Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 952 din 16 iunie 2005  pentru completarea   Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 907/2004 pentru aprobarea Reglementarii tehnice Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 952 din 16 iunie 2005 pentru completarea Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 907/2004 pentru aprobarea Reglementarii tehnice "Normativ pentru evaluarea starii de degradare a imbracamintei bituminoase pentru drumuri cu structuri rutiere suple si semirigide - Revizuire AND 540-98", indicativ AND 540-2003

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 559 din 30 iunie 2005
În conformitate cu prevederile <>art. 38 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul art. 2 pct. 45 şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite urmãtorul ordin:

ART. I
Reglementarea tehnicã "Normativ pentru evaluarea stãrii de degradare a îmbrãcãmintei bituminoase pentru drumuri cu structuri rutiere suple şi semirigide - Revizuire AND 540-98", indicativ AND 540-2003, aprobatã prin <>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 907/2004 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 397 şi nr. 397 bis din 11 mai 2005, se completeazã cu anexele nr. 1-4 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Bucureşti, 16 iunie 2005.
Nr. 952.


ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 1 la normativ)
-------------------------

ANEXA 1.1



Degradãri de tip structural
┌────┬────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Tipul degradãrii │ Simbol │
│Crt.│ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 1. │Degradãri datorate oboselii stucturii │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ ├──────────────────┤ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ ├──────────────────┤ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 2. │Faianţãri │ ┌─────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │*) │ │
│ │ │ └─────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│3. │Fisuri şi crãpãturi longitudinale │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│4. │Plombãri │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│5. │Fãgaşe │Conform formular 2 │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│6. │Gropi care afecteazã structura │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
└────┴────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘

NOTA(CTCE)


*) Simbolul Degradarii de tip structural - se gaseste in Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 559 din 30 iunie 2005, la pagina 9.
(a se vedea imaginea asociata)


ANEXA 1.2


Degradãri de suprafaţã

┌────┬────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Tipul degradãrii │ Simbol │
│Crt.│ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 7. │Degradãri de margine │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 8. │Fisuri transmise la rosturile de lucru │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│ 9. │Fisuri şi crãpãturi transversale │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│10. │Gropi care afecteazã stratul de suprafaţã │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│11. │Valuri │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│12. │Suprafaţa exudata │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│13. │Suprafaţa şlefuita │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│14. │Suprafaţa cu ciupituri │ ┌──────────────────┐ │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ *) │ │
│ │ │ └──────────────────┘ │
├────┼────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│15. │Cedãri acostamente │Conform formular 2 │
└────┴────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────┘

NOTA(CTCE)


*) Simbolul Degradarii de suprafata - se gaseste in Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 559 din 30 iunie 2005, la pagina 10.
(a se vedea imaginea asociata)


ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 2 la normativ)
-------------------------


DRDP DN

Km ..... km ....
┌───────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│Pozitie kilometrica │0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15│
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Trafic │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Tip structura │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Anul ultimei intervenţii │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Secţiuni omegene │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Vizualizare stare degradare│ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Subsectiuni omogene │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┤
│Poziţie km eşantioane │ │
└───────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 3
-------
(Anexa nr. 3 la normativ)
-------------------------



ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A DRUMURILOR - D.R.D.P
DN........... Poziţie km eşantion: Operatori:
Data ..........

FORMULAR CENTALIZATOR

┌─────┬────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Indi-│ TIP DEGRADARE │U.M.│Grad de severitate│
│cativ│ │ ├───────────┬──────┤
│ │ │ │Redus│Mediu│Ridica│
│ │ │ │ (r) │ (M) │ t(R) │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 1. │Degradãri datorate oboselii structurii rutiere │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 2. │Faianţãri │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 3a. │Fisuri şi crãpãturi longitudinale pe urma roţii │ m │ │ │ │
│ │Lungime colmatatã │ m │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 3b. │Fisuri şi crãpãturi longitudinale în afara │ │ │ │ │
│ │urmei roţii │ m │ │ │ │
│ │Lungime colmatata │ m │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 4 │Plombãri │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┴─────┴─────┴──────┤
│ 5 │Fãgaşe │ Conform formular │
│ │ │ fãgaşe │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┬─────┬─────┬──────┤
│ 6 │Gropi care afecteazã structura rutierã │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 7 │Degradãri de margine │ m │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 8 │Numãr fisuri transversale transmise la │ │ │ │ │
│ │rosturile de lucru │ nr.│ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Fisuri transversale transmise la rosturile │ │ │ │ │
│ │de lucru │ ml │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Lungime colmatatã │ ml │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Fisuri longitudinale │ ml │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Lungime colmatata │ ml │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ 9 │Numã fisuri transversale │ nr │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Lungime necolmatatã │ ml │ │ │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│ │Lungime colmatatã │ ml │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│10 │Gropi care afecteazã stratul de suprafaţã │ mp │ │xxxxx│xxxxxx│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│11 │Valuiri │ ml │ │xxxxx│xxxxxx│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│12 │Suprafaţã exudatã │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│13 │Suprafaţa şlefuitã │ mp │ │xxxxx│xxxxxx│
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┼─────┼──────┤
│14 │Suprafaţã cu ciupituri │ mp │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────┼────┼─────┴─────┴──────┤
│15 │Cedãri acostamente │ │Conform │
│ │ │ │formularului │
│ │ │ │cedari │
│ │ │ │acostamente │
└─────┴────────────────────────────────────────────────┴────┴──────────────────┘

FĂGAŞE:
───────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
Fãgaşe spre axa drumului │Fãgaşe spre marginea parţii carosabile │
───────────┬────────────────┬──────────┼───────────┬───────────────┬───────────┤
Nr. pichet │ Distanţa dintre│ Adâncime │ Nr pichet │Distanţa dintre│ Adâncime │
│ picheţi (m) │fagaş (mm)│ │ picheţi (m) │fãgaş (mm) │
───────────┼────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
1 │ 0 │ │ │ 0 │ │
───────────┼────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
2 │ 15 │ │ │ 15 │ │
───────────┼────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼───────────┤
3 │ 30 │ │ │ 30 │ │
───────────┴────────────────┴──────────┴───────────┴───────────────┴───────────┘

CEDĂRI ACOSTAMENTE:
┌───────────┬──────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│Nr. Pichet │ Distanţa dintre picheţi (m) │ Diferenţa între nivelul │
│ │ │ acostamentului şi al suprafeţei │
│ │ │ îmbrãcaminţii (mm) │
├───────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 1 │ 0 │ │
├───────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 2 │ 15 │ │
├───────────┼──────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 3 │ 30 │ │
└───────────┴──────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘



NOTA:
- pentru tipurile de degradãri pentru care nu sunt atribuite grade de severitate se completeazã in cãsuţa nehaşuratã; pentru tipurile de degradãri nesemnalate se completeazã valoarea zero.



ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILOR - D.R.D.P. ........
DN -............ Poziţie km eşantion:
Tip structura (SS, SSR)*........
Data................
Operatori:



FORMULAR 1

┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
5m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
4m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
3m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
2m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
1m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
0m └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
1m 2m 3m 4m 5m 6m 7m 8m 9m 10m 11m 12m 13m 14m 15m

┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
5m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
4m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
3m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
2m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
1m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
0m └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
16m 17m 18m 19m 20m 21m 22m 23m 24m 25m 26m 27m 28m 29m 30m


*) SS - structuri rutiere suple, conform CD 155
SSR - structuri rutiere semirigide, conform CD 155


ANEXA 4
(Anexa nr. 4 la normativ)
-------------------------


ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILOR
DRDP .......................

OPERATORI:
DN... 2...........
Poziţie km eşantion: 130+200dr

FORMULAR 1
-1-
Data: 20.08.2003

┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
5m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
4m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
3m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
2m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
1m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
└─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
0m 1m 2m 3m 4m 5m 6m 7m 8m 9m 10m 11m 12m 13m 14m 15m

1M = 2,5 mp 3Rb = 3,0 m
1r = 0,75 mp 3Ma = 1,0 m
2M = 3*0.75 = 2,25 mp 4M = 0,5 m
3rac = 2,0 m 6R = 1,0 mp





ADMINISTRAŢIA NAŢIONALA A DRUMURILOR
DRDP .......................

OPERATORI:
DN... 2...........
Poziţie km eşantion: 130+200dr

FORMULAR 1
-2-
Data: 20.08.2003

┌─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
5m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
4m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
3m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
2m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
1m ├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
├─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
0m └─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
16m 17m 18m 19m 20m 21m 22m 23m 24m 25m 26m 27m 28m 29m 30m

7R = 5,0 m 9M = 1,0 m 11 = 3,0 mp
8ra = 3,75 m 9Mc = 1,5 m 12R = 0,76*6 = 4,56 mp
8rac = 3,75 m 9r = 2,0 m 13 = 3,0 mp
8rb = 4,0 m 10 = 0,5 mp 14M = 4,5* 1,3-5,85 mp

NOTA(CTCE)


FORMULARUL 1/1 si FORMULARUL 1/2 - se gasesc in Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 559 din 30 iunie 2005, la paginile 14-15.
(a se vedea imaginea asociata)


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016