Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 956 din 4 mai 2007  privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2007-2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 956 din 4 mai 2007 privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru organizarea si desfasurarea admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat pentru anul scolar 2007-2008

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 502 din 26 iulie 2007
În baza prevederilor <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 5.262/2006 privind aprobarea Procedurilor de organizare şi desfãşurare a admiterii în învãţãmântul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2007-2008 şi a Calendarului admiterii în învãţãmântul liceal şi profesional de stat pentru anul şcolar 2007-2008,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 366/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului,

ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului emite prezentul ordin.

ART. 1
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de coordonare a acţiunilor privind organizarea admiterii în învãţãmântul liceal şi profesional de stat sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 250 lei;
- secretari - 240 lei/persoanã;
- membri - 240 lei/persoanã.
ART. 2
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de înscriere din unitãţile de învãţãmânt gimnazial sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedintele şi secretarul:
- 50 lei/persoanã (pentru 1-2 clase);
- 60 lei/persoanã (pentru 3-4 clase);
- 70 lei/persoanã (pentru 5 clase şi peste);
- membri - 2 lei/candidat care completeazã opţiuni.
ART. 3
Cadrele didactice care fac parte din comisiile din centrele zonale de înscriere sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte:
- 500 lei/persoanã (pânã la 1.000 de candidaţi şi cu 1.000 de candidaţi);
- 600 lei/persoanã (peste 1.000 de candidaţi);
- membri (operatori pe calculator) - 1,75 lei pentru fiecare fişã de înscriere introdusã în calculator.
ART. 4
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de admitere din unitãţile de învãţãmânt liceal şi profesional sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 150 lei;
- secretari - 100 lei/persoanã;
- membri (evaluatori) - 1,75 lei/candidat evaluat (probe practice) sau lucrare evaluatã.
ART. 5
(1) Pentru personalul didactic care efectueazã activitãţile menţionate la art. 1-4, plata se face de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar/inspectoratul şcolar în care membrii comisiilor au carnetul de muncã, în baza adeverinţei eliberate de centrul de înscriere/admitere respectiv şi semnate de preşedintele acestuia.
(2) Pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic care efectueazã activitãţile menţionate la art. 1-4, se plãtesc ore suplimentare, conform prevederilor legale, cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar/inspectoratul şcolar în care membrii comisiilor au carnetul de muncã, în baza adeverinţei eliberate de centrul de înscriere/admitere respectiv şi semnate de preşedintele acestuia.
(3) În cazul în care inspectoratele şcolare utilizeazã specialişti din afara sistemului de învãţãmânt preuniversitar, aceştia beneficiazã de drepturi bãneşti calculate conform art. 3, în baza deciziei inspectorului general, emisã în conformitate cu <>Ordonanţa Guvernului nr. 114/1999 pentru modificarea anexei nr. 11 la <>Legea nr. 40/1991 cu privire la salarizarea Preşedintelui şi Guvernului României, precum şi a personalului Preşedinţiei, Guvernului şi al celorlalte organe ale puterii executive, republicatã.
(4) Plata drepturilor menţionate la alin. (3) se face de cãtre inspectoratul şcolar.
ART. 6
(1) Cheltuielile de transport - transportul fişelor de înscriere de la centrul de înscriere la centrul judeţean de admitere, transportul listelor cu elevii declaraţi admişi la licee vocaţionale pentru validare şi alte cheltuieli - pentru persoanele care participã în comisiile organizate pentru admiterea în învãţãmântul liceal şi profesional sunt achitate din bugetul unitãţii şcolare/inspectoratului şcolar, prevãzut pentru deplasãri.
(2) Plata cheltuielilor menţionate la alin. (1) se face de cãtre unitatea la care este încadratã persoana respectivã.
ART. 7
Direcţia generalã management învãţãmânt preuniversitar, Direcţia generalã buget-finanţe, Direcţia generalã management învãţãmânt în limbile minoritãţilor, inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, precum şi conducerile unitãţilor de învãţãmânt vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul educaţiei,
cercetãrii şi tineretului,
Cristian Mihai Adomniţei

Bucureşti, 4 mai 2007.
Nr. 956.
_______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016