Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 956 din 13 aprilie 2010  pentru modificarea si completarea Procedurii de selectare a societatilor profesionale civile de avocati din Romania sau din strainatate, specializate in litigii internationale, de incheiere si derulare a contractului de asistenta si reprezentare juridica a Romaniei sau a altor institutii publice in fata Curtii de Arbitraj Internationale a Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii, aprobata prin   Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 668/2007     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 956 din 13 aprilie 2010 pentru modificarea si completarea Procedurii de selectare a societatilor profesionale civile de avocati din Romania sau din strainatate, specializate in litigii internationale, de incheiere si derulare a contractului de asistenta si reprezentare juridica a Romaniei sau a altor institutii publice in fata Curtii de Arbitraj Internationale a Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii, aprobata prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 668/2007

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 251 din 19 aprilie 2010

Având în vedere prevederile <>art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 126/2005 privind reprezentarea României sau a instituţiilor publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, aprobatã prin <>Legea nr. 168/2006 , cu modificãrile ulterioare, şi prevederile <>art. 35-38 şi 56 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. I
Procedura de selectare a societãţilor profesionale civile de avocaţi din România sau din strãinãtate, specializate în litigii internaţionale, de încheiere şi derulare a contractului de asistenţã şi reprezentare juridicã a României sau a altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, aprobatã prin <>Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 668/2007 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 483 din 19 iulie 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La anexa B punctul 2, litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) curriculum vitae al membrilor echipei propuse; numãrul maxim al avocaţilor propuşi sã facã parte din echipã nu poate fi mai mare de 10."
2. La anexa B, punctul 7.2.1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"7.2.1. Oferta financiarã cuprinde onorariul exprimat în lei, euro sau USD/orã/societate de avocaţi (asociere/consorţiu) fãrã TVA, defalcatã pe 3 tipuri de activitãţi ce urmeazã a fi desfãşurate, respectiv: documentare sau studiu, redactare documente sau acţiuni şi reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj.
Onorariul pentru activitatea de documentare sau studiu trebuie sã fie cel mai mic onorariu dintre onorariile propuse pentru cele 3 tipuri de activitãţi. Ofertele financiare în care pentru activitatea de documentare sau studiu se solicitã un onorariu mai mare decât onorariile propuse pentru celelalte douã activitãţi se descalificã.
Onorariile pentru activitatea de redactare documente sau acţiuni şi pentru activitatea de reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj nu pot depãşi onorariul pentru activitatea de documentare sau studiu cu mai mult de 50% din onorariul propus pentru activitatea de documentare sau studiu. Ofertele financiare în care pentru activitatea de redactare documente sau acţiuni ori pentru activitatea de reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj se solicitã un onorariu cu mai mult de 50% din onorariul propus pentru activitatea de documentare sau studiu se descalificã."
3. La anexa B punctul 8, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Onorariul şi facturile pot fi diminuate, prin acordul pãrţilor, în situaţia în care bugetul alocat Ministerului Finanţelor Publice, potrivit legii bugetului de stat, este insuficient pentru acoperirea tuturor cheltuielilor aferente serviciilor care vor fi prestate în acel an."
4. La anexa B, anexa nr. 2 se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.
5. La anexa C, punctul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"2. Prin încheierea prezentului contract prestatorul îşi asumã obligaţia de a presta servicii de asistenţã şi reprezentare juridicã, în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini, pentru a susţine apãrarea intereselor României sau ale altor instituţii publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii, în baza mandatului acordat de Ministerul Finanţelor Publice."
6. La anexa C, dupã punctul 3.3 se introduce un nou punct, punctul 3.3^1, cu urmãtorul cuprins:
"3.3^1. Cu acordul prealabil al achizitorului, numãrul maxim al avocaţilor, stabilit în caietul de sarcini, poate fi suplimentat, în cazuri temeinic motivate, pentru anumite activitãţi şi pe o perioadã determinatã de timp."
ART. II
Anexa face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 13 aprilie 2010.
Nr. 956.


ANEXĂ
(Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini)

OFERTA FINANCIARĂ
Ofertant: .................................................................
...........................................................................
...........................................................................


┌────┬──────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ Activitate │ Onorariu*1) │
│crt.│ │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1. │Documentare sau studiu*2) │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2. │Redactare documente sau acţiuni │ │
├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3. │Reprezentare în faţa instanţelor de arbitraj │ │
└────┴──────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘


Semnãturã
.............
_________
*1) Onorariul pentru activitatea de documentare sau studiu trebuie sã fie cel mai mic onorariu dintre cele propuse. Onorariul propus la nr. crt. 2 şi 3 nu poate depãşi onorariul de la nr. crt. 1 cu o cotã mai mare de 50% din valoarea onorariului de la nr. crt.1.
*2) În activitatea de documentare sau studiu se include şi orice altã activitate care nu se încadreazã în cele de la nr. crt. 2 şi 3.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016