──────
(Anexa nr. 2 la metodologie)
────────────────────────────
a) Proces-verbal de constatare pentru sumele de platã
Încheiat astãzi, ...................
Comisia mixtã formatã din doamna/domnul ............, director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ..........., şi doamna/domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ..........., în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ............, din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate .........., şi doamna/domnul ......., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ................., în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de platã înregistrate la 31 decembrie 2005 şi rãmase neachitate la data de 30 octombrie 2007, au constatat urmãtoarele:
- unitãţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia privind obligaţiile de platã în conformitate cu modelul prezentat la lit. a) din anexa nr. 1 la metodologie;
- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecãrei unitãţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea şi exactitatea datelor;
- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul cã bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.
Faţã de cele de mai sus, comisia mixtã stabileşte cã au fost îndeplinite condiţiile pentru ca urmãtoarelor unitãţi sanitare sã li se aloce fondurile aferente plãţii obligaţiilor rãmase neachitate pânã la data de 30 octombrie 2007:
1. Spitalul .......: total obligaţii de platã: .........lei, din care:
- medicamente: ................................................ lei;
- materiale sanitare: ......................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ....................... lei .
2. Spitalul
.....................................................................
.....................................................................
.....................................................................
Total judeţ: obligaţii în sumã de: ................... lei, din care:
- medicamente: ................................................. lei;
- materiale sanitare: .......................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ........................ lei.
Alte menţiuni: ......................................................
Comisia mixtã: Semnãtura:
Doamna/Domnul .........., director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ............, preşedinte .......... .
Doamna/Domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., preşedinte .............
Doamna/Domnul .........., din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate .........., membru ..........
Doamna/Domnul .........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., membru ..........
Data .........................
b) Proces-verbal de constatare pentru sumele achitate, în vederea regularizãrii
Încheiat astãzi, ..................
Comisia mixtã formatã din doamna/domnul ......... , director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........ , şi doamna/domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........., în calitate de preşedinţi ai comisiei mixte, precum şi doamna/domnul ........, din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........, şi doamna/domnul ........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã ........, în calitate de membri ai comisiei mixte, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de platã înregistrate la 31 decembrie 2005 şi achitate în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2006, respectiv 1 ianuarie-30 octombrie 2007, în vederea regularizãrii, au constatat urmãtoarele:
- unitãţile sanitare cu paturi din judeţ au întocmit la termenul stabilit situaţia prevãzutã la pct. 3 lit. b) din metodologie;
- managerul şi directorul financiar-contabil al fiecãrei unitãţi sanitare cu paturi au semnat situaţiile, certificând realitatea şi exactitatea datelor;
- auditul a avizat situaţiile, certificând faptul cã bunurile şi serviciile au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice.
Faţã de cele de mai sus, comisia mixtã stabileşte cã au fost îndeplinite condiţiile pentru ca urmãtoarelor unitãţi sanitare sã li se aloce fondurile aferente regularizãrii, constând în reîntregirea fondurilor realizate pentru serviciile medicale în anul 2006 şi, respectiv, pânã la 30 octombrie 2007:
1. Spitalul ..........: total sume de reîntregit: ......... lei, din care:
- medicamente: ........................................ lei;
- materiale sanitare: ................................. lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ............... lei.
2. Spitalul ............................................. :
............................................................
............................................................
............................................................
Total judeţ: sume de reîntregit: ........................ lei, din care:
- medicamente: .................................................. lei;
- materiale sanitare: ........................................... lei;
- alţi furnizori de bunuri şi servicii: ......................... lei.
Alte menţiuni: .......................................................
Comisia mixtã: Semnãtura:
Doamna/Domnul .........., director general - preşedinte al Casei de Asigurãri de Sãnãtate ........., preşedinte ...........
Doamna/Domnul .........., director executiv al Autoritãţii de Sãnãtate Publicã .........., preşedinte .......
Doamna/Domnul ........., din partea Casei de Asigurãri de Sãnãtate ..........., membru ..............
Doamna/Domnul ........., din partea Autoritãţii de Sãnãtate Publicã .........., membru ..............
Data .......................
___________