Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 976 din 29 noiembrie 2016  pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 816/2016 privind aprobarea Listei detaliate a cheltuielilor eligibile pentru operaţiunile finanţate, inclusiv cheltuielile de personal ale Autorităţii de management, în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 976 din 29 noiembrie 2016 pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 816/2016 privind aprobarea Listei detaliate a cheltuielilor eligibile pentru operaţiunile finanţate, inclusiv cheltuielile de personal ale Autorităţii de management, în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.001 din 13 decembrie 2016

    Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale pescuit - Autoritatea de management pentru POPAM nr. 327.030 din 24 noiembrie 2016,
    în temeiul prevederilor:
    - art. 24 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 privind stabilirea cadrului general de implementare a operaţiunilor cofinanţate din Fondul European pentru Pescuit şi Afaceri Maritime prin Programul operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020;
    - Regulamentului (UE) nr. 1.303/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de stabilire a unor dispoziţii comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune, Fondul european agricol pentru dezvoltare rurală şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime, precum şi de stabilire a unor dispoziţii generale privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european, Fondul de coeziune şi Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - Regulamentului (UE) nr. 508/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului privind Fondul european pentru pescuit şi afaceri maritime şi de abrogare a Regulamentelor (CE) nr. 2.328/2003, (CE) nr. 861/2006, (CE) nr. 1.198/2006 şi (CE) nr. 791/2007 ale Consiliului şi a Regulamentului (UE) nr. 1.255/2011 al Parlamentului European şi al Consiliului;
    - art. 10 alin. (5) şi (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.185/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin.

    ART. I
    Anexa la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 816/2016 privind aprobarea Listei detaliate a cheltuielilor eligibile pentru operaţiunile finanţate, inclusiv cheltuielile de personal ale Autorităţii de management, în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 401 din 26 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La punctul III "Cheltuieli eligibile specifice fiecărei măsuri finanţate în cadrul Programului operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020", litera A. "Măsura I.1. Inovare", după punctul 9 se introduce un nou punct, punctul 10, cu următorul cuprins:
    "10. Cheltuieli cu achiziţia de active necorporale."

    2. La punctul III, litera B. "Măsura I.2. Servicii de consiliere", punctele 1-4 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1. Cheltuieli cu servicii de consiliere care evaluează viabilitatea proiectelor potenţial eligibile pentru sprijin în temeiul titlului V cap. I din Regulamentul (UE) nr. 508/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului.
    2. Cheltuieli cu elaborarea de studii de fezabilitate care evaluează viabilitatea proiectelor potenţial eligibile pentru sprijin în temeiul titlului V cap. I din Regulamentul (UE) nr. 508/2014 al Parlamentului European şi al Consiliului.
    3. Cheltuieli cu furnizarea de servicii de consultanţă profesională cu privire la sustenabilitatea mediului, având ca obiect limitarea şi, acolo unde este posibil, eliminarea impactului negativ al activităţilor de pescuit asupra ecosistemelor marin, terestru şi de apă dulce.
    4. Cheltuieli cu furnizarea de servicii de consultanţă profesională cu privire la strategiile de afaceri şi de marketing."

    3. La punctul III, litera H. "Măsura I.23. Porturi de pescuit, locuri de debarcare, centre de licitaţii şi adăposturi", la punctul 2, după litera i) se introduce o nouă literă, litera j), cu următorul cuprins:
    "j) cheltuieli pentru modernizarea locurilor de acostare a bărcilor de pescari."

    4. La punctul III, litera H. punctul 3, după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
    "f) cheltuieli pentru modernizarea locurilor de acostare a bărcilor de pescari."

    5. La punctul III, litera H. punctul 4, după litera i) se introduce o nouă literă, litera j), cu următorul cuprins:
    "j) cheltuieli pentru modernizarea locurilor de acostare a bărcilor de pescari."

    6. La punctul III, litera I. "Măsura II.1. Inovare", după punctul 8 se introduce un nou punct, punctul 9, cu următorul cuprins:
    "9. Cheltuieli cu achiziţia de active necorporale."

    7. La punctul III, litera J. punctul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "7. Cheltuieli pentru construirea şi dotarea de microunităţi de procesare cu condiţia ca cel puţin 50% din materia primă să provină din producţie proprie."

    8. La punctul III litera J "Măsura II.2. Investiţii productive în acvacultură" după punctul 30 se introduce un nou punct, punctul 31, cu următorul cuprins:
    "31. Cheltuieli pentru îmbunătăţirea condiţiilor de lucru şi de siguranţă a lucrătorilor din domeniul acvaculturii, inclusiv cheltuieli cu achiziţionarea de mijloace de transport, care să fie folosite pentru transportul personalului unităţii de acvacultură, în limita a minimum 1+5 locuri."

    9. La punctul III litera M "Măsura II.5. Servicii de gestionare, de înlocuire şi de consiliere pentru fermele de acvacultură", punctele 1 şi 2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1. Cheltuieli cu înfiinţarea de servicii de gestionare, de înlocuire şi de consiliere pentru fermele de acvacultură:
    a) taxe şi alte cheltuieli de înscriere şi înmatriculare;
    b) cheltuieli cu achiziţia de active fixe corporale (altele decât terenuri şi imobile), obiecte de inventar, materii prime şi materiale, inclusiv materiale consumabile;
    c) cheltuieli cu achiziţia de active necorporale;
    d) cheltuieli cu recrutarea personalului;
    e) cheltuieli cu promovarea centrului de consiliere;
    f) cheltuieli cu închiriere de echipamente de monitorizare şi control al mediului acvatic;
    g) taxe de participare la cursuri de formare profesională.
    2. Cheltuieli cu achiziţia de servicii de consultanţă tehnică, ştiinţifică, juridică, ecologică sau economică:
    a) cheltuieli pentru achiziţia de servicii de consultanţă pentru a permite fermelor de acvacultură să respecte legislaţia Uniunii Europene şi a celei naţionale privind protecţia mediului, precum şi cerinţele privind amenajarea spaţială maritimă;
    b) cheltuieli pentru achiziţionarea de studii privind evaluarea impactului asupra mediului, astfel cum este menţionată în Directiva 2001/42/CE a Parlamentului European şi a Consiliului (1) şi în Directiva 92/43/CEE;
    c) cheltuieli pentru achiziţionarea de servicii de consultanţă care permit fermelor de acvacultură să respecte legislaţia Uniunii Europene şi cea naţională privind sănătatea şi bunăstarea animalelor acvatice sau legislaţia privind sănătatea publică;
    d) cheltuieli pentru achiziţionarea de servicii de consultanţă pentru respectarea standardelor de sănătate şi de siguranţă bazate pe legislaţia Uniunii Europene şi pe cea naţională;
    e) cheltuieli pentru achiziţionarea de servicii de consultanţă pentru realizarea de strategii de marketing şi afaceri."

    10. La punctul III, litera T. "Măsura IV.1. Planuri de producţie şi comercializare", punctele 1 şi 2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1. Cheltuieli pentru elaborare, monitorizare şi organizare referitoare la măsurile planificate în cadrul planului de producţie şi comercializare.
    2. Cheltuieli pentru punerea în practică a fiecărei măsuri specifice planificate."

    11. La punctul III, litera W. "Măsura VI.1. Control şi executare", punctele 1-3 şi 7 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1. Cheltuieli pentru achiziţia, instalarea şi/sau dezvoltarea de tehnologii, inclusiv hardware şi software informatic, sisteme de detectare a navelor (VDS), sisteme de televiziune cu circuit închis (CCTV) şi reţele informatice.
    2. Cheltuieli pentru achiziţia, instalarea şi/sau dezvoltarea componentelor, inclusiv a hardware-ului şi a software-ului, necesare pentru a se asigura transmiterea de date dinspre actorii implicaţi în activităţile de pescuit şi de comercializare a produselor pescăreşti spre autorităţile relevante ale statelor membre şi ale Uniunii, inclusiv achiziţionarea şi instalarea componentelor necesare pentru sistemele electronice de înregistrare şi raportare (ERS), sistemele de monitorizare a navelor (VMS) şi sistemele de identificare automată (AIS) utilizate pentru control.
    3. Cheltuieli pentru dezvoltarea, achiziţionarea şi instalarea componentelor, inclusiv a hardware-ului şi a software-ului, necesare pentru verificarea trasabilităţii produselor pescăreşti şi de acvacultură.
    .........................................................................
    7. Cheltuieli pentru dezvoltarea de sisteme inovatoare de control şi monitorizare şi punerea în aplicare a unor proiecte-pilot referitoare la controlul activităţilor de pescuit, inclusiv analiza ADN la peşti sau dezvoltarea de site-uri internet referitoare la control."

    12. La punctul III, litera W., după punctul 11 se introduc două puncte noi, punctele 12 şi 13, cu următorul cuprins:
    "12. Cheltuieli privind punerea în aplicare a unui plan de acţiune stabilit în conformitate cu articolul 102 alineatul (4) din Regulamentul (CE) nr. 1.224/2009, inclusiv eventualele costuri operaţionale implicate.
    13. Cheltuieli de transport, diurnă şi cazare conform art. 3 din prezentul ordin."

    13. La punctul III, litera X. "Măsura VI.2. Colectarea datelor", punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1. Cheltuieli privind colectarea, gestionarea şi utilizarea datelor pentru analize ştiinţifice şi punerea în aplicare a PCP, incluzând, fără a se limita la:
    a) cheltuiala cu personalul implicat (salarii etc.);
    b) cheltuieli de transport, diurnă şi cazare conform art. 3 din prezentul ordin;
    c) cheltuieli cu vizele şi alte taxe pentru acte necesare deplasărilor (asigurare etc.);
    d) alte cheltuieli necesare realizării colectării, gestionării şi utilizării datelor."

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                 Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
                                 Achim Irimescu

    Bucureşti, 29 noiembrie 2016.
    Nr. 976.

                                    -----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016