, a obiectivelor şi │ │ │
│ │indicatorilor de performanţã generali şi specifici │ 50% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ 2 │Adecvarea la complexitatea postului │ 15% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ 3 │Asumarea responsabilitãţii │ 15% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ 4 │Capacitatea de a gestiona eficace resursele materiale, │ │ │
│ │financiare şi umane ale CAS │ 15% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ 5 │Probitate şi eticã │ 5% │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────┤
│ │ Punctaj final ponderat │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴────────┴────┘



Nota acordatã pentru fiecare criteriu de apreciere este cuprinsã între 1 şi 5.
Punctajul final reprezintã media ponderatã a notelor acordate pentru fiecare criteriu de apreciere, având urmãtoarea semnificaţie:
- pânã la 3 - calificativ nesatisfãcãtor (necorespunzãtor cerinţelor postului);
- 3-4 - calificativ bine (la nivelul standardului de performanţã stabilit);
- 4-5 - calificativ foarte bine.
Rezultatul evaluãrii
Evaluarea performanţelor profesionale pentru perioada ..........., cu punctaj final ........ care corespunde calificativului .............


Evaluator,
Preşedinte CNAS,
...................

Luat la cunoştinţã.
Preşedinte-director general al CAS,
......................................

Data ..................

--------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016