Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 95 din 25 ianuarie 2012  privind procedura de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara comunitara, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 95 din 25 ianuarie 2012 privind procedura de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara comunitara, conform art. 4 alin. (7) lit. b) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 82 din 1 februarie 2012
    Având în vedere prevederile art. 4 alin. (7) lit. b) şi ale art. 6 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (7) şi (9) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale prevãzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru personalul cu atribuţii de gestionare a instrumentului ex-ISPA şi pentru personalul din Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/compartimentele de verificare a achiziţiilor publice (UCVAP/CVAP) responsabil cu verificarea achiziţiilor publice în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, se va solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurilor şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare.
    (2) În acest sens, cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se întocmeşte conform modelului prevãzut în anexa nr. 1 şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, împreunã cu documentele prevãzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 2
    (1) Serviciul de coordonare a sistemelor de management si control (SCSMC) din cadrul Direcţiei generale autoritatea de management ex-ISPA verificã şi analizeazã dosarul cererii de avizare şi propune, dupã caz, emiterea avizului favorabil, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2, sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, în 20 de zile lucrãtoare de la depunerea documentaţiei complete.
    (2) Compartimentul de monitorizare şi asigurare flux de informaţii din cadrul Unitãţii pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice verificã şi analizeazã dosarul cererii de avizare şi propune, dupã caz, emiterea avizului favorabil, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2, sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, în 20 de zile lucrãtoare de la depunerea documentaţiei complete
    (3) Avizul favorabil se înainteazã ministrului finanţelor publice în vederea semnãrii.
    (4) În cazul respingerii cererii de avizare a structurilor şi a personalului, se întocmeşte documentul justificativ privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3.
    ART. 3
    Motivele de respingere a cererii de avizare a structurilor şi a personalului sunt:
    a) netransmiterea de cãtre instituţia publicã care solicitã eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevãzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) neîndeplinirea criteriilor prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009; cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    c) nerespectarea condiţiilor de formã a documentelor prevãzute la art. 5 alin. (1) lit. a)-g) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
    d) netransmiterea în termen de maximum 10 zile a tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil.
    ART. 4
    Instituţia publicã a cãrei cereri de avizare a structurilor şi a personalului a fost respinsã poate înainta o nouã cerere doar dupã remedierea problemelor constatate şi menţionate în adresa de respingere transmisã de Ministerul Finanţelor Publice.
    ART. 5
    (1) Ministerul Finanţelor Publice poate retrage avizul acordat şi în urmãtoarele cazuri:
    a) în cazul în care instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de majorãrile salariale nu comunicã Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, structurã, organizare şi/sau funcţionare intervenitã dupã obţinerea avizului, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) când constatã încãlcãri ale prevederilor art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Dupã remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
    ART. 6
    Cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, avizul favorabil sau documentul justificativ privind respingerea motivatã se vor întocmi potrivit modelelor prevãzute în anexele nr. 1-3, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 7
    Pe data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internã de avizare a structurilor şi a personalului care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 383 din 5 iunie 2009.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                Ministrul finanţelor publice,
                    Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 25 ianuarie 2012.
    Nr. 95.

    ANEXA 1

    [Antetul instituţiei solicitante]
    Nr. .../...

                          CERERE
    privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca
      obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare
                 nerambursabile comunitare

    Stimate domnule ministru,
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) şi alin. (9) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele structuri şi/sau persoane din cadrul .......(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)......... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:



 ┌──────┬─────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru │ Funcţia │Structura din care fac parte│
 │ │care se solicitã │ │(direcţia generalã, direcţia│
 │ │avizarea favorabilã │ │serviciul, biroul, comparti-│
 │ │(numele şi prenumele)│ │mentul) │
 ├──────┼─────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 1. │.....................│.................│............................│
 ├──────┼─────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 2. │.....................│.................│............................│
 └──────┴─────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┘



    Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnatã în acest sens este doamna/domnul ...................... (tel ........., fax .........., e-mail ..............).

    Cu stimã,

                .....................
               (numele şi prenumele)

             ..........................
                     (funcţia)
                      [L. S.]

    Domnului ....................,
    ministrul finanţelor publice

    ANEXA 2

    Ministerul Finanţelor Publice
    Nr. ......./.........

                        AVIZ FAVORABIL

    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. b) şi alin. (9) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere Cererea ....(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)............ cu nr. ....... din .............,.
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ...............................................;
    2. ...............................................;
    3. ...............................................;
    4. ...............................................;
    5. ...............................................;
    ..................................................,

    Ministerul Finanţelor Publice atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Persoanele pentru care se acordã prezentul aviz favorabil beneficiazã de majorarea salarialã conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

             .......................,
               (numele şi prenumele)

           Ministrul finanţelor publice
                     [L. S.]

    ANEXĂ
    la Avizul favorabil nr. ......./..............

                           LISTA
   structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã avizul
          favorabil al Ministerului Finanţelor Publice,
     conform Cererii cu nr. ............ din .................

        ...................................................
     (denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)



 ┌──────┬─────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru │ Funcţia │Structura din care fac parte│
 │ │care se solicitã │ │(direcţia generalã, direcţia│
 │ │avizul favorabil │ │serviciul, biroul, comparti-│
 │ │(numele şi prenumele)│ │mentul) │
 ├──────┼─────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 1. │.....................│.................│............................│
 ├──────┼─────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
 │ 2. │.....................│.................│............................│
 └──────┴─────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┘



    Redactat: ........................................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)

                      Semnãtura: .................

    ANEXA 3

    Ministerul Finanţelor Publice
    Nr. ........./...............

                  DOCUMENT JUSTIFICATIV
  privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil

    În temeiul dispoziţiilor art. 6 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ..........................................;
    2. ..........................................;
    3. ..........................................;
    4. ..........................................;
    5. ..........................................;
    .............................................,

    Ministerul Finanţelor Publice respinge Cererea .........(denumirea instituţiei publice care a solicitat avizul favorabil)............ cu nr. .................. din ....................... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexã.
    Respingerea cererii se întemeiazã pe urmãtoarele considerente:
    ..............................................................
    ..............................................................
    ..............................................................
    ............................................................ .

              Ministrul finanţelor publice,
            ..................................
                  (numele şi prenumele)
                         [L.S.]

    Redactat: .........................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnãtura: ........................

    ANEXĂ
    la Documentul justificativ nr. ........../......
    privind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil

                          LISTA
     structurilor şi/sau persoanelor pentru care nu s-a
       emis avizul favorabil, la Cererea ....(denumirea instituţiei
            publice care solicitã avizul favorabil)...
               cu nr. ...... din .............



 ┌──────┬─────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┐
 │Nr. │Persoana/Persoanele │ Funcţia │Structura din care face │
 │crt. │pentru care s-a emis │ │parte (direcţia generalã, │
 │ │document justificativ│ │direcţia, serviciul, biroul,│
 │ │de respingere │ │compartimentul) │
 │ │(numele şi prenumele)│ │ │
 ├──────┼─────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
 │......│.....................│.................│............................│
 └──────┴─────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┘



    Vizat: ........................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)

    Semnãtura: .....................

    Redactat: ......................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnãtura: ......................

                           --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016