────────
la normele metodologice
────────────────────────
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI .....................
Nr. ...... din ................... 2002
CERERE PREALABILĂ
pentru solicitare de fonduri
Cãtre
Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
Domnule ministru,
Consiliul Local al Comunei ........, cu sediul în comuna ........, judeţul .........., regiunea ..........., în calitate de potenţial beneficiar al Programului SAPARD, va roaga sa aprobaţi alocarea sumei de ....... lei din fondurile cuprinse în bugetul de stat prin bugetul Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, pentru întocmirea studiilor de fezabilitate aferente proiectelor SAPARD Mãsura 2.1 "Dezvoltarea şi îmbunãtãţirea infrastructurii rurale", pe anul 2002.
Consiliul Local al Comunei ......... intenţioneazã sa elaboreze/actualizeze un studiu de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie*): .......................... .
Declaram pe propria rãspundere ca serviciul de proiectare a studiului de fezabilitate pentru care se solicita suma va fi achiziţionat în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 .
Cu stima,
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ........................
Primar,
Serviciul contabilitate
Contabil-şef,
──────────────────
*) Obiectiv de investiţie poate fi:
1. construirea de drumuri de interes local noi şi modernizarea drumurilor de interes local existente;
2. construirea unor lucrãri noi de alimentare cu apa, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente;
3. construirea unor lucrãri noi de canalizare, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente. Toate obiectivele vor fi amplasate în zona ruralã.
ANEXA 2
────────
la normele metodologice
────────────────────────
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ....................
Nr. .............. din ................... 2002
CERERE - TIP
pentru solicitare de fonduri
Cãtre
Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
Consiliul Local al Comunei ......., cu sediul în comuna ....., judeţul ....., regiunea ........., cont virament nr. ......., deschis la Trezoreria ............, în calitate de beneficiar al fondurilor alocate din bugetul de stat prin bugetul Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, pentru întocmirea studiilor de fezabilitate aferente proiectelor SAPARD - Mãsura 2.1 "Dezvoltarea şi îmbunãtãţirea infrastructurii rurale", pe anul 2002, solicita decontarea cheltuielilor efectuate cu elaborarea proiectãrii studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie*): ............., în suma de ............... lei.
Suma de ........ lei va fi virata în contul Consiliului Local al Comunei ........ nr. ........., deschis la Trezoreria ........ cu aceasta destinaţie. Consiliul Local al Comunei ........ se obliga sa gestioneze suma potrivit normelor legale în vigoare şi sa înregistreze în contabilitatea proprie primirea şi utilizarea sumei.
Declaram pe propria rãspundere ca serviciul de proiectare a studiului de fezabilitate pentru care se solicita decontarea a fost achiziţionat în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 .
Anexãm documentele justificative solicitate potrivit anexei nr. 3 la normele metodologice.
──────────────────
*) Obiectiv de investiţie poate fi:
1. construirea de drumuri de interes local noi şi modernizarea drumurilor de interes local existente;
2. construirea unor lucrãri noi de alimentare cu apa, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente;
3. construirea unor lucrãri noi de canalizare, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente. Toate obiectivele vor fi amplasate în zona ruralã.
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ........................
Primar,
Serviciul contabilitate
Contabil-şef,
ANEXA 3
────────
la normele metodologice
────────────────────────
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ...........
Nr. ........... din ............. 2002
DECONT
privind cheltuielile efectuate de Consiliul Local al Comunei ......... cu
elaborarea studiului de fezabilitate pentru obiectivul de
investiţie*) ....... din fondurile alocate prin Ordonanţa de urgenta
a Guvernului nr. 73/2002
- lei -
┌──┬─────────┬──────────────┬───────────┬─────────────┬─────────┬──────────────┐
│N.│Valoarea │Valoarea │Valoarea │Numãrul/ │Valoarea │ │
│r │maxima │prevãzutã │solicitatã │data facturii│facturii │ │
│ │aprobatã │în contractul │pentru │ │ │ │
│c │de cãtre │de proiectare │decontare │ │ │ Observaţii │
│r │M.L.P.T.L│ │ │ │ │ │
│t │ │ │ │ │ │ │
├──┼─────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼──────────────┤
├──┼─────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼──────────────┤
├──┼─────────┼──────────────┼───────────┼─────────────┼─────────┼──────────────┤
├──┴─────────┴──────────────┴───────────┴─────────────┼─────────┴──────────────┤
│ │ │
│TOTAL valoare solicitatã pentru decontare: │............... │
│ │ │
└─────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘
Primar,
Numele şi prenumele ............................
Semnãtura şi ştampila .......................... Viza CFP
────────
Director economic,
Numele şi prenumele ....................................
Semnãtura ..............................................
──────────────────
*) Obiectiv de investiţie poate fi:
1. construirea de drumuri de interes local noi şi modernizarea drumurilor de interes local existente;
2. construirea unor lucrãri noi de alimentare cu apa, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente;
3. construirea unor lucrãri noi de canalizare, extinderea si/sau modernizarea lucrãrilor existente. Toate obiectivele vor fi amplasate în zona ruralã.
ANEXA 4
──────────
la normele metodologice
────────────────────────
LISTA
cuprinzând documentele solicitate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei pentru decontare
- Cerere prealabilã pentru solicitare de fonduri conform anexei nr. 1 la normele metodologice
- Cerere-tip pentru solicitare de fonduri conform anexei nr. 2 la normele metodologice
- Decont privind cheltuielile efectuate cu elaborarea studiului de fezabilitate conform anexei nr. 3 la normele metodologice
- Fişa de verificare a conformitãţii administrative (M2.1-E2.1), semnatã de BRIPS, ca dovada ca s-a depus proiectul pentru finanţare prin Programul SAPARD
- Copie de pe procesul-verbal de predare a documentaţiei tehnico-economice, faza studiu de fezabilitate, încheiat între consiliul local comunal şi proiectant, semnatã şi stampilata pentru conformitate cu originalul de cãtre primar
- Copie de pe contractul de proiectare, semnatã şi stampilata pentru conformitate cu originalul de cãtre primar
- Copie de pe facturile emise de proiectant, însuşite de consiliul local comunal prin semnãturile autorizate. Copia va fi semnatã şi stampilata pentru conformitate cu originalul de cãtre primar şi va avea viza "Control financiar preventiv" în original.
NOTA:
Decontarea se va face dupã transmiterea la Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a procesului-verbal de verificare a studiului de fezabilitate de cãtre BS-M.L.P.T.L., din punct de vedere al cerinţelor Programului SAPARD.
────────────────