Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere dispoziţiile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale, cu completările ulterioare, ministrul muncii şi protecţiei sociale emite următorul ordin: ART. 1 Se aprobă modelele cererilor, declaraţiei pe propria răspundere şi listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 2 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul muncii şi protecţiei sociale, Cătălin Boboc, secretar de stat Bucureşti, 15 octombrie 2021. Nr. 947. ANEXA 1
Angajator .............................................................................. Adresă sediu social .............................................................. CUI/CIF ................................................................................. Cont bancar nr. ..................................................................... Telefon .................................................................................. E-mail ................................................................................... Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ................/Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul/(a), ..................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social în localitatea ......................, str. .............................. nr. ......., judeţul ............................/municipiul ....................., sectorul ........, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru un număr de ......... persoane, în sumă totală de .................. lei brut, aferentă perioadei .......................... . Anexez prezentei: 1. declaraţie pe propria răspundere privind întreruperea temporară a activităţii, total sau parţial, în contextul creşterii incidenţei răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 şi al măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României (anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta cerere); 2. lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta cerere). Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura ................................ Data .......................................... ANEXA 1 la cerere
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul/(a), ................................, în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................., CUI/CIF .................., cu sediul social în localitatea ...................., str. ......................... nr. ........., judeţul .............../municipiul .............., sectorul ......, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că activitatea*) ............................................., cod CAEN**) ............................................., pe care o desfăşor în localitatea/localităţile ........................, judeţul/judeţele ................................, este întreruptă temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în contextul creşterii incidenţei răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 şi al măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, în temeiul***): ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. *) Se completează activitatea/activităţile întreruptă/întrerupte temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în contextul creşterii incidenţei răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 şi al măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României. **) Se indică codul/codurile CAEN corespunzător/corespunzătoare activităţii/activităţilor întrerupte. ***) Se indică actele normative emise de administraţia publică centrală şi/sau hotărârile comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă. Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura .................................................... Data .............................................................. ANEXA 2 la cerere
LISTA persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă din iniţiativa angajatorului în temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: a) numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada prevăzută la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021; b) indemnizaţia solicitată*).
┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │Salariul de │Data │ │ │
│ │Numele şi │ │Nivel de│Reşedinţa│bază brut │suspendării │ │ │
│Nr. │prenumele │CNP│educaţie│(urban/ │corespunzător│contractului│a│b│
│crt.│salariatului│ │(ISCED) │rural) │locului │individual │ │ │
│ │ │ │ │ │de muncă │de muncă**) │ │ │
│ │ │ │ │ │ocupat │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴─┼─┤
│TOTAL │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .................................. Semnătura ............................................... Data ......................................................... *) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021. **) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor. ANEXA 2
Angajator .............................................................................. Adresă sediu social .............................................................. CUI/CIF ................................................................................. Cont bancar nr. ..................................................................... Telefon .................................................................................. E-mail ................................................................................... Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ................/Municipiului Bucureşti CERERE Subsemnatul/(a), ............................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................, cu sediul social în localitatea ......................, str. ............................. nr. ......., judeţul ......................./municipiul ..................., sectorul ........, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru un număr de ......... persoane, în sumă totală de .................. lei brut, aferentă perioadei .......................... . Anexez prezentei: 1. declaraţie pe propria răspundere privind suspendarea activităţii în baza deciziei emise de către Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ................../a Municipiului Bucureşti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta cerere); 2. copia deciziei de suspendare a activităţii emise de Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ..................../a Municipiului Bucureşti; 3. lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta cerere). Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura .................................... Data .............................................. ANEXA 1 la cerere
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Subsemnatul/(a), ............................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................................, CUI/CIF ..................., cu sediul social în localitatea ....................., str. ....................... nr. ......., judeţul .................../municipiul ..............., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că, drept urmare a anchetei efectuate de Direcţia de Sănătate Publică (DSP) a Judeţului................................/a Municipiului Bucureşti, pe perioada stării de alertă, activitatea a fost suspendată pentru perioada ............................, potrivit Deciziei nr. ......./.................... a DSP .................................... . Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................... Semnătura ......................................... Data ................................................... ANEXA 2 la cerere
LISTA persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă din iniţiativa angajatorului în temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: a) numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada prevăzută la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021; b) indemnizaţia solicitată*).
┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬─┬─┐
│ │ │ │ │ │Salariul de │Data │ │ │
│Nr. │Numele şi │ │Nivel de│Reşedinţa│bază brut │suspendării │ │ │
│crt.│prenumele │CNP│educaţie│(urban/ │corespunzător│contractului│a│b│
│ │salariatului│ │(ISCED) │rural) │locului de │individual │ │ │
│ │ │ │ │ │muncă ocupat │de muncă**) │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼─┼─┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴─┼─┤
│TOTAL │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─┘
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .................................. Semnătura ............................................... Data ........................... *) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021. **) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 111/2021. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.