Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 96 din 6 iulie 2018  pentru modificarea Procedurii privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 106/2015     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 96 din 6 iulie 2018 pentru modificarea Procedurii privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 106/2015

EMITENT: Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 674 din 2 august 2018
    Văzând Referatul de aprobare nr. 1.163 din 3 mai 2018, întocmit de Direcţia generală control oficial din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,
    având în vedere prevederile art. 10 lit. b) şi art. 15 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite următorul ordin:
    ART. I
    Procedura privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 106/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 769 din 15 octombrie 2015, se modifică după cum urmează:
    1. La punctul 2, subpunctele 2.1, 2.7-2.9, 2.12-2.14 şi subpunctul 2.15 litera b) vor avea următorul cuprins:
    "2.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, formularele, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, produsele medicinale veterinare imunologice şi reagenţii, produsele parafarmaceutice, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie/bon de transfer, cantitativ şi valoric, emis de către Serviciul/Biroul economic şi administrativ, în funcţie de repartizarea efectuată de către Biroul/Compartimentul identificare şi înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare şi evidenţă informatizată sau de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate şi bunăstare animală, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    (...)
2.7. Prezintă medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale deconturile întocmite la sfârşitul lunii şi/sau acţiunii sanitar-veterinare, prevăzute la subpct. 2.5, în primele 5 zile ale lunii, pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară încheiată, în vederea verificării şi avizării tehnico-administrative.
2.8. După avizarea deconturilor justificative prevăzute la subpct. 2.5 de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale, medicul veterinar de liberă practică împuternicit depune decontul până la data de 15 a lunii curente pentru luna anterioară, la Serviciul/Biroul control oficial sănătate şi bunăstare animală.
2.9. Factura fiscală aferentă acţiunilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor sau aferentă acţiunilor neprogramate ori altor categorii de acţiuni este emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit în termen de 3 zile de la avizarea decontului lunar de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate şi bunăstare animală din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, precum şi a municipiului Bucureşti; emitentul depune factura fiscală până la data de 25 a lunii curente, pentru luna anterioară/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară efectuată, la registratura instituţiei mai sus menţionate.
    (...)
2.12. Prezintă decontul lunar prevăzut la subpct. 2.10, precum şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale, în primele 5 zile ale lunii, pentru luna anterioară, în vederea verificării şi avizării tehnico-administrative.
2.13. După avizarea decontului lunar prevăzut la subpct. 2.10 de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale depune până la data de 15 a lunii curente decontul justificativ lunar şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) la Biroul/Compartimentul identificare şi înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare şi evidenţă informatizată.
2.14. Întocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor, pe care o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, după avizarea decontului lunar de către Serviciul/Biroul control oficial
    sănătate şi bunăstare animală, în termenele prevăzute la subpct. 2.9, pentru luna anterioară.
    (...)
2.15. b) avizul de expediţie/bonul de transfer al produselor medicinale veterinare imunologice, al reagenţilor şi produselor parafarmaceutice, al formularelor, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, emis de Serviciul/Biroul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;"

    2. Punctul 3 va avea următorul cuprins: „Responsabilităţile medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale“.
    3. La punctul 3, subpunctul 3.5 va avea următorul cuprins:
    "3.5. Prelevarea de probe în cazul existenţei unei suspiciuni sau a confirmării unei boli prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor se face numai de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale şi de medicii veterinari oficiali din cadrul Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală, iar, în situaţii speciale de ordin epidemiologic, de către un medic veterinar specialist din cadrul laboratorului sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti."

    4. Punctul 4 va avea următorul cuprins:
    "4. Responsabilităţile Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti"

    5. La punctul 4, subpunctele 4.1, 4.2, 4.4-4.7 şi 4.9 vor avea următorul cuprins:
    "4.1. Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor prevăzute la subpct. 2.5 şi 2.10 pentru respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, stabileşte circumscripţiile sanitar-veterinare de asistenţă, exploataţiile şi animalele care vor fi verificate în teren, în maximum 7 zile de la depunerea deconturilor de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit, dar nu mai târziu de data de 22 a lunii curente, pentru luna anterioară, în vederea avizării pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu prevederile tehnice din programul menţionat.
4.2. Prin intermediul nivelului de acces la informaţiile şi la sistemul informatic al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, stabilit de Serviciul/Biroul catagrafie, autorizare, înregistrare şi evidenţă informatizată pentru fiecare cont de utilizator, în funcţie de atribuţiile înscrise în fişa postului, persoanele care verifică deconturile, desemnate prin decizia directorului executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, au obligaţia să verifice, conform prevederilor subpct. 4.1, dacă datele înscrise în documentele prezentate prin decontul justificativ privind proprietarii, numărul de animale, numărul/seria elementului de identificare şi înregistrare a animalelor, precum şi codul exploataţiilor corespund cu B.N.D.
    (...)
4.4. Verifică aleatoriu, prin supracontrol în teren, în proporţie de minimum 10%, lunar, circumscripţiile sanitar-veterinare de asistenţă, conform planului de control aprobat de conducerea direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, având în vedere un număr reprezentativ de circumscripţii pentru care deconturile au fost avizate deja de medicii veterinari oficiali din circumscripţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale, precum şi acele circumscripţii sanitar-veterinare de asistenţă în care s-au constatat probleme, şi avizează decontul prevăzut la subpct. 2.5 şi 2.10 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor a acţiunilor/serviciilor sanitar-veterinare cuprinse în decont; atunci când constată neconformităţi între datele din B.N.D., datele din documentele decontului şi situaţia din teren, persoanele desemnate prin decizia directorului executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti pentru efectuarea supracontrolului aplică măsurile prevăzute la subpct. 4.8.
4.5. Întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 10a şi nota de control prevăzută în anexa nr. 10c.
4.6. În urma acţiunii de supracontrol prevăzută la subpct. 4.4, şeful Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală aplică, pe toate deconturile justificative depuse de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi în luna curentă pentru luna anterioară la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, ştampila dreptunghiulară care conţine următorul text: «Certificăm realitatea şi conformitatea datelor din înscrisuri. Serviciul/Biroul control oficial sănătate şi bunăstare animală. Data. Semnătura.»
4.7. La avizarea deconturilor prevăzute la subpct. 2.5 şi 2.10 se iau în considerare şi probele conforme prelevate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, în baza cererilor de analiză emise de medicul veterinar de liberă practică, operate în LIMS şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel: «Se certifică conformitatea unui număr de ................ probe din totalul de .......... probe aduse»; se vor urmări specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor.
    (...)
4.9. Predă deconturile prevăzute la subpct. 4.1, însoţite de exemplarul original al centralizatorului prevăzut în anexele nr. 11 şi 12, până la data de 25 a lunii curente pentru luna anterioară şi/sau pentru acţiunea sanitar-veterinară încheiată, la Serviciul/Biroul economic şi administrativ din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti."

    6. Punctul 5 va avea următorul cuprins: „Responsabilităţile Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare şi evidenţă informatizată din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti“.
    7. La punctul 5, subpunctele 5.1 şi 5.2 vor avea următorul cuprins:
    "5.1. Stabileşte, în funcţie de domeniul specific de activitate al fiecărei structuri din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, nivelul de acces la informaţiile şi la sistemul informatic al acestei instituţii pentru fiecare cont de utilizator, în funcţie de atribuţiile înscrise în fişa postului, astfel încât medicii veterinari oficiali ai circumscripţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale şi persoanele care verifică deconturile, desemnate prin decizia directorului executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sau care au aceste atribuţii prevăzute în fişa postului să poată verifica dacă datele înscrise în documentele prezentate prin decontul justificativ privind proprietarii, numărul de animale, numărul/seria elementului de identificare şi înregistrare a animalelor, precum şi codul exploataţiilor corespund cu B.N.D.
5.2. Verifică, prin intermediul personalului din cadrul Biroului/Compartimentului identificare şi înregistrare animale, corespondenţa datelor din BND cu cele din deconturile întocmite de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi privind acţiunile de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor şi caprinelor şi stabileşte eşantionul de control pe domeniul specific de activitate, pe care îl comunică Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală."

    8. La punctul 5, subpunctele 5.3-5.7 se abrogă.
    9. La punctul 5, subpunctul 5.8 va avea următorul cuprins:
    "5.8. Predă, prin intermediul personalului din cadrul Biroului/Compartimentului identificare şi înregistrare animale, până la data de 17 a lunii curente, decontul justificativ lunar prevăzut la subpct. 2.10 împreună cu exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1) şi eşantionul de control stabilit Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, unde se avizează de către persoana/persoanele desemnată/ desemnate prin decizia directorului executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sau care are/au aceste atribuţii prevăzute în fişa postului."

    10. La punctul 5, subpunctele 5.9 şi 5.10 se abrogă.
    11. La punctul 6, subpunctul 6.1, subpunctul 6.2. litera d) şi subpunctele 6.4 şi 6.8 vor avea următorul cuprins:
    "6.1. Emite avizul de expediţie/bonul de transfer, cantitativ şi valoric, al formularelor, al cărţilor de exploataţie, al echipamentelor de tehnică de calcul şi de comunicaţie, al produselor medicinale veterinare imunologice şi reagenţi, produse parafarmaceutice, precum şi al oricăror altor produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuată de către Biroul/Compartimentul identificare şi înregistrare animale din cadrul Serviciului/Biroului catagrafie, autorizare, înregistrare şi evidenţă informatizată sau de către Serviciul/Biroul control oficial sănătate şi bunăstare animală, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    (...)
6.2. d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ştersături, fiind identică cu cea din deconturile transmise de structura prevăzută la subpct. 6.8.
    (...)
6.4. Preia centralizatoarele prevăzute în anexele nr. 11 şi 12, întocmite de structura prevăzută la subpct. 6.8., cu datele cantitative introduse de aceasta, verifică valorile pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalităţile conform prevederilor contractuale şi determină valoarea totală pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară; centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare cabinet medical veterinar/societate comercială; TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare.
    (...)
6.8. Centralizatoarele finale prevăzute la subpct. 6.4, respectiv cele din anexele nr. 11 şi 12 sunt semnate de către şeful Serviciului/Biroului control oficial sănătate şi bunăstare animală, de către şeful Serviciului/Biroului economic şi administrativ, de către directorul executiv adjunct, precum şi de către directorul executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma «Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus», conform înscrisurilor din documentele justificative care alcătuiesc deconturile."

    12. La anexele nr. 1, 2, 3a, 3b, 5, 6, 7, 9b, 9c, 10a, 10b, 10c, 10d şi 11, sintagmele „Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală“, „medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale“ şi „Serviciul/Biroul/Compartimentul Control Oficial Sănătate Animală“ se înlocuiesc cu sintagmele „Circumscripţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Oficială“, „medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Oficiale“ şi „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală“.
    13. La anexa nr. 8, sintagma „Biroul/Compartimentul sănătate animală“ se înlocuieşte cu sintagma „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală“.
    14. La anexele nr. 10c şi 12, sintagma „Serviciul/Biroul/Compartimentul evidenţă informatică şi control administrativ“ se înlocuieşte cu sintagma „Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală“.
    15. Anexa nr. 9a se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,
                    Geronimo Răducu Brănescu

    Bucureşti, 6 iulie 2018.
    Nr. 96.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 9a la procedură)
    Cabinet medical veterinar/
    Societatea Comercială ......................................
    Judeţul ..............................................................
    Nr. ............/........................................................
    Circumscripţia Sanitar-Veterinară
    şi pentru Siguranţa Alimentelor Oficială
    ..........................................................................
    Nr. ....................../.............................................
    Verificat şi avizat,
    Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
    Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Oficială,
    ........................................................................,
                  (semnătura, ştampila, parafa)
    Direcţia Sanitar-Veterinară
    şi pentru Siguranţa Alimentelor ................................
    Aprobat,
    Director executiv adjunct,
    ..................................................................................
    Avizat,
    Serviciul/Biroul economic şi administrativ
    ..................................................................................
    Avizat,
    Serviciul/Biroul Control Oficial Sănătate
    şi Bunăstare Animală
    ..................................................................................
    Verificat,
    Serviciul/Biroul Catagrafie, Autorizare,
    Înregistrare şi Evidenţă Informatizată
    ……………………………………...............................
    Biroul/Compartimentul Identificare
    şi Înregistrare Animale
    …………………………………..........................….....
    DECONT JUSTIFICATIV
    pentru încasarea contravalorii manoperei acţiunilor/serviciilor de înregistrare şi identificare a animalelor, în luna ......................../anul 20....
    Cabinetul medical veterinar/S.C. .................................., în temeiul Contractului de concesiune nr. ........../.........../Contractului de servicii nr. ........../........., am efectuat/prestat următoarele acţiuni/servicii de identificare şi înregistrare a animalelor din cadrul localităţii ..................., judeţul ................... :

┌────┬─────────────┬──────┬─────┬───────┐
│ │Identificarea│ │ │ │
│Nr. │şi │Număr │Tarif│Valoare│
│crt.│înregistrarea│capete│/cap │decont │
│ │animalelor │ │ │ │
│ │din specia │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│1. │Bovine │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│2. │Ovine │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│3. │Caprine │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│4. │Suine │ │ │ │
├────┴─────────────┼──────┼─────┼───────┤
│TOTAL │ │ │ │
└──────────────────┴──────┴─────┴───────┘


    Medic veterinar de liberă practică împuternicit ..................
    Semnătura reprezentantului legal ....................
    Ştampila şi parafa .........................................

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016