Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 955 din 4 mai 2007  privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru testele nationale, bacalaureat si absolvire a invatamantului profesional si postliceal - sesiunile anului 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 955 din 4 mai 2007 privind modul de plata a personalului didactic care face parte din comisiile pentru testele nationale, bacalaureat si absolvire a invatamantului profesional si postliceal - sesiunile anului 2007

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 502 din 26 iulie 2007
În baza prevederilor <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 5.001/2006 privind aprobarea calendarului, a programelor şi a metodologiei de organizare şi desfãşurare a testelor naţionale, în vederea accesului absolvenţilor clasei a VIII-a în clasa a IX-a a anului şcolar 2007-2008, ale <>Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 5.002/2006 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului de bacalaureat - 2007, ale Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii şi al ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 4.330/534/2002 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului pentru certificarea competenţelor profesionale în învãţãmântul liceal, filierele tehnologicã şi vocaţionalã, ale <>Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii nr. 5.419/2005 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenului de certificare a competenţelor profesionale pentru obţinerea certificatului de calificare profesionalã nivel 1 şi 2, precum şi ale Ordinului ministrului educaţiei şi cercetãrii şi al ministrului muncii şi solidaritãţii sociale nr. 3.176/137/2002 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfãşurare a examenelor de absolvire a învãţãmântului profesional şi postliceal,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 366/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului,

ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului emite prezentul ordin.

ART. 1
Cadrele didactice care fac parte din comisiile pentru testele naţionale din centrele de testare şi din centrele zonale de evaluare sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedintele comisiei din centrul de testare/examen - 600 lei/persoanã;
- secretarul şi membrii comisiei din centrul de testare/examen - 500 lei/persoanã;
- cadre didactice-supraveghetori - 50 lei/zi;
- informatician (un informatician pe centru):
- la centrul de testare/examen - 1,3 lei/candidat;
- la centrul de evaluare - 0,6 lei/candidat;
- preşedintele, secretarul şi membrii comisiei din centrul zonal de evaluare:
- preşedinte - 600 lei/persoanã;
- secretar şi membrii comisiei - 500 lei/persoanã;
- profesorii evaluatori - 5 lei/lucrare evaluatã.
ART. 2
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare a testãrii naţionale sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 475 lei/persoanã;
- vicepreşedinte, secretar - 450 lei/persoanã;
- membri - 250 lei/persoanã.
ART. 3
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii din centrele regionale de contestaţii pentru testarea naţionalã sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte, secretari - 450 lei/persoanã;
- profesori evaluatori - 5 lei/lucrare evaluatã.
ART. 4
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de bacalaureat din centrele de examen şi din centrele zonale de evaluare sunt plãtite dupã cum urmeazã:
Comisii din centre de examen:
- preşedintele comisiei*):
- la o comisie de pânã la 300 de candidaţi (inclusiv) este plãtit cu 1.000 lei;
- la o comisie de peste 300 de candidaţi este plãtit cu 1.000 lei + 2 lei pentru fiecare candidat care trece peste cei 300, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat (grilã);
- vicepreşedinte:
- la o comisie de pânã la 300 de candidaţi (inclusiv) este plãtit cu 650 lei;
- la o comisie de peste 300 de candidaţi este plãtit cu 650 lei + 2 lei pentru fiecare candidat care trece peste cei 300, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat (grilã);
- secretarul şi membrii comisiilor - 525 lei/persoanã;
- profesor examinator (oral/probã practicã) - 3,75 lei/ candidat;
- cadrele didactice-supraveghetori - 55 lei/zi;
- informatician - 1,5 lei/candidat. Comisii din centre zonale de evaluare:
- preşedintele comisiei*):
- la o comisie de pânã la 700 de candidaţi (inclusiv) este plãtit cu 1.000 lei;
- la o comisie de peste 700 de candidaţi este plãtit cu 1.000 lei + 1,5 lei pentru fiecare candidat care trece peste cei 700, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat (grilã);
________
*) Preşedintele comisiei de bacalaureat poate fi: cadru didactic universitar care deţine titlu ştiinţific de doctor, inspector şcolar, director de liceu, cu gradul didactic I.

- vicepreşedinte:
- la o comisie de pânã la 700 de candidaţi (inclusiv) este plãtit cu 650 lei;
- la o comisie de peste 700 de candidaţi este plãtit cu 650 lei + 1,5 lei pentru fiecare candidat care trece peste cei 700, dar nu mai mult de un salariu de bazã al funcţiei didactice în care este încadrat (grilã);
- secretarul şi membrii comisiilor - 525 lei/persoanã;
- profesor evaluator - 6 lei/lucrare corectatã;
- informatician - 0,7 lei/candidat.
ART. 5
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene de bacalaureat sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 500 lei/persoanã;
- vicepreşedinte, secretar - 450 lei/persoanã;
- membri - 300 lei/persoanã.
ART. 6
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de contestaţii din centrele regionale de contestaţii pentru examenul de bacalaureat sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte, vicepreşedinte şi secretar - 450 lei/persoanã;
- profesori evaluatori - 6 lei/lucrare corectatã.
ART. 7
(1) Cadrele didactice care fac parte din comisiile de examinare pentru obţinerea certificatului de competenţe profesionale/atestatului profesional sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- 1,3 lei/candidat examinat, pentru fiecare cadru didactic.
(2) Îndrumãtorii proiectului/lucrãrii de specialitate sunt plãtiţi dupã cum urmeazã:
- 15 lei/proiect coordonat şi avizat favorabil pentru susţinere.
ART. 8
(1) Unitãţile de învãţãmânt în care se organizeazã centre de examen şi centre zonale de evaluare vor elibera fiecãrui membru al comisiilor de testare, respectiv de bacalaureat, o adeverinţã care cuprinde informaţiile necesare pentru plata activitãţii depuse. Adeverinţa va fi semnatã de directorul unitãţii de învãţãmânt, pe baza listei alcãtuite şi semnate de preşedintele comisiei respective. Pentru cadrele didactice care fac parte din comisia judeţeanã de contestaţii, adeverinţele sunt eliberate de inspectoratul şcolar.
(2) Drepturile prevãzute la art. 1-7 vor fi achitate de unitãţile de învãţãmânt preuniversitar/inspectoratul şcolar în care membrii comisiilor au carnetul de muncã. Pentru preşedinţii comisiilor de bacalaureat din centrele de examen şi din centrele zonale de evaluare, cadre didactice universitare, drepturile prevãzute la art. 4 se achitã de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar în care este organizat centrul de examen/centrul zonal de evaluare respectiv.
ART. 9
Cheltuielile de deplasare în afara localitãţii, ocazionate de participarea cadrelor didactice la comisiile pentru testarea naţionalã, respectiv de bacalaureat, vor fi suportate de inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti, în conformitate cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile bãneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegãrii, detaşãrii în altã localitate, precum şi în cazul deplasãrii în cadrul localitãţii, în interesul serviciului, cu modificãrile ulterioare (pct. 44 al cap. VII din anexã).
ART. 10
Cadrele didactice care fac parte din comisiile de examinare din centrele de examen organizate pentru absolvirea învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 380 lei/persoanã;
- vicepreşedinte, secretar, evaluator extern, monitorizator de calitate - 300 lei/persoanã;
- membrii subcomisiei la şcoala de arte şi meserii/şcoala de ucenici - 3,7 lei/absolvent;
- membrii subcomisiei la anul de completare/şcoala profesionalã, şcoala postlicealã şi de maiştri:
- 3,7 lei/lucrare scrisã corectatã;
- 3,7 lei/lucrare practicã evaluatã;
- 2,75 lei/candidat pentru susţinerea proiectului;
- 30 lei/proiect coordonat şi avizat favorabil (pentru îndrumãtorii de proiect la anul de completare/şcoala profesionalã, şcoala postlicealã şi şcoala de maiştri);
- cadre didactice-supraveghetori - 50 lei/zi.
ART. 11
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de evaluare pentru absolvirea învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedinte - 180 lei/persoanã;
- vicepreşedinţii şi secretarii comisiei - 125 lei/persoanã.
ART. 12
Cadrele didactice care fac parte din comisiile judeţene/a municipiului Bucureşti de contestaţii pentru examenul de absolvire a învãţãmântului profesional şi postliceal sunt plãtite dupã cum urmeazã:
- preşedintele - 350 lei/persoanã;
- vicepreşedintele şi secretarii comisiei - 250 lei/persoanã;
- profesori corectori - 3,7 lei/lucrare scrisã corectatã.
ART. 13
Direcţia generalã management învãţãmânt preuniversitar, Direcţia generalã buget-finanţe, Direcţia generalã management învãţãmânt în limbile minoritãţilor, inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, precum şi conducerile unitãţilor de învãţãmânt vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul educaţiei,
cercetãrii şi tineretului,
Cristian Mihai Adomniţei

Bucureşti, 4 mai 2007.
Nr. 955.
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016