Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 933 din 9 decembrie 2007  pentru modificarea   Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1.419/2006 si al   Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 533/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind conditiile si modalitatea de stingere a obligatiilor de plata ale unitatilor sanitare cu paturi, inregistrate pana la data de 31 decembrie 2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 933 din 9 decembrie 2007 pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1.419/2006 si al Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 533/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind conditiile si modalitatea de stingere a obligatiilor de plata ale unitatilor sanitare cu paturi, inregistrate pana la data de 31 decembrie 2005

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 890 din 27 decembrie 2007

Având în vedere dispoziţiile <>art. 192 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vãzând Referatul de aprobare nr. E.N. 13.080 din 9 decembrie 2007 al Ministerului Sãnãtãţii Publice şi nr. D.G. 4.937 din 6 decembrie 2007 al directorului general al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
în temeiul prevederilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 ,

ministrul sãnãtãţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 1.419/2006 şi <>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 533/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind condiţiile şi modalitatea de stingere a obligaţiilor de platã ale unitãţilor sanitare cu paturi, înregistrate pânã la data de 31 decembrie 2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 977 din 6 decembrie 2006, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - Plata obligaţiilor se realizeazã eşalonat, în etape, astfel:
- în prima etapã, în limita prevederilor bugetare aprobate, se sting, în ordine cronologicã, obligaţiile cãtre furnizorii de medicamente, materiale sanitare, alţi furnizori de bunuri şi servicii înregistrate în contabilitatea unitãţilor sanitare cu paturi pânã la 31 decembrie 2005 şi rãmase neachitate pânã la data de 30 octombrie 2007;
- în a doua etapã, în limita prevederilor bugetare aprobate, se efectueazã reîntregirea fondurilor realizate din serviciile medicale prestate cu sumele plãtite de unitãţile sanitare cu paturi, în perioada 1 ianuarie-30 decembrie 2006, respectiv 1 ianuarie-30 octombrie 2007, pentru stingerea obligaţiilor cãtre furnizorii de medicamente, materiale sanitare, alţi furnizori de bunuri şi servicii, datorate la data de 31 decembrie 2005."
2. Punctul 3 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"3. Unitãţile sanitare cu paturi care îndeplinesc condiţiile menţionate la pct. 2 au obligaţia ca în termen de 7 zile calendaristice de la data intrãrii în vigoare a prezentei metodologii sã prezinte caselor de asigurãri de sãnãtate urmãtoarele situaţii:
a) situaţia pe furnizori, în ordinea cronologicã a facturilor, pentru obligaţiile de platã înregistrate în evidenţa contabilã la 31 decembrie 2005 şi rãmase neachitate pânã la data de 30 octombrie 2007;
b) situaţia pe furnizori, în ordinea cronologicã a facturilor, pentru obligaţiile de platã înregistrate în evidenţa contabilã la 31 decembrie 2005, dar achitate în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2006 şi, respectiv, 1 ianuarie-30 octombrie 2007, în vederea regularizãrii".
3. Punctul 14 din anexã va avea urmãtorul cuprins:
"14. În limita creditelor deschise, pe baza documentelor menţionate şi a actului adiţional încheiat, casele de asigurãri de sãnãtate vireazã, în contul unitãţii sanitare cu paturi, sumele aferente plãţilor cãtre furnizori şi/sau a regularizãrii constînd în reîntregirea fondurilor realizate din serviciile medicale în anul 2006 şi, respectiv, pânã la 30 octombrie 2007."
4. Anexa nr. 2 la metodologie se modificã şi se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Preşedintele
Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
Vasile Ciurchea


ANEXĂ


──────
(Anexa nr. 2 la metodologie)
────────────────────────────

a) Proces-verbal de constatare pentru sumele de platã

Încheiat astãzi, ...................

Comisia mixtã formatã din doamna/domnul ............, director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ..........., şi doamna/domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ..........., în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ............, din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate .........., şi doamna/domnul ......., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ................., în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de platã înregistrate la 31 decembrie 2005 şi rãmase neachitate la data de 30 octombrie 2007, au constatat urmãtoarele:
- unitãţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia privind obligaţiile de platã în conformitate cu modelul prezentat la lit. a) din anexa nr. 1 la metodologie;
- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecãrei unitãţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea şi exactitatea datelor;
- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul cã bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.
Faţã de cele de mai sus, comisia mixtã stabileşte cã au fost îndeplinite condiţiile pentru ca urmãtoarelor unitãţi sanitare sã li se aloce fondurile aferente plãţii obligaţiilor rãmase neachitate pânã la data de 30 octombrie 2007:
1. Spitalul .......: total obligaţii de platã: .........lei, din care:
- medicamente: ................................................ lei;
- materiale sanitare: ......................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ....................... lei .
2. Spitalul
.....................................................................
.....................................................................
.....................................................................
Total judeţ: obligaţii în sumã de: ................... lei, din care:
- medicamente: ................................................. lei;
- materiale sanitare: .......................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ........................ lei.
Alte menţiuni: ......................................................

Comisia mixtã: Semnãtura:

Doamna/Domnul .........., director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ............, preşedinte .......... .
Doamna/Domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., preşedinte .............
Doamna/Domnul .........., din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate .........., membru ..........
Doamna/Domnul .........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., membru ..........

Data .........................

b) Proces-verbal de constatare pentru sumele achitate, în vederea regularizãrii

Încheiat astãzi, ..................

Comisia mixtã formatã din doamna/domnul ......... , director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........ , şi doamna/domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ........, din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........, şi doamna/domnul ........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........, în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de platã înregistrate la 31 decembrie 2005 şi achitate în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2006, respectiv 1 ianuarie-30 octombrie 2007, în vederea regularizãrii, au constatat urmãtoarele:
- unitãţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia prevãzutã la pct. 3 lit. b) din metodologie;
- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecãrei unitãţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea şi exactitatea datelor;
- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul cã bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.
Faţã de cele de mai sus, comisia mixtã stabileşte cã au fost îndeplinite condiţiile pentru ca urmãtoarelor unitãţi sanitare sã li se aloce fondurile aferente regularizãrii, constând în reîntregirea fondurilor realizate pentru serviciile medicale în anul 2006 şi, respectiv, pânã la 30 octombrie 2007:
1. Spitalul ..........: total sume de reîntregit: ......... lei, din care:
- medicamente: ........................................ lei;
- materiale sanitare: ................................. lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ............... lei.
2. Spitalul ............................................. :
............................................................
............................................................
............................................................
Total judeţ: sume de reîntregit: ........................ lei, din care:
- medicamente: .................................................. lei;
- materiale sanitare: ........................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ......................... lei.
Alte menţiuni: .......................................................

Comisia mixtã: Semnãtura:

Doamna/Domnul .........., director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........., preşedinte ...........
Doamna/Domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã .........., preşedinte .......
Doamna/Domnul ........., din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate ..........., membru ..............
Doamna/Domnul ........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã .........., membru ..............

Data .......................

___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016